Wilbers 641 k andreani catridge kit
-
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2014, 15:45
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Wilbers 641 k andreani catridge kit
Καλησπέρα σας.Σήμερα παρέλαβα το μηχανάκι μου από το συνεργείο με τις εξής αναβαθμίσεις. Άλλαξα την μπροστά ανάρτηση με ελατήρια κομπλέ ρυθμιζόμενα andreani group και την πίσω ανάρτηση με wilbers 641.Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να με βοηθήσει στο τι κάνουν οι ρυθμίσεις που έχει η 641 και τη διαφορές θα δω αν κάνω πιο γρήγορο ή πιο αργό το rebound και αν αυξήσω ή μειώσω το compression.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 641 k andreani catridge kit
Οοοοολα αυτα να ξερεις θελουν χαρτι και μολυβι , μετα η αισθηση που σου δινει η καθε ρυθμιση θα φανει στο δρομο.Δεν ειναι 1+1=2.
Αφου εχεις και ρυθμιζομενο μπροστινο το πρωτο πραγμα ειναι να ρυθμισεις το sag της μηχανης/αναβατη.Οτιδηποτε αλλο ειναι δευτερευον.
Στη συνεχεια ,αν εχουμε τα 3 παρακατω στο μυαλο μας ή στο χαρτι μας:
1.σχεδιο
2.sag
3.εννοιες
Τα πραγματα θα γινουν πολυ απλα , τα υπολοιπα θα λυθουν στο δρομο αναλογα με την οδηγηση μας:
* (...αν ψαξεις εδω θα βρεις πολλα!)
Απόσβεση Επαναφοράς
Η απόσβεση επαναφοράς ελέγχει την ταχύτητα της ανοδικής κίνησης του αμορτισέρ.
Απόσβεση Συμπίεσης
Η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζει την ταχύτητα συμπίεσης του αμορτισέρ.
Προφόρτιση
Προφόρτιση είναι η ποσότητα φορτίου που εφαρμόζεται στο ελατήριο.
Στα γρηγορα γιατι ειναι πολλα....
-μια συμπιεση γρηγορη+ στη πισω αναρτηση , θα εχεις πολλα χτυπηματα στη μεση και ισως και γλυστρηματα του πισω τροχου.
-μια αποσυμπιεση γρηγορη+ στη πισω αναρτηση ,θα εχεις σε ενα δρομο με πολλες ανωμαλιες θεματα στη πληροφορηση και πολυ περισσοτερο και στο φρεναρισμα ισως και αναπηδηση
Οι αναρτησεις ειναι απο τα δυσκολα θεματα και αφορα την ασφαλεια αναβατη-μηχανης , δεν παιζουν με αυτες και οι ρυθμισεις ειναι παντα προσωπικες.Οποτε το σημαντικο ειναι να καταλαβεις τις εννοιες και μετα χαρτ-μολυβι και δρομος , αν και το σωστοτερο ειναι πιστα και οχι δρομος
Αφου εχεις και ρυθμιζομενο μπροστινο το πρωτο πραγμα ειναι να ρυθμισεις το sag της μηχανης/αναβατη.Οτιδηποτε αλλο ειναι δευτερευον.
Στη συνεχεια ,αν εχουμε τα 3 παρακατω στο μυαλο μας ή στο χαρτι μας:
1.σχεδιο
2.sag
3.εννοιες
Τα πραγματα θα γινουν πολυ απλα , τα υπολοιπα θα λυθουν στο δρομο αναλογα με την οδηγηση μας:
* (...αν ψαξεις εδω θα βρεις πολλα!)
Απόσβεση Επαναφοράς
Η απόσβεση επαναφοράς ελέγχει την ταχύτητα της ανοδικής κίνησης του αμορτισέρ.
Απόσβεση Συμπίεσης
Η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζει την ταχύτητα συμπίεσης του αμορτισέρ.
Προφόρτιση
Προφόρτιση είναι η ποσότητα φορτίου που εφαρμόζεται στο ελατήριο.
Στα γρηγορα γιατι ειναι πολλα....
-μια συμπιεση γρηγορη+ στη πισω αναρτηση , θα εχεις πολλα χτυπηματα στη μεση και ισως και γλυστρηματα του πισω τροχου.
-μια αποσυμπιεση γρηγορη+ στη πισω αναρτηση ,θα εχεις σε ενα δρομο με πολλες ανωμαλιες θεματα στη πληροφορηση και πολυ περισσοτερο και στο φρεναρισμα ισως και αναπηδηση
Οι αναρτησεις ειναι απο τα δυσκολα θεματα και αφορα την ασφαλεια αναβατη-μηχανης , δεν παιζουν με αυτες και οι ρυθμισεις ειναι παντα προσωπικες.Οποτε το σημαντικο ειναι να καταλαβεις τις εννοιες και μετα χαρτ-μολυβι και δρομος , αν και το σωστοτερο ειναι πιστα και οχι δρομος
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 641 k andreani catridge kit
Οτι είπε ο παραπάνω!
Το σημαντικότερο, η ρύθμιση των αναρτήσεων θέλει:
Αρχικα σωστη ρυθμιση sag
Και μετα (συμπιεση-επαναφορα) οτι σου αρεσει εσενα
Εκανες απο τις καλυτερες αναβαθμισεις παντως(αναβαθμιση αναρτησεων)
Το σημαντικότερο, η ρύθμιση των αναρτήσεων θέλει:
Αρχικα σωστη ρυθμιση sag
Και μετα (συμπιεση-επαναφορα) οτι σου αρεσει εσενα
Εκανες απο τις καλυτερες αναβαθμισεις παντως(αναβαθμιση αναρτησεων)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2014, 15:45
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 641 k andreani catridge kit
Ευχαριστω παιδια για τις πληροφορίες σας.Και ενα τελευταίο.Ποια η διαφορα του low και του high speed compression?
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 641 k andreani catridge kit
Ειναι <<υπερβολικες>> να ξερεις αυτες οι ρυθμισεις πιο πολυ παιδευουν/μπερδευουν παρα καλο κανουν! Ειδικα στη καθημερινη χρηση και οχι σε αγωνιστικη που σημαινει πιστα ειναι περιττες.Οι ρυθμισεις αυτες εχουν να κανουν με τη ταχύτητα οσο διπλασιάζεται η δύναμη αυξάνεται κατά ένα συντελεστή τέσσερα (λεμε τωρα).Εχει να κανει με τις εισοδους - εξοδους σε στροφες , το βαρος σου γιατι αυτο μετακινειται απο αλλαγη σε αλλαγη των στροφων οπως και σε καθε φρεναρισμα ή επιταχυνση κινεισαι μπροστα ή πισω , με την επιταχυνση του καθε αναβατη ειναι τοσα πολλαααα....
Το high-side απο εκει ξεκιναει αν εσυ δε φορτισεις το πισω τροχο και η συμπιεση ειναι αργη ο τροχος μπορει να χασει την επαφη με το δρομο , αυτα ξαναλεω ειναι για πιστα και γκαζια Αν εχεις αντιθετη ρυθμιση , γρηγορη συμπιεση πιθανο ειναι να εχεις μια ανοικτη γραμμη σε μια στροφη και να μη σε βοηθησει να στριψεις <<ευχαριστα>>.
Φαντασου οτι τα παραπανω ειναι για μια κατασταση , ενω πρεπει πακετο να λειτουργουν ολα μαζι αψογα.Εδω αναφερθηκαμε μονο για τη πισω αναρτηση , φαντασου αλλα τοσα ειναι για το μπροστινο και καθε φορα αλλαζουν τα δεδομενα...
Ειναι δυσκολα αυτα...... δε ξερω και εγω αμα στα γραφω κατανοητα.Ξεκινα με το sag και στη συνεχεια βαλε τις ρυθμισεις στη μεση κατασταση , θα το λεει και το manual λογικα.Απο εκει ξεκινα να προσθετεις ή να αφαιρεις κλικ απο το πως αισθανεσαι κατα τις δοκιμες , καποια φαινομενα και καταστασεις θα φανουν μονο σε συνθηκες πιστας φανταζομαι.
Το high-side απο εκει ξεκιναει αν εσυ δε φορτισεις το πισω τροχο και η συμπιεση ειναι αργη ο τροχος μπορει να χασει την επαφη με το δρομο , αυτα ξαναλεω ειναι για πιστα και γκαζια Αν εχεις αντιθετη ρυθμιση , γρηγορη συμπιεση πιθανο ειναι να εχεις μια ανοικτη γραμμη σε μια στροφη και να μη σε βοηθησει να στριψεις <<ευχαριστα>>.
Φαντασου οτι τα παραπανω ειναι για μια κατασταση , ενω πρεπει πακετο να λειτουργουν ολα μαζι αψογα.Εδω αναφερθηκαμε μονο για τη πισω αναρτηση , φαντασου αλλα τοσα ειναι για το μπροστινο και καθε φορα αλλαζουν τα δεδομενα...
Ειναι δυσκολα αυτα...... δε ξερω και εγω αμα στα γραφω κατανοητα.Ξεκινα με το sag και στη συνεχεια βαλε τις ρυθμισεις στη μεση κατασταση , θα το λεει και το manual λογικα.Απο εκει ξεκινα να προσθετεις ή να αφαιρεις κλικ απο το πως αισθανεσαι κατα τις δοκιμες , καποια φαινομενα και καταστασεις θα φανουν μονο σε συνθηκες πιστας φανταζομαι.
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 641 k andreani catridge kit
Αφου ρυθμισεις το sag οπως πρεπει τοτε θα αρχισεις τις δοκιμες στο δρομο ωστε να δεις τι σου ταιριαζει
θα βαλεις ολα τα ρυθμιστικα στην μεση και αναλογα τι κανει το μηχανακι και τι σου αρεσει παιζεις με τις αποσβεσεις
δες εδω
θα βαλεις ολα τα ρυθμιστικα στην μεση και αναλογα τι κανει το μηχανακι και τι σου αρεσει παιζεις με τις αποσβεσεις
δες εδω
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης