Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου , ECU
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
Ποιο πισω λεω σε ποια , αλλα και στα R6/R1 το μενου ειναι ιδιο........
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 12:37
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
μετα απο σπασιμο του πλαισιου και την πτωση που ειχα θελησα μετα απο καιρο να βαλω την μοτοσυκλετα μπροστα!η μιζα γυριζει κανονικα αλλα μπροστα δεν παιρνει! κοιτοντας πιο προσεκτικα λογο που κρεμασε ο κινητηρας ειχαν ξεκουμπωσει οι εισαγωγες απο τα injection και ειχε κοπει ενα καλωδιακι απο την φισα κατω απο το ρεζερβουαρ!εχει 1 ασπρη μια πρασσινη και μια καφε!εμενα κοπηκε απο την ασπρη !τα επισκευασα και τωρα θελω να φορτησω την μπαταρια για να δοκιμασω!μπαινοντας στην ecu μου βγαζει στο d61 την ενδειξη 22 και στο d62 την ενδειξη 3!αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης!μου βγαζει οτι εχω 3 βλαβες στη μνημη (d62=3) η μια ειναι αυτη που λεει στο d61=22 intake temperature sensor!οι αλλες 2 ποιες ειναι? αντε η μια ειναι της πτωσης! η αλλη πια ειναι και πως τις βλεπω?υπαρχει καποιο ιστορικο στο d61 και πως μπορω να το δω? μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα κατι δεν εχω καταλαβει καλα!
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 12:37
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
καταφερα και εσβησα τις 2 απο τις 3 βλαβες!d22 kai d 30!δεν μπορω να σβησω την d 41 και γιαυτο δεν μπορω να βαλω μπροστα την μοτοσυκλετα!μπορει να βοηθησει κανεις?
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2011, 19:09
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
καλησπερα μια ερωτηση εγω μπικα στο διαγνωστικο και στο d1 μου γραφη 16 με κλειστο το γκαζι και 96 με τερμα ανοιχτο. στην αρχη του θεματος διαβασα οτι πρεπει να ειναι τερμα ανοιχτο 15-17 και τερμα ανοιχτο 97 -100 εμενα γιατι ειναι 96 τι φταιει
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
κ μενα αν δεν κανω λαθος πριν 2-3 χρονια που το κοιταξα αυτα τα νουμερα εδειχναν.....δεν νομιζω οτι κατι ειναι λαθος....μιας κ το εχω βαλει κ σε καυσαναλυτη ειναι κομπλε απο θεμα μειγματος.....αλλα ας μας πει κ κανας αλλος την γνωμη του......
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2011, 19:09
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
δεν ξερω αν εχει να κανει με το μιγμα αυτο αποτι ξερω ειναι αισθητηρας θεσης γκαζιου αν δεν κανω λαθος
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
δεν εχει να κανει με το μειγμα εκ 1ης οψεως αλλα φανταζομαι οτι αν ειναι σε σωστη θεση ο αισθητηρας γκαζιου(κοινως TPS) θα στελνει δεδομενα για λαθος μειγμα στην ecu....αν κανω λαθος καπου ας με διορθωσει καποιος να μαθαινουμε κ κατιτις
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- ThemisGr
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2013, 17:33
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Αγ.Δημητριος
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
οι βλαβες στους πολλαπλασιαστες ποιες ειναι?
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2011, 19:09
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
παιδες αν το 09 μου δείχνει οτι η μπαταρια ειναι στο 12.6 και οχι 12.0 υπαρχη πρποβλημα?
- HARIS S2
- Μέλος Δ.Σ.
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:05
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
οχι δεν ειναι προβλημα, κατω απο τα 12 ειναι το προβλημα, μετρα οταν δουλευει η μηχανη να σου βγαζει 14,κατι στις 2500 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=97DZe27_wTA
καποια κοματια οταν τα ακους, σου ανοιγουν το μυαλο και περναει η ζωη απο μπροστα σου, σε απιστευτες εικονες.............................. και σαν μοτοσυκλετιστης εχω πολλες με καλους ΦΙΛΟΥΣ
καποια κοματια οταν τα ακους, σου ανοιγουν το μυαλο και περναει η ζωη απο μπροστα σου, σε απιστευτες εικονες.............................. και σαν μοτοσυκλετιστης εχω πολλες με καλους ΦΙΛΟΥΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2011, 19:09
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
μαλλον λες το ποσο φορτίζει..οταν ειχα αλλαξει βολαν το μηχανακι στο ρελαντι κρυο βεβαια εδειξε 14.22 πιο μετα που θα ανεβαζε θερμοκρασια και θα επεφτε το ρελαντι λογικα θα επεφτε λιγο το 14.22 υποθετο
- HARIS S2
- Μέλος Δ.Σ.
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:05
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικός έλεγχος της Μονάδας Ηλεκτρονικού ελέγχου ,
υπάρχει περίπτωση η μπαταριά να είναι 12+ βολτ αλλά το μηχανάκι να παίρνει δύσκολα μπροστά, αυτό οφείλετε ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας να είναι πεσμένη (Ah αμπερωρια), αυτό υπάρχει μηχάνημα που το μετράει και το έχουν ηλεκτρολόγοι συνήθως.
http://www.youtube.com/watch?v=97DZe27_wTA
καποια κοματια οταν τα ακους, σου ανοιγουν το μυαλο και περναει η ζωη απο μπροστα σου, σε απιστευτες εικονες.............................. και σαν μοτοσυκλετιστης εχω πολλες με καλους ΦΙΛΟΥΣ
καποια κοματια οταν τα ακους, σου ανοιγουν το μυαλο και περναει η ζωη απο μπροστα σου, σε απιστευτες εικονες.............................. και σαν μοτοσυκλετιστης εχω πολλες με καλους ΦΙΛΟΥΣ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες