Νέα ελατήρια!!!

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
lousou76

Νέα ελατήρια!!!

Δημοσίευση από lousou76 »

Καλησπέρα παιδιά, εχθες άλλαξα τα ελατήρια και τα λάδια μπροστά με τα ohlins που προτείνει η yamaha στην αντιπροσωπεία.

Μετά από όλες τις δοκιμές που έχω κάνει θα έλεγα οτι αξίζουν τα λεφτά τους και πλέον τρέχεις χωρίς να το καταλαβαίνεις. Τρομερή αίσθηση, ,χωρίς κοσκινίσματα, χωρίς γλιστρίματα η απότομα βυθίσματα.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Νέα ελατήρια!!!

Δημοσίευση από Theod »

Μπράβο ρε...Σωστή κίνηση. Περιμένουμε περισσότερες εντυπώσεις και λεπτομέρειες.


:twisted: Ίσως τώρα καταφέρεις επιτέλους να στρίψεις υποφερτά !!!!

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Ρε και πριν μια χαρά έστριβα, απλά τρόμαζα, τώρα στρίβω και στα @@ μου...

Είναι το σετάκι ναι, μπρος πίσω αλλά εγώ τον έβαλα να σπάσει το σετάκι κ να μου βάλει μόνο μπροστά τα ελατήρια κ τα λάδια.
Μου κόστισε 165 ευρώπουλα.
117 κάναν τα ελατήρια, 30 τα ohlins λαδια και 20 με πήρε περαστικά...

Καταρχήν δε θέλει λύσιμο μπουκάλας όπως λένε μερικοί.
Τα λάδια αδειάζουν κανονικά από βίδα κάτω, απλά θέλει ένα εργαλείο που έχουν μόνο οι αντιπροσωπείες αλλιώς θέλει λύσιμο η μπουκάλα.

Έκανα μπόλικες δοκιμές πειράζοντας τόσο τις μπουκάλες πάνω κάτω όσο και την προφόρτιση πίσω.

Τα καλύτερα αποτελέσματα τα χω με 4 προφόρτιση πίσω.
Είμαι 1,72 κ 70 κιλά.

Άμα χαλαρώσεις την πίσω πολύ σου φεύγει στις ευθείες όταν κάνεις ζιγκ ζαγκ ενώ μέχρι τώρα σε επιταχύνσεις κ ζιγκ ζάγκ έφευγε η μπροστά καθώς ελάφραινε το τιμόνι.

Η ανάρτηση είναι πιο προοδευτική, ακόμα κ αν πατήσεις ελαφριά φρένο σε στροφή λόγω ανάγκης πχ ή σε κατηφόρα η μπροστινή φορτίζεται σταδιακά με αποτέλεσμα να μη χάνεις πρόσφυση όπως πριν από το απότομο βύθισμα.
Αυτό κάνει τα φρένα πολύ πιο αποτελεσματικά που τώρα μπορείς να τα πιέζεις περισσότερο διότι η ανάρτηση βυθίζεται πριν το λάστιχο γλιστρήσει.

Στις επιταχύνσεις μέχρι να τανέβειθ η ανάρτηση έχεις πιάσει τα 200 ενώ τις λακούβες τις καταπίνει είτε σε ευθεία είτε σε στροφή.

Πολύ καλή αίσθηση παιδιά, και να φύγει στη στροφή το καταλαβαίνεις αμέσως και δε πετάγεται 10 πόντους έξω ο μπροστινός.

Επίσης στις λακούβες δε σε τινάζει πάνω το μηχανάκι και στην έξοδο στη στροφή δεν ελαφραίνει το τιμόνι.

Εμένα μου δίνει μια αίσθηση οπισθόβαρου παρόλο που το χω και χαμηλομένο 1.2 πόντους κ αυτό γιατί πλέον η καλή λειτουργία του μπροστινού και η ελαφριά ουρά το κάνει να υπερστρέφει παρά να γλιστράει το μπροστινό Αυτό δίνει μια αίσθηση ασφάλειας.

Το χαμήλωμα πλέον είναι απλά θέμα προτιμησης, η πρόσφυση είναι ίδια.
Το μόνο που αλλάζει είναι η δύναμη που βάζεις σε κλειστές στροφές και η σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες σε ευθείες.

Όπως είχα αναφέρει 1,3 είναι το μέγιστο "ασφαλές" χαμήλωμα ώστε να μη βρεί η γέφυρα στις τσιμούχες σε τέρμα βύθισμα.
Από τις βόλτες τα φρεναρίσματα κλπ σε κατηφόρες μόνο με μένα πάνω βλέπω ότι με 1 πόντο χαμήλωμα οι τσιμούχες έφτασαν μετά από τις βόλτες 2,5-3 πόντους πόντους από τις τσιμούχες. Οπότε πολύ πιθανό το βρίσκω να τερματίζει σε πίστα η μπουκάλα ή άμα έχεις δεύτερο άτομο κλπ. οπότε δε θα πρότεινα χαμήλωμα παραπάνω από 1,2.

Η αλλαγή είναι σημαντική ακόμα κ με 1 πόντο χαμήλωμα. SS δε γίνεται (με 2 πόντους χωρίς πλάκα έχει πολύυ κοντινή αίσθηση με SS)

Αξίζουν τα λεφτά κ δε τα γλιτώνετε. Η προφόρτιση δε βοηθάει κ αμα θέλετε να το τρέξετε κ να το στρίψετε θα τα χρειαστείτε, εκτός κ αν πηγαίνετε σε καλούς δρόμους χωρίς λακούβες.

Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι η YAMAHA κατάλαβε το λάθος της.
Σχεδόν όλοι οι κάτοχοι του 04 παραπονέθηκαν για τα ελατήρια και γ αυτό βγήκε το σετάκι φτηνό, ενώ το 05 μοντέλο κουβαλάει πιο σκληρές αναρτήσεις κ κανείς δ έχει παραπονεθεί ακόμα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες