Wilbers 640 vs 641
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Απ ότι λέει προστατεύει για αλάτια - λάσπες - νερά, όχι όμως για θερμοκρασία...
Μάλλον ταινία θα βάλω, είναι και φτηνή στο eBay. Το 1 m φτάνει πιστεύω ε ?
Μάλλον ταινία θα βάλω, είναι και φτηνή στο eBay. Το 1 m φτάνει πιστεύω ε ?
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- m-power
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
- Model: Other
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
αν έχετε πρόβλημα με την θερμοκρασία γιατί δεν ντύνετε τον σωλήνα της εξάτμισης με κάποιο μονωτικό όπως κάνουν στα αμάξια.
Aprilia Caponord 1200 '15
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
γιατι εμεις τι ειπαμε ποιο πισω...........
- m-power
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
- Model: Other
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
οι φωτογραφίες δείχνουν οτι θέλετε να ντύσετε το αμορτισέρ και οχι την εξάτμιση.
Aprilia Caponord 1200 '15
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
m,
μαλλον δεν προσεχεις σωστα το θεμα κ βιαζεσαι να γραψεις
μαλλον δεν προσεχεις σωστα το θεμα κ βιαζεσαι να γραψεις
jskf16 έγραψε: Προσεξε , εκει σε εσενα μηπως και χρειαστει να τυλιξεις το λαιμο της εξατμισης με αυτες τις ειδικες θερμομονωτικες ταινιες τιτανιου που εγκλωβιζουν τη θερμοκρασια.
Στο αμορτισερ δε θελει τα λαδια του να <<ψηνονται>> , οπως και το σωληνακι της επαναφορας εκει να το προσεξεις πως θα περναει και απο που !! Κανε ενα τσεκ....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Update :
Μετά από 1 μήνα αναμονή, παρέλαβα λάθος αμορτισέρ ! Ήταν για Moto Guzzi
Το 'στειλα πίσω και ελπίζω αυτή τη φορά να μου στείλουν το σωστό και όχι για Scania...
Μετά από 1 μήνα αναμονή, παρέλαβα λάθος αμορτισέρ ! Ήταν για Moto Guzzi
Το 'στειλα πίσω και ελπίζω αυτή τη φορά να μου στείλουν το σωστό και όχι για Scania...
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Update :
Τελικά παρέλαβα το σωστό, το οποίο και τοποθετήθηκε. Ήταν λίγο ζόρικα να βγει ο πίρος του παλιού, μια και είχε κολλήσει λιγάκι. Το καινούριο δεν τον χρησιμοποιεί, το κάτω σημείο έδρασης δέχεται ακριβώς τη βίδα, ενώ στη συσκευασία περιέχει και ένα αποστάτη για τη δεξιά πλευρά του ψαλιδιού.
Όσον αφορά το εξωτερικό δοχείο, στηρίχθηκε στο υποπλαίσιο στην αριστερή μεριά, έχει κοντό μαρκούτσι και δεν επιτρέπει πολλές επιλογές η τοποθέτησή του.
Σαν πρώτη εντύπωση μετά από καμιά 15αριά km βράδυ και υπο βροχή : άλλη αίσθηση, τελείως διαφορετική, πολύ πιο δεμένο το μηχανάκι.
Όπως συμβούλευσε και ο μηχανικός, θα το αφήσω μερικές μέρες να δουλέψει και μετά θα καταπιαστώ με το ρύθμισμα.
Ίσως χρειαστεί λίγο παιχνίδι με τις ρυθμίσεις και καμιά αλλαγή λαδιών στο μπροστινό.
Φωτογραφίες σύντομα.
Τελικά παρέλαβα το σωστό, το οποίο και τοποθετήθηκε. Ήταν λίγο ζόρικα να βγει ο πίρος του παλιού, μια και είχε κολλήσει λιγάκι. Το καινούριο δεν τον χρησιμοποιεί, το κάτω σημείο έδρασης δέχεται ακριβώς τη βίδα, ενώ στη συσκευασία περιέχει και ένα αποστάτη για τη δεξιά πλευρά του ψαλιδιού.
Όσον αφορά το εξωτερικό δοχείο, στηρίχθηκε στο υποπλαίσιο στην αριστερή μεριά, έχει κοντό μαρκούτσι και δεν επιτρέπει πολλές επιλογές η τοποθέτησή του.
Σαν πρώτη εντύπωση μετά από καμιά 15αριά km βράδυ και υπο βροχή : άλλη αίσθηση, τελείως διαφορετική, πολύ πιο δεμένο το μηχανάκι.
Όπως συμβούλευσε και ο μηχανικός, θα το αφήσω μερικές μέρες να δουλέψει και μετά θα καταπιαστώ με το ρύθμισμα.
Ίσως χρειαστεί λίγο παιχνίδι με τις ρυθμίσεις και καμιά αλλαγή λαδιών στο μπροστινό.
Φωτογραφίες σύντομα.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
με γεια σου man Καλα χιλιομετρα !!!!!!!!!!!!!
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Ευχαριστώ πολύ ! Πιστεύω ήταν αρκετά value for money αγορά.
Όσον αφορά τελικά την μόνωση του downpipe, δεν έκανα κάτι, το άφησα ως έχει. Αν τώρα δω και κρατάει ζέστη... θα βάλω εξατμίσεις !
Όσον αφορά τελικά την μόνωση του downpipe, δεν έκανα κάτι, το άφησα ως έχει. Αν τώρα δω και κρατάει ζέστη... θα βάλω εξατμίσεις !
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
nice...... , φωτο θελουμε
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Φωτογραφίες :
Το αμορτισέρ τοποθετημένο, διακρίνεται το δαχτυλίδι ρύθμισης της προφόρτισης.
Το δοχείο αζώτου του αμορτισέρ, διαθέτει ρυθμίσεις αργής και γρήγορης απόσβεσης συμπίεσης :
Το αμορτισέρ τοποθετημένο, διακρίνεται το δαχτυλίδι ρύθμισης της προφόρτισης.
Το δοχείο αζώτου του αμορτισέρ, διαθέτει ρυθμίσεις αργής και γρήγορης απόσβεσης συμπίεσης :
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jericho την Τετ 12 Δεκ 2012, 20:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
Φιλε σουπερ , καλη κινηση
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Wilbers 640 vs 641
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης