Billy_BMW έγραψε:</->/ss2 </->/ss2 </->/ss2Theod έγραψε: Για πίσω ΕΓΩ που ζυγίζω περίπου το ίδιο με σένα ...
ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ....
Billy_BMW έγραψε:</->/ss2 </->/ss2 </->/ss2Theod έγραψε: Για πίσω ΕΓΩ που ζυγίζω περίπου το ίδιο με σένα ...
k_dvr έγραψε:Δηλαδή ρε παιδιά οι μαμά αναρτήσεις για τι κιλά είναι ρυθμισμένες για τα 70?
(υπάρχουν άνθρωποι 70 κιλα? ΄)
με τα "μαμα" τα ελατηρια δεν θα βγαλεις ποτε ακρη ... δωσε 300 € για ελατηρια εμπρος - πισω τα οποια ( ειδικα το πισω ) μπορει και "περνει" πανω του πολυ καλλιτερα τα φορτια .... ή δωσε 700 € για μια OHLINS ( κομπλε πισω ρυθμιζομενο αμορτισερ - μονο ελατηρια εμπρος ) ....ειναι λεφτα τα οποια δεν πανε πεταμενα ποτε ...δεν θα το μετανοιωσεις ....gkaravid έγραψε:Ρε παίδες, για λύστε μου μια απορία.
Έχω το S2 και η ρύθμιση της Yamaha για την πίσω ανάρτηση μου φαινόταν κάπως, έως αρκετά "μαλακή" (θέση νο.3), ειδικά όταν βάζω 2ο άτομο, τότε νοιώθω να πηγαίνει σαν βάρκα! Επειδή είμαι και κοντά 100κιλά, αποφάσισα να την σφίξω λιγάκι και την ρύθμισα στην θέση νο.4.
Το αποτέλεσμα είναι κάπως περίεργο, γιατί είτε εγώ είχα συνηθίσει είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά μου φαίνεται τρομερά σκληρή πλέον η ανάρτηση, ακόμα και δικάβαλο! Στο τελευταίο μου ταξίδι, πιάστηκε ο πισινός μου! Σκέφτομαι να την γυρίσω στην 3η θέση πάλι.
Εσείς τι λέτε? Καμιά συμβουλή? (το μηχανάκι έχει κάνει μόλις 3000χλμ)
΄gkaravid έγραψε:Ρε παίδες, για λύστε μου μια απορία.
Έχω το S2 και η ρύθμιση της Yamaha για την πίσω ανάρτηση μου φαινόταν κάπως, έως αρκετά "μαλακή" (θέση νο.3), ειδικά όταν βάζω 2ο άτομο, τότε νοιώθω να πηγαίνει σαν βάρκα! Επειδή είμαι και κοντά 100κιλά, αποφάσισα να την σφίξω λιγάκι και την ρύθμισα στην θέση νο.4.
Το αποτέλεσμα είναι κάπως περίεργο, γιατί είτε εγώ είχα συνηθίσει είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά μου φαίνεται τρομερά σκληρή πλέον η ανάρτηση, ακόμα και δικάβαλο! Στο τελευταίο μου ταξίδι, πιάστηκε ο πισινός μου! Σκέφτομαι να την γυρίσω στην 3η θέση πάλι.
Εσείς τι λέτε? Καμιά συμβουλή? (το μηχανάκι έχει κάνει μόλις 3000χλμ)
Καλά τα λες και σε ευχαριστώ, όμως δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί στην θέση 3 δίνει τόσο μαλακή αίσθηση. Με τα λεγόμενά σου, στην 3 θέση θα έπρεπε να είναι πέτρα και να κοπανάει άγρια σε κάθε λακκούβα (εφόσον θα είχε καλύψει όλη την διαδρομή η ανάρτηση), είναι ακριβώς το αντίθετο όμως.
Βάλτην στην θέση 5 !!!
Ίσως και στην θέση 6 στην περίπτωση που είστε 2 βαριά άτομα + φορτίο...
Η σκληρότητα που νοιώθεις ωφείλεται στο ότι επειδή είσαι βαρύς (ή - και δικάβαλλος), η ανάρτηση καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής της διαδρομής (που είναι και το μαλακότερο...) μόνο με την επίδραση του βάρους σας....Και μένει να δουλεύει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...
Θέλει ΑΥΞΗΣΗ της προφόρτισης για να ανταπεξέλθει και να δουλέψει σε όλη της την διαδρομή (άρα και στο αρχικό μαλακότερο τμήμα της)...
Ο όρος "μαλακή" ή "σκληρή" είναι υποκειμενικός και ο καθένας έχει διαφορετικα κριτήρια αξιολόγησης...Εξ' άλλου η διαφορά που κάνει ένα μόνο κλικ στην προφόρτιση (από 3 που ήταν σε 4 που το πήγες) σε καμμία περίπτωση δεν είναι αρκετό για να κάνει τόσο μεγάλες διαφορές σαν αυτές που αναφέρεις...Ίσα που γίνεται αντιληπτό...gkaravid έγραψε:Καλά τα λες και σε ευχαριστώ, όμως δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί στην θέση 3 δίνει τόσο μαλακή αίσθηση. Με τα λεγόμενά σου, στην 3 θέση θα έπρεπε να είναι πέτρα και να κοπανάει άγρια σε κάθε λακκούβα (εφόσον θα είχε καλύψει όλη την διαδρομή η ανάρτηση), είναι ακριβώς το αντίθετο όμως.
Βάλτην στην θέση 5 !!!
Ίσως και στην θέση 6 στην περίπτωση που είστε 2 βαριά άτομα + φορτίο...
Η σκληρότητα που νοιώθεις ωφείλεται στο ότι επειδή είσαι βαρύς (ή - και δικάβαλλος), η ανάρτηση καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής της διαδρομής (που είναι και το μαλακότερο...) μόνο με την επίδραση του βάρους σας....Και μένει να δουλεύει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...
Θέλει ΑΥΞΗΣΗ της προφόρτισης για να ανταπεξέλθει και να δουλέψει σε όλη της την διαδρομή (άρα και στο αρχικό μαλακότερο τμήμα της)...
gkaravid έγραψε:Ok Theod, θα το δοκιμάσω και θα αποφασίσω, σε'ευχαριστώ.
Στην θέση 5 όπως είδες το ελατήριο και γενικά η ανάρτηση δουλεύει καλύτερα... Οι αλλαγές που αισθάνεσαι (πιο πολύ τις "νοιώθεις" παρά πραγματικές είναι...) οφείλονται στην ελάχιστη αύξηση του υψους του πίσω μέρους το οποίο δεν κάθεται πλέον τόσο πολύ όσο πριν, με αποτέλεσμα να αλλάζει μια ιδέα η γεωμετρία της μηχανής φορτίζοντας λίγο παραπάνω το μπροστά και "ελαφρώνοντας" κάτι τις το πίσω. Είναι όμως ελάχιστη αυτή η αύξηση και αντίστοιχα σχεδόν αμελητέα η διαφορά στην γεωμετρία - φαντάζομαι ότι η αλλαγή ξενίζει λίγο στην αρχή (συνήθεια βλέπεις...), αλλά μόνο στην αρχή. Σε πολύ λίγο θα το συνηθίσεις και ούτε που θα το καταλαβαίνεις...gkaravid έγραψε:Λοιπόν, σόρρυ για την καθυστέρηση αλλά ήθελα να το δοκιμάσω αρκετά πριν γράψω αρλούμπες.
Ακολούθησα τη συμβουλή σου Theod και μπορώ να πώ ότι είχες δίκιο. Στην θέση 5 νοιώθω πολύ καλύτερα τη θέση οδήγησης και ειδικά με 2ο άτομο είναι τέλεια.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως όταν γέρνω πια στις στροφές (μόνος) έχω την αίσθηση πως χάνω λίγο το μπροστά...τώρα δεν ξέρω αν όντως γίνεται κάτι τέτοιο ή αν είναι δική μου φοβία λόγω της συνήθειας μου με την παλιά ρύθμιση. Επίσης, με την ρύθμιση στο 5 και μόνος, γέρνω λίγο παραπάνω προς τα μπροστά. Είχα και κανα 2 μπλοκαρίσματα του πίσω σε φρενάρισμα, αλλά τπτ το ιδιαίτερο. Απλά μάλλον πρέπει να το συνηθίσω.
Αυτά, ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές.
βαλε και τα δυο ελατηρια ( επμρος - πισω ) . η Μηχανη θα σου φανει ποιο ανετη μεσα στην πολη και δεν θα κοπαναει.gkaravid έγραψε:Εντάξη, όταν θα είναι να αλλάξω τα λάδια (στις μπουκάλες) στο σέρβις, θα κοιτάξω να αλλάξω και τα ελατήρια με αυτά της όλινς. Έτσι κι'αλλιώς σιγά σιγά ξοδεύω κάποια χρήματα σε βελτιώσεις, 150ευρώ δεν είναι και τόσο πολλά πια. Αυτό που ήξερα όμως ήταν πως το S2 είχε καλά ελατήρια μπροστά...
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες