Σελίδα 2 από 2

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Οκτ 2011, 15:54
από george_028
πηγα και μου ξαναρυθμισαν τα μυγματα και περιμενω να δω τωρα αν θα αλλαξει κατι!!!μου ειπε οτι τα c το ενα ηταν 4 και το αλλο 7 και μου τα εβαλε 5 και τα δυο οπως το δεινει η αντιπροσωπεια..δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αν ξερει καποιος να μου πει???του ειπα αν ετσι ειναι εργοστασιακα τα μυγματα δεν θα μου δουλευει σωστα και μου ειπε να μην ανησυχω...αν ξερει καποιος να μου πει γιατι ο καθε μαστορας λεει τα δικα του και δεν ξερω τι να πιστεψω και να κανω!!

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Οκτ 2011, 17:57
από jskf16
Το θεμα ειναι οτι γραφουμε και ο καθενας απανταει οτι να ναι +:Brick wall=+:](*,) ...παμε παλι!Εχετε ανοιξει διαφορετικα μετωπα....

Ενα , σε μοντελα που οι εξατμισεις ειναι πανω οπως στο fz6 καλη ωρα , οι στροβιλισμοι πολλες φορες φερνουν τα οποια καυασαερια στη πλατη του συν-αναβατη , υπηρχαν μαλιστα εταιριες που εντοπισαν το <<προβλημα>> αυτο και απο τοτε οι εξατμισεις βρισκονται κατω.Το φαινομενο αυτο αλλου ειναι εντονο αλλου οχι , υπαρχουν παραγοντες και παραγοντες.

Δυο , δηλαδη αμα στο μειγμα ειχες -100 , +25 ή -10 , +98 θα ηταν λαθος :?: Πριν πειραξει τα εργοστασιακα νουμερα ο μηχανικος ή εσυ σημειωσατε στο χαρτι τις εργοστασιακες ρυθμισεις :?: , δεν ειναι στανταρ.Γιατι στα 5αρια δε θα δουλευει σωστα πως το ξερεις ? Τα 5αρια ξερω απο τωρα γιατι στα εβαλε...αλλα θελω να δω τις απαντησεις σου στα προηγουμενα.

Τρια , αφου εβαλες ενα ποιο ελευθερο φιλτρο αερα , καντε μια σωστη καυσαναλυση , τη ξανα ρυθμιση δε καταλαβα ....ηταν λαθος το προηγουμενο σεταρισμα , μια απλη μετρηση ειναι!!

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Οκτ 2011, 18:28
από george_028
το θεμα ειναι οτι δεν ειχα προβληματα ενω ειχα το φιλτρακι και απο τοτε που πηγα για service και μου το εβαλε στον εγκεφαλο να μου το ρυθμισει απο τοτε αρχισε το προβλημα!!!και μαλιστα μου ειπε οτι στο εφτοιαξα και δουλευει ρολοι....μου το ειχε 4και 7 και τωρα που το πηγα σε αλλον (εξουσιοδοτημενο και εχω ακουσει καλα σχολια)μου το εβαλε 5και 5 και μου ειπε οτι πριν ηταν λαθος...!!!καταλαβες γιατι ρωταω???δεν ξερω ποιον να ακουσω!!ειπες οτι ξερεις τον λογο που το εκανε...αν μπορεισ πες μου σε παρακαλω!!

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Οκτ 2011, 18:50
από jskf16
Μάλιστα , υπηρχε και απο οτι βλεπω συνεχιζει μια εποχη οπου ειχαν γινει τεραστιες κουβεντες σε διαφορα forum ελληνικά και ξενα περι τη ρυθμιση του μειγματος.Για το ποια είναι η σωστή ρύθμιση των κυλίνδρων , πόσο πρέπει να έχει ο ένας και πόσο ο άλλος , την ίδια ένδειξη και οι δύο ή καθένας διαφορετική και πόσο ?? . Στο manual της ''Μαμάς'' δεν αναφέρει ποια είναι η ιδανική ρύθμιση . Να ξερεις ότι η ρύθμιση του μείγματος κυμαίνεται από -125 έως + 125 .

Υπηρχαν ανθρωποι (αναβατες ,μηχανικοι , tuner-αδες κ.α) οπου με καποιο τροπο ειχαν <<ανακαλυψει>> οτι η χρυση τομη ειναι οι τιμες να ειναι στο C1=5 & C2=5 ή στο 25 και τα 2 μαζι.Αυτο λοιπον δε ξερω πως περασε και μαθευτηκε σε πολυ κοσμο.Στη συνεχεια το εξελιξαν κιολας :mrgreen: εβαζε ο καθενας οτι ηθελε αρκει να ειναι οι τιμες ιδιες.Και απο εκει και περα αν το αισθανοταν το μηχανημα να τραβαει ή να μη σκορτσαρει και να πηγαινει καλα το αφηνε θεωρωντας οτι η αποδοση του ηταν και η σωστη +:Brick wall=+:](*,)

Καταλαβαινεις μεγαλη κουβεντα μια μοδα οπου διαδοθηκε γρηγορα και λανθασμενα , τωρα η λυση ποια ειναι :?: :mrgreen: ο καυσαναλυτης για αυτο υπαρχει για να μη κανει ο καθενας οτι θελει.Παντα σημειωνουμε καπου τις προηγουμενες ρυθμισεις της μηχανης και μετα επεμβαινουμε αμα χρειαστει οπου χρειαστει.Προσεξε μπορει οντως να δουλευει ρολοι* και αυτο να ειναι το αποτελεσμα που παιρνεις , δε σημαινει απαραιτητα οτι ο μηχανικος δεν εκανε κατι σωστα.Εκει ο μηχανικος σου λογικα τσεκαρε τους υδρογοναθρακες και παραλληλα τον αισθητηρα λ , απο εκει και περα οτι δεν ειναι ρυθμισμενο οπως πρεπει καπου θα εχεις απωλειες και καπου κερδος , π.χ καλα γκαζια = ποιο πολυ καυσιμο = αισθητηρας λ(αν και εσενα δεν εχει) μειωση ζωης = ρυπους στο περιβαλλον λογω εσφαλμενης ρυθμισης.

*παλιοτερα (σε αλλη μηχανη) οταν ειχα ΚΝ με ελευθερες εξατμισεις , και την ειχα μπροστα ειδικα σε κανα κλειστο χωρο π.χ γκαραζ , δεν εμπαινες μεσα :twisted: , ηταν σκετος καρκινος η ατμοσφαιρα , ενω ηταν ρυθμισμενο οπως επρεπε.Αλλα απο τοτε δε το ξανα εκανα!!!

Στειλε μου σε pm αν θες σε ποιον πηγες
:/abwave::)

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 22:23
από Vallinor
Να κανω μια ερωτηση ακομα..... κατι ακουσα για ενα κιτ με κερι και σαπουνι για να κανεις "σερβις" το φιλτρο.. εχει κανενας? που μπορεις να βρεις και ποσο σημαντικο ειναι? κοστος?
Ευχαριστω

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 01:16
από Jericho
Το χω εγώ, ένα της Simota, αλλά όλων των εταιρειών το ίδιο είναι.

Έχει καθαριστικό σε spray, βρέχεις - ψεκάζεις - τρίβεις - ξεπλένεις και λάδι σε spray για να το λαδώσεις μετά που θα στεγνώσει.

Το είχα πάρει 22-23 €, και της Κ&Ν κάπου τόσο έχει.

Re: Αγορα Αναλώσιμων

Δημοσιεύτηκε: Δευ 20 Μαρ 2017, 23:31
από sakisart
Φιλτρο αέρος το γνήσιο ή K&N;
Στο 2ο χρειάζεται κάποια ρύθμιση στη μηχανή; Δε θα ήθελα να παίξω με αλλαγές μείγματος.

Re: Αγορα Αναλώσιμων

Δημοσιεύτηκε: Δευ 20 Μαρ 2017, 23:35
από jskf16
Θα στο πω πολυ απλα :mrgreen: , βαλε το γνησιο γιατι το ΚΝ θελει και το κιτ καθαρισμου , που κανεις δε το καθαριζει ποτε :mrgreen: , το dna ειναι καλυτερο για εμενα και ελληνικο!Αλλα ολα αυτα θελουν και αλλα μπλιμπλικια....

Υπαρχει θεμα με φιλτρα αερα , ναααααα να φανε και οι κοτες , και ειναι σε ποσταρισμενο σε λαθος θεμα! Γιατι βρε παιδια δε ψαχνεται λιγο.... :roll: +:Think=+::-k :?:

....θα το μεταφερω :/abwave::)

Re: Αγορα Αναλώσιμων

Δημοσιεύτηκε: Δευ 20 Μαρ 2017, 23:49
από sakisart
To είδα και το dna αλλά δείχνει διαφορετικές τιμές σε cmf και αναφέρει για αύξηση ιπποδύναμης(και καλα :mrgreen: ).Όμως θα θέλει προφανώς κάποια ρύθμιση στη εισαγωγη;. Επίσης είδα είναι σχεδόν σε διπλάσια τιμή από το γνήσιο.

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 08:37
από SoR_gr
φοράω κ&ν τα τελευταία 40.000 χλμ, δεν έχω δει διαφορά σε ιπποδύναμη. Το έβαλα κυρίως για να μην αλλάζω φίλτρο κάθε φορά.
Πλέον το καθαρίζω και το ξαναβάζω.

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 15:42
από sakisart
Η ερώτηση μου κυρίως ειναι αν σε ενα k&n ή και σε dna θέλει ρύθμιση μετά η εισαγωγή.

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 15:56
από SoR_gr
θεωρητικα δεν θέλει.

αν παρατηρήσεις σκαμπανεβασματα στο ρελαντί , τότε πράττεις ανάλογα. κατα 99% δεν θες

Re: K&N φιλτρο αερος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 16:48
από pilotos7
Φοραω dna μαλλον ειναι ελαχιστα πιο σβελτο στις χαμηλες στροφες.μεχρι εκει ομως..για μενα βαλε ελευθερο