τρυπα στις 6000-7000?
τρυπα στις 6000-7000?
τωρα τελευταια(μπορει να μην το ειχα προσεξει νωριτερα)ανοιγωντας το γκαζι,ειδικα με 5η-6η,οταν φτανει στις 6000 μεχρι τις 7000στροφες σταματα να επιταχυνει οπως πριν,ειναι σαν να μην ανοιγω γκαζι,ενω ειναι τερμα.πολυ αισθητη η διαφορα ,λες κ εχει καποιο προβλημα.το εχει προσεξει κανεις?
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
NEO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΙΖΕΡ>>> ΤΡΥΠΕΣ>>>>
ΤΟ ΠΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΑ ΦΕΙΖΕΡ....
βαλε ενα DYNOJET POWER COMMANDER III USB 270 EURA
ENA K&N FILTER 60 EURA....
K AKRAPOVIC (800 EURA) K ISE .....
BOMBA.......
TO MIXANAKI THA GINI F-16.....ME SINEXOMENI DINAMI K TRIPER TELOS OF COURSE....
ΤΟ ΠΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΑ ΦΕΙΖΕΡ....
βαλε ενα DYNOJET POWER COMMANDER III USB 270 EURA
ENA K&N FILTER 60 EURA....
K AKRAPOVIC (800 EURA) K ISE .....
BOMBA.......
TO MIXANAKI THA GINI F-16.....ME SINEXOMENI DINAMI K TRIPER TELOS OF COURSE....
- schumacher_
- Δημοσιεύσεις: 62
- Εγγραφή: Παρ 12 Μάιος 2006, 18:32
- Επικοινωνία:
Βασικά μετά και τρύπα στην απόδοση να έχει το fazer του φίλου, δε νομίζω να το προσέξει... περισσότερο θα νοιάζεται για την τρύπα που θα έχει στην τσέπη από τα 1000€+ που θα δώσει...Saridakis έγραψε:NEO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΙΖΕΡ>>> ΤΡΥΠΕΣ>>>>
ΤΟ ΠΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΑ ΦΕΙΖΕΡ....
βαλε ενα DYNOJET POWER COMMANDER III USB 270 EURA
ENA K&N FILTER 60 EURA....
K AKRAPOVIC (800 EURA) K ISE .....
BOMBA.......
TO MIXANAKI THA GINI F-16.....ME SINEXOMENI DINAMI K TRIPER TELOS OF COURSE....
</>9
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες