ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
-
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 19:08
- Επικοινωνία:
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Καλησπέρα!
Έχουν αρχίσει και μου μπαίνουν ιδέες (αν και μάλλον άργησαν) να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις.Παραδόξως να αναφέρω ότι έχω μείνει ικανοποιημένος από τις μαμά μέχρι σήμερα.
Τα στοιχεία έχουν ως εξής: η μηχανή έχει 91.000 χλμ, η χρήση της πλεέν είναι μέτρια, δλδ καμιά χαλαρή βολτίτσα, άλλες φορές πιο σβέλτη, δικάβαλα ταξίδια και σύνολο γύρω στα 5-6 χιλιάδες χλμ το χρόνο, πίστα καθόλου, το πίσω όντας μονοκάβαλος το έχω ρυθμισμένο στο 6 και στα ταξίδια στο 7 και μπροστά δεν έχω αλλάξει ούτε λάδια (πολλοί θα είστε αντίθετοι-και γω είμαι- και με το δίκιο σας).
Ο λόγος που άρχισα να σκέφτομαι την αντικατάσταση είναι το κατά πόσο είναι στο όριό τους. Επίσης, λόγω πολυκαιρισμού έχουν παρατηρηθεί κάποιες ραγάδες στις ξύστρες -όχι υπερβολικά πράγματα- και δε θα ήθελα να μου σκάσει κάποια σε ταξίδι.
Για αλλαγή λοιπόν μπρος πίσω έχω μέχρι τώρα τις εξής προτάσεις:
1. ohlins sta 1.100 ευρώ περίπου
2. mupo στα 800 περίπου (και θα ήθελα την γνώμη σας εδώ γιατί μου φαίνονται ελκυστικές)
3. μαμά στα 750 περίπου
Όλα τα παραπάνω ειναι αμορτισέρ κομπλέ, ελατήρια, λάδια, ξύστρες, τσιμούχες, εργασία.
Επίσης παίζει και καποιο streetbox kit της hyperpro sta 460 αγορά μόνο.
Επειδή δεν είμαι μηχανικός και ούτε το παίζω θέλω να πάω σε έναν άνθρωπο να μου τις βάλει και να μου τις ρυθμίσει για να στηθεί σωστά το μηχανάκι.
Το ερώτημα...απλό!
Τι έχετε να προτείνετε;
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Συγγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να γνωρίζετε ακριβώς την κατάσταση.
Έχουν αρχίσει και μου μπαίνουν ιδέες (αν και μάλλον άργησαν) να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις.Παραδόξως να αναφέρω ότι έχω μείνει ικανοποιημένος από τις μαμά μέχρι σήμερα.
Τα στοιχεία έχουν ως εξής: η μηχανή έχει 91.000 χλμ, η χρήση της πλεέν είναι μέτρια, δλδ καμιά χαλαρή βολτίτσα, άλλες φορές πιο σβέλτη, δικάβαλα ταξίδια και σύνολο γύρω στα 5-6 χιλιάδες χλμ το χρόνο, πίστα καθόλου, το πίσω όντας μονοκάβαλος το έχω ρυθμισμένο στο 6 και στα ταξίδια στο 7 και μπροστά δεν έχω αλλάξει ούτε λάδια (πολλοί θα είστε αντίθετοι-και γω είμαι- και με το δίκιο σας).
Ο λόγος που άρχισα να σκέφτομαι την αντικατάσταση είναι το κατά πόσο είναι στο όριό τους. Επίσης, λόγω πολυκαιρισμού έχουν παρατηρηθεί κάποιες ραγάδες στις ξύστρες -όχι υπερβολικά πράγματα- και δε θα ήθελα να μου σκάσει κάποια σε ταξίδι.
Για αλλαγή λοιπόν μπρος πίσω έχω μέχρι τώρα τις εξής προτάσεις:
1. ohlins sta 1.100 ευρώ περίπου
2. mupo στα 800 περίπου (και θα ήθελα την γνώμη σας εδώ γιατί μου φαίνονται ελκυστικές)
3. μαμά στα 750 περίπου
Όλα τα παραπάνω ειναι αμορτισέρ κομπλέ, ελατήρια, λάδια, ξύστρες, τσιμούχες, εργασία.
Επίσης παίζει και καποιο streetbox kit της hyperpro sta 460 αγορά μόνο.
Επειδή δεν είμαι μηχανικός και ούτε το παίζω θέλω να πάω σε έναν άνθρωπο να μου τις βάλει και να μου τις ρυθμίσει για να στηθεί σωστά το μηχανάκι.
Το ερώτημα...απλό!
Τι έχετε να προτείνετε;
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Συγγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να γνωρίζετε ακριβώς την κατάσταση.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Προσωπικα φοραω ολινς. Η αληθεια ειναι οτι θα δεις αλλη μοτοσυκλετα... στα 90.000χλμ κ η δικη μου πισω ηταν αχρηστη. Αν κανεις κ συντηρηση στο μπροστινο πιστευω θα μετανιωσεις γτ δν ταχες βαλει τοσο καιρο.
Επειδη ειναι σημαντικο ποσο, αν δν σκοπευεις να αλλαξεις μοτο (που κ να αλλαξεις, τουλαχιστον το πισω το πουλας χωριστα) προχωρα.
Οποιο επωνυμο κιτ βαλεις θα δεις διαφορά!
Τα μαμα μην τα προτιμησεις γτ ειναι μετρια. Στα υπολοιπα τα κανεις ενα σερβις κ γινονται σχεδον καινουρια...
Επειδη ειναι σημαντικο ποσο, αν δν σκοπευεις να αλλαξεις μοτο (που κ να αλλαξεις, τουλαχιστον το πισω το πουλας χωριστα) προχωρα.
Οποιο επωνυμο κιτ βαλεις θα δεις διαφορά!
Τα μαμα μην τα προτιμησεις γτ ειναι μετρια. Στα υπολοιπα τα κανεις ενα σερβις κ γινονται σχεδον καινουρια...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2014, 15:45
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Εγώ έχω αλλάξει εδώ και 3 χρόνια και το πίσω και το μπροστά και έχω βάλει πίσω Wilbers και μπροστα το κιτ της adreani group. Ειμαι υπερ ευχαριστημενος αλλαξε παντελως η μηχανη. Ειναι μια αναβαθμιση που ποτε μα ποτε δεν θα κλαψεις τα λεφτα σου. Και επισης τα fazer πονανε στις αναρτησεις (δεν ειναι και οτι καλυτερο οι μαμα). Γνωμη μου επειδη εχω παρει τις πληρως ρυθμιζόμενες και μπροστα και πισω να μην μπλεξεις με πλήρως ρυθμιζόμενες γιατι ειναι σπαζοκεφαλια πως θα τις ρυθμισεις και επισης κανενας μαστορας δεν ξερει να τις ρυθμισει γιατι αυτό ειναι με βάση την οδηγηση του καθενος. Aftemarket βεβαια οχι μαμα αλλα το απλό μοντελο.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Να προσθεσω οτι η ρυθμιση ειναι απλη. Κοιτας τα sag κ πραττεις αναλογα. Αν τα sag ειναι οπως προβλεπεται, μετα αναλογα την χρηση σου ρυθμιζεις το rebound. Κ μην σε πιανουν εγωισμοι τυπου στησιμο πιστας γτ στο δρομο θα εχεις αντιθετο αποτελεσμα
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 19:08
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Καταρχάς ευχαριστώ για τις γνώμες σας και το χρόνο σας.
Επισκέφθηκα σήμερα το πρωί ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που εμπορεύεται και αναρτήσεις για να δουν το μηχανάκι. Το μπροστά μου είπε ότι σίγουρα χρειάζεται επισκευή καθώς είναι πολύ μαλακό ακόμα και χωρίς επιβάτη επάνω και βυθίζεται πολύ και εύκολα. Το πίσω το βρήκε σε εξαιρετική κατάσταση για τα χιλιόμετρα που έχει και στη ρύθμιση 6.
Επειδή και τα χρήματα είναι πολλά για να τα κάνω ταυτόχρονα...αν συντηρήσω το μπροστά με λάδια-τσιμούχες-ξύστρες και ελατήρια (που λογικά τα χρειάζεται) και αφήσω το πίσω ως έχει με σκοπό να το αλλάξω και αυτό εντός 2ετίας, πιστεύετε ότι θα λειτουργεί σωστά το σύνολο;
Εννοείται πως κρατάω τη συμβουλή σας για κάτι επώνυμο όπως αυτά που προανέφερα και σίγουρα όχι για ακριβές σειρές λόγω κόστους αλλά και επειδή στα δικά μου χέρια θα πάνε χαμένες.
Επισκέφθηκα σήμερα το πρωί ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που εμπορεύεται και αναρτήσεις για να δουν το μηχανάκι. Το μπροστά μου είπε ότι σίγουρα χρειάζεται επισκευή καθώς είναι πολύ μαλακό ακόμα και χωρίς επιβάτη επάνω και βυθίζεται πολύ και εύκολα. Το πίσω το βρήκε σε εξαιρετική κατάσταση για τα χιλιόμετρα που έχει και στη ρύθμιση 6.
Επειδή και τα χρήματα είναι πολλά για να τα κάνω ταυτόχρονα...αν συντηρήσω το μπροστά με λάδια-τσιμούχες-ξύστρες και ελατήρια (που λογικά τα χρειάζεται) και αφήσω το πίσω ως έχει με σκοπό να το αλλάξω και αυτό εντός 2ετίας, πιστεύετε ότι θα λειτουργεί σωστά το σύνολο;
Εννοείται πως κρατάω τη συμβουλή σας για κάτι επώνυμο όπως αυτά που προανέφερα και σίγουρα όχι για ακριβές σειρές λόγω κόστους αλλά και επειδή στα δικά μου χέρια θα πάνε χαμένες.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Σωστο δε θα ειναι , μια αρχη θα ειναι ...πρεπει να μετρηθει το sag για να δεις τι θα γινει με το πισω.Και μετα την αλλαγη να ξερεις οτι το sag μπορει να βελτιωθει , σωστο ομως δε θα ειναι , μιας και το μπροστα δε ρυθμιζει.Θα εισαι ομως αρκετα κοντα σε μια πολυ καλη ρυθμιση-αναβαθμιση εστω!
Δυο χρονια ειναι πολλα , στα δυο θα θελει παλι το μπροστα ενα σερβακι , δε χρειαζεται να γινουν ταυτοχρονα
Δυο χρονια ειναι πολλα , στα δυο θα θελει παλι το μπροστα ενα σερβακι , δε χρειαζεται να γινουν ταυτοχρονα
-
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 19:08
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Ευχαριστω πολυ για τις αποψεις σας! Μαλλον θα προβω σε σερβις του μπροστινου και το συντομοτερο δυνατο και στην αντικατασταση του πισω ωστε το συνολο να ειναι ολοκληρωμενο και αφου δεν ειναι απαγορευτικο να γινουν ετεροχρονισμενα!
Δ ξερω ποια μαρκα θα προτιμησω τελικα αλλα οπως ειπατε ο,τι επωνυμο και να μπει θα ειναι σιγουρα πιο καλο απο τα μαμα και ειδικα μετα απο τοσα χλμ λογικα θα μου φανει και μεγαλυτερη διαφορα. Καλα χιλιομετρα σε ολους!
Δ ξερω ποια μαρκα θα προτιμησω τελικα αλλα οπως ειπατε ο,τι επωνυμο και να μπει θα ειναι σιγουρα πιο καλο απο τα μαμα και ειδικα μετα απο τοσα χλμ λογικα θα μου φανει και μεγαλυτερη διαφορα. Καλα χιλιομετρα σε ολους!
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Καλησπέρα Πέτρο.
Κάποια στιγμή στο FZ6 S λόγω βλάβης από κακό φόρτωμα και κοπάνημα στην πίσω ανάρτηση αναγκάστηκα να την αλλάξω. Η επιλογή μου τότε ήταν περίπου 450 η μαμά και περίπου 650 Ohlins με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς με "κουμπί" και μηχανική ρύθμιση προφόρτισης. Ταυτόχρονα άλλαξα και τα ελλατήρια στο μπροστινό γιατί είχαν πέσει αρκετά οπότε κατέληξα περίπου στο 900 όλα μαζί. Το να ρυθμίσεις την ανάρτηση σου δεν είναι και τόσο δύσκολο ακόμα και στην περίπτωση που ΔΕΝ έχει υδραυλική προφόρτιση, Σηματικό όμως είναι να ξέρεις ότι:
Τα μπροστινά ελλετήρια Ohlins με τα αντίστοιχα λαδάκια, σαφώς και ήταν μια αναβάθμιση από τα μαμά στην συμπεριφορά αλλά ΔΕΝ ρυθμίζονται οπότε αν οι συνθήκες οδήγησης σου αλλάζουν πολύ (ταξίδι με 2 άτομα και φορτίο, πίστα κλπ κλπ) θεώρησε το μπροστινό απλά σαν μια αναβάθμιση και διάλεξε από την αρχή το σωστό (Η Wilbers σου δίνει επιλογή νομίζω σκληρότητας στα ελλατήρια της ανάλογα με την χρήση).
Η πίσω από την άλλη ήταν μια σαφέστατη αναβάθμιση η οποία ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΩΣΤΗ ρυθμιση, έδωσε πολύ καλύτερο πάτημα στο ταξίδι ΚΑΙ στην πίστα (φυσικά με αλλαγή ρυθμίσεων). Οπότε αν θέλεις την γνώμη μου, πάρε το ΣΕΤ και ρύθμισε μία φορα ανάλογα με την κύρια χρήση που θέλεις να κάνεις. Θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος και ακόμα κι αν δεν είσαι εντελώς σε θέση να εκτιμήσεις την διαφορά rest assure όταν θα την χρειαστείς θα είναι ΕΚΕΙ.
Κάποια στιγμή στο FZ6 S λόγω βλάβης από κακό φόρτωμα και κοπάνημα στην πίσω ανάρτηση αναγκάστηκα να την αλλάξω. Η επιλογή μου τότε ήταν περίπου 450 η μαμά και περίπου 650 Ohlins με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς με "κουμπί" και μηχανική ρύθμιση προφόρτισης. Ταυτόχρονα άλλαξα και τα ελλατήρια στο μπροστινό γιατί είχαν πέσει αρκετά οπότε κατέληξα περίπου στο 900 όλα μαζί. Το να ρυθμίσεις την ανάρτηση σου δεν είναι και τόσο δύσκολο ακόμα και στην περίπτωση που ΔΕΝ έχει υδραυλική προφόρτιση, Σηματικό όμως είναι να ξέρεις ότι:
Τα μπροστινά ελλετήρια Ohlins με τα αντίστοιχα λαδάκια, σαφώς και ήταν μια αναβάθμιση από τα μαμά στην συμπεριφορά αλλά ΔΕΝ ρυθμίζονται οπότε αν οι συνθήκες οδήγησης σου αλλάζουν πολύ (ταξίδι με 2 άτομα και φορτίο, πίστα κλπ κλπ) θεώρησε το μπροστινό απλά σαν μια αναβάθμιση και διάλεξε από την αρχή το σωστό (Η Wilbers σου δίνει επιλογή νομίζω σκληρότητας στα ελλατήρια της ανάλογα με την χρήση).
Η πίσω από την άλλη ήταν μια σαφέστατη αναβάθμιση η οποία ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΩΣΤΗ ρυθμιση, έδωσε πολύ καλύτερο πάτημα στο ταξίδι ΚΑΙ στην πίστα (φυσικά με αλλαγή ρυθμίσεων). Οπότε αν θέλεις την γνώμη μου, πάρε το ΣΕΤ και ρύθμισε μία φορα ανάλογα με την κύρια χρήση που θέλεις να κάνεις. Θα μείνεις πολύ ικανοποιημένος και ακόμα κι αν δεν είσαι εντελώς σε θέση να εκτιμήσεις την διαφορά rest assure όταν θα την χρειαστείς θα είναι ΕΚΕΙ.
-
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 19:08
- Επικοινωνία:
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
kokοbill ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου. Η αλήθεια είναι ότι πίστα πλέον δεν προτίθεμαι να μπω, οπότε η κύρια χρήση είναι all around με καμιά γρήγορη βολτίτσα, ένα ταξίδι το χρόνο, δικάβαλα που και που. Ίσως επειδή είμαι ελαφρύς αναβάτης (70 κιλά) και η συνεπιβάτης πιο ελφριά, μάλλον θα το στήσω για μένα το μηχανάκι...άλλωστε έχοντας διαβάσει τα υπόλοιπα που έχουν γραφτεί, τα πιο σκληρά ελατήρια προορίζονταν για αναβάτες άνω των 100 κιλών. Σίγουρα θα αναφέρω στον μηχανικό ότι θέλω το μηχανάκι συνολικά να σφίξει σε σχέση με αυτό που είναι τώρα. Γνωρίζω ότι το μπροστινό δε ρυθμίζεται. Ελπίζω ότι με μια αναβάθμιση όπως είπες στο μπροστινό (λάδια-ελατήρια+τα παρελκόμενα=ξύστρες-τσιμούχες) και με μια αλλαγή στην πίσω ανάρτηση και σωστή ρύθμισή της θα βρεθώ σε ένα καλό σημείο (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος).
Να πω εδώ ότι τείνω προς τις mupo μπροστά πίσω και μιλάμε για την απλή σειρά, πιθανότατα χωρίς υδραυλική προφόρτιση...τόσα χρόνια με το κλειδάκι έμαθα. Αναγνωρίζω την ευκολία, αλλά σφίγγω για ταξίδι, ξεσφίγγω όταν επιστρέψω.
Να πω εδώ ότι τείνω προς τις mupo μπροστά πίσω και μιλάμε για την απλή σειρά, πιθανότατα χωρίς υδραυλική προφόρτιση...τόσα χρόνια με το κλειδάκι έμαθα. Αναγνωρίζω την ευκολία, αλλά σφίγγω για ταξίδι, ξεσφίγγω όταν επιστρέψω.
Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ
Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στις Wilbers. Τις είχα κοιτάξει πρόσφατα για το FZ8.
Πολύ καλά reviews και η πίσω ανάρτηση τους, στην τιμή των ήμι-ρυθμιζόμενων Ohlins βγαίνει ME υδραυλική προφόρτιση οπότε έχεις δυνατότητα να παίξεις έυκολα. Τις Mupo επίσης μόλις τις είδα και φαίνονται πολύ καλές σε σχέση με την τιμή τους απλά βλέπω να καταλήγουν σε πολύ κοντινή τιμή με τις Ohlins.
Πολύ καλά reviews και η πίσω ανάρτηση τους, στην τιμή των ήμι-ρυθμιζόμενων Ohlins βγαίνει ME υδραυλική προφόρτιση οπότε έχεις δυνατότητα να παίξεις έυκολα. Τις Mupo επίσης μόλις τις είδα και φαίνονται πολύ καλές σε σχέση με την τιμή τους απλά βλέπω να καταλήγουν σε πολύ κοντινή τιμή με τις Ohlins.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης