Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης

Δημοσίευση από Jericho »

Δεν είναι άσχημη ιδέα το πρώτο, θα στείλω κανένα βιογραφικό.

Όσο για τους ρυθμιστές προφόρτισης : προτιμώ να έχω ένα ελατήριο διαλεγμένο για τα κιλά που κουβαλάει το μηχανάκι και επομένως να έχω στατικό και δυναμικό sag εκεί που το θέλω χωρίς να χρειάζεται να κόψω απ' τη διαδρομή του ελατηρίου προφορτίζοντας το. Και αν χρειαστεί, υπάρχουν και προσθήκες απο PTFE με 15 - 20 € το πολύ, κάτι που είναι προτιμότερο από το να δώσω 150 € για ημίμετρα ουσιαστικά.
Εικόνα

Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...

Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης

Δημοσίευση από Jericho »

Λέω κάτι διαφορετικό και δεν το βλέπω ? Ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς το "Ευαγγέλιο" όπως λες. Και το λέει με μεγάλα γράμματα πάνω πάνω ότι πρίν από κάθε ρύθμισης πρέπει να χουμε σωστές πιέσεις ελαστικών και SAG.

Το σωστό sag πρωτίστως έρχεται με ελατήρια που είναι κατάλληλα για το σύστημα μηχανή - αναβάτης. Αν δεν μπορούμε να το βρούμε έτσι, τότε επεμβαίνουμε στη ρύθμιση της προφόρτισης.

Το μπροστινό του fz6 δεν έχει καθόλου ρυθμίσεις. Όπως είχα γράψει και στην αρχή του topic, υπάρχει kit που αλλάζει carteidge και καθιστά πλήρως ρυθμιζόμενο το πηρούνι.

Το να βάζουμε προφορτιστήρια και να θεωρούμε ότι έχουμε ρυθμιζόμενο μπροστινό, είναι απλά εκτός θέματος.
Εικόνα

Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης

Δημοσίευση από jskf16 »

Jericho έγραψε: Τελικά έβαλα Ohlins ελατήρια μπροστά (8.5 κΝ), με 15άρι λάδι της Ohlins.
Σαν αποτέλεσμα το μηχανάκι έδεσε, σταμάτησε να χτυπάει - κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες, έγινε πολύ πιο άνετο και στιβαρό καθώς επίσης το τιμόνι πλέον πληροφορεί - διαβάζει το οδόστρωμα.
Ίσως το 15άρι της Ohlins, που συγκρίνεται με τα 10άρια άλλων εταιρειών είναι λίγο όσον αφορά τις δικές μου προτιμήσεις στην αίσθηση και θα ήθελα πιο χοντρό λάδι.
Εβαλες χοντρυτερο λαδι σκληροτερα ελατηρια και θελεις ακομα ποιο χοντρο ????? Μπραβοοο..... :lol: Το sag αν το κοιταξες , βελτιωθηκε ??
Μετα ισως στα εγκαρσια οπως λες να ηταν πολυ ποιο ενοχλητικο/εκνευριστικο το μπροστινο και αντε μετα το σκληρο να το μαλακωσεις :mrgreen: ....θα μου πεις και εαν θελω το μαλακο να το σκληρύνω?? Ελα ντε....next time 8) ποιο χοντρο λαδι να το δεις.

Tη κουβεντα με το ευαγγελιο την εχασα :mrgreen: ....αφου στο μπροστα πιστευω οτι μπόρεσες να του κανεις το εκανες (δε λεμε για διαφορετικα ελατηρια/λαδια) , πως να το χρησιμοποιησεις το ευαγγελιο :roll:

Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Ρύθμιση - μετατροπή ανάρτησης

Δημοσίευση από Jericho »

Το sag μπροστά φυσικά και βελτιώθηκε, πριν το μπροστινό ήταν... νερό τελείως τα λάδια του και υπερβολικά μαλακό.

Απλά λέω ότι ίσως ήθελα πραγματικό SAE 15 λάδι (μια και της Ohlins είναι 10άρι ουσιαστικά), για να έχω λίγο σφιχτότερη απόσβεση και συμπίεση. Αν δεν δοκιμάσεις βέβαια, δεν μπορείς να το ξέρεις σίγουρα.
Εικόνα

Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες