Δυναμομέτρηση

Οτι αφορα τα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
SPORTFLYE

Δημοσίευση από SPORTFLYE »

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 10000ΚΜ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SERVICE. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 35€, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΛΑΣΤΙΧΩΝ ΘΕΩΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΑΓΩΜΑΤΟΣ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤO FAZER ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΙΠΟΤΑ EXTRA. ΑΝ ΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ…. (ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ).

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

SPORTFLYE έγραψε: ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΛΑΣΤΙΧΩΝ ΘΕΩΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΑΓΩΜΑΤΟΣ.
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Δεν είναι μόνο θέμα φαγώματος. Στην δυναμομέτρηση καταπονείται πολύ και ο σκελετός του ελαστικού, άσχετα αν αυτή η καταπόνηση είναι "αφανής".
Μάλιστα κάποια από τις εταιρίες κατασκευής ελαστικών μοτό (δεν θυμάμαι τώρα ποιά, άλλα θα το κοιτάξω και θα ποστάρω το λινκ) συνιστούσε μέχρι και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των ελαστικών όταν αυτά έχουν περάσει πάνω από 2 δυναμομετρήσεις !!!

Υπερβολικό μου ακούγεται και εμένα, αλλά δεν παύει να είναι ενδεικτικό...

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

Theod έγραψε:
SPORTFLYE έγραψε: ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΛΑΣΤΙΧΩΝ ΘΕΩΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΑΓΩΜΑΤΟΣ.
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Δεν είναι μόνο θέμα φαγώματος. Στην δυναμομέτρηση καταπονείται πολύ και ο σκελετός του ελαστικού, άσχετα αν αυτή η καταπόνηση είναι "αφανής".
Μάλιστα κάποια από τις εταιρίες κατασκευής ελαστικών μοτό (δεν θυμάμαι τώρα ποιά, άλλα θα το κοιτάξω και θα ποστάρω το λινκ) συνιστούσε μέχρι και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των ελαστικών όταν αυτά έχουν περάσει πάνω από 2 δυναμομετρήσεις !!!

Υπερβολικό μου ακούγεται και εμένα, αλλά δεν παύει να είναι ενδεικτικό...
ακριβως ετσι ειναι θαναση....

μισοφαγωμενο λαστιχο πισω που οπτικα ηταν ακομα "ζωντανο"

μετα απο 300 περιπου χλμ διπλος εθνικη....

πεταξε λινα :(

το τυμπανο του δυναμομετρου καταστρεφει τα λαστιχα δυστυχως.... :( :(
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

SPORTFLYE

Δημοσίευση από SPORTFLYE »

ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ. ΕΚΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ YAMAHA ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΓΥΗΘΕΙ.

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Οι φθορές από δυναμομετρήσεις δεν είναι μεγαλύτερες από αυτές που έχει η μηχανή σε κανονικές συνθήκες. Τίποτα το ουσιαστικό για να δίνουμε σημασία δηλαδή.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

H.A.Balafoutre έγραψε:Οι φθορές από δυναμομετρήσεις δεν είναι μεγαλύτερες από αυτές που έχει η μηχανή σε κανονικές συνθήκες. Τίποτα το ουσιαστικό για να δίνουμε σημασία δηλαδή.

Διαφωνώ....
Στη διάρκεια της δυναμομέτρησης εφαρμόζονται (ανάλογα φυσικά και την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέττας) μέγιστα φορτία στον σκελετό και στην γόμμα του ελαστικού και το ελαστικό βρίσκεται αντιμέτωπο με τόση αντίσταση όση η ιπποδύναμη που μετριέται και μάλιστα την στιγμή που αυτό βρίσκεται σε επαφή με μια επιφάνεια πολύ πιο "τραχιά" από ότι ο δρόμος ....


Σας παραθέτω και το λινκ που η Πιρέλλι συνιστά ότι λάστιχο που έχει κάνει full-power δυναμομέτρηση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί στον δρόμο....

http://www.pirellimoto.com/tyres/techno ... er_use.htm


Και σε σάιτ άλλου κατασκευαστή ελαστικών έχω διαβάσει ότι η δυναμομέτρηση καταπονεί ΣΟΒΑΡΑ τα λάστιχα και πρέπει να αποφεύγεται...δεν το θυμάμαι τώρα αλλά θα το βρώ και αυτό....Και το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτή η καταπόνηση είναι "ύπουλη" και αφανής...
Δεν είναι δυνατόν οι ίδιοι που σχεδιάζουν-φτιάχνουν-κατασκευάζουν τα ελαστικά να κάνουν τέτοιες συστάσεις χωρίς να ξέρουν τι λένε....

ChriStrofiS

Δημοσίευση από ChriStrofiS »

"It is possible that damage, often invisible, can be caused during the testing which can lead, under certain conditions, to a failure later"

Κοίτα να δεις πραγματα αδεφάκι μου .... :shock:

Άρα δε βάζω Pirelli :P






Σοβαρά τώρα . Φαντάζομαι η καταπόνηση γίνεται εσωτερικά του ελαστικού στο σκελετό του γι'αυτό και δεν φαίνεται . Πάντως όσες φορές έχω παρακολουθήσει δυναμομέτρηση οι δυνάμεις είναι πραγματικά τρομακτικές . Το πίσω μέρος πιέζει τόσο πολύ το σκελετό και στην τελική το μπροστινό σύστημα με αποτέλεσμα το τελευταίο να συμπιέζεται... :roll:

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Ντάξει, δεν είμαι αυθεντία στα ελαστικά αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό. Ίσως και δεν χρειάζεται, άλλωστε η Pirreli ξέρει καλύτερα για το προϊόν της.

Αλλά στην δυναμομέτρηση, ναι μεν οι δυνάμεις που ασκούντε είναι τεράστιες, αλλά είναι μόνον διαμήκεις και για λίγα δευτερόλεπτα.

Στον δρόμο όμως που μπορεί να μήν ασκείς το μέγιστο της ιπποδύναμης στο ελαστικό αλλά σε ένα track day π.χ. έχεις το περίπου 60-70% της ισχύως να κοπανάει το λάστιχο για περισσότερη ώρα και φυσικά να μην ξεχνάμε και τις εγκάρσιες καταπονήσεις που δέχεται ο σκελετός για το ίδιο ποσό ιπποδύναμης για τον ίδιο χρόνο σε διάρκεια.

Τι να πω, απλώς έτσι το βλέπω εγώ. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου, έτσι.....
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

summoned

Δημοσίευση από summoned »

Ε! καλά , κοίτα, όλα τα πράγματα έχουν κάποιο όριο αντοχής.

πάρε ενα λαστοιχάκι και τέντωσε το 100 φορες μέχρι έκει που πάει. δεν θα σπάσει.

τέντωσέ το και 1 φορά απότομα με όλη σου τη δύναμη .... θα σπάσει .

sorry , αλλά χωρίς να είμαι γνώστης, το "ασκείται δύναμη για ελάχιστο χρόνο " δεν στέκει.

όλα τα μόρια ύλης έχουν κάποιο βαθμό συνοχής αν ασκήσεις δύναμη μεγαλύτερη από το βαθμό αυτό ΄... πάει τέλος είτε σπάνε είτε δεν επανέρχονται στην αρχική μορφή, δεν χρειάζεται να γίνεται για πολή ώρα...

δές και τα ελλατήρια, αν πάρεις ένα και το τεντώσεις ("ξεντώσεις" :P για τους κρητικούς ) πάνω από το σημείο που αντέχουν, αυτό δεν επανέρχεται μετά... υποπτεύομαι οτι κάτι τετοιο παθαίνει και το λάστιχο.

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

87 άλογα είναι πολύ λίγα γμτ το μπελά μου γμτ.

Όλα τα γυμνά έχουν 90+ σταθερά και τα φερινγκάτα κάτω από 90 όλα.

Κι εγώ περιμένω για δυναμομέτρηση και περιμένω και περιμένω, άντε να δούμε και τίποτα μετρήσεις ουσίας.

Να δούμε και τι δαπάνες ουσίας θα κάνουμε μετά...άη στα διάλα γμτ.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες