Περι χαμηλωματος!!

Αποριες που αφορούν τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από dimitrisfz »

pavlaras1 έγραψε: Τα Fazerακια μας ειναι για ανθρωπους FZ6=>1.80μετρα, FZ1=>1.82μετρα.

Γιατι οταν ανεβαινουμε σε μια μηχανη, δεν πρεπει να παταμε μονο με τα δυο ποδια και με ολο το πελμα αλλα να λυγιζουν και λιγο τα ποδια για να μπορουμε να την ελεγχουμε αριστερα δεξια.

:/abwave::)
ρε συ pavlaras1 εγω 1,74 με Fazer600 2003 και τωρα με FZ1 παταω μια χαρα και κουμανταρω την μηχανη ανετα.
δηλαδη..... με τα δυο ποδια κατω ειναι οι φτερνες μου λιγο στον αερα (1-2 ποντους) και αν γυρω ελαχιστα στην μια μερια παταω κανονικα απο το ενα και στην μυτη το αλλο.
ποτε δεν ειχα προβλημα να κουμανταρω καμια απο τις 2 μηχανες....
μηπως πρεπει να δυναμωσεις λιγο τα ποδια σου?
:/abwave::) :/abwave::)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitrisfz την Τρί 15 Δεκ 2009, 11:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από Theod »

pavlaras1 έγραψε:
Τα Fazerακια μας ειναι για ανθρωπους FZ6=>1.80μετρα, FZ1=>1.82μετρα.
Αν ήταν έτσι τότε στην Ιαπωνία δεν θα είχαν πουλήσει ούτε ένα κομμάτι... :ahaha:

Άβαταρ μέλους
Sephiroth5
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Τετ 20 Μάιος 2009, 00:56
Model: -
Τοποθεσία: mos espa
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από Sephiroth5 »

pavlaras1 έγραψε:
Sephiroth5 έγραψε:Εγω δηλαδη που ειμαι 1,67 πρεπει να την χαμηλωσω 13 ποντους?????
Μην την πειραζεις την κακομοιρα.
Ποσο καιρο την εχεις και ποσο καλα πατας κατω?

Εναν φιλο που εχω που ειναι ~1.65 παταει στο ενα ποδι κανονικα και το αλλο στην μυτη του ποδιου και χανει συνεχεια την ισορροπια του.

Δεν αναφερω ποσες φορες του εχει πεσει και ποσες φορες εχει πεσει επανω μου για να κρατηθει.

Παντως οι μηχανες δεν εχουν σχεδιαστει για ολα τα υψη των ανθρωπων.

Οι μηχανες συνηθως ειναι για ανθρωπους που εχουν υψος απο ~1.70-2.00 μετρα.

Τα Fazerακια μας ειναι για ανθρωπους FZ6=>1.80μετρα, FZ1=>1.82μετρα.

Ασχετα εαν εμενα μαρεσουν τα συγκεκριμενα μοντελα και ειναι για πολυ λιγο παραπανω απο το οριο μου :)

Γιατι οταν ανεβαινουμε σε μια μηχανη, δεν πρεπει να παταμε μονο με τα δυο ποδια και με ολο το πελμα αλλα να λυγιζουν και λιγο τα ποδια για να μπορουμε να την ελεγχουμε αριστερα δεξια.

:/abwave::)


Την εχω 1,5 χρονο κ πριν ειχα το Transalp που ηταν πιο Ψηλο.

Την παταω κανονικα με τα 2 ποδια αλλα επειδη με κουραζει να ειναι τελειως τεντωμενα τα λυγιζω κ παταω μονο το μπροστινο μερος(οχι με τις μητες).

Αμα ο φιλος σου δεν μπορει να κρατησει μια μηχανη με χαμηλο κεντρο βαρος κ κοντη καλυτερα να παρει ενα ποδηλατο!

Υπαρχουν μερικες μηχανες οπως οι GS τα KTM το Tenere το Tiger κ αλλες που οντως ειναι ψηλες κ πρεπει να εισαι 1.80 κ πανω αλλα οχι κ τα FZ η τα CBF η το Er-6 κ αλλες πολλες.

Σε λιγο θα μου πεις οτι πρεπει να εισαι ψηλος για να παρεις κ τα Crypton.

Μια φορα εχω πεσει που ανεβηκε μια που ηταν τα διπλα κιλα απο εμενα κ στηριχτηκε ολλη στο δεξι μαρσπιε κ...ενταξη, ποσο βαρος να αντεξουν τα ποδαρακια μου.

Εχω ενα φιλο (1,90) που πηρε το CBR-600 ενος αλλου φιλου κ δεν "κλειδωναν" τα ποδια του πανω στο ντεποζιτο γιατι το σημειο που κλειδωναν ηταν πολυ πιο κατω κ τον κουραζε πολυ και εχω κ εναν αλλον που ειναι 1,60 κ καβαλαει 1200GS επισης με δυσκολια.

Αρα για μενα καλο ειναι να περνεις μια μηχανη που να μην την πατας στις μυτες, αλλα αμα την πατας καλα κ σου πεφτει τοτε οπως λεει κ ο Δημητρης πηγαινε λιγο γυμναστηριο.

Δηλαδη ο Pedrosa O Capirossi κ ο Melandri τι λενε? "Οχι δεν ανεβαινω πανω στην μηχανη να παω για καφε, ειναι πολυ ψηλη για μενα!! "
Εικόνα

tonis
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από tonis »

milen_koulinova έγραψε:καταρχήν καλός itrthes φιλε και καλά χιλόμετρα....τώρα στο θέμα ,,εγώ είμαι 165 ...και πάλι δεν έχω πρόβλημα με το ύψος του fazer ,,,,ισα ισα ..μάλλον χρειάζεσαι πιο πολλά χιλόμετρα να σου φυγή το άηχος ,,,, :/abwave::)
σ'ευχαριστω.εγω ειμαι 1,63 αλλα δε με διευκρινησες κατι(με τακουνια την καταφερνεις η και με αθλητικα?)
και παλι σ,ευχαριστω.
με εκτιμηση αντωνης.

tonis
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από tonis »

gatoulis έγραψε:η λυση ειναι απλη γατουλη...βαζεις παπουτσια με χοντρη σολα και παραπανω τακουνι και εισαι μια χαρα, παιρνεις ολα τα κενα που λειπουν οκ?? :mrgreen:
και ο κρητικος σου εδωσε στιγμα που θα μας βρεις οποτε σε περιμενουμε τεταρτη να σε γνωρισουμε.... :lol: 8)
</->/ss4
γατουλη χθες μιλησα με τον στεφανο και των ειπα οτι καποια στιγμη θα περασω απο το καφε στη σινδο να γνωρισω ολοι την παρεα απο κοντα.καλα να περνας γατουλη και θα τα πουμε συντομα!

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από pavlaras1 »

Theod έγραψε:Αν ήταν έτσι τότε στην Ιαπωνία δεν θα είχαν πουλήσει ούτε ένα κομμάτι... :ahaha:
+1000 Σωστος !!!! :)
:D
Μαλλον θελω γυμναστικη ;)
:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
mil1
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 09:54
Model: -
Τοποθεσία: πτολεμαιδα
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από mil1 »

χωρίς τακούνι εννοείτε με μποτάκι bering η ιότι δήποτε χαμηλό. :mrgreen: ...βασικά ,,σε fazer έμαθα να οδηγάω τώρα έχω άλλο πιο γενικό "μεχανακι" :/abwave::)

tonis
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από tonis »

milen_koulinova έγραψε:χωρίς τακούνι εννοείτε με μποτάκι bering η ιότι δήποτε χαμηλό. :mrgreen: ...βασικά ,,σε fazer έμαθα να οδηγάω τώρα έχω άλλο πιο γενικό "μεχανακι" :/abwave::)
:) σ'ευχαριστω πολυ milen με ανεβασες το ηθικο.και εμενα θα ειναι ο πρωτη μου μεγαλη μηχανη!

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από pavlaras1 »

Sephiroth5 έγραψε: Σε λιγο θα μου πεις οτι πρεπει να εισαι ψηλος για να παρεις κ τα Crypton.

Μια φορα εχω πεσει που ανεβηκε μια που ηταν τα διπλα κιλα απο εμενα κ στηριχτηκε ολλη στο δεξι μαρσπιε κ...ενταξη, ποσο βαρος να αντεξουν τα ποδαρακια μου.

Εχω ενα φιλο (1,90) που πηρε το CBR-600 ενος αλλου φιλου κ δεν "κλειδωναν" τα ποδια του πανω στο ντεποζιτο γιατι το σημειο που κλειδωναν ηταν πολυ πιο κατω κ τον κουραζε πολυ και εχω κ εναν αλλον που ειναι 1,60 κ καβαλαει 1200GS επισης με δυσκολια.

Αρα για μενα καλο ειναι να περνεις μια μηχανη που να μην την πατας στις μυτες, αλλα αμα την πατας καλα κ σου πεφτει τοτε οπως λεει κ ο Δημητρης πηγαινε λιγο γυμναστηριο.
To Crypron ως κλασικο παπακι εχει σχετικα χαμηλη σελα στα 70-77 εκατοστα και επισης ειναι λεπτη η σελα και οχι φαρδυα στο πλατος οπως τα Fazer επομενως ενας με 1.65-170 το οδηγει ανετα ;)

Εγω εχω πεσει 2 φορες εξαιτιας μιας βαριας γκομενας και ενος βαρυ φιλου μου και 1 φορα απο μια λεπτη αλλα ηλιθια γκομενα που εκανε χαζομαρες οπως ανεβηκε στον ενα μασπιε και με τραβουσε στο πλαι και χωρο πηδουσε επανω δηθεν οτι δεν ηξερε πως να ανεβει επανω και αλλα τετοια.

Εαν πατουσα καλυτερα δεν θα επεφτα καμια φορα απο τις παραπανω.

Ετσι ειναι οπως το ειπες εαν εισαι πολυ ψηλος δεν χωρας στα Super Sport και εαν εισαι πολυ κοντος δεν μπορεις να ανεβεις στα Enduro ή στα Off Road που εχουν υψος σελας 90-95εκατοστα.

:)

:/abwave::)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pavlaras1 την Τρί 15 Δεκ 2009, 18:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
kontogiano
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 17 Οκτ 2009, 21:02
Model: -
Τοποθεσία: αθηνα - σεπολια
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από kontogiano »

εγω ενα θα πω αν κατι δεν σε βολευει οσο κι αν σου αρεσει δεν σου κανει και θα το βαρεθεις γρηγορα. Εγω ειμαι 1.75 και τα ποδια μου φτανουν σχεδον ολο το πελμα κατω (με ελαφρως λυγισμενα γονατα) οσο για το transalp που ανεφερε καποιος το εχει φιλος μου και το πρωην αφεντικο μου και το εχω οδηγησει αρκετα και εντος και εκτος πολης, δεν με βολευε οποτε δεν το πηρα αν και γενικα ειναι καλο για τις συνθηκες της αθηνας. Απο εκει και περα ειναι τι ψαχνει ο καθενας.

ΥΓ ενας γνωστος μου 1.65 ειχε το TTR και ετρεχε και ερασιτεχνικα σε αγωνες μοτοκρος αλλα του αρεσε και τον βολευε
burn rubber not your soul

tonis
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από tonis »

εν κινηση εννοειτε οτι δε θα με δυσκολευει το υψος.αλλα επειδη ζω στη θεσσαλονικη και οπως ξερεις εχει αφθονα φαναρια και πολυ σταματα ξεκινα συνεχεια ισως με δυσκολεψει σε αυτο το σημειο σκεφτομαι.

alkinoos
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Κυρ 23 Νοέμ 2008, 12:50
Model: -
Επικοινωνία:

Re: καλησπερα σε ολους.

Δημοσίευση από alkinoos »

Διαβαζω τοση ωρα για σκαμμενες σελλες, κοντα ποδια κ μακρια τσουτσουνια κ λοιπες αμπελοφιλοσοφιες σχετικα με το υψος του αναβατη την μηχανη κ για το αν οι γιαπωνεζοι το αγοραζουν αφου ειναι ολοι κοντοι ενω η λυση ειναι πολυ απλη.

Το τσουτσουνακι διπλα στο μετρο ειναι πιο κοντο απο το εργοστασιακο κ καθοριζει το μηκος του αμορτισερ.
Δεδομενου οτι δεν εχει υπομοχλια κ εδραζεται απευθειας πανω στο ψαλιδι, το υψος της μοτο επηρεαζεται απο το μηκος αυτου του τσουτσουνιου με σχετικα μικρο λογο σε σχεση με τα αμορτισερ που εχουν υπομοχλια. Για αυτο κ εχει αρκετα μικροτερο μηκος απο το εργοστασιακο. Αν δε κανω λαθος για καθε ενα χιλοστο που αφαιρειται απο το τσουτσουνι η ουρα πεφτει δυο χιλιοστα.
Απλα βγαλε το αμορτισερ σου, ξεβιδωσε προσεκτικα το στελεχος απο το τσουτσουνι κοψε το ενα εκατοστο. Φυσικα δεν θα βιδωνει απευθειας μετα. Θα χρειαστεις ενα τρυπανι κ το καταλληλο κολαουζο. Κανεις πιο μεσα την τρυπα (1 ποντο προφανως) κ συνεχιζεις το σπυρωμα με το κολαουζο μεχρη το τερμα της τρυπας.
Στη συνεχεια βιδωσε το στελεχος ξανα στο τσουτσουνακι κ επανατοποθετησε το αμορτισερ στην μηχανη.
Εισαι χαλαρα 2 ποντους κατω. Κατεβασε κ τις τιμονοπλακες αλλους 2-3 κ εισαι κομπλε.
Η γεωμετρια δεν θα αλλαξει δραστικα κ ουσιαστικα θα αλλαξει προς το καλυτερο.
Θα πεσει το κεντρο βαρους της μηχανης πιο κατω κ η διαφορα ενος ποντου μπροστα πισω θα την κανει ελαφρα μπροστοβαρη κ συνεπως πιο στριφτερη κ απολυτη μιας κ εμπρος τροχος θα φορτιζεται πλεον περισσοτερο.
Βεβαια ξεχνας τα πεζοδρομια (ουτος η αλλος δεν εχεις κανα Husgvarna) κ μειωνεις τα ορια κλισης της μηχανης αφου πλεον τα μαρσπιε θα βρισκουν στο δρομο πιο ευκολα αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα αφου παντα μπορεις να βαλεις aftermarket μαρπιε τα οποια ειναι πιο πανω κ πιο πισω.

Καλη τυχη.
(εγω παντως αυτο εκανα)

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: Περι χαμηλωματος!!

Δημοσίευση από pavlaras1 »

tonis έγραψε:εν κινηση εννοειτε οτι δε θα με δυσκολευει το υψος.αλλα επειδη ζω στη θεσσαλονικη και οπως ξερεις εχει αφθονα φαναρια και πολυ σταματα ξεκινα συνεχεια ισως με δυσκολεψει σε αυτο το σημειο σκεφτομαι.
+600 :)
:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: καλησπερα σε ολους.

Δημοσίευση από pavlaras1 »

alkinoos έγραψε:Διαβαζω τοση ωρα για σκαμμενες σελλες, κοντα ποδια κ μακρια τσουτσουνια κ λοιπες αμπελοφιλοσοφιες σχετικα με το υψος του αναβατη την μηχανη κ για το αν οι γιαπωνεζοι το αγοραζουν αφου ειναι ολοι κοντοι ενω η λυση ειναι πολυ απλη.

Το τσουτσουνακι διπλα στο μετρο ειναι πιο κοντο απο το εργοστασιακο κ καθοριζει το μηκος του αμορτισερ.
Δεδομενου οτι δεν εχει υπομοχλια κ εδραζεται απευθειας πανω στο ψαλιδι, το υψος της μοτο επηρεαζεται απο το μηκος αυτου του τσουτσουνιου με σχετικα μικρο λογο σε σχεση με τα αμορτισερ που εχουν υπομοχλια. Για αυτο κ εχει αρκετα μικροτερο μηκος απο το εργοστασιακο. Αν δε κανω λαθος για καθε ενα χιλοστο που αφαιρειται απο το τσουτσουνι η ουρα πεφτει δυο χιλιοστα.
Απλα βγαλε το αμορτισερ σου, ξεβιδωσε προσεκτικα το στελεχος απο το τσουτσουνι κοψε το ενα εκατοστο. Φυσικα δεν θα βιδωνει απευθειας μετα. Θα χρειαστεις ενα τρυπανι κ το καταλληλο κολαουζο. Κανεις πιο μεσα την τρυπα (1 ποντο προφανως) κ συνεχιζεις το σπυρωμα με το κολαουζο μεχρη το τερμα της τρυπας.
Στη συνεχεια βιδωσε το στελεχος ξανα στο τσουτσουνακι κ επανατοποθετησε το αμορτισερ στην μηχανη.
Εισαι χαλαρα 2 ποντους κατω. Κατεβασε κ τις τιμονοπλακες αλλους 2-3 κ εισαι κομπλε.
Η γεωμετρια δεν θα αλλαξει δραστικα κ ουσιαστικα θα αλλαξει προς το καλυτερο.
Θα πεσει το κεντρο βαρους της μηχανης πιο κατω κ η διαφορα ενος ποντου μπροστα πισω θα την κανει ελαφρα μπροστοβαρη κ συνεπως πιο στριφτερη κ απολυτη μιας κ εμπρος τροχος θα φορτιζεται πλεον περισσοτερο.
Βεβαια ξεχνας τα πεζοδρομια (ουτος η αλλος δεν εχεις κανα Husgvarna) κ μειωνεις τα ορια κλισης της μηχανης αφου πλεον τα μαρσπιε θα βρισκουν στο δρομο πιο ευκολα αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα αφου παντα μπορεις να βαλεις aftermarket μαρπιε τα οποια ειναι πιο πανω κ πιο πισω.

Καλη τυχη.
(εγω παντως αυτο εκανα)
+1000 :D
Ευχαριστω !!!!
:/abwave::)

tonis
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:12
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Λεσβος-Μυτιληνη
Επικοινωνία:

Re: καλησπερα σε ολους.

Δημοσίευση από tonis »

alkinoo σ'ευχαριστω για την ιδεα που μ'εδωσες για τον αποστατη του αμορτισερ.θα κοψω το αλουμινακι θα προχωρησω λιγακι την τρυπα πιο μεσα με το τρυπανι και μετα θα συνεχισω με το κολαουζο.τι κολαουζο ειναι,μηπως θυμασαι? Μ8-Μ10-Μ12?σε ειχα στειλει και ενα προσωπικο μυν.με θεμα την καρινα.μηπως δεν το εχεις λαβει?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες