Σελίδα 1 από 1

Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2015, 16:37
από sakisart
Ειμαι προσφατα κάτοχος της μοτοσυκλέτας.
Η θερμοκρασία μεσα στην πολη αυτην την εποχή ειναι στους 75-85C max περιπου .Αν βγω ομως λιγο εξω ή σε ανοιχτό δρομο εντος πόλεως κατεβαινει 70.Το ερώτημα μου είναι αν αυτό ειναι φυσιολογικό. Δεν κρατάει σταθερά καπου τη θερμοκρασία(οπως στο αυτοκινητο)ή αλλαζει συνεχώς; Στους 70C δεν θεωρείται κρυό για ανοιγματα σε υψηλες rpm;

Ειμα β.Ελλαδα και το πρωί-βραδυ κανει κρύο.

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2015, 17:26
από InversionOfControl
ειναι απόλυτα φυσιολογικό. Οταν βγαινεις σε ανοικτο δρόμο ψύχεται περισσότερο.
εχω δει κ πιο χαμηλες θερμοκρασίες 64-65 σε κατέβασμα απο Άλπεις.
Απλα καλό ειναι στο ξεκινημα ας μην το ζοριζεις για καποια κμ μεχρι να ανεβάσει θερμοκρασία.

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2015, 18:20
από Solomon
Μην ανησυχείς όλα καλά. Κ που να δεις στα πολλά κρύα δουλεύει κανονικά ανεβάζει καμιά 90 άρια βαθμούς (στο χιλια) κ απότομα πέφτει στο 80! Παθαίνεις πανικό λες κάποιο κολάρο έφυγε κ χάνει νερά. Είναι η στιγμή που ανοίγει ο θερμοστατης...

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Δεκ 2015, 00:02
από pilotos7
Αν σε απασχολει αυτο να δεις τι θα παθεις το καλοκαιρι με την θερμοκρασια....

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Δεκ 2015, 00:03
από billis21
Το αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι καταλληλη για λειτουργια υπο φορτια κρινεται απο την θερμοκρασια του λαδιου που ειναι πολυ πιο "δυσμεταβλητη" απο εξωτερικους παραγοντες. Δεν χρειαζεται να ανησυχεις, απλα αστο να δουλεψει 1-2 λεπτα πριν ξεκινησεις.

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Δεκ 2015, 06:16
από Solomon
Συμφωνώ αλλά όχι ότι θα φτάσουν τα λάδια σε θερμοκρασίες λειτουργίας στα 2 λεπτά. .

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Δεκ 2015, 22:23
από sakisart
Μετά από ποια θερμοκρασία θεωρείται ζεστό ώστε να ανεβάσω άφοβα rpm; Δηλ τώρα με τα κρύα όταν πέφτει σε κάποια φάση για λίγο στους 70C εκτος πολεως θεωρείται εντάξει; Δηλ μπορώ να ανεβάσω 12000rpm με 70C;

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Δεκ 2015, 09:43
από InversionOfControl
Δεν υπαρχει συγκεκριμενη θερμοκρασια. Αλλες θερμοκρασιες θα πιανει το καλοκαιρι με 30C και αλλες χειμωνα με 5C.
Στα πρωτα χιλιομετρα ( 4-5) παιξε χαμηλα και μετα εισαι οκ.
Υπαρχει καποιος λογος να βιαστεις να πας στα κοκκινα;

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Δεκ 2015, 09:47
από Solomon
Ο κινητήρας όταν ξεκινάει (πχ το πρωί) είναι κρύος και σταδιακά ανεβάζει την θερμοκρασία του. Το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί συνεχώς(η τρόμπα γυρνάει απο το στρόφαλο απ ευθείας), αλλά τα νερά κυκλοφορούν μόνο στο μπλοκ των κυλίνδρων κι όχι στο ψυγείο. Η βαλβίδα του θερμοστάτη είναι κλειστή ακόμη. Όσο λειτουργεί ο κινητήρας η θερμοκρασία του ψυκτικού ανεβαίνει. Όταν φτάσει στην θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένος να ανοίγει ο θερμοστάτης, τα νερά αρχίζουν και περνάνε απο το ψυγείο, οπότε τα κρύα-παγωμένα που βρίσκονταν στο ψυγείο εισέρχονται στο μπλοκ και ρίχνουν πολύ την θερμοκρασία, μέχρι να ζεσταθούν κι αυτά σιγά σιγά.
Τα λάδια έχουν διαφορετικό περιβάλλον. Δεν έρχονται σε επαφή με την κεφαλή (όπου σημειώνονται οι υψηλότερες θερμοκρασίες) παρά μόνο με το κάτω μέρος των πιστονιών όταν ψεκάζονται. Αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία τους ανεβαίνει με αργότερο ρυθμό και χρειάζονται πολύ παραπάνω χρόνο για να φτάσουν σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Απο την στιγμή όμως που πιάσουν θερμοκρασία δεν την ρίχνουν όπως τα νερά σε παρατεταμένο κρύο .
Αυτό μεταφράζεται ως εξής.
Το όργανο στο κοντέρ δείχνει θερμοκρασία νερού.Το οτι θα δεις ζεστά τα νερά κάποια στιγμή μετά το πρωινό ξεκίνημα δεν σημαίνει ότι έχουν ζεσταθεί και τα λάδια.Οπότε μην πιέσεις ακόμη. Πολύ χοντρικά άστα στην ησυχία τους για κάνα 10λεπτο-τεταρτάκι διαδρομής και μετά πίεσε τα.
Απο την άλλη τα νερά μετά απο μια μισάωρη στάση ,μια παγωμένη μέρα, θα κρυώσουν. Οχι όμως και τα λάδια, οπότε σ αυτή την περίπτωση μόλις τα δείς στο όργανο στη σωστή θερμοκρασία , δώσε πόνο.

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2016, 10:48
από mikeviii
Δυςτυχως αμα εχεις Εξατμηση μπαμπούλα σε πιλοτή πολυκατοικίας δεν γίνεται να περιμένεις αναμμένος να ζεσταθεί 7 η ωρα το πρωί γιατί θα σου έρθει καμία γλάστρα στο κεφάλι... Προσωπικά ανάβω και φεύγω αμέσως αλλα το πηγαίνω πολυ χαλαρά για κανα 5-10 λεπτά...

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2016, 15:01
από comeback13
καλησπερα.εχω το 600 2004.μεσα στην πολη εχω 44 βαθμους max εχθες το βραδυ ειπα να παω μια βολτα κοζανη-καστορια.ανοιξα στα 200 και ειχα θερμοκρασια 29 βαθμους.δεν μου φενεται καλο αυτο..προβλημα θερμοστατη?

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2016, 15:06
από manos_mas
Αυτό που βλέπεις είναι θερμοκρασία αέρα περιβάλλοντος και όχι θερμοκρασία νερού του κινητήρα

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2016, 15:22
από comeback13
μπορει να κανω και λαθος το εχω 1 μηνα.μηπως γνωριζεις που ειναι ο θερμοστατης να τον τσεκαρω να ειμαι σιγουρος?και επισεις στις μπαρες θερμοκρασια εχω μονο 2 ποτε δεν φτανει στην μεση

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2016, 17:00
από manos_mas
Από ότι κατάλαβα δεν έχεις τόσο βαθιές γνώσεις για να μπορείς να το τσεκάρεις. Στις 2 παυλες είναι χαμηλό όριο θερμοκρασίας του κινητήρα. Η 3 είναι η κανονική θερμόκρασια και στις 4 ανάβει το βεντιλατερ. Κάτω από 2 σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος. Οπότε όταν είναι κρύος {κάτω από 2 μπάρες} δεν το πιεζουμε το μοτέρ. Πάνω από 4 σημαίνει ότι κάτι δεν πάει. 2, 3 και 4 μπάρες είναι το εύρος που είναι οι νορμάλ συνθηκες λειτουργίας

Re: Ερώτηση για τον δείκτη θερμοκρασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2016, 23:40
από jskf16
Οταν βαλεις ξανα τη μηχανη μπροστα και ενω ειναι αναμμενη , πατα το reset αν θυμαμαι καλα...για να επανελθει η ενδειξη θερμοκρασιας του κινητηρα.Τωρα εχεις μια ενδειξη που δε χρειαζεται να την ξερεις :wink: :/abwave::)