Σελίδα 1 από 1

Ελατηρια μπροστινου

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μαρ 2010, 14:31
από Vincent_Hanna
Παιδια χαιρετω...
Ειμαι σιγουρος οτι αρκετοι εδω θα εχουν βαλει αλλαξει τα ελατηρια του μπροστινου τους
Επειδη εχω αποφασισει να κανω και γω την μετατροπη αυτη (μαζι με λαδι), γνωριζεται αν υπαρχουν διαφορες μεταξυ ohlins και WP, Hyperpro? Ειναι καποια πιο μ****(/σκληρα, η πιο καταληλα για τουριστικη/σπορ οδηγηση?

Μιλαω για το FZ6

Thanx

ΥΓ. Δεν εψαξα αν υπαρχει παρομοιο ποστ. Αν υπαρχει κλειδωστε το παρον

Re: Ελατηρια μπροστινου

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μαρ 2010, 14:52
από Sephiroth5
Σε καποιο προηγουμενο ποστ εχουμε γραψει πως αν αλλαξεις τα μπροστινα πρεπει να αλαξεις κ το πισω για να μην αλαξει η γεωμετρια της μηχανης(αν δεν κανω λαθος).
Αρα μεινε με αυτα που εχεις.

Re: Ελατηρια μπροστινου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μαρ 2010, 16:55
από delrules
Εαν βαλεις τα ελατηρια που προοριζονται για FZ6 και δεν κανεις καμια πατεντα δεν αλλαζεις κατι στην γεωμετρια της μηχανης. Εγω εχω βαλει τα Ohlins μπροστα γυρω στα 150 μαζι με εργατικα και λαδια. Το μπροστινο απο τοτε εγινε αλλο πραμα. Πολυ πιο σταθερο απο οτι με τα μαμα ελατηρια. Γενικα ειναι καλη βελτιωση και λίγα σχετικα λεφτα. Τωρα σε σχεση με WP ή άλλ μαρκα δεν ξερω να σου πω.

Re: Ελατηρια μπροστινου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μαρ 2010, 17:32
από HARIS S2
εγω εχω δουλεψει και ohlins και hyperpro, τα ohlins δουλευουνε καλητερα λογο οτι δεν ειναι προοδευτικα οπως τα αλλα δυο (WP και hyperpro).