1ον , σε αρκετα συνεργεια η καυσαναλυση γινεται δωρεαν , ειδικα αμα εισαι και πελατης!
2ον , ο τροπος μετρησης στα ψεκαστα ειναι αυτος που αναφερεται ποιο πανω , και το τρυπημα των λαιμων το συναντουσαμε ποιο συχνα στα καρπυλατερατα μοντελα.Οχι οτι δε γινεται (περιτο) αλλα ο τροπος/δυνατοτητα που δινεται απο το οργανο-κοντερ+ τη τεχνολογια των ψεκαστων ως προς τη ρυθμιση των κυλινδρων οσο αναφορα το μειγμα ειναι αυτος που απλα πισω απο το τελικο παιρνουμε τις τιμες που θελουμε.
service 30000
Re: service 30000
Κ πως ξέρουμε ότι πχ το μπεκ του 3 είναι βουλωμενο? Στο καντράν θα δείχνει ότι δίνει κανονικά κ στα καυσαέρια του τελικού, αν φανεί διαφορά από ποιό κύλινδρο είναι?
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: service 30000
Σιγουρα με μπουκωμενο μπεκ δε θα πας για καυσαναλυση , θα εχεις πολλα προβληματα και αλλες ενδειξεις.Παντως και με μπουκωμενο μπεκ να πας εκτος οτι θα εχεις απωλεια δυναμης , ρελαντί κλαιν μαιν , θα δειξει στο καυσαναλυτη πολυ πιθανο και πολλα καυσαερια που σημαινει και καταστροφη του καταλυτη αν μεινει ετσι πολυ καιρο!
Αλλο σκοπο εχει η καυσαναλυση και αλλο πραγμα ειναι η ζημια σε ενα μπεκ , το σωστο ερωτημα ειναι αν ενα κυλινδρο τον μετρησεις απο τους λαιμους , πως θα τον ρυθμισεις αν εχει θεμα οταν απο το καντραν ρυθμιζονται ανα ζευγαρια (C1=“#1”& “#4”C2=“#2”& “#3”)? Αυτο εχει σημασια!
Οι μηχανικοι εχουν το βιβλιο και ξερουν ακριβως σε ποια θερμοκρασια του κινητηρα τι τιμες πρεπει να δειξει ο καυσαναλυτης.Και σε ποσες στροφες του κινητηρα ποσα καυσαερια.
Υποψιν , αλλο το FZ6 που δεν εχει λ και αλλο το FZ1 που εχει λ.
Αλλο σκοπο εχει η καυσαναλυση και αλλο πραγμα ειναι η ζημια σε ενα μπεκ , το σωστο ερωτημα ειναι αν ενα κυλινδρο τον μετρησεις απο τους λαιμους , πως θα τον ρυθμισεις αν εχει θεμα οταν απο το καντραν ρυθμιζονται ανα ζευγαρια (C1=“#1”& “#4”C2=“#2”& “#3”)? Αυτο εχει σημασια!
Οι μηχανικοι εχουν το βιβλιο και ξερουν ακριβως σε ποια θερμοκρασια του κινητηρα τι τιμες πρεπει να δειξει ο καυσαναλυτης.Και σε ποσες στροφες του κινητηρα ποσα καυσαερια.
Υποψιν , αλλο το FZ6 που δεν εχει λ και αλλο το FZ1 που εχει λ.
Re: service 30000
Το FZ6 S2 που εχει λ πριν τον καταλυτη διορθωνει το μιγμα;
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: service 30000
Ναι, το S2 διορθώνει.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- gennaios1
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Σάβ 09 Μαρ 2013, 22:18
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
βοηθεια με service 30000km
καλησπέρα σε όλους. λοιπόν έχω ένα fz6 fazer 07 και θα ηθέλα μια βοηθεια απ' όλους. Εφτασε το service των 30000κμ και θα ηθέλα να μου πείτε τι χρειαζεται να αλλαξω, τi ελεγχοι χρειαζεται να γίνουν και αν γίνεται να μoυ προτεινεται κάποιες μάρκες ανταλλακτικών. Σκοπεύω τα πιο απλα πράγματα να τα κάνω μόνοs μou κι αυτά που δεν θα μπορώ σε συνεργειο, να γλυτώσω και κανένα ευρω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jo.Da. την Κυρ 01 Μαρ 2015, 18:46, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Γράφουμε κανονικά, όχι σαν να chatάρουμε!
Λόγος: Γράφουμε κανονικά, όχι σαν να chatάρουμε!
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: βοηθεια με service 30000km
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες