αρυθμιες ρελαντι

Οτι αφορα τα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από Giannis X »

ρε παιδια μην σκαλιζετε τα μείγματα.να το παει σε εναν μηχανικο να δει τι εχει...
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Άβαταρ μέλους
menios
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Κυρ 28 Φεβ 2010, 19:26
Model: -
Τοποθεσία: Λιβαδεια
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από menios »

Η εξατμιση ειναι χειροποιητη αντιγραφο της ιταλικηs GPR κανει μ@μ@το θορυβο τελειως ελευθερη(θα κανω παρουσιαση σε αλλο θεμα με φοτο).Ο καταλυτης δεν εχει βγει και ουτε προκειται.Τωρα τα μειγματα ειναι και τα 2 στο μηδεν.Το ΣΚ θα ανεβω βολο οποτε θα το ξεμπουκωσω και παλι θα δουμε προς το παρων ακουω ιδεες

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από jskf16 »

menios έγραψε:Τωρα τα μειγματα ειναι και τα 2 στο μηδεν
:shock: ...πηγαινε σε ενα μηχανικο να στο ρυθμισουν , οσο γινεται!

chris
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 19:15
Model: -
Τοποθεσία: Κρητη/Ηρακλειο
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από chris »

...Κ μενα τις κανει μετα τις εξατμισεις (2bros), φιλτρο,κ ανεβασα κ την βενζινη κατευθειαν κ εξακολουθει...ετσι ειναι αμα το σκαλιζεις κ δεν το αφηνεις στην ησυχια του..α ξεχασα κ με καταλυτη παντα...

DeusEx
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Τρί 26 Μάιος 2009, 23:44
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από DeusEx »

Κυριακο,

ο καταλυτης βρισκεται στο σωληνα που παει παραλληλα με την πισω αναρτηση (σκεψου το κομματι που ενωνει το χταποδι με τα τελικα) ...

οι bmc εχουν τον σωληνα καταργησης καταλυτη μαζι , μεσα στο κιτ ... απλα βγαζεις τον σωληνα των leo, και ξαναβαζεις τον μαμα ... (θελει λιγο ζορι)

τα μιγματα σε καθε μηχανη ειναι διαφορετικα ... εγω προσθεσα +14 και στα δυο (c1 και c2) ... απο εναν συναδελφο που το πηγε σε δυναμομετρο, αυτο ηταν το πιο αποδοτικο.

DeusEx
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Τρί 26 Μάιος 2009, 23:44
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από DeusEx »

Βασικα, ο σωστος τροπος για να βαλεις ελευθερες εξατμισεις ειναι πρωτα πρωτα να αποσυνδεσεις την μπαταρια ...

αυτο βοηθαει οταν βαλεις τις εξατμισεις και το βαλεις μπροστα την πρωτη φορα να αυτορυθμιστει το μιγμα - εως εναν βαθμο ...

αμα βαλεις κ φιλτρο, δεν εχει περιθωρια να αυτορυθμιστει, αρα πρεπει να το κανεις απο την κονσολα ...

Σιγουρα πρεπει να προσθεσεις βενζινη στο μιγμα γιατι εχει αραιωσει πολυ (αυτο ειναι πολυ επικινδυνο για υπερθερμανση και να σου μεινει στο χερι) ...

Απο +10 εως +20 ειναι ενα ασφαλες περιθωριο...

Το 0 και 0 που λες για αρχικες τιμες μου φαινεται λιγο κουλο ... Στην θεση σου θα αποσυνδεα την μπαταρια, θα το αφηνα λιγο, μετα θα το εβαζα μπροστα θα πηγαινα μια βολτα κ θα ξανατσεκαρα το c1 και c2 εαν αλλαξαν μονα τους...

Άβαταρ μέλους
Sephiroth5
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Τετ 20 Μάιος 2009, 00:56
Model: -
Τοποθεσία: mos espa
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από Sephiroth5 »

Ή μπορειτε πολυ απλα να μην αλαξεις το φιλτρο κ να γλιτωσετε την ταλαιπωρια...
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το αλαζετε χωρις PC.
Εχω ρωτησει 2 μηχανικους απο εξουσιοδοτημενα κ αλλους 2 απο μη κ κανενας δεν μου ειπε οτι με το φιλτρο βελτιωνετε κατι, ισα ισα μετα θελει ρυθμισμα να δινει περισοτερη βενζινη.
Επισης ρωτησα για ρυθμισμα κ μου ειπαν να μην μπλεξω.
Anyway περι ορεξεως...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
menios
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Κυρ 28 Φεβ 2010, 19:26
Model: -
Τοποθεσία: Λιβαδεια
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από menios »

Την μπαταρια την ειχα αποσυνδεσει την ημερα που φτιαξαμε την εξατμιση γιατι χρειαστικε να κολησουμε με tic προβαροντας την οποτε και δεν θα γινει κατι.Οσο για το φιλτρο ηταν ελευ8ερο απο τοτε που το πηρα οποτε δεν μπηκα καν στη διαδικασια να το αλαξω.!

chris
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 19:15
Model: -
Τοποθεσία: Κρητη/Ηρακλειο
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από chris »

...Eμενα μου το ρυθμισε ο μηχανικος κ φιλος της γιαμαχα κ ανεβασε λιγο το καυσιμο..δεν το εκανα κουτουρου..παντως οπως εχει ξανα αναφερθει αυτο ισχυει μεχρι τισ 4 χιλιαδες στροφες μετα επεμβαινει ο εγκεφαλος η ο παραλληλος εγκεφαλος σε οσους εχουν..το 0 μου φαινεται ακυρο γιατι εχει 4 σημεια που ρυθμζεις κ ειναι κ στα τεσσερα πανω απο 10..γραφει μαλιστα C κ μετα το νουμερο τα τεσσερα αυτα σημεια ειναι οι κυλινδροι κ εχουν διαφορετικα καυσιμα δεν εχουν ολοι το ιδιο..αρα στο μηχανακι που αναφερθηκε για 0 κατι εχει γινει λαθος..αλλα σε καθε περιπτωση επειδη οι γνωμες ειναι σαν τισ μυτες (ολοι εχουν απο μια!!!) απευθυνσου σε καποιο ειδημων..

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από jskf16 »

...δεν υπαρχουν μονο + στα νουμερα αλλα και -

DeusEx
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Τρί 26 Μάιος 2009, 23:44
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από DeusEx »

στο fazer600 δεν εχει 4 ρυθμισεις , αλλα μονο 2

το c1 και το c2

το c1 (αν θυμαμαι καλα ειναι για τους κυλινδρους 1 κ 4) και το c2 (για τους κυλινδρους 2 και 3)

εννοειται οτι υπαρχουν και αρνητικα νουμερα ... αναλογα την μηχανη τα νουμερα ειναι διαφορετικα.

Παντος εχω αρχισει κ παιζω με την ιδεα να ξαναβαλω το μαμα φιλτρο στο επομενο σερβις γιατι αν κ εστρωσε το ρελαντι, δεν ειναι 100%

Πρεπει να ζεσταθει καλα για να κρατησει σταθερο ... κ μου σπαει λιγο τα νευρα ετσι ...

hlias303
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2016, 02:19
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από hlias303 »

καλημερα και ειμαι λιγο off topic και συγνωμη !! λοιπον δεν βρηκα το ποστ με τισ ρυθμισεισ για αυτο γραφω εδω! χθεσ τσεκαρ την ρυθμιση co στο κοντερ απο το fazeraki mou το οποιο εχω 3 μερεσ κι ειδα c1 2 kai c2 20!!! ειναι σωστο?

υ.γ. το μοτορεν ειναι ολο μαμα
υ.γ.΄2 δεν εχω καποιο προβλημα με αρυθμιεσ η κατι τετοιο απλα το τσεκαρα και ανησυχησα!

pilotos7
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2013, 19:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από pilotos7 »

Δεν υπαρχει σωστο και λαθος..10 φαζερ να παρεις τα 7 σιγουρα θα εχουν διαφορετικα νουμερα..κανοντας καυσαναλυση θα δεις αν ειναι σωστο το μιγμα ή οχι και αναλογα θα αλλαξει ο μηχανικος τα νουμερα αυτα αν χρειαστει.

hlias303
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2016, 02:19
Model: FZ6
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από hlias303 »

ισχυει οτι ειναι μονο για το ρελαντι και τισ χαμιλεσ? το ολα εχουν διαφορετηκη ρυθμιση το εμπεδωσα απλα μου φανηκε πολυ μεγλη η διαφορα απο c1 se c2 (2 -20)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jskf16 την Δευ 06 Ιουν 2016, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Oxι στις αμεσες παραθεσεις!

pilotos7
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2013, 19:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: αρυθμιες ρελαντι

Δημοσίευση από pilotos7 »

Ναι ετσι λενε οτι ειναι μονο για το ρελαντι και τις χαμηλες στροφες με λιγο γκαζι

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες