Αναρτήσεις - service
- swtirakos600
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Αναρτήσεις - service
Για την εμπρος ανάρτηση και το πίσω αμορτισέρ το manual λέει:
"ελέγξτε τη λειτουργία και μήπως υπάρχει διαρροή λαδιού" ( όταν πάει για σέρβις ).
Δεν είδα να λέει κάπου για το ΠΟΤΕ κάνουμε σέρβις, και ΤΙ είδους συντήρηση περιλαμβάνει αυτό.
Μπορείτε μα μου δώσετε τα φώτα σας ?
Το τελευταίο 3-μηνο δεν ξέρω ακριβώς τί φταίει, αλλά έχω την αίσθηση
ότι καί το μπρος, καί το πίσω έχουν μαλακώσει πολύ. Στο τελευταίο σέρβις
ο μάστορας μου έδειξε ότι στην μπροστά δεξιά μπουκάλα έχει χαλάσει η τσιμούχα
και χάνει λάδια. Και ότι στο επόμενο σέρβις (αν όχι πιο πριν) πρέπει να αλλαχτεί (η τσιμούχα).
1) Τί περιλαμβάνει η συντήρηση των αμορτισέρ, και πόσο κοστίζει?
2) Σε ταξίδι στην εθνική, με μεγάλες ταχύτητες, υπάρχει περίπτωση η μαλακή αίσθηση
να συνεπάγεται και κίνδυνο?
"ελέγξτε τη λειτουργία και μήπως υπάρχει διαρροή λαδιού" ( όταν πάει για σέρβις ).
Δεν είδα να λέει κάπου για το ΠΟΤΕ κάνουμε σέρβις, και ΤΙ είδους συντήρηση περιλαμβάνει αυτό.
Μπορείτε μα μου δώσετε τα φώτα σας ?
Το τελευταίο 3-μηνο δεν ξέρω ακριβώς τί φταίει, αλλά έχω την αίσθηση
ότι καί το μπρος, καί το πίσω έχουν μαλακώσει πολύ. Στο τελευταίο σέρβις
ο μάστορας μου έδειξε ότι στην μπροστά δεξιά μπουκάλα έχει χαλάσει η τσιμούχα
και χάνει λάδια. Και ότι στο επόμενο σέρβις (αν όχι πιο πριν) πρέπει να αλλαχτεί (η τσιμούχα).
1) Τί περιλαμβάνει η συντήρηση των αμορτισέρ, και πόσο κοστίζει?
2) Σε ταξίδι στην εθνική, με μεγάλες ταχύτητες, υπάρχει περίπτωση η μαλακή αίσθηση
να συνεπάγεται και κίνδυνο?
Ζήτω το ABS !!
Σώζει ζωές !!
Σώζει ζωές !!
Re: Αναρτήσεις - service
Τα μπροστινά λάδια-ελατήρια-εργατικά υπολόγισε 150Ε
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
Αναλογα τα χιλιομετρα σου.
Δηλαδη, μπροστα αλλαζεις λαδια μπροστινου ανα 2 χρονια ή 20,000χλμ νομιζω , και καλο ειναι στο μηχανακι σου να βαλεις και ελατηρια aftermarket ποιοτικα καλυτερα απο τα μαμα. Κοστος απο 50 μονο για λαδια, εως 150 για λαδια και ελατηρια.
Για την πισω αναρτηση μπορεις να πας σε εξειδικευμενο μαγαζι, να βγαλουν το αμορτισερ, να το λυσουν, να του αλλαξουν λαδια και τσιμουχες, και αν θες αλλαζεις και ελατηριο κτλ. Κοστος μονο για την επισκευη νομιζω 100-150
Γενικα αν εχεις διαρροη απο καπου, καλο ειναι για την ασφαλεια σου να το επισκευασεις ΑΜΕΣΑ...... φιλε εισαι πανω σε 2 τροχους. "SAFETY FIRST"
Δηλαδη, μπροστα αλλαζεις λαδια μπροστινου ανα 2 χρονια ή 20,000χλμ νομιζω , και καλο ειναι στο μηχανακι σου να βαλεις και ελατηρια aftermarket ποιοτικα καλυτερα απο τα μαμα. Κοστος απο 50 μονο για λαδια, εως 150 για λαδια και ελατηρια.
Για την πισω αναρτηση μπορεις να πας σε εξειδικευμενο μαγαζι, να βγαλουν το αμορτισερ, να το λυσουν, να του αλλαξουν λαδια και τσιμουχες, και αν θες αλλαζεις και ελατηριο κτλ. Κοστος μονο για την επισκευη νομιζω 100-150
Γενικα αν εχεις διαρροη απο καπου, καλο ειναι για την ασφαλεια σου να το επισκευασεις ΑΜΕΣΑ...... φιλε εισαι πανω σε 2 τροχους. "SAFETY FIRST"
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Αναρτήσεις - service
1. Η συντήρηση των αναρτήσεων περιλαμβάνει λύσιμο και αντικατάσταση-ρύθμιση των μερών που φθείρονται (συνήθως λάδια, τσιμούχες, ξύστρες, αλλά ακόμα και τα ελατήρια αν αυτά έχουν μαλακώσει υπερβολικά - πράγμα σύνηθες για τα φθηνά ΟΕΜ ελατήρια μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ).
Το πόσο κοστίζει είναι σχετικό. Εξαρτάται από το είδος των αναρτήσεων (πχ η αλλαγή λαδιών στα ανάποδα πηρούνια είναι πιο ακριβή απ' ότι στα κλασσικά που διαθέτουν αποστράγγιση από το κάτω μέρος). Σε γενικές γραμμες να υπολογίζεις γύρω στα 50-70 ευρώ μόνο εργατικά για τα μπροστά και περίπου άλλα τόσα για το πίσω. Μιλάω ΜΟΝΟ για κόστος εργατικών. Από εκεί και πέρα προσθέτεις και το κόστος των ανταλλακτικών που θα χρειστούν. Υπ' όψιν ότι δεν επιδέχονται άνοιγμα και σέρβις όλα τα αμορτισέρ. Για παράδειγμα το μαμίσιο του FZ1 06 και μετά δεν ανοίγει και η μόνη επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι η αλλαγή ελατηρίου....
Το κάθε πότε επίσης είναι σχετικό. Εξαρτάται από την χρήση και από το τι απαιτήσεις έχεις από τις αναρτήσεις σου...Σαν "γενικό κανόνα" πολλοί θεωρούν σαν όριο τα 20.000χλμ ή τα 2 χρόνια. Προσωπικά έχω ξεπεράσει αρκετά αυτό το όριο χωρίς πρόβλημα, αν και τώρα τελευταία νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα τους για ένα φρεσκάρισμα...
Σίγουρα όμως την στιγμή που υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα όπως η διαρροή από τις τσιμούχες που αναφέρεις τότε πρέπει να προχωρήσεις σε επισκευή άμεσα...
Ο μάστοράς σου ή το k-shock.gr μπορούν να σε καθοδηγήσουν παραπέρα....
2. Οτιδήποτε πάνω στην μηχανή (και ιδιαίτερα στον τομέα αναρτήσεων-φρένων) που δεν δουλεύει σωστά και όπως πρέπει, είναι δυνητικά και σε συγκεκριμένες καταστάσεις επικύνδυνο....Εσύ κρίνεις το πόσο...
Το πόσο κοστίζει είναι σχετικό. Εξαρτάται από το είδος των αναρτήσεων (πχ η αλλαγή λαδιών στα ανάποδα πηρούνια είναι πιο ακριβή απ' ότι στα κλασσικά που διαθέτουν αποστράγγιση από το κάτω μέρος). Σε γενικές γραμμες να υπολογίζεις γύρω στα 50-70 ευρώ μόνο εργατικά για τα μπροστά και περίπου άλλα τόσα για το πίσω. Μιλάω ΜΟΝΟ για κόστος εργατικών. Από εκεί και πέρα προσθέτεις και το κόστος των ανταλλακτικών που θα χρειστούν. Υπ' όψιν ότι δεν επιδέχονται άνοιγμα και σέρβις όλα τα αμορτισέρ. Για παράδειγμα το μαμίσιο του FZ1 06 και μετά δεν ανοίγει και η μόνη επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι η αλλαγή ελατηρίου....
Το κάθε πότε επίσης είναι σχετικό. Εξαρτάται από την χρήση και από το τι απαιτήσεις έχεις από τις αναρτήσεις σου...Σαν "γενικό κανόνα" πολλοί θεωρούν σαν όριο τα 20.000χλμ ή τα 2 χρόνια. Προσωπικά έχω ξεπεράσει αρκετά αυτό το όριο χωρίς πρόβλημα, αν και τώρα τελευταία νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα τους για ένα φρεσκάρισμα...
Σίγουρα όμως την στιγμή που υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα όπως η διαρροή από τις τσιμούχες που αναφέρεις τότε πρέπει να προχωρήσεις σε επισκευή άμεσα...
Ο μάστοράς σου ή το k-shock.gr μπορούν να σε καθοδηγήσουν παραπέρα....
2. Οτιδήποτε πάνω στην μηχανή (και ιδιαίτερα στον τομέα αναρτήσεων-φρένων) που δεν δουλεύει σωστά και όπως πρέπει, είναι δυνητικά και σε συγκεκριμένες καταστάσεις επικύνδυνο....Εσύ κρίνεις το πόσο...
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
swtirakos600 έγραψε: Και ότι στο επόμενο σέρβις (αν όχι πιο πριν) πρέπει να αλλαχτεί (η τσιμούχα).
2) Σε ταξίδι στην εθνική, με μεγάλες ταχύτητες, υπάρχει περίπτωση η μαλακή αίσθηση
να συνεπάγεται και κίνδυνο?
φιλε μου πρεπει να το φτιαξεις " χθες "
killed by death !!!!!!!!!
- swtirakos600
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
Πέρασα από την αντιπροσωπία της YAMAHA όπου κάνω τα σέρβις και ρώτησα:
- Ερ.: Κάθε πότε αλλάζουμε τα αμορτισέρ / αναρτήσεις / λάδια ?
- Απ.: Για τα 32.000km που έχεις κάνει, είσαι οριακά για αλλαγή.
- Ερ.: Τί να κάνω με το πίσω αμορτισέρ που έχει μαλακώσει ?
- Απ.: Αν δεν θες να το αλλάξεις, μπορείς ίσως να το ρυθμίσεις σε πιό σκληρό σετάρισμα.
Για να το αντικαταστήσεις με καινούριο "μαμά" , το κόστος είναι γύρω στα 100€ (αν κατάλαβα καλά ),
αλλά δεν αξίζει και πολύ γιατί γρήγορα πάλι θα μαλακώσει.
Το καλύτερο είναι να βάλεις κάποιο καλό (ακριβό) aftermarket - π.χ. ohlins.
- Ερ.: Με τις μπροστά αναρτήσεις τί κάνω ? Πώς τις συντηρώ ?
- Απ.: Αλλαγή λαδιών, ελατηρίων και τσιμουχών.
Λάδια = 20€ περίπου
Τσιμούχες = 12€ περίπου
Ελατήρια yamaha = 55€ περίπου
Ελατήρια ohlins (που μου τα προτίνει ανεπιφύλαχτα) = 110€
Εργασία = 100€
πολλά έξοδα ρε παιδιά. Δεν την παλεύω...
Θα δω τί θα κάνω...
- Ερ.: Κάθε πότε αλλάζουμε τα αμορτισέρ / αναρτήσεις / λάδια ?
- Απ.: Για τα 32.000km που έχεις κάνει, είσαι οριακά για αλλαγή.
- Ερ.: Τί να κάνω με το πίσω αμορτισέρ που έχει μαλακώσει ?
- Απ.: Αν δεν θες να το αλλάξεις, μπορείς ίσως να το ρυθμίσεις σε πιό σκληρό σετάρισμα.
Για να το αντικαταστήσεις με καινούριο "μαμά" , το κόστος είναι γύρω στα 100€ (αν κατάλαβα καλά ),
αλλά δεν αξίζει και πολύ γιατί γρήγορα πάλι θα μαλακώσει.
Το καλύτερο είναι να βάλεις κάποιο καλό (ακριβό) aftermarket - π.χ. ohlins.
- Ερ.: Με τις μπροστά αναρτήσεις τί κάνω ? Πώς τις συντηρώ ?
- Απ.: Αλλαγή λαδιών, ελατηρίων και τσιμουχών.
Λάδια = 20€ περίπου
Τσιμούχες = 12€ περίπου
Ελατήρια yamaha = 55€ περίπου
Ελατήρια ohlins (που μου τα προτίνει ανεπιφύλαχτα) = 110€
Εργασία = 100€
πολλά έξοδα ρε παιδιά. Δεν την παλεύω...
Θα δω τί θα κάνω...
Ζήτω το ABS !!
Σώζει ζωές !!
Σώζει ζωές !!
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
swtirakos600
πας αλλου
καπιος σου προτεινε μαγαζι ειδη που ασχολειτε με αναρτησεις
πας αλλου
καπιος σου προτεινε μαγαζι ειδη που ασχολειτε με αναρτησεις
killed by death !!!!!!!!!
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
συμφωνω...
και ειναι και εξυπηρετικοτατοι...
δεν το συζηταμε αν ειναι γνωστες οι οχι του αντικειμενου....ειναι σαν να ρωταμε οτι...... με το που ξημερωνει....βγαινει ο ηλιος...????
και ειναι και εξυπηρετικοτατοι...
δεν το συζηταμε αν ειναι γνωστες οι οχι του αντικειμενου....ειναι σαν να ρωταμε οτι...... με το που ξημερωνει....βγαινει ο ηλιος...????
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Re: Αναρτήσεις - service
Πολυ καλη και χρησιμη αλλαγη ειναι να αλλαχτουν οι ταπες του πηρουνιου μπροστα με αλλες της Ιταλικης rizoma που μπορει να ρυθμιστει η προφορτηση των ελατηριων .....
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Fotis
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 00:04
- Model: -
- Τοποθεσία: Νεο Ηρακλειο Αττικης
- Επικοινωνία:
Re: Αναρτήσεις - service
Δεν ηθελα να ανοιξω νεο τοπικ..οποτε ρωταω εδω..!
Τον τελευταιο καιρο εχω την αισθηση οτι εχουν σκληρηνει η αισθηση των αναρτησεων μου μπρος-πισω(κυριως μπροστα, την πισω την εχω στο 2).εχω μολις 14300 και πλησιαζω σερβις ουτως η αλλως αλλα θλε να ρωτησω οτι ειναι φυσιολογικο?
καποια διαρροη δεν εχω διαπιστωση ουτε το ταλαιπωρω ιδιατερα με εξτρα βαρος...
Η μονη αλλαγη ειναι οτι εχω καινουρια λαστιχα εδω και 2 μηνες με νορμαλ πιεση στα λαστιχα(33-37).
Στα ποσα περιπου δεν θελουν επισκευη? τι συμπτωματα παρουσιαζουν τελικα στα τελευταια τους σκληραινουν η μαλακωνουν οπως του φιλου απο πανω?
Υ.Γ. Μια γνωμη πριν το σερβις θα με βοηθουσε πολυ παιδες
Τον τελευταιο καιρο εχω την αισθηση οτι εχουν σκληρηνει η αισθηση των αναρτησεων μου μπρος-πισω(κυριως μπροστα, την πισω την εχω στο 2).εχω μολις 14300 και πλησιαζω σερβις ουτως η αλλως αλλα θλε να ρωτησω οτι ειναι φυσιολογικο?
καποια διαρροη δεν εχω διαπιστωση ουτε το ταλαιπωρω ιδιατερα με εξτρα βαρος...
Η μονη αλλαγη ειναι οτι εχω καινουρια λαστιχα εδω και 2 μηνες με νορμαλ πιεση στα λαστιχα(33-37).
Στα ποσα περιπου δεν θελουν επισκευη? τι συμπτωματα παρουσιαζουν τελικα στα τελευταια τους σκληραινουν η μαλακωνουν οπως του φιλου απο πανω?
Υ.Γ. Μια γνωμη πριν το σερβις θα με βοηθουσε πολυ παιδες
Yamaha FAzer s2 '09
Re: Αναρτήσεις - service
Όσο αφορά την πίσω ανάρτηση...
Αν θυμάμαι καλά η μαμίσια ρύθμιση προφόρτισης στο fz6 είναι η θέση 3.
Αφου βρίσκεσαι στην θέση 2 σημαίνει ότι εσύ ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την έχει χαλαρώσει κάτι τις.
ΠΡΟΣΘΕΣΕ 2 κλικ προφόρτιση... Πήγαινέ το στην θέση 4 ή 5 (εξαρτάται από το βάρος σου). Θα λειτουργεί καλύτερα και πιο απορροφητικά...
Στα 14κ χλμ δεν έχει νόημα να γίνει σέρβις-συντήρηση στις αναρτήσεις... Είναι λίγα τα χιλιόμετρα και δεν θα δεις διαφορά... Ή τις αφήνεις όπως είναι και προσπαθείς μέσω της όποιας δυνατότητας ρύθμισης να τις φέρεις στα μέτρα σου ή αναβαθμίζεσαι με αφτερμάρκετ εξαρτήματα όπως νέα ελατήρια μπροστά ή ολόκληρο αμορτισέρ-ελατήριο πίσω.
Αν θυμάμαι καλά η μαμίσια ρύθμιση προφόρτισης στο fz6 είναι η θέση 3.
Αφου βρίσκεσαι στην θέση 2 σημαίνει ότι εσύ ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την έχει χαλαρώσει κάτι τις.
ΠΡΟΣΘΕΣΕ 2 κλικ προφόρτιση... Πήγαινέ το στην θέση 4 ή 5 (εξαρτάται από το βάρος σου). Θα λειτουργεί καλύτερα και πιο απορροφητικά...
Στα 14κ χλμ δεν έχει νόημα να γίνει σέρβις-συντήρηση στις αναρτήσεις... Είναι λίγα τα χιλιόμετρα και δεν θα δεις διαφορά... Ή τις αφήνεις όπως είναι και προσπαθείς μέσω της όποιας δυνατότητας ρύθμισης να τις φέρεις στα μέτρα σου ή αναβαθμίζεσαι με αφτερμάρκετ εξαρτήματα όπως νέα ελατήρια μπροστά ή ολόκληρο αμορτισέρ-ελατήριο πίσω.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες