Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
ADJUSTING THE EXAUST GAS VOLUME
NOTE:BE SURE TO SET THE CARBON MONOXIDE DENSITY TO STANDARD
AND THEN ADJUST THE EXAUST GAS.
1.TURN THE MAIN SWITCH TO "OFF" AND ENGINE STOP SWITCH "ON"
2.WHILE KEEPING THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS PRESSED SIMULTANEOUSLY, TURN"ON THE MAIN SWITCH
(KEEP THEM PRESSED FOR 8 SECONDS OR MORE)
NOTE:ALL INDICATIONS ON THE METER DISAPPEAR EXEPT THE CLOCK AND TRIP INDICATIONS.
LETTERS "DIAG" APPEAR ON THE ODO METER LCD.
3.USING "SELECT" BUTTON,SELECT EITHER THE CO ADJUSTMENT MODE(WICH APPEARS AS "CO")OR THE DIAGNOSIS WICH APPEARS AS "DIAG"
4.AFTER "CO" APPEARS AS A RESULT OF PRESSING THE "SELECT" BUTTON,SIMULTANEOUSLY PRESS THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS FOR 2 SECONDS OR MORE TO EXCUTE THE SELECTIONS
5.PRESS THE "SELECT" OR "RESET" BUTTONS TO SELECT THE "C1" OR "C2".
C1="#1" AND "#4"
C2="#2" AND "#3"
NOTE: THE ADJUSTEMENT CYLINDER APPEARS ON THE ODOMETR LCD.
RESET BUTTON=DECREMENT
SELECT BUTTON=INCREMENT
6.EXECUTE THE SELECTION OF THE CYLINDER BY SIMULTANEOYSLY PRESSING THE "SELECT" BUTTONS FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS.
7.AFTER SELECTING THE ADJUSTEMENT CYLINDER,CHANGE THE "CO" ADJUSTMENT VOLUME BY PRESSING THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS.
8.THE SELECTION IS EXECUTE UPON RELEASING THE FINGER FROM THE SWITCH.
9.SIMULTANEOUSLY PRESS THE "SELECT" BUTTONS TO RETURN TO THE CYLINDER SELECTION.(STEP 5)
10.CANCEL THE MODE BY TURNING "OFF" THE MAIN SWITCH.
NOTE:BE SURE TO SET THE CARBON MONOXIDE DENSITY TO STANDARD
AND THEN ADJUST THE EXAUST GAS.
1.TURN THE MAIN SWITCH TO "OFF" AND ENGINE STOP SWITCH "ON"
2.WHILE KEEPING THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS PRESSED SIMULTANEOUSLY, TURN"ON THE MAIN SWITCH
(KEEP THEM PRESSED FOR 8 SECONDS OR MORE)
NOTE:ALL INDICATIONS ON THE METER DISAPPEAR EXEPT THE CLOCK AND TRIP INDICATIONS.
LETTERS "DIAG" APPEAR ON THE ODO METER LCD.
3.USING "SELECT" BUTTON,SELECT EITHER THE CO ADJUSTMENT MODE(WICH APPEARS AS "CO")OR THE DIAGNOSIS WICH APPEARS AS "DIAG"
4.AFTER "CO" APPEARS AS A RESULT OF PRESSING THE "SELECT" BUTTON,SIMULTANEOUSLY PRESS THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS FOR 2 SECONDS OR MORE TO EXCUTE THE SELECTIONS
5.PRESS THE "SELECT" OR "RESET" BUTTONS TO SELECT THE "C1" OR "C2".
C1="#1" AND "#4"
C2="#2" AND "#3"
NOTE: THE ADJUSTEMENT CYLINDER APPEARS ON THE ODOMETR LCD.
RESET BUTTON=DECREMENT
SELECT BUTTON=INCREMENT
6.EXECUTE THE SELECTION OF THE CYLINDER BY SIMULTANEOYSLY PRESSING THE "SELECT" BUTTONS FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS.
7.AFTER SELECTING THE ADJUSTEMENT CYLINDER,CHANGE THE "CO" ADJUSTMENT VOLUME BY PRESSING THE "SELECT" AND "RESET" BUTTONS.
8.THE SELECTION IS EXECUTE UPON RELEASING THE FINGER FROM THE SWITCH.
9.SIMULTANEOUSLY PRESS THE "SELECT" BUTTONS TO RETURN TO THE CYLINDER SELECTION.(STEP 5)
10.CANCEL THE MODE BY TURNING "OFF" THE MAIN SWITCH.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 14:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Miami,Fl
- Επικοινωνία:
αι τιν`τουτο ρε?
δηλ, τι ακριβως γινεται με αυτο ρε παιδια?Αξιζει τον κοπο να το κολοδαχτυλισω η θα γινει καμια στραβη κθα τρεχω κ δε θα φτανω?Τι ακριβως κανει αυτο?
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 14:05
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: Miami,Fl
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Κυρ 02 Αύγ 2009, 14:27
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
ξανα επαναφερω αυτο το θεμα στην επιφανεια.πετηχα τον μηχανικο μου στον δρομο χθες και με σταματησε και μου ρυθμισε το diagnosis.μου εβαλε το co1 στο 20 και το co2 στο 20.αλλα δεν εχω δει καποια διαφορα.εκτος και αν δεν την αντιλαμβανομαι.δεν ειναι και καμια αξιοσημειωτη διαφορα.εκτος απο την καταναλωση που μου φαινεται οτι καιει λιγο παραπανω.και η ερωτηση ειναι.αυτο τι κανει?αλλαζει τα μιγματα?θα επρεπε να πηγαινει καλυτερα?αν το ανεβασω στο 70?100?θα παρουσιασω προβλημα?
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
σε αυτον τον μηχανικο ουτε απ εξω μη ξαναπερασεις
αρε επιστημονες που γεμισε ο κοσμος!
τα c1 c2 c3 c4 δε τα πειραζουμε χωρις λογο και ετσι αυθαιρετα...και εαν υπαρξει εστω και ενας λογος για ρυθμιση τους , αυτος γινεται μονο πανω στον καυσαναλυτη!
οι τιμες τους κυμαινονται απο -123 εως +123 , το αν ειναι - Χ ή + Χ δε παιζει σημασια , αρκει να εχει ρυθμιστει σωστα βεβαια και οχι..οπως του κα του καθενα , αλλωστε αυτα μεχρι τις 3000στροφες <<ακουν>> τις ρυθμισεις!Απο εκει και πανω επεμβαινει η ECU....
αααα και αυτο το 20 20 επειδη το εχω ξαναδει...θεωρειται και καλα μια χρυση τομη ρυθμισης ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ!
κανε και μια αναζητηση πριν...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
Υ.Γ.ελπιζω να σημειωσατε τα προηγουμενα νουμερα σε ενα χαρτι καπου...πριν αλλαξετε τα c1 c2!!
αρε επιστημονες που γεμισε ο κοσμος!
τα c1 c2 c3 c4 δε τα πειραζουμε χωρις λογο και ετσι αυθαιρετα...και εαν υπαρξει εστω και ενας λογος για ρυθμιση τους , αυτος γινεται μονο πανω στον καυσαναλυτη!
οι τιμες τους κυμαινονται απο -123 εως +123 , το αν ειναι - Χ ή + Χ δε παιζει σημασια , αρκει να εχει ρυθμιστει σωστα βεβαια και οχι..οπως του κα του καθενα , αλλωστε αυτα μεχρι τις 3000στροφες <<ακουν>> τις ρυθμισεις!Απο εκει και πανω επεμβαινει η ECU....
αααα και αυτο το 20 20 επειδη το εχω ξαναδει...θεωρειται και καλα μια χρυση τομη ρυθμισης ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ!
κανε και μια αναζητηση πριν...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... F%83%CE%B7
Υ.Γ.ελπιζω να σημειωσατε τα προηγουμενα νουμερα σε ενα χαρτι καπου...πριν αλλαξετε τα c1 c2!!
-
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Κυρ 02 Αύγ 2009, 14:27
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
αν θυμαμαι καλα ηταν στο 0.τωρα με φοβισες.αν ειναι θα παω να τα αλλαξω.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
....τι σε φοβησα ..αυτη ειναι η πραγματικοτητα
τςπ καλο ειναι να το ρυθμισεις οπως ηταν ...εκτος και εαν υπηρχε λογος!
τςπ καλο ειναι να το ρυθμισεις οπως ηταν ...εκτος και εαν υπηρχε λογος!
Re: Ρύθμιση όγκου καυσαερίων
Απο μερικα ξενα φορουμ που εχω διαβασει. Οι ρυθμισεις αυτες σε μερικες χωρες ειναι κλειδωμενες και θα πρεπει να κανεις μια γεφυρα με ενα καλωδιακη σε μια φισα για να βγουνε στην επιφανεια.
Απ οτι καταλαβαινω αυτο ειναι για τα στανταρτς που εχει η καθε χωρα πανω στις τιμες καυσαεριων.
Το καλυτερο ειναι να μην αλαζουνε αυθαιρετα.
Για τετοια κολπα καλυτερα μια επενδυση σε ενα commander και τερμα!
Απ οτι καταλαβαινω αυτο ειναι για τα στανταρτς που εχει η καθε χωρα πανω στις τιμες καυσαεριων.
Το καλυτερο ειναι να μην αλαζουνε αυθαιρετα.
Για τετοια κολπα καλυτερα μια επενδυση σε ενα commander και τερμα!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης