Χαμήλωμα fazer 600 2004

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
lousou76

Χαμήλωμα fazer 600 2004

Δημοσίευση από lousou76 »

Μετά από παρότρυνση του φίλου zalarou κατέβασα τη μηχανή από τις μπουκάλες κατά 2 πόντους (οι οποίοι προεξέχουν πάνω από την τιμονόπλακα)

Στις μπουκάλες έχω βάλει επίσης αποστάτες 1,5 πόντους για να αυξήσω λίγο την προφόρτιση μπροστά, ενώ η πίσω ανάρτησή μου είναι σφιγμένη ένα κλίκ παραπάνω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Καλύτερη αεροδυναμική με λιγότερο αέρα, όχι τόση ανύψωση του πιρουνιού στις επιταχύνσεις, ευκολότερο στρίψιμο με λιγότερη δύναμη στα γκρίπ και επίσης πιο σταθερό πιρούνι στις στροφές και στις λακούβες.
Με τα πεζοδρόμια δεν είχα πρόβλημα, η θέση οδήγησης άλλαξε ελάχιστα και ευχάριστα.

Το κέντρο βάρους μεταφέρεται ευκολότερα στις στροφές δίνοντας μια πιο ασφαλή αίσθηση.

Το προτείνο ανεπιφύλακτα, όπως και τους αποστάτες σε πρώτη φάση, ενώ όταν αλλάξω ελατήρια μάλλον θα το κατεβάσω λίγο ακόμα (κάνα πόντο πιστεύω).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lousou76 την Πέμ 24 Μαρ 2005, 10:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
sam46
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ 09 Ιαν 2005, 19:33
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα fazer 600 2004

Δημοσίευση από sam46 »

Μήπως επηρεάζει την γεωμετρία αυτή η αλλαγή?Το να κατεβάσεις 2 πόντους από τις μπουκάλες?

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Ναι, φυσικά κ αλλάζει η γεωμετρία. Αλλάζουν πολλά πράγματα.
Για αυτό κ το κάνεις.
Καταρχήν κατεβαίνει το κέντρο βάρους,
μικραίνει η γωνία πιρουνιού με πλαίσιο,
μικραίνει η απόσταση τιμονιού από άξονα μπροστινού τροχού,
γίνεται πιο κάθετη η ζελατίνα,
μειώνεται η απόσταση των εξατμίσεων από το έδαφος,
χαμηλώνει το σημείο στήριξης της μπουκάλας,
μεταφέρεται περισσότερο κάθετο βάρος στην μπροστινή ανάρτηση.

και άλλα πολλά.
το αποτέλεσμα είναι λιγότερο τουριστική μηχανή, περισσότερο SS.
Βλέποντας το ξανά θα λεγά πως και τα 2cm ίσως να ναι πολλά για αυτό που ήθελα να κάνω. Παντώς η διαφορά είναι αισθητή και μέχρι την ως τώρα εμπειρία θετική.

Τo χει κάνει ακόμη ένας από το club στην Αθήνασ από ότι έμαθα ο οποίος μάλιστα το είχε ξαναποστάρει, αλλά τα ποστ χάθηκαν. Ίσως το δει κ απαντήσει.

petridist

Δημοσίευση από petridist »

τελικά αυτή η αλλαγή είναι ασφαλής?? η αλλαγή της γεωμετρίας πέρα απο την αλλαγή χαρακτήρα της μοτό όπως λέτε, προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια?? για τις τάπες στις μπουκάλες έχω δει κι εγώ και μάλλον θα βάλω για να το σκληρύνω, αλλά το χαμήλωμα είναι άλλη ιστορία...

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Κοίτα για μένα ας πούμε η αρχική μηδενική προφόρτιση στο μπροστινό ελατήριο δε μ άρεσε. Περίμενα κάτι πιο στιβαρό μπροστά. Βέβαια το μηχανάκι έχει έναν τουριστικό χαρακτήρα εκτός από μια SS μηχανή αλλά εξαρτάται πως το χρησιμοποιεί ο καθένας.
Για μένα πχ αν αισθάνομαι πιο ασφαλής στη μηχανή, οδηγώ καλύτερα, αντιδρώ καλύτερα κλπ. άρα πειραματίζομαι και με αυτό.
Για κάποιον άλλον μπορεί να επιμένει και να μάθει να νιώθει πιο ασφαλής μόνο γράφοντας περισσότερα χιλιόμετρα. Η μπορεί στον τρόπο που οδηγεί να μην κάνει μεγάλη διαφορά. Υποκειμενικό καθαρά κριτήριο.
Οι μετατροπές γενικότερα ξεκινάνε όταν αγοράζουμε κάτι και αισθανόμαστε ότι δεν ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε αλλά είναι πολύ κοντά κ έτσι είτε αποφασίζουμε να πειραματιστούμε για να το φέρουμε είτε βρίσκουμε κάτι άλλο.
Εγώ δεν έχω απορρίψει τη μηχανή μου, αλλά θα θελα ένα δυό πράματα παραπάνω απ αυτήν, εφόσον το κόστος και οι συνέπειες δε θα είναι απαγορευτικές.
Γιατί κακά τα ψέμματα ποιος θα διαφωνούσε σε μια ακράποβιτς, φίλτρο, ohlins πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος πίσω, σωληνάκια υψηλής και φρένα R1, μαλακότερη σέλα, αντιολισθητικά και ρυθμιζόμενα πατηράκια, pivot license plate κλπ.
Οπότε είναι καθαρά το τι θεωρείς ιδανικό και τι μπορείς να χεις με τα στάνταρ που θέτεις κ τις προτεραιότητες σου.
Από άποψη ασφάλειας για τους 2 πόντους δε τίθεται θέμα. Από άποψη αλλαγης συμπεριφοράς κλπ φυσικά αλλά αυτό επιδιώκουμε στην προκειμένη περίπτωση. Το ίδιο κάνουμε και με stabilizater, power commander, καλύτερες αναρτήσεις κλπ.

mersy

Δημοσίευση από mersy »

οπως εχω γραψει και παλιωτερα, (υποκυμενικο φυσικα), το να χαμηλωσεις το μηχανακι 1 με 2 ποντους αλλαζει τελειως η συμπεριφορα του.
Εμενα για παραδειγμα, που με το συγκεκριμενο μοντελο δυσκολευομουνα στα κλειστ ακοματια τωρα με το οτι το εριξα 1 ποντο μπροστα, και του ανεβασα την ρυθμιση στο 4 της πισω αναρτησης, οταν ανεβηκα επανω βρηκα μια τελειως διαφορετικη μηχανη. Στα κλειστα κομματια εγινε πιο κοφτερη, καλυτερη αεροδυναμικη, και δυσκολοτερη ανηψωση του μπροστινου σε αποτομα αλλα και σε δυνατα ανοιγματα.
Φυσικα ολα ειναι σχετικα, και με βαση τον τροπο οδηγησεις του καθενα απο εμας. Ο μηχανικος μου φυσικα ( εξουσιοδοτημενος ), με το ζορι μου το κατεβασε λεγοντας μου οτι αλλαζει η γεωμετρια, και οτι μπορει να με πεταξει σε κανα αποτομο κλειστο κομματι. Αλλα και παλι ολα ειναι σχετικα.
Αμα την δεις κανας vallentino rossi οτι εισαι, ειναι φυσικο οτι θα σε ριξει.
Εγω με την συγκεκριμενη αλλαγη εμεινα πολυ ευχαριστιμενος, και θα ελεγα να το δοκιμασουνε και αλλοι, και αμα δεν τους αρεσει μπορουνε να το γυρισουνε στην αρχικη τους μορφη.

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Αααα, νάτος, κ εγώ στο 4 την έχω την πίσω ενώ έχω βάλει κ τους αποστάτες μπροστά 1,5 πόντο γιατί το πιρούνι είναι μαλακό κ έχει αρχική προφόρτιση 0.
Ε φαντάσου για να δες εσύ μεγάλη διαφορά με 1 πόντο, σκέψου πως πάει εμένα με 2. Το να σε ρίξει σε κλειστή πιστεύω έχει να κάνει με το αν ξέρεις η όχι τα όριά σου κ τα όρια της μηχανής. Κ εμένα μου χουν μπεί ιδέες ότι ίσως το κατέβασα πολύ, αλλά θα δω πως θα πάει και θα πράξω ανάλογα.
Βέβαια εγώ την αλλαγή την έκανα μόνος μου αλλά πολλοί έχουν κάνει τέτοιες αλλαγές στα μηχανάκια τους. Αμα δε το θες δηλαδή τόσο τουριστικό γιατί να μη το κάνεις? Δοκιμάζεις κ βλέπεις. Άλλοι αλλάζουν ολόκληρα πιρούνια με άλλα από R1... Εκείνα λέτε να είναι πιο μακριά?

petridist

Δημοσίευση από petridist »

παιδιά εγώ είμαι αρχάριος στο στριτ, και δεν ξέρω να στρίβω καλα ακόμα. το θέμα είναι αν μια τέτοιυ είδους μετατροπή θα με βοηθούσε να στρίψω καλύτερα , ή πρώτα θα πρέπει να αποκτήσω εμπειρία και μετά να κάνω αλλαγές? τη μηχανή την έχω απο 31/1/05 και πριν είχα ον-οφφ... καταλαβαίνετε δηλ τι παίζει....

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Petridist αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό κριτήριο. Εμένα είναι η πρώτη μου μηχανή, πριν είχα παπάκι κ αυτή έχει 12000 χλμ.
Έμαθα να κάπως να στρίβω επειδή μπήκα σε πίστα και με βοήθησαν φίλοι που ξέρανε αρκετά αλλιώς θα αργούσα πολύ. Έχω πολύ δρόμο ακόμα και είμαι κ εγώ αρχάριος, αλλά μια μηχανή που στρίβει ευκολότερα, στρίβει ευκολότερα άσχετα αν εσύ ξέρεις ή όχι να την στρίψεις.
Πέρασα απ το συνεργείο. Καλά έχω χέρι ο φούστης.
1/10 του χιλιοστού λέει διαφορά έχει, είμαι κομπλέ. Μου λέει έχεις μικρόμετρο? Λέω όχι. Λέει σε βοήθησε κανένας? Όχι λέω μόνος μου το κανα με ένα κοματάκι μεταλικό που το βαλα εναλάξ για να μετρήσω, στο κεντρικό σταντ το χα.
Ε εδάξει μου λέει είσαι, αν κ 2 πόντοι είναι πολύ, αλλάζει η γεωμετρία. Αν όμως είσαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα δε τίθεται θέμα. Αμα δε σ αρέσει μου λέει έλα να το ανεβάσουμε πάλι.
Επίσης μου είπε ότι αφού θέλω να το βελτιώσω καλά θα τανε να αλλάξω ελατήρια και συμφώνησε ότι καλώς έβαλα αποστάτες αφού το κατέβασα κ όλα.
Από ότι μου είπε όμως η yamaha δεν έχει βγάλει χωριστό πακέτο ελατηρίων για μπροστά και τα δίνει μόνο σετ μπρος πίσω.
Εγώ παντώς κάποια στιγμή θα βάλω White Power μπροστά, ,σύμφωνα και με τις συστάσεις γνωστού μηχανικού που έχει περάσει τα πάντα σε πολλά μηχανάκια.
Άντε κ καλές μας βόλτες.

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Petridist εμένα είναι η πρώτη μου μηχανή και πριν είχα παπάκι.
Έχω 12000 και όσα πράματα έμαθα για στρίψιμο τα έμαθα επειδή μπήκα σε πίστα και με βοήθησαν και φίλοι με θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα.

Σημασία έχει να σ αρέσει το μηχανάκι σου και να νιώθεις ασφάλεια πάνω του, ανάλογα με τον τρόπο που το πηγαίνεις. Με το χρόνο σίγουρα εξοικειώνεσαι και μπορείς να οδηγήσεις καλύτερα οτιδήποτε.

Μπορείς όμως να μάθεις το ίδιο καλά σε ένα μηχανάκι που στρίβει εύκολα κ σε ένα που στρίβει δυσκολότερα. Η απόφαση νομίζω είναι καθαρά υποκειμενική.

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Είχα την ευκαιρία να περπατήσω το ΣΚ κ αυτές τις μέρες τη μηχανή σε ανοιχτούς δρόμους αλλά και σε κλειστές στροφές με όχι πολύ καλή πρόσφυση και τα συμπεράσματα μου παραμένουν τα ίδια.

Το πιρούνι είναι πολύ σταθερό κ δε μου δίνει πλέον εκείνη την αίσθηση ασάφειας στις κλειστές στροφές που δεν ήξερα που ακριβώς είναι, ενώ στις περισσότερες στροφές πλέον δεν χρειάζεται καν να βγάζω σώμα, η μηχανή στρίβει πολύ πιο εύκολα.

Είναι καθαρά αισθητή η βελτίωση της αεροδυναμικής αλλα και της ελάττωσης του ανεβοκατεβάσματος του πιρουνιού στις απότομες επιταχύνσεις κ στις ανηφορίτσες.

Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα φρένα ούτε στα πολλά χιλιόμετρα, ίσα ίσα που το σταθερότερο πιρούνι μου δίνει περισσότερη αίσθηση ασφάλειας.

Υπογραμμίζω ότι όταν λέω σταθερότητα δεν εννοώ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ πιρούνι, αλλά πιο στιβαρό, πιο προβλέψιμο, χωρίς να παρεκλίνει εύκολα από το δρόμο στις λακούβες.

Το πολύ σκληρό πιρούνι είναι επικύνδινο.

Πιστευω πως την ίδια δουλειά με το κατέβασμα θα έκανε και μια γέφυρα πιρουνιού.

lousou76

Neotera

Δημοσίευση από lousou76 »

Κ έλεγα δε θα βρω αρνητικά με το χαμήλωμα αλλά κάτι βρήκα τελικά.
Βασικά την κυριακή το περπάτησα στη Σιθωνία σε κλειστό στροφιλίκι και είχε απίστευτη συμπεριφορά χαμηλωμένο. Στρίβει πανέυκολα έχει σταθερό πιρούνι και γενικά ξετρελάθηκα με τη βόλτα.

Μέσα στη βδομάδα ο zalaros το πήγε σε γνωστό μάστορα να του το χαμηλώσει επίσης, ο οποίος αρνήθηκε για πάνω από μισό πόντο λέγοντας ότι ενδέχεται σε καλό φρενάρισμα να βρει η κάτω γέφυρα στις τσιμούχες τις μπουκάλαςκ αυτό ενδεχομένως να προκαλέσει ζημιά και απώλεια λαδιών από το σημείο.

Είπα λοιπόν να το ψάξω το πράμα μπας κ βγάλω καμιά άκρη.
Παρατηρώντας το πόσο κατεβαίνουν οι μπουκάλες διαπιστώνω ένα ευρως κίνησης γύρω στους 6 πόντους μετά από όλα τα απότομα φρεναρίσματα που έχω κάνει.

Κοιτάω στο ίντερνετ κ βρίσκω στη σελίδα της Yamaha ότι η διαδρομή του πιρουνιού είναι 13 εκατοστά.

Οπότε κατεβαίνω με το μέτρο σηκώνω τι ρόδα στον αέρα από το φέρινγκ κ μετράω την απόσταση της τσιμούχας από το λάστιχο της μπουκάλας πάνω πάνω κ μου βγαίνει 12.

Άρα δεδομένου ότι το κατέβασα 2 πόντους, 13 είναι η διαδρομή και 1 πόντο έχουν αφήσει σε τερμάτισμα της μπουκάλας απόσταση μεταξύ γέφυρας κ λάστιχου μπότας.

τώρα να μου πείς πως θα φας 12 πόντους σε πολιτικό δρόμο θα λεγά απίθανο χωρίς να πέσεις πρώτα από πρόσφυση.

Με καμιά endo όμως ή σε καλή πίστα με απότομο κ συνεχές φρενάρισμα μόνο με το μπροστινό απο 200χλμ/ω σε 0 μάλον θα τα φάς και θα το τερματίσεις. Βέβαια εγώ έχω βάλει και 1μισι πόντο αποστάτη πράγμα που κάνει ακόμα πιο απίθανη αυτή την περίπτωση.

Πάντως όσοι έχετε σκοπό να το χαμηλώσετε καλό θα ταν να έχετε κ σκληρό ελατήριο και να μην υπερβάλετε.

Εγώ είμαι τρομερά απογοητευμένος που το ανέβασα στον 1 πόντο διότι η μηχανή έχει πολύ καλή συμπεριφορά στους 2.

mersy

Δημοσίευση από mersy »

Κοιτα να δεις, δεν ξερω αν ειχες διαβασει το πρωτο ποστ που ειχα γραψει πριν απο αρκετο καιρο σχετικα με το κατεβασμα του fazer, συγκεκριμενα εγω το εχω ριξει με ακριβεια στα 10 χιλ. και εχω ρυθμισει προφορτισει στο 4. Μπορω να πω οτι με καλυπτει κατα 99 τις εκατο. Και το λεω αυτο γιατι:
Το μηχανακι εχει απιστευτη συμπεριφορα μεσα στην πολη καταρχην. Στενα κινηση, σταματα ξεκινα κ.τ.λ. Αλλα με βαση το πως οδηγαω εγω παντα.
Για παραδειγμα, εγω ηθελα ενα μηχανακι που να ειναι πολυ κοφτερο μεσα στην πολη, αλλα και στην διαδρομη που κανω τα σαβ/κα προς την Αγ.Αννα οπου ο δρομος ειναι αρκετα αποτομος και με παρα πολλες στροφες. Στα ανοικτα κομματια τωρα, εγω διαπιστωσα μετα απο αρκετες και γρηγορες βολτες, οτι το μηχανακι ντριφταρει το μπροστινο του στο μονοκαβαλο. Σε αντιθεση με το δικαβαλο που εχω βαρος πισω μπορω να πω οτι δεν ειναι τοσο εμφανες το προβλημα.
Αυτο ισως συμβαινει διοτι μπορει να το πιιεζω παραπανω να πλαγιασει οταν ειμαι μονος μου. Αλλα συγκρινωντας την μοτοσυκλετα με την αρχικη της μορφη απο το εργοστασιο, σιγουρα η διαφορα ειναι εμφανες, και πολυ καλυτερη. Διαβασα το προηγουμενο ποστ σχετικα με την διαδρομη που κανει το πιρουνι, και ειμαι απολυτα συμφωνος με οσα εγραψες. Ειναι αδυνατον να βρει η κατω τιμονοπλακα στις τσιμουχες, εκτος και αμα θα μπει κανεις στην πιστα, η πιεσει τοσο πολυ τα φρενα του σε καμια φοβια στην εθνικη.
Τωρα τις ταπες για τα ελατηρια του πιρουνιου που μπορω να βρω για να ρυθμισω την προφορτιση?

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

lousou
Δεν έχω προσωπική εμπειρία στο Φειζερ με χαμήλωμα της τιμονόπλακας, θα σου πώ μόνο την γνώμη μου γενικότερα από την εμπειρία μου με παρόμοιες προσπάθειες.

Κατ' αρχάς θεωρώ τα 2εκ χαμήλωμα υπερβολικά. Συνήθως τέτοια χαμηλώματα παίζουν από 0,5εκ έως 1εκ άντε βία 1,5εκ. Τα 2εκ που γράφεις είναι πάνω από το όριο και αλλοιώνουν σε μεγάλο βαθμό την γεωμετρία της μηχανής. Σίγουρα η οδηγική αίσθηση θα έχει τεράστια διαφορά αλλά σε μια οριακή στιγμή το μηχανάκι θα αντιδράσει εντελώς άτσαλα, απροειδοποίητα, και νευρικά. Αυτό δεν το καταλαβαίνεις τώρα σε απλά γρήγορες βόλτες - όταν θα το νοιώσεις θα είναι αργά...

Διαφωνώ και με τις τάπες προφόρτισης. Δεν σκληραίνεις το ελατήριο συνολικά με αυτό τον τρόπο. Μειώνεις το sag της μηχανής μπροστά (αναιρώντας σε έναν βαθμό και το χαμήλωμα από τις τιμονόπλακες), και ταυτόχρονα το πηρούνι χάνει την ικανότητα να διαβάζει τις πολύ μικρές ανωμαλίες του δρόμου ειδικά κατά την έξοδο της στροφής που με το γκάζι η μπροστινή ανάρτηση αποφορτίζεται. Θα το αντιληφθείς ως κοσκινίσματα του μπροστινόυ κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, αν κιόλας ο δρόμος έχει μικροανωμαλίες διατρέχεις τον κίνδυνο να χάσεις τον έλεγχο. Αλλιώς είναι στην πίστα-αλλιώς στον δρόμο

Κατά την γνώμη μου η λύση είναι aftermarket προοδευτικά ελατήρια όπως OHLINS, HYPERPRO, WHITE-POWER, τα οποία λόγω των πιο προοδευτικών χαρακτηριστικών τους διατηρούν το αρχικό μαλακό μέρος της διαδρομής τους και αυξάνουν την σκληρότητα τους όσο μεγαλώνει το βύθισμα ώστε να δίνουν καλύτερο έλεγχο στα οριακά φρεναρίσματα και σε μεγάλες ανωμαλίες. Παίζοντας και λίγο (σε μικρά όρια) με την απόσβεση αυξάνοντας ελάχιστα το ιξώδες του λαδιού και διαλέγοντας ένα ειδικό καλύτερο λάδι θα δεις διαφορές. Τότε μπορείς να δοκιμάσεις και χαμήλωμα από τις τιμονόπλακες αλλά όχι της τάξης των 2εκ. εκτός αν αντίστοιχη αλλαγή γίνει ταυτόχρονα και στην πίσω ανάρτηση. Αν πειράξεις μόνο την μπροστά ανάρτηση θα σου έλεγα να μην χαμηλώσεις πάνω από 1 εκ.

Φυσικά άμα την ψάχνεις τόσο πολύ, η απόλυτη λύση είναι η αλλαγή του μπροστινού με αυτό του Ρ6 2002-2003 που σού δίνει καλύτερη ποιότητα, δυνατότητα εύκολων και πολλαπλών ρυθμίσεων και φυσικά τις φοβερές τετραπίστονες δαγκάνες της Sumitomo σαν κερασάκι στην τούρτα...

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

χμμ, λοιπόν νεότερα.
Σήμερα ήρθε ο zalaros απο δώ με το παχύμετρο. Ανεβάσαμε καταρχήν το μηχανάκι στις μαμά ρυθμίσεις και έπειτα βγάλαμε το τιμόνι ανοίξαμε τις τάπες και το βυθίσαμε όλο να δούμε πόσο κατεβαίνει κ αν υπάρχει πρόβληαμ καταρχάς με τη γέφυρα κ τις τσιμούχες.
Το μηχανακι δε κινδυνεύει καταρχήν να πέσει, στηρίζεται μια χαρά στον ορθοστάτη ακόμη κ με πλήρες βύθισμα.
Βγαίνει από πάνω η τάπα κ ακολουθεί ένα κομάτι σωλήνα, έπειτα μια ροδέλα κ μετά το ελατήριο, που ακόμα κ με τέρμνα βύθισμα δε φτάνει πανω.
Έπειτα από πλήρες βύθισμα η κάτω γέφυρα απέχει από την αρχή αρχή της τσιμούχας 1,3 εκατοστά (με δυσκολία το μετρήσαμε, μπορεί κ 1,2 όχι περισσότερο όμως από 1,3).
Ξαναανεβάσαμε τοποθετήσαμε τα πάντα, ζοριστήκαμε λίγο να βιδώσουμε τις τάπες γιατί έχω κ αποστάτη ,5 πόντο αλλά όλα πήγαν καλα.
Τελικά το κατέβασα στο 1,1 κ θα το κρατήσω εκεί με την πίσω προφόρτιση στο 4, ή μπορεί κ να το ανεβάσω στο 1.
Φυσικά στα άμεσα σχέδια είναι η αλαγή ελατηρίων σε WHITE POWER και το βγάλσιμο του αποστάτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης