Αναρτήσεις - service

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
swtirakos600
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
Model: FZ6
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από swtirakos600 »

Για την εμπρος ανάρτηση και το πίσω αμορτισέρ το manual λέει:
"ελέγξτε τη λειτουργία και μήπως υπάρχει διαρροή λαδιού" ( όταν πάει για σέρβις ).

Δεν είδα να λέει κάπου για το ΠΟΤΕ κάνουμε σέρβις, και ΤΙ είδους συντήρηση περιλαμβάνει αυτό.
Μπορείτε μα μου δώσετε τα φώτα σας ?

Το τελευταίο 3-μηνο δεν ξέρω ακριβώς τί φταίει, αλλά έχω την αίσθηση
ότι καί το μπρος, καί το πίσω έχουν μαλακώσει πολύ. Στο τελευταίο σέρβις
ο μάστορας μου έδειξε ότι στην μπροστά δεξιά μπουκάλα έχει χαλάσει η τσιμούχα
και χάνει λάδια. Και ότι στο επόμενο σέρβις (αν όχι πιο πριν) πρέπει να αλλαχτεί (η τσιμούχα).

1) Τί περιλαμβάνει η συντήρηση των αμορτισέρ, και πόσο κοστίζει?

2) Σε ταξίδι στην εθνική, με μεγάλες ταχύτητες, υπάρχει περίπτωση η μαλακή αίσθηση
να συνεπάγεται και κίνδυνο?
Ζήτω το ABS !!
Σώζει ζωές !!

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από Vassilis »

Τα μπροστινά λάδια-ελατήρια-εργατικά υπολόγισε 150Ε
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από dimitrisfz »

Αναλογα τα χιλιομετρα σου.

Δηλαδη, μπροστα αλλαζεις λαδια μπροστινου ανα 2 χρονια ή 20,000χλμ νομιζω +:Think=+::-k , και καλο ειναι στο μηχανακι σου να βαλεις και ελατηρια aftermarket ποιοτικα καλυτερα απο τα μαμα. Κοστος απο 50 μονο για λαδια, εως 150 για λαδια και ελατηρια.

Για την πισω αναρτηση μπορεις να πας σε εξειδικευμενο μαγαζι, να βγαλουν το αμορτισερ, να το λυσουν, να του αλλαξουν λαδια και τσιμουχες, και αν θες αλλαζεις και ελατηριο κτλ. Κοστος μονο για την επισκευη νομιζω 100-150 +:Think=+::-k

Γενικα αν εχεις διαρροη απο καπου, καλο ειναι για την ασφαλεια σου να το επισκευασεις ΑΜΕΣΑ...... φιλε εισαι πανω σε 2 τροχους. "SAFETY FIRST" :/abwave::) :/abwave::)
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από Theod »

1. Η συντήρηση των αναρτήσεων περιλαμβάνει λύσιμο και αντικατάσταση-ρύθμιση των μερών που φθείρονται (συνήθως λάδια, τσιμούχες, ξύστρες, αλλά ακόμα και τα ελατήρια αν αυτά έχουν μαλακώσει υπερβολικά - πράγμα σύνηθες για τα φθηνά ΟΕΜ ελατήρια μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ).
Το πόσο κοστίζει είναι σχετικό. Εξαρτάται από το είδος των αναρτήσεων (πχ η αλλαγή λαδιών στα ανάποδα πηρούνια είναι πιο ακριβή απ' ότι στα κλασσικά που διαθέτουν αποστράγγιση από το κάτω μέρος). Σε γενικές γραμμες να υπολογίζεις γύρω στα 50-70 ευρώ μόνο εργατικά για τα μπροστά και περίπου άλλα τόσα για το πίσω. Μιλάω ΜΟΝΟ για κόστος εργατικών. Από εκεί και πέρα προσθέτεις και το κόστος των ανταλλακτικών που θα χρειστούν. Υπ' όψιν ότι δεν επιδέχονται άνοιγμα και σέρβις όλα τα αμορτισέρ. Για παράδειγμα το μαμίσιο του FZ1 06 και μετά δεν ανοίγει και η μόνη επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι η αλλαγή ελατηρίου....
Το κάθε πότε επίσης είναι σχετικό. Εξαρτάται από την χρήση και από το τι απαιτήσεις έχεις από τις αναρτήσεις σου...Σαν "γενικό κανόνα" πολλοί θεωρούν σαν όριο τα 20.000χλμ ή τα 2 χρόνια. Προσωπικά έχω ξεπεράσει αρκετά αυτό το όριο χωρίς πρόβλημα, αν και τώρα τελευταία νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα τους για ένα φρεσκάρισμα...
Σίγουρα όμως την στιγμή που υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα όπως η διαρροή από τις τσιμούχες που αναφέρεις τότε πρέπει να προχωρήσεις σε επισκευή άμεσα...
Ο μάστοράς σου ή το k-shock.gr μπορούν να σε καθοδηγήσουν παραπέρα....

2. Οτιδήποτε πάνω στην μηχανή (και ιδιαίτερα στον τομέα αναρτήσεων-φρένων) που δεν δουλεύει σωστά και όπως πρέπει, είναι δυνητικά και σε συγκεκριμένες καταστάσεις επικύνδυνο....Εσύ κρίνεις το πόσο...

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από leras »

swtirakos600 έγραψε: Και ότι στο επόμενο σέρβις (αν όχι πιο πριν) πρέπει να αλλαχτεί (η τσιμούχα).
2) Σε ταξίδι στην εθνική, με μεγάλες ταχύτητες, υπάρχει περίπτωση η μαλακή αίσθηση
να συνεπάγεται και κίνδυνο?

φιλε μου πρεπει να το φτιαξεις " χθες " :/abwave::)
killed by death !!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
swtirakos600
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 13:23
Model: FZ6
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από swtirakos600 »

Πέρασα από την αντιπροσωπία της YAMAHA όπου κάνω τα σέρβις και ρώτησα:

- Ερ.: Κάθε πότε αλλάζουμε τα αμορτισέρ / αναρτήσεις / λάδια ?
- Απ.: Για τα 32.000km που έχεις κάνει, είσαι οριακά για αλλαγή.

- Ερ.: Τί να κάνω με το πίσω αμορτισέρ που έχει μαλακώσει ?
- Απ.: Αν δεν θες να το αλλάξεις, μπορείς ίσως να το ρυθμίσεις σε πιό σκληρό σετάρισμα.
Για να το αντικαταστήσεις με καινούριο "μαμά" , το κόστος είναι γύρω στα 100€ (αν κατάλαβα καλά +:Think=+::-k ),
αλλά δεν αξίζει και πολύ γιατί γρήγορα πάλι θα μαλακώσει.
Το καλύτερο είναι να βάλεις κάποιο καλό (ακριβό) aftermarket - π.χ. ohlins.

- Ερ.: Με τις μπροστά αναρτήσεις τί κάνω ? Πώς τις συντηρώ ?
- Απ.: Αλλαγή λαδιών, ελατηρίων και τσιμουχών.
Λάδια = 20€ περίπου
Τσιμούχες = 12€ περίπου
Ελατήρια yamaha = 55€ περίπου
Ελατήρια ohlins (που μου τα προτίνει ανεπιφύλαχτα) = 110€
Εργασία = 100€

:( πολλά έξοδα ρε παιδιά. Δεν την παλεύω... +:Brick wall=+:](*,)
Θα δω τί θα κάνω... :roll:
Ζήτω το ABS !!
Σώζει ζωές !!

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από leras »

:arrow: swtirakos600

πας αλλου
καπιος σου προτεινε μαγαζι ειδη που ασχολειτε με αναρτησεις :/abwave::)
killed by death !!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

συμφωνω...
και ειναι και εξυπηρετικοτατοι...
δεν το συζηταμε αν ειναι γνωστες οι οχι του αντικειμενου....ειναι σαν να ρωταμε οτι...... με το που ξημερωνει....βγαινει ο ηλιος...????
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

petani

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από petani »

Πολυ καλη και χρησιμη αλλαγη ειναι να αλλαχτουν οι ταπες του πηρουνιου μπροστα με αλλες της Ιταλικης rizoma που μπορει να ρυθμιστει η προφορτηση των ελατηριων ..... :!:


Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Άβαταρ μέλους
Fotis
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 00:04
Model: -
Τοποθεσία: Νεο Ηρακλειο Αττικης
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από Fotis »

Δεν ηθελα να ανοιξω νεο τοπικ..οποτε ρωταω εδω..!

Τον τελευταιο καιρο εχω την αισθηση οτι εχουν σκληρηνει η αισθηση των αναρτησεων μου μπρος-πισω(κυριως μπροστα, την πισω την εχω στο 2).εχω μολις 14300 και πλησιαζω σερβις ουτως η αλλως αλλα θλε να ρωτησω οτι ειναι φυσιολογικο?

καποια διαρροη δεν εχω διαπιστωση ουτε το ταλαιπωρω ιδιατερα με εξτρα βαρος... +:Brick wall=+:](*,)

Η μονη αλλαγη ειναι οτι εχω καινουρια λαστιχα εδω και 2 μηνες με νορμαλ πιεση στα λαστιχα(33-37).

Στα ποσα περιπου δεν θελουν επισκευη? τι συμπτωματα παρουσιαζουν τελικα στα τελευταια τους σκληραινουν η μαλακωνουν οπως του φιλου απο πανω?

Υ.Γ. Μια γνωμη πριν το σερβις θα με βοηθουσε πολυ παιδες :lol:
Yamaha FAzer s2 '09

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις - service

Δημοσίευση από Theod »

Όσο αφορά την πίσω ανάρτηση...
Αν θυμάμαι καλά η μαμίσια ρύθμιση προφόρτισης στο fz6 είναι η θέση 3.
Αφου βρίσκεσαι στην θέση 2 σημαίνει ότι εσύ ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την έχει χαλαρώσει κάτι τις.
ΠΡΟΣΘΕΣΕ 2 κλικ προφόρτιση... Πήγαινέ το στην θέση 4 ή 5 (εξαρτάται από το βάρος σου). Θα λειτουργεί καλύτερα και πιο απορροφητικά...

Στα 14κ χλμ δεν έχει νόημα να γίνει σέρβις-συντήρηση στις αναρτήσεις... Είναι λίγα τα χιλιόμετρα και δεν θα δεις διαφορά... Ή τις αφήνεις όπως είναι και προσπαθείς μέσω της όποιας δυνατότητας ρύθμισης να τις φέρεις στα μέτρα σου ή αναβαθμίζεσαι με αφτερμάρκετ εξαρτήματα όπως νέα ελατήρια μπροστά ή ολόκληρο αμορτισέρ-ελατήριο πίσω. :/abwave::)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες