Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
allpas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ 30 Μαρ 2020, 23:10
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από allpas »

Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει επειδή διαβαζω από παντού και έχω μπερδευτεί?

Είναι η ώρα να γίνει φουλ service στα μπροστινά....είπα να τα αλλάξω μια και καλή με μπροστινά από r6 03-04 συμβατικά ρυθμιζόμενα όχι usd + τετραπιστονα από το r6! Ξέρω ότι θα χρειαστεί κάποιους αποστάτες στον άξονα από το r6... αποστάτες στις δαγκάνες...και λαμακια για να κάτσει ο μπροστινός λασπωτηρας του fazer!

Και ρωτώ....αφού θα γίνει φουλ service στα μπροστινά του r6...τι λάδια βάζουμε? Και χρειάζεται να αλλάξω και το ελατήριο του? Σαν αναβάτης είμαι στα 80 κιλά...1.70!

Επίσης...τα μπροστινά του r6 είναι πιο κοντά από του fazer?

Πίσω θα μπει λίγο αργότερα πλήρως ρυθμιζόμενη emc ή wilbers!

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από SoR_gr »

σορρυ που θα σου προτείνω κατι αλλο με πολυ λιγότερο κόστος.
βάλε απλά λάδια και ελατήρια ολινς για τα κιλά σου. παίζουν καπου στα 150-200ε. Δεν θα ταλαιπωρηθείς μεέξτρα κόστη τοποθέτησης και αποστατών/φτερών κλπ. Συν οτι θα είναι πολύ καλύτερο και απο απλο μαμα ρ6 σύστημα με την γεωμετρία που έχε η μηχανή σου.
Μετά κοιτάς μόνο αναβάθμιση στα φρένα που ίσως βελτιωθούν με σωληνάκια υψηλής.
(φοράω ολινς σε σ2 και σωληνάκια υψηλή, μόνο που εχει 4πίστονες απο τη μάνα του).

στο δικό σου θέμα, αν πάρεις το μπροστινό με όλα τα ψιψιψινια (αποστάτες κλπ) για τοποθέτηση, μετά πάλι θα θες ελατήρια+λάδια. ή κρατάς τα μαμα με άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων που θα έχουν, ή πάλι κοιτάς για αφτερ μαρκετ. Το κόστος των ολινς για μπροστα δεν ειναι απαγορευτικό, (χωρίς να ξέρω για του ρ6) αλλά τα ελατηρια και τα λάδια ολινς για τα κιλά σου στα 150-200ε θα κυμαίνονται.

τιπ: καλό ειναι να αλλάξεις ΚΑΙ τσιμούχες και αν θες και ξύστρες (για το σ2 είχαν 25€+25€ αντίστοιχα.

και usd χρυσό και φανταχτερό ναναι, αν τα ελατηρια μεσα ειναι made in PRC δεν θα δεις καμια διαφορά εκτός απο το οπτικό....
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

allpas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ 30 Μαρ 2020, 23:10
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από allpas »

Η χρήση της μηχανής είναι καθημερινές να με πηγαίνει δουλειά και τα ΣΚ βόλτες συνήθως με τη σύντροφό! Πίστα ούτε καν...

Επομένως θεωρείς ότι τα ρυθμιζόμενα δεν αξίζουν?

Τσιμουχες... ξύστρες θα αλλαχθούν έτσι κι αλλιώς είτε στα μαμά μπροστινά είτε στου r6! Απλά έλεγα για του r6 ωστε μια και καλή να μπουν και τα 4πιστονα του!

Επίσης πως βρίσκουμε το ποιο ελατήριο είναι το σωστό για τα κιλά μας??? Και παίζει ρόλο το βάρος του συνεπιβάτη?

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από SoR_gr »

το set up που θα κανεις θαναι κατα κύριο λόγο για όπως κυκλοφορείς τις περισσότερες φορές.
Νομίζω περισσότερα έξοδα και ταλαιπωρία για αποτέλεσμα με ερωτηματικό.
Δεν γνωρίζω αν μπαίνουν τα 4πιστονα του σ2 στο σ1.
Νομίζω, τα ελατήρια έχουν συγκεκριμένους κωδικούς για over/under 90 κιλά αναβάτη.
Δεν είμαι σίγουρος αν τα ελατηρια ειναι στανταρ και απλά βάζεις διαφορετικό λάδι.

https://extraproducts.gr/index.php/el/c ... ry_id/2282
πάρε τηλ για διευκρινήσεις

Σχετικά με τα Ohlins ρώτα τον αντιπρόσωπό extra products.

Αν η μοτοσυκλέτα σου είχε ρυθμιζομενα απο τη μάνα της, αντε πες να ασχολιόσουν... Τώρα που δεν έχει ειναι τσάμπα λεφτά. Αν είχες ηλεκτρονικές αναρτήσεις να αλλάζεις setup με 1 κουμπί θα έλεγα οκ.
Μπρος πισω φοράω όλινς (με το πίσω απλή αναρτηση ρυθμιζόμενη με το χέρι. Περιττό να σου πω οτι τον 1ο μηνα ασχολήθηκα και έκανα διαφορετικες ρυθμίσεις και εδώ και 60κ χιλιόμετρα την έχω με την ίδια ρύθμιση.

Μια συμβουλη που έδωσαν και σε μένα, το πιστάδικο set up δεν είναι απαραίτητα σωστό στο δρόμο. Το διαπίστωσα κιολας οταν εβαλα τις αναρτήσεις.


Καλύτερα, βάλε ελατηρια όλινς κ λάδια, βάλε σωληνάκια υψηλής και με τα υπόλοιπα ετοίμαζε την πίσω ανάρτηση. Θα δεις μεγάλη διαφορά.

ρίξε μια ματιά και εδώ :

viewtopic.php?f=82&t=4617&hilit=%CE%BA% ... %B9+ohlins

viewtopic.php?f=82&t=20478&hilit=ohlins
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

allpas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ 30 Μαρ 2020, 23:10
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από allpas »

Δεν θέλω πισταδικο setup το είπα εξαρχής ότι πίστα ούτε κάν! Να πατάει σωστά στο δρομο θέλω! Δεν μου δίνει καμία εμπιστοσύνη όταν μπαίνω στις στροφές! Και μιλάω για νορμάλ χιλιόμετρα 120 πχ....σε χαλαρή στροφή...λες και είναι στον αέρα! Το μηχανάκι έχει 50.000 χλμ... και τα λάστιχα τα άλλαξα πριν κάνα 6μηνο (batlax s22)

Τώρα για τα ελατήρια...τα ξαναδιάβασα.... γραμμικό ή προοδευτικό??? Και με τι λάδια??? Άλλοι λένε άλλα λάδια για το καλοκαίρι...άλλα για το χειμώνα...άλλοι ότι δεν παίζει ρόλο....

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από SoR_gr »

Τα προοδευτικα, σου δινουν την αισθηση οτι αν εχεις λιγα χλμ ειναι πιο μαλακά.Προσωπικη μου αποψη, αδιάφορο.


Το αν δεν νιωθεις καλα να μπεις σε στροφη, ειναι πολλοι παραγοντες: εμπειρια,εξοικειωση με την μοτο, αναρτησεις,λαστιχα,οδοστρωμα...

Τα s22 ειναι ικανοποιητικο λαστιχο. Οταν ειχα οδηγησει φζ6 φιλου που ηθελε σερβις το μπροστινο, ομολογω οτι με τρομαξε κ μονο στο ανοιγμα σε ευθεια.

Δεδομενου οτι οι απαιτησεις σου δεν ειναι υπερβολικες, αν αλλαξεις αναρτησεις, θα ειναι μια χαρα.. λαδια οτι προβλεπεται για την αναρτηση κ για τα κιλα σου
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

allpas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ 30 Μαρ 2020, 23:10
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από allpas »

Κάθε πόσα χλμ αλλάζουμε υγρά στις μπουκάλες? Κάθε πόσα χλμ τα ελατήρια?

Για την τοποθέτηση έχουμε κάποιο μαγαζί εγγυημένο εντός Αθηνών ή πάμε σε εξουσιοδοτημένο Yamaha?

Τα s22 λες ότι είναι ικανοποιητικά! Έχεις να προτείνεις κάποια καλύτερα για επόμενη αλλαγή?

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από SoR_gr »

αν θυμαμαι καλά η γιαμάχα προτείνει αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες ανά 20.000 και δεν αναφέρει αλλαγή ελατηρίων (μπορεί να κάνω και λάθος). Σε κάθε αλλαγή τσιμούχες και ξύστρες ή αν εχεις διαρροή, τα αλλάζεις και νωρίτερα.

Προσωπικά, τα αλλάζω ανά 50-60.000 χλμ (υπολογισε οτι κάνω 10-15.000 καθε χρόνο), Οπωσδήποτε αλλαγή τσιμούχας και ανάλογα αν θες αλλάζεις και τις ξύστρες.

Σαν εργασία, είναι λίγο μπελαλίδικη μιας και πρέπει να βγουν οι μπουκάλες,να βγουν τα λαδια,ελατήρια κλπ, δεν ειναι κάτι που απαιτεί εξειδίκευση. Ωστόσο η γιαμαχα ισως σε χρεώσει λίγο παραπάνω σαν αντιπροσωπεία σε σχέση με κάποιο αλλο συνεργείο (ντάξει μην πάς και σε ποδηλατάδικο που φτιάχνει και κάνα παπάκι!). Ένας μηχανικός που γνωρίζει πολύ καλά τα fazer είναι η Yamaha Καραμανώλης στον Πειραιά.
Αν δεν πας άμεσα για αλλαγή (που μάλλον αμεσα θέλεις απο αυτά που γράφεις) μπορείς να το προγραμματίσεις σε κάποιο service.

Μετά, υπάρχουν πιο συγκεκριμένα συνεργεία για τις αναρτήσεις που αυτοί είναι πιο εξειδικευμένοι στον χώρο των αναρτήσεων καθώς ασχολούνται και με πιο συγκεκριμένα setup για αναβάτες που έχουν περισσότερες απαιτήσεις ή επισκευάζουν και αναρτήσεις (ενδεικτικά γράφω μερικά που θυμάμαι, k shock, wolf racing ).

Η μαμα πίσω ανάρτηση, σφίγγει με ενα γατζόκλειδο που λογικά θα έχεις στα εργαλεία\
(λογικά θα θέλεις και 2ο άτομο αν προσπαθήσεις να το κάνεις ή το κάνεις στο συνεργείο).

Η ΡΥΘΜΙΣΗ που "λένε", το sag, ουσιαστικά είναι κάτι πολύ απλό, που για να το πετύχεις θα πρέπει να ειναι σε καλή κατάσταση οι αναρτήσεις σου. Αλλιώς, δεν θα μπορείς να πετύχεις αυτή τη "ΡΥΘΜΙΣΗ".
Με λίγα λόγια, η αναρτήσεις θα πρέπει να κάνουν συγκεκριμένη διαδρομή στις παρακάτω 3 θέσεις (η μοτο στον αερα/σταντ, η μοτο στο εδαφος, ο αναβάτης επάνω στη μοτο)
Εικόνα

Αν εχεις καλές αναρτήσεις, θα πρέπει να τις σφιξεις (κυρίως την πίσω γτ τα φαζερ δεν εχουν ρυθμιζομενη μπροστα) μέχρι να κάνει αυτές τις διαδρομές. Το πόσο πρέπει να είναι το F1,F2,F3,R1,R2,R3 θα στο πουν στις αναρτήσεις ανάλογα το μοντέλο σου (πχ η ολινς ειχε μεσα φυλλάδιο με συγκεκριμένη διαδρομή cm).
Αν δεν εχεις καλές αναρτήσεις, δεν θα καταφέρεις να πετύχεις τα sag που πρέπει

τα s22 ειναι αρκετά καλό ελαστικό, βέβαια αυτά είναι και περι ορεξεως κολοκυθόπιτα. Είναι ενα σπορ ελαστικό με καλή πρόσφρυση που δεν έχουν μεγάλη διάρκεια χιλιομέτρων. Πες οτι αο λάστιχα είσαι ΟΚ έτσι ώστε να σε βοηθήσουν να στρίψεις, μετά θες τους παράγοντες εμεπειρία/εξάσκηση, αναρτήσεις και οδόστρωμα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
AndStuff
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από AndStuff »

Θεωροντας οτι ο φιλος με το μπροστινο προς service που αναφερει ο SoR_gr ειμαι εγω, θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ οτι εχει τεραστια διαφορα το να ειναι σε καλη κατασταση οι αναρτησεις.
Προσωπικα πριν κανω το σερβις ειχα καταφυγει να χαμηλωσω το μπροστα ριχνοντας τις μπουκαλες, να σφιγκω πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε το πισω για να μην ελαφρωνει πολυ το μπροστα, και και και...
Με το που εγινε σερβις (και μπηκαν και ελατηρια Ohlins) ξανασηκωσα τις μπουκαλες στη θεση τους, μαλακωσα το πισω, και η μοτοσυκλετα ειναι ΚΑΙ πιο ανετη, και πιο σιγουρη.
Μονο που τωρα πρεπει να αλλαξω και την πισω, αλλα εν καιρω! :lol:

Οσο για το προοδευτικα/γραμμικα ελατηρια:
Με προοδευτικα εχεις μαλακη αρχη, και σφιγκουν οσο βυθιζονται στη διαδρομη. Στο μυαλο μου αυτο σημαινει οτι σε μικρολακουβιτσες (πχ μετακινηση σε πολη ή καλο οδικο δικτυο) θα ειναι πιο ανετο, μιας και η αναρτηση σου ειναι σχετικα ευκολο να συμπιεστει αρχικα. Ταυτοχρονα εχει μεγαλο αρχικο βουτηγμα σε δυνατα φρενα.
Με τα γραμμικα (οπως ειναι τα Ohlins) εχεις ακριβως ιδια αποκριση του ελατηριου σε ολη τη διαδρομη. Οσο βουτηγμα εχεις στα φρενα με μαλακο πατημα, αντιστοιχα θα εχεις και σε δυνατο.

Κατ'εμε, για νορμαλ/χαλαρη οδηγηση οπως λες, βαλε προοδευτικα για να εισαι λιγο πιο ανετος.
Οσο ξεκινας να πιεζεις, το γραμμικο νομιζω οτι θα σου δωσει λιγο πιο προβλεψιμη συμπεριφορα, αρα ισως να νιωθεις και πιο σιγουρος.

ΥΓ: παντα σε θεματα φρενων/αναρτησεων/ελαστικων, παιζει τεραστιο ρολο και ο αναβατης/τροπος οδηγησης αυτος καθεαυτος.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από SoR_gr »

:D :D
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Kostaszio
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 17 Μάιος 2022, 23:29
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από Kostaszio »

Παιδιά επειδή κοιτάω και εγώ για αναβάθμιση του μπροστινού μιας και το μηχανάκι έχει 62000 χιλιόμετρα με το μαμά σύστημα και δε μου εμπνέει σιγουριά. Ήθελα να ρωτήσω τα ελατήρια ohlins τα οποία αναφέρετε είναι αυτά;

https://www.car.gr/parts/view/4629445-o ... ha-fz-6-s2

Άβαταρ μέλους
AndStuff
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Διευκρινίσεις για μπροστινό σε fz6 fazer s1 abs

Δημοσίευση από AndStuff »

Μπορει, αλλα μιας και δεν αναφερεται κανενας κωδικος της Ohlins, κανεις δε ξερει σιγουρα.
Επισης, μιας και βγαζει δυο κωδικους, μιλα με το οποιοδηποτε καταστημα επιλεξεις, πες τους τα κιλα σου, για να σου παραγγειλουν/δωσουν τα σωστα ελατηρια.

Υπαρχουν ολες οι σχετικες πληροφοριες στο φορουμ αν αφιερωσεις 5 λεπτα στην αναζητηση. :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες