Καλησπέρα σε όλους σας .Ψάχνω έναν τρόπο να γεμίσω τα χαμηλομεσαία κάπως και έπεσε το μάτι μου σε δύο πράγματα. 1ον: Booster Plug (plug and play) 2on Nitro X fuel commander (plug and play). Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι από τα δύο να μου πει μια γνώμη?? .
http://www.ebay.com/itm/BoosterPlug-Yam ... tl&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/NITRO-X-FUEL-CO ... SwWKtUuDWM
Booster plug
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Σάβ 14 Νοέμ 2015, 21:55
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Booster plug
Ενδιαφερον...
Βεβαια το 2ο που εστειλες..το νιτρον κατι, κανει για ρ1 οχι για φζ6.
Το 1ο που εστειλες ωραια τα λεει. Θεωρητικα παντα. Αν κ τα διαβασα ολα, δεν ειδα να αναφερει τι αποτελεσματα θαχει. Ενα δηθεν γραμμικο διαγραμμα μονο. Η τιμη του στα 150ε περιπου δεν ξερω αν ειναι καλη η κακη, διοτι δεν ξερω τι θα κερδισω. Σε αντιθεση με ενα φλασαρισμα του μαμα εγκεφαλου που παει γυρω στο 250αρι κ παιρνει γυρω στα 5-8 αλογα ή 9-12 αναλογα τις εξατμες κλπ κλπ (αυτα ειπαν-ειδαν οσοι εβαλαν).
Το οτι ειναι plug n play δεν μου λεει κατι κ παλι... Εδω gear indicator πουλανε κ σου βγαινει η παναγια να δουλεψει. Χωρια που δεν ξερω πως θα λειτουργει πανω στην ecu. Και αν καψει κατι;;;
Εαν με ενδιεφερε θα εδινα 100 παραπανω για φλασαρισμα... (Εχει αναλυθει σε αλλο ποστ)
Αν το εχει βαλει καποιος η εχει τοποθετησει κατι παρομοιο ας γραψει!
Αν το βαλεις, καλο θαταν να μας πεις τις εντυπωσεις σου!!
Η πιο τιμια λυση για χαμηλομεσαιες, ειναι αλλαγη γραναζιου... Βεβαια καπου κερδιζεις κ καπου χανεις
Βεβαια το 2ο που εστειλες..το νιτρον κατι, κανει για ρ1 οχι για φζ6.
Το 1ο που εστειλες ωραια τα λεει. Θεωρητικα παντα. Αν κ τα διαβασα ολα, δεν ειδα να αναφερει τι αποτελεσματα θαχει. Ενα δηθεν γραμμικο διαγραμμα μονο. Η τιμη του στα 150ε περιπου δεν ξερω αν ειναι καλη η κακη, διοτι δεν ξερω τι θα κερδισω. Σε αντιθεση με ενα φλασαρισμα του μαμα εγκεφαλου που παει γυρω στο 250αρι κ παιρνει γυρω στα 5-8 αλογα ή 9-12 αναλογα τις εξατμες κλπ κλπ (αυτα ειπαν-ειδαν οσοι εβαλαν).
Το οτι ειναι plug n play δεν μου λεει κατι κ παλι... Εδω gear indicator πουλανε κ σου βγαινει η παναγια να δουλεψει. Χωρια που δεν ξερω πως θα λειτουργει πανω στην ecu. Και αν καψει κατι;;;
Εαν με ενδιεφερε θα εδινα 100 παραπανω για φλασαρισμα... (Εχει αναλυθει σε αλλο ποστ)
Αν το εχει βαλει καποιος η εχει τοποθετησει κατι παρομοιο ας γραψει!
Αν το βαλεις, καλο θαταν να μας πεις τις εντυπωσεις σου!!
Η πιο τιμια λυση για χαμηλομεσαιες, ειναι αλλαγη γραναζιου... Βεβαια καπου κερδιζεις κ καπου χανεις
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Booster plug
Δεν το γνώριζα το συγκεκριμένο,,,,
Από ότι διάβασα αυτό που κάνει είναι να δίνει σταθερά ένα ποσοστό επιπλέον μίγμα σε όλο το φάσμα των στροφών κάνοντας ελαφρά πιο πλούσιο το μίγμα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πρωτίστως την ομαλοποίηση της απόκρισης στο ανοιξε- κλείσε το γκάζι, σταθερό ρελαντί, μειώνει τα σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού ειδικά αν υπάρχει ελεύθερο τελικό, και λογικά θα δίνει και κάπως καλύτερη απόκριση στο γκάζι και επιτάχυνση. Πάντως για επιπλεον ιπποδύναμη δεν αναφέρεται κάτι.
Μακάρι να το έχει τοποθετήσει κάποιος να μας πει εντυπώσεις.
Μετα απο όσα διάβασα με ενδιαφέρει κατά κάποιο τρόπο, γιατί το δικο μου fz1 έχει το θεματακι του στο κλείσιμο του γκαζιού, ειδικά στην αρχή της καλής του περιοχής, μεταξύ 5.5 -6.5 k στροφές. εκεί κοβει πολύ απότομα την τροφοδοσία εστω και στο ελαχιστο κλείσιμο του γκαζιού και είναι πολυ ενοχλητικό ιδιαίτερα μέσα στη στροφή πλαγιασμενος,,,,
Από ότι διάβασα αυτό που κάνει είναι να δίνει σταθερά ένα ποσοστό επιπλέον μίγμα σε όλο το φάσμα των στροφών κάνοντας ελαφρά πιο πλούσιο το μίγμα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πρωτίστως την ομαλοποίηση της απόκρισης στο ανοιξε- κλείσε το γκάζι, σταθερό ρελαντί, μειώνει τα σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού ειδικά αν υπάρχει ελεύθερο τελικό, και λογικά θα δίνει και κάπως καλύτερη απόκριση στο γκάζι και επιτάχυνση. Πάντως για επιπλεον ιπποδύναμη δεν αναφέρεται κάτι.
Μακάρι να το έχει τοποθετήσει κάποιος να μας πει εντυπώσεις.
Μετα απο όσα διάβασα με ενδιαφέρει κατά κάποιο τρόπο, γιατί το δικο μου fz1 έχει το θεματακι του στο κλείσιμο του γκαζιού, ειδικά στην αρχή της καλής του περιοχής, μεταξύ 5.5 -6.5 k στροφές. εκεί κοβει πολύ απότομα την τροφοδοσία εστω και στο ελαχιστο κλείσιμο του γκαζιού και είναι πολυ ενοχλητικό ιδιαίτερα μέσα στη στροφή πλαγιασμενος,,,,
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες