Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
190 euro ζητάει ο "εξουσιοδοτημένος μου" (χωρίς τακάκια).
Είμαι ακόμη μέσα στην εγγύηση βλέπετε...
Είμαι ακόμη μέσα στην εγγύηση βλέπετε...
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
μα δεν είπα ότι θα το βάλω στο fazer!!!! σιγά μη βάλω και altis
το ανέφερα ως παράδειγμα για την συγκριση τιμών "εξουσιοδοτημένων" και λιανικής. Πχ τα selenia που ειναι ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ που συστήνει η fiat-alfa-lancia τα πλήρωνα σχεδόν τα διπλά λεφτά στα εξουσιοδοτημένα, λάδι που στις 5Κ το πιανεις στο χερι κι εχει γίνει νεράκι (κι ας τα προτείνουν για αλλαγή στις 20Κ οι γραβατοφόροι του marketing για λόγους ανταγωνισμου). Αποτέλεσμα των οδηγιών της επίσημης αντιπροσωπίας (βάλτε selenia 20K) ήταν η αλλαγή δυο μεταβλητών χρονισμών (γιατι απο κατασκευής) οι twin spark δεν κρατάγανε αρκετό λάδι ψηλά με αποτέλεσμα λογω κακής λίπανσης να γινεται ζημια στο ευαισθητο ελατηριο του μεταβλητου). Αλλάζοντας λάδια (στα πολυ φτηνότερα agip) τα προβλήματα με τον μεταβλητό εγιναν παρελθόν. Θα μου πεις που κολλάει αυτό στο παρόν θέμα. Κολλάει στο εξής, στο ότι το επιχείρημα "τα λάδια ειναι ακριβά γιατί ειναι απαιτήσεων" προσωπικά δεν με πειθει. Σαφώς τα λάδια πρέπει να ειναι συγκεκριμένων προδιαγραφών, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι θα ειναι απαραίτητα και πανάκριβα..
Και δεν τσιγκουνεύομαι να τα χώσω για την μηχανή (θα έπαιρνα σκουτεράκι να καίει και λιγότερο).. Με ενοχλεί όμως η κοροϊδία. Να τα χώσω ευχαρίστως όταν ξέρω ότι θα γίνει σωστή δουλειά. Κι επειδή σε καποια εξουσιοδοτημένα αυτοκινήτων τυχαίνει να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις, ε είμαι λίγο καχύποπτος και για τον χώρο των δικύκλων.. κακό ειναι που ψαχνομαι? Νομίζω αυτό θα έπρεπε να κάνουμε όλοι.
το ανέφερα ως παράδειγμα για την συγκριση τιμών "εξουσιοδοτημένων" και λιανικής. Πχ τα selenia που ειναι ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ που συστήνει η fiat-alfa-lancia τα πλήρωνα σχεδόν τα διπλά λεφτά στα εξουσιοδοτημένα, λάδι που στις 5Κ το πιανεις στο χερι κι εχει γίνει νεράκι (κι ας τα προτείνουν για αλλαγή στις 20Κ οι γραβατοφόροι του marketing για λόγους ανταγωνισμου). Αποτέλεσμα των οδηγιών της επίσημης αντιπροσωπίας (βάλτε selenia 20K) ήταν η αλλαγή δυο μεταβλητών χρονισμών (γιατι απο κατασκευής) οι twin spark δεν κρατάγανε αρκετό λάδι ψηλά με αποτέλεσμα λογω κακής λίπανσης να γινεται ζημια στο ευαισθητο ελατηριο του μεταβλητου). Αλλάζοντας λάδια (στα πολυ φτηνότερα agip) τα προβλήματα με τον μεταβλητό εγιναν παρελθόν. Θα μου πεις που κολλάει αυτό στο παρόν θέμα. Κολλάει στο εξής, στο ότι το επιχείρημα "τα λάδια ειναι ακριβά γιατί ειναι απαιτήσεων" προσωπικά δεν με πειθει. Σαφώς τα λάδια πρέπει να ειναι συγκεκριμένων προδιαγραφών, αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι θα ειναι απαραίτητα και πανάκριβα..
Και δεν τσιγκουνεύομαι να τα χώσω για την μηχανή (θα έπαιρνα σκουτεράκι να καίει και λιγότερο).. Με ενοχλεί όμως η κοροϊδία. Να τα χώσω ευχαρίστως όταν ξέρω ότι θα γίνει σωστή δουλειά. Κι επειδή σε καποια εξουσιοδοτημένα αυτοκινήτων τυχαίνει να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις, ε είμαι λίγο καχύποπτος και για τον χώρο των δικύκλων.. κακό ειναι που ψαχνομαι? Νομίζω αυτό θα έπρεπε να κάνουμε όλοι.
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
Φίλε jomor147 καλά κάνεις και ψάχνεσαι και έτσι πρέπει να κάνουμε πάντα όλοι μας.
Γενικώς θα ήθελα να πω τα εξής:
-όταν είμαστε εντός εγγύησης δυστηχώς πρέπει να κάνουμε το κορόιδο και να πληρώσουμε για να μη τη χάσουμε...
-Πόσοι από μας έχουν τη δυνατότητα να σουλατσάρουν μέσα στο συνεργείο για να διαπιστώσουν οτι πράγματι γίνεται η δουλειά μας;
-αν τύχαινε να θέλαμε να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο ή μοτό και μας έλεγε ο ιδιοκτήτης "φίλε μόνος μου τα κάνω τα service...", τότε κατά πόσο θα συνεχίζαμε να θέλουμε να αγοράσουμε το όχημά του;
Γενικώς θα ήθελα να πω τα εξής:
-όταν είμαστε εντός εγγύησης δυστηχώς πρέπει να κάνουμε το κορόιδο και να πληρώσουμε για να μη τη χάσουμε...
-Πόσοι από μας έχουν τη δυνατότητα να σουλατσάρουν μέσα στο συνεργείο για να διαπιστώσουν οτι πράγματι γίνεται η δουλειά μας;
-αν τύχαινε να θέλαμε να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο ή μοτό και μας έλεγε ο ιδιοκτήτης "φίλε μόνος μου τα κάνω τα service...", τότε κατά πόσο θα συνεχίζαμε να θέλουμε να αγοράσουμε το όχημά του;
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
σύμφωνοι, γι αυτό έγραψα πριν ότι μια σφραγιδα την πληρώνουμε χρυσή...
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
λοιπόν έκατσα και τα υπολόγισα (δεν τα πλήρωσα ακόμη...)
Αναλώσιμα: (βάση αυτού: http://www.yamaha-motor.gr/Images/2009_ ... 313302.pdf και βάση του πόσο πλήρωσα για λάδι πέρισυ τον Απρίλη
λάδια 3χ13€=39€
φ.α.=25€
φ.λ.=10€
όλα μαζί 90€ μαζί με το φπα
Απαιτούμενες ώρες σύμφωνα με τον πίνακα της εταιρείας: 2,4
2,4 χ 35€/ώρα (εκεί που θα το πάω τόσο γράφει οτι παίρνει...) =101€ μαζί με το φπα
Σύνολο 190 ευρώπουλα
και μετά λέμε για τα ευρωπαϊκά!....
Αναλώσιμα: (βάση αυτού: http://www.yamaha-motor.gr/Images/2009_ ... 313302.pdf και βάση του πόσο πλήρωσα για λάδι πέρισυ τον Απρίλη
λάδια 3χ13€=39€
φ.α.=25€
φ.λ.=10€
όλα μαζί 90€ μαζί με το φπα
Απαιτούμενες ώρες σύμφωνα με τον πίνακα της εταιρείας: 2,4
2,4 χ 35€/ώρα (εκεί που θα το πάω τόσο γράφει οτι παίρνει...) =101€ μαζί με το φπα
Σύνολο 190 ευρώπουλα
και μετά λέμε για τα ευρωπαϊκά!....
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
με την διαφορά ότι στο βιβλιαράκι δεν προβλέπεται η αλλαγή φίλτρου αέρα ούτε φίλτρου λαδιού στις 10Κ. Αρα μιλάμε πρακτικά για αλλαγή λαδιών και καποιους βασικους ελεγχους σε ημιγυμνο μηχανάκι (αλυσίδα, φωτα, τακάκια, τζόγος τιμονιού κτλ) συνολικής διάρκειας πρακτικά κάτω της ώρας κατά την ταπεινη μου άποψη.
Αν θελουμε λοιπόν (οχι εμείς.. η αντιπροσωπεία δηλαδη) να πάμε by the book και να είμαστε σωστοί, πρέπει να γίνει πραγματικός έλεγχος 27 σημείων εκ των οποίων ο μόνος που απαιτεί αναλώσιμα ειναι η αλλαγή λαδιών. Οι 2.4 ωρες φυσικά είναι και για τους 27 ελεγχους και ετσι ειναι πολύ λογικό αναγραφόμενο χρονικό διάστημα... αλλά μόνο αν γινουν όλοι...
μια αλλαγή φίλτρων καλό κάνει βέβαια, αλλά μπορουμε να τα αλλαξουμε και μονοι μας αργότερα (πχ στις 15Κ σε μια diy αλλαγη λαδιών που θα ειμαστε και 100% σιγουροι για το τι λαδακι θα βαλουμε)
μιας και λέτε για ευρωπαικά, θα ρωτήσω αυριο τον συνάδελφο πόσο του κόστισε το αντιστοιχο service του shiver έτσι απο περιέργεια..
Αν θελουμε λοιπόν (οχι εμείς.. η αντιπροσωπεία δηλαδη) να πάμε by the book και να είμαστε σωστοί, πρέπει να γίνει πραγματικός έλεγχος 27 σημείων εκ των οποίων ο μόνος που απαιτεί αναλώσιμα ειναι η αλλαγή λαδιών. Οι 2.4 ωρες φυσικά είναι και για τους 27 ελεγχους και ετσι ειναι πολύ λογικό αναγραφόμενο χρονικό διάστημα... αλλά μόνο αν γινουν όλοι...
μια αλλαγή φίλτρων καλό κάνει βέβαια, αλλά μπορουμε να τα αλλαξουμε και μονοι μας αργότερα (πχ στις 15Κ σε μια diy αλλαγη λαδιών που θα ειμαστε και 100% σιγουροι για το τι λαδακι θα βαλουμε)
μιας και λέτε για ευρωπαικά, θα ρωτήσω αυριο τον συνάδελφο πόσο του κόστισε το αντιστοιχο service του shiver έτσι απο περιέργεια..
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
εγω βλεπω οτι τη τριχα τριχια τη κανουμε
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
οτι λεει ο petros fz δηλαδη 190 με λαδια , φιλτρο αερα και λαδιου και τον ελεγχο.
το ειχα πει και σε προηγουμενο φορουμ. για μενα ειναι καταντια , οποιος μπορει να το κανει μονος του και μονο καθε 20,000 να το πηγαινει εκει καλως αλλιως πληρωστε. ειχα κανει και παραπονα στη μοτοδυναμικη και ελεγε οτι τοσο παει. τι να πεις τι να πεις?
το ειχα πει και σε προηγουμενο φορουμ. για μενα ειναι καταντια , οποιος μπορει να το κανει μονος του και μονο καθε 20,000 να το πηγαινει εκει καλως αλλιως πληρωστε. ειχα κανει και παραπονα στη μοτοδυναμικη και ελεγε οτι τοσο παει. τι να πεις τι να πεις?
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
Στο διαταύτα λοιπόν σας λέω τι πλήρωσα εγώ σήμερα 6/4/2010 σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα 10.000 χλμ σε FZ6 '07
αναλώσιμα:
3λτ λάδια = (3χ12,4)
φίλτρο λαδιού = 8,26
φίλτρο αέρα = 20,66
λοιπές εργασίες + εργασία = 60€
- καθαρισμα μπεκ
- καυσανάλυση
- έλεγχοι βάση manual
- εργασία
όλα μαζί ΜΕ φπα 21% = 156€
και πιστεύω είναι απολύτως λογικό
αναλώσιμα:
3λτ λάδια = (3χ12,4)
φίλτρο λαδιού = 8,26
φίλτρο αέρα = 20,66
λοιπές εργασίες + εργασία = 60€
- καθαρισμα μπεκ
- καυσανάλυση
- έλεγχοι βάση manual
- εργασία
όλα μαζί ΜΕ φπα 21% = 156€
και πιστεύω είναι απολύτως λογικό
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τετ 26 Μάιος 2010, 03:19
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
Καλησπέρα παιδιά!
Μόλις σήμερα πέρασα τα 10.000 (fz6 '08) και πήγα στη Μοτοδυναμική στη Χαλανδρίου Αγ. Παρασκευή!
ΧΩΡΙΣ αλλαγή μπουζί 172 ευρώ!!!
ΜΟΝΟ τα εργατικά ήταν 72 ευρώ ρε παιδιά!
Και τα υπολοιπα ήταν φίλτρο λαδιού και αέρα καθώς και λάδια...
Ακούω σχόλιά σας!
Μόλις σήμερα πέρασα τα 10.000 (fz6 '08) και πήγα στη Μοτοδυναμική στη Χαλανδρίου Αγ. Παρασκευή!
ΧΩΡΙΣ αλλαγή μπουζί 172 ευρώ!!!
ΜΟΝΟ τα εργατικά ήταν 72 ευρώ ρε παιδιά!
Και τα υπολοιπα ήταν φίλτρο λαδιού και αέρα καθώς και λάδια...
Ακούω σχόλιά σας!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
κατα αρχην περνα απο εδω
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewforum.php?f=50
κατα δευτερον : no comments
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewforum.php?f=50
κατα δευτερον : no comments
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
konstantis, δε θελω να φανταζομαι ποσο θα χρεωναν στα 40000κμ.....
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
Σορυ αλλα σου χαιδολογησαν τα οπισθια..
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
@freza απο τη στιγμη που η yamaha μοτοδυναμικη χρεωνει 35€ την 1 εργατοωρα*
σε οποιο εξουσιοδοτημενο κ να πηγαινε τα ιδια θα του χρεωναν...εξακριβωμενο κ απο τη δικια μου πειρα αλλα κ απο αυτα που γραφει πιο πανω ο petrosfz
*στο 8ωρο εργατοωρας δλδ η μαμα yamaha μοτοδυναμικη αλλα κ οοολα τα εξουσιοδοτημενα της βγαζουν 270€....αυτα ειναι........
σε οποιο εξουσιοδοτημενο κ να πηγαινε τα ιδια θα του χρεωναν...εξακριβωμενο κ απο τη δικια μου πειρα αλλα κ απο αυτα που γραφει πιο πανω ο petrosfz
*στο 8ωρο εργατοωρας δλδ η μαμα yamaha μοτοδυναμικη αλλα κ οοολα τα εξουσιοδοτημενα της βγαζουν 270€....αυτα ειναι........
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Service 10.000Km - τι, πού, πόσο?
petros fz
τσιμπημενα τα εργατικα σου πετρο ,,,,,
τσιμπημενα τα εργατικα σου πετρο ,,,,,
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες