Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
-
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 19:15
- Model: -
- Τοποθεσία: Κρητη/Ηρακλειο
- Επικοινωνία:
Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Γεια πειτε ρε παιδια τη γνωμη σας αξιζει τον κόπο η μετατροπη?? Η τοποθέτηση δηλαδη άλλων σκληρότερων ελατηρίων κ με καλύτερο λαδι? Θα στριβει καλυτερα νομιζω αλλα ως γνωστών σ αυτες τις περιπτώσεις αυξάνοντας μια παραμετρο μειωνεται καποια αλλη..
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Καταρχήν για ποιο μηχανακι μιλας γιατι δεν ξέρω, τουλάχιστον εγω.
Εγω παντος το σαββατο στο δικο μου το fz6, εβαλα λαδια 15 κ έγινε τζαμι. Πρωτη φορα το οδηγησα κ το απολαυσα.
Ειναι λιγο πιο σκληρο απο το μαμα σε αίσθηση αλλα ειναι καλο
Εγω παντος το σαββατο στο δικο μου το fz6, εβαλα λαδια 15 κ έγινε τζαμι. Πρωτη φορα το οδηγησα κ το απολαυσα.
Ειναι λιγο πιο σκληρο απο το μαμα σε αίσθηση αλλα ειναι καλο
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Ποσα Κμ εχει το μηχανακι σου?
Προσωπικα οταν ειχα το 600, ηταν μια αλλαγη που μεταμορφωσε το μηχανακι, μιας και το μπροστινο ειναι απο τα σημεια που πάσχει, ειδικα αν θες λιγο πιο σβελτη οδηγηση περαν της καθαρα τουριστικης ή αστικης.
Ειχα βαλει ελατηρια και λαδι της οhlins και αλλαξε θεαματικα προς το καλυτερο η πληροφόρηση απο το δρομο, το φρεναρισμα, και η σταθεροτητα της μηχανης.
Θεωρω επιβεβλημενη μια τετοια αλλαγη στο fz6, ειδικα μετα τα πρωτα 10000κμ που μαλακωνουν ακομη περισσοτερο τα μαμα λαδια - ελατηρια.
Νομιζω θα συμφωνησουν οι περισσοτεροι, μιας και εχουν κανει αρκετοι αυτη τη βελτιωση, η οποια δε στοιχιζει και τιποτε μπροστα σε αυτα που προσφερει.
Προσωπικα οταν ειχα το 600, ηταν μια αλλαγη που μεταμορφωσε το μηχανακι, μιας και το μπροστινο ειναι απο τα σημεια που πάσχει, ειδικα αν θες λιγο πιο σβελτη οδηγηση περαν της καθαρα τουριστικης ή αστικης.
Ειχα βαλει ελατηρια και λαδι της οhlins και αλλαξε θεαματικα προς το καλυτερο η πληροφόρηση απο το δρομο, το φρεναρισμα, και η σταθεροτητα της μηχανης.
Θεωρω επιβεβλημενη μια τετοια αλλαγη στο fz6, ειδικα μετα τα πρωτα 10000κμ που μαλακωνουν ακομη περισσοτερο τα μαμα λαδια - ελατηρια.
Νομιζω θα συμφωνησουν οι περισσοτεροι, μιας και εχουν κανει αρκετοι αυτη τη βελτιωση, η οποια δε στοιχιζει και τιποτε μπροστα σε αυτα που προσφερει.
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Σε πολλά manual λέει να μην αλλάζουμε τη ρευστότητα του λαδιού διότι το αμορτισέρ δεν δουλεύει σωστά ειδικά στο τέλος της διαδρομής του και καλλίτερα να αλλάξουμε η να προφορτισουμε τα ελατήρια(ποιος είμαι εγώ που θα διαφωνήσω?)
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
ναι αλλα το 600 δε προφορτιζει απο μαμα..οποτε παμε για αλλαγη λαδιων σε πρωτη φαση που συνηθως μας βγαινει και σε καλο και φτηνα , τωρα αμα δεν εχουμε καποια ακρη , φιλο μηχανικο , και φοβομαστε στο να πληρωνουμε εξτρα εργατικα για να το ξαναλυσουμε και να βαλουμε ελατηρια και λαδια παλι , τοτε το κανουμε απο την αρχη ..αλλα η πισω αναρτηση θα ειναι αντε !BARBATUS έγραψε:Σε πολλά manual λέει να μην αλλάζουμε τη ρευστότητα του λαδιού διότι το αμορτισέρ δεν δουλεύει σωστά ειδικά στο τέλος της διαδρομής του και καλλίτερα να αλλάξουμε η να προφορτισουμε τα ελατήρια(ποιος είμαι εγώ που θα διαφωνήσω?)
- Giannis X
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
αν ειχα το 600 θα το εκανα σιγουρα.
αξιζει
αξιζει
- Dimitrios Mitropoulos
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Τετ 26 Σεπ 2007, 10:51
- Model: -
- Τοποθεσία: Athens,Pefki
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
H yamaha λεει να μην αλλάζουμε το λάδι σε πιο βαρύ, ακόμα και η ohlins 10αράκι λάδι συστήνει, σαν αυτό που έχει μαμά, με τη διαφορά οτι της ohlins έχει πολύ υψηλοτερο σημείο βρασμού, άρα δεν μεταβάλλεται η λειτουργεία του σε συνεχή πίεση.
Εγώ προσέθεσα 75 gr λέδι στο κάθε καλάμι και είδα μεγάλη διαφορά σε σταθερότητα, φρενάρισμα.
Νομίζω είναι πολύ καλή πρώτη κίνηση και με 0 κόστος.
Όταν βάλω αμορτισέρ πίσω , τότε μάλλον θα κοιτάξω και για ελατήρια εμπρός.
Εγώ προσέθεσα 75 gr λέδι στο κάθε καλάμι και είδα μεγάλη διαφορά σε σταθερότητα, φρενάρισμα.
Νομίζω είναι πολύ καλή πρώτη κίνηση και με 0 κόστος.
Όταν βάλω αμορτισέρ πίσω , τότε μάλλον θα κοιτάξω και για ελατήρια εμπρός.
Fazer 600 S2...
-
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 19:15
- Model: -
- Τοποθεσία: Κρητη/Ηρακλειο
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
..Nαι το 600 εχω.. και εχει γυρω στις 11.000 χλμ η καλη μου..οποτε νομίζω πως θα δω διαφορα κ θα το κανω..μηπως όμως με το να σκληρνει η ανάρτηση μπροστα θα γινει κ πιο εντονη η ανάγκη για σταμπιλιζατερ??
Ελατήρια κ λάδια προτεινετε ohlins?? η μηπως κατι σε white power θα ειναι καλυτερο?? το νουμερο του λαδιου ειναι 10 για να βαλω λοιπον λαδι ιδιας πυκνότητας??
Ελατήρια κ λάδια προτεινετε ohlins?? η μηπως κατι σε white power θα ειναι καλυτερο?? το νουμερο του λαδιου ειναι 10 για να βαλω λοιπον λαδι ιδιας πυκνότητας??
- gkourv
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 12:50
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Δηλαδή πιστέυεις ότι μετά θα χάνει σε συνολική σταθερότητα λόγω της διαφοράς μπρος-πίσω;jskf16 έγραψε:ναι αλλα το 600 δε προφορτιζει απο μαμα..οποτε παμε για αλλαγη λαδιων σε πρωτη φαση που συνηθως μας βγαινει και σε καλο και φτηνα , τωρα αμα δεν εχουμε καποια ακρη , φιλο μηχανικο , και φοβομαστε στο να πληρωνουμε εξτρα εργατικα για να το ξαναλυσουμε και να βαλουμε ελατηρια και λαδια παλι , τοτε το κανουμε απο την αρχη ..αλλα η πισω αναρτηση θα ειναι αντε !BARBATUS έγραψε:Σε πολλά manual λέει να μην αλλάζουμε τη ρευστότητα του λαδιού διότι το αμορτισέρ δεν δουλεύει σωστά ειδικά στο τέλος της διαδρομής του και καλλίτερα να αλλάξουμε η να προφορτισουμε τα ελατήρια(ποιος είμαι εγώ που θα διαφωνήσω?)
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Το λεω και το φωναζω ... οταν ξεκιναμε να ριχνουμε λεφτα για μετατροπες απο το Α ως το Ω.... το Α ειναι η αναρτηση.
Ειναι λεφτα που δεν πανε ποτε χαμενα.
300 ευρω για ελατηρια εμπρος πισω μαζι με τα λαδια τους τοποθετημενα ( WP , HYPERPRO )
διαχειριζονται τα φορτια του βαρους πολυ καλυτερα.
700 και κατι ευρω OHLINS για τους πιο στριφτερους ... σου δινει την δυνατοτητα να ρυθμισεις το πισω αμορτισερ , που ειναι και ποιοτικα καλλιτερο απο το το "μαμα" το οποιο δεν δεχεται καμια ρυθμιση, και σου κανει ολα τα γουστα.
Εγω φοραω απο τα χριστουγεννα ελατηρια HYPERPRO.
το μηχανακι ειναι πιο ανετο στις ανωμαλιες ( του οδοστρωματος , οχι τιποτα αλλες ανωμαλιες ) της πολης , καθως στην αρχη της διαδρομης του ειναι πιο προοδευτικο απο το μαμα το ελατηριο, ενω με δυο ατομα ( 100 κιλα εγω , + 85 ο συνεπιβατης ) το μηχανακι δεν " καθεται" απο το βαρος.
Απλα σε συνεχομενες ανωμαλιες με 2 ατομα ενω το ελατηριο συμπεριφερεται σωστα το αμορτισερ δειχνει αδυναμια να αποσβεσει την παραπανω ενεργεια του ελατηριου.
Ειναι λεφτα που δεν πανε ποτε χαμενα.
300 ευρω για ελατηρια εμπρος πισω μαζι με τα λαδια τους τοποθετημενα ( WP , HYPERPRO )
διαχειριζονται τα φορτια του βαρους πολυ καλυτερα.
700 και κατι ευρω OHLINS για τους πιο στριφτερους ... σου δινει την δυνατοτητα να ρυθμισεις το πισω αμορτισερ , που ειναι και ποιοτικα καλλιτερο απο το το "μαμα" το οποιο δεν δεχεται καμια ρυθμιση, και σου κανει ολα τα γουστα.
Εγω φοραω απο τα χριστουγεννα ελατηρια HYPERPRO.
το μηχανακι ειναι πιο ανετο στις ανωμαλιες ( του οδοστρωματος , οχι τιποτα αλλες ανωμαλιες ) της πολης , καθως στην αρχη της διαδρομης του ειναι πιο προοδευτικο απο το μαμα το ελατηριο, ενω με δυο ατομα ( 100 κιλα εγω , + 85 ο συνεπιβατης ) το μηχανακι δεν " καθεται" απο το βαρος.
Απλα σε συνεχομενες ανωμαλιες με 2 ατομα ενω το ελατηριο συμπεριφερεται σωστα το αμορτισερ δειχνει αδυναμια να αποσβεσει την παραπανω ενεργεια του ελατηριου.
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....
- gkourv
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 12:50
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Μπορώ να ρωτήσω από που θα βρω το σετ WP που αναφέρεις;manos_mas έγραψε:Το λεω και το φωναζω ... οταν ξεκιναμε να ριχνουμε λεφτα για μετατροπες απο το Α ως το Ω.... το Α ειναι η αναρτηση.
Ειναι λεφτα που δεν πανε ποτε χαμενα.
300 ευρω για ελατηρια εμπρος πισω μαζι με τα λαδια τους τοποθετημενα ( WP , HYPERPRO )
διαχειριζονται τα φορτια του βαρους πολυ καλυτερα.
700 και κατι ευρω OHLINS για τους πιο στριφτερους ... σου δινει την δυνατοτητα να ρυθμισεις το πισω αμορτισερ , που ειναι και ποιοτικα καλλιτερο απο το το "μαμα" το οποιο δεν δεχεται καμια ρυθμιση, και σου κανει ολα τα γουστα.
Εγω φοραω απο τα χριστουγεννα ελατηρια HYPERPRO.
το μηχανακι ειναι πιο ανετο στις ανωμαλιες ( του οδοστρωματος , οχι τιποτα αλλες ανωμαλιες ) της πολης , καθως στην αρχη της διαδρομης του ειναι πιο προοδευτικο απο το μαμα το ελατηριο, ενω με δυο ατομα ( 100 κιλα εγω , + 85 ο συνεπιβατης ) το μηχανακι δεν " καθεται" απο το βαρος.
Απλα σε συνεχομενες ανωμαλιες με 2 ατομα ενω το ελατηριο συμπεριφερεται σωστα το αμορτισερ δειχνει αδυναμια να αποσβεσει την παραπανω ενεργεια του ελατηριου.
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Aλλαγη Ελατηρίων Μπροστα..
Θεσσαλονικη δεν ξερω ...εγω τα εβαλα εδω στην αθηνα στο Κ-SHOCK ,gkourv έγραψε:Μπορώ να ρωτήσω από που θα βρω το σετ WP που αναφέρεις;manos_mas έγραψε:Το λεω και το φωναζω ... οταν ξεκιναμε να ριχνουμε λεφτα για μετατροπες απο το Α ως το Ω.... το Α ειναι η αναρτηση.
Ειναι λεφτα που δεν πανε ποτε χαμενα.
300 ευρω για ελατηρια εμπρος πισω μαζι με τα λαδια τους τοποθετημενα ( WP , HYPERPRO )
διαχειριζονται τα φορτια του βαρους πολυ καλυτερα.
700 και κατι ευρω OHLINS για τους πιο στριφτερους ... σου δινει την δυνατοτητα να ρυθμισεις το πισω αμορτισερ , που ειναι και ποιοτικα καλλιτερο απο το το "μαμα" το οποιο δεν δεχεται καμια ρυθμιση, και σου κανει ολα τα γουστα.
Εγω φοραω απο τα χριστουγεννα ελατηρια HYPERPRO.
το μηχανακι ειναι πιο ανετο στις ανωμαλιες ( του οδοστρωματος , οχι τιποτα αλλες ανωμαλιες ) της πολης , καθως στην αρχη της διαδρομης του ειναι πιο προοδευτικο απο το μαμα το ελατηριο, ενω με δυο ατομα ( 100 κιλα εγω , + 85 ο συνεπιβατης ) το μηχανακι δεν " καθεται" απο το βαρος.
Απλα σε συνεχομενες ανωμαλιες με 2 ατομα ενω το ελατηριο συμπεριφερεται σωστα το αμορτισερ δειχνει αδυναμια να αποσβεσει την παραπανω ενεργεια του ελατηριου.
ΑΦΟΙ ΚΟΚΟΤΣΑΚΗ Ο.Ε. ΡΑΓΚΑΒΗ 97. ΑΘΗΝΑ ΤΚ 11475. Τηλ.2106468349.
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες