ΜΕ 15αρι λαδι το οποιο προτεινει η εταιρια , μπροστινα ελατηρια και ενα για το πισω , μια και προοριζοταν για αλλαγη το μαμα!
Εδω βλεπουμε τη διαφορα του μαμα με του HyperPro , το μαμα ειναι δεξια και αριστερα το HyperPro
Επισης εδω βλεπουμε τη διαφορα του πισω μαμα ελατηριου με αυτο του HyperPro , και το οποιο αντικατασταθηκε!!!
Η HyperPro προτεινει στο manual της κατεβασμα της τιμονοπλακας κατα 5mm
HyperPro βγαζει 2 τυπους ελατηρια για το πισω αμορτισερ , ενα κανονικο και ενα 30mm κοντυτερο
http://www.hyperprousa.com/catalog.php? ... =Combi-Kit
HyperPro για FZ6
- daredevil
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 16:57
- Model: Vstrom
- Model year: 2011
- Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: HyperPro για FZ6
Μεγαλη διαφορα οντως το εχω κανει στο δικο μου εδω και 2 χρονια και εχει διαφορα ειδικα δικαβαλος
life is a road.............. drive it
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: HyperPro για FZ6
μπορουμε να κανουμε κατι αντιστοιχο με το πισω ελατηριο στο fz1?
δλδ αντι για τοποθετηση ολοκληρου αμορτισερ,τοποθετηση μονο ελατηριου?
δλδ αντι για τοποθετηση ολοκληρου αμορτισερ,τοποθετηση μονο ελατηριου?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: HyperPro για FZ6
Ασε για να μην κατεβαινεις , να σου πω τοτε
Την αλλαγη ελατηριου και μονο μπορεις να τη κανεις , αλλα το αμορτισερ ομως θα ειναι αλλου για αλλου , ενα revalving στο K-shock θα ηταν μια λυση , αν και το αμορτισερ δεν ειναι για πολλα πολλα . Ετσι αφου κανεις ολα αυτα , θα εχεις καταφερει να το μπαλωσεις καπως!
Η καλυτερη λυση ειδικα για το FZ1 ειναι μονοδρομος , ολοκληρωτικα καινουργιο αμορτισερ!!!!
σε ολα τα παραπανω παντα δηλωνεις τα κιλα σου!
Την αλλαγη ελατηριου και μονο μπορεις να τη κανεις , αλλα το αμορτισερ ομως θα ειναι αλλου για αλλου , ενα revalving στο K-shock θα ηταν μια λυση , αν και το αμορτισερ δεν ειναι για πολλα πολλα . Ετσι αφου κανεις ολα αυτα , θα εχεις καταφερει να το μπαλωσεις καπως!
Η καλυτερη λυση ειδικα για το FZ1 ειναι μονοδρομος , ολοκληρωτικα καινουργιο αμορτισερ!!!!
σε ολα τα παραπανω παντα δηλωνεις τα κιλα σου!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες