Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
Αυτο που τρομαζει στην αρχη ειναι το κλωτσιμα στην μανετα του δεξιου χεριου ή στο δεξι ποδι. Απλα μετα το συνηθιζεις και φρεναρεις αφοβα.
Ειναι η 1η μηχανη με ABS που εχω οδηγησει και στην αρχη οταν λειτουργουσε το ABS αφηνα το φρενο...πλεον ΜΑΤΣΟΥΚΩΜΑ!!!!
Ειναι η 1η μηχανη με ABS που εχω οδηγησει και στην αρχη οταν λειτουργουσε το ABS αφηνα το φρενο...πλεον ΜΑΤΣΟΥΚΩΜΑ!!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
δεν εχει να κανει ουτε με τον τροπο που οδηγαει καποιος ουτε με τπτ αλλο...
3 λεξεις θα σου πω φιλε...
AntiBlockingSystem
ABS
σημαινει ασφαλεια....παρτο με abs να ξενοιασεις κ ασε τους αλλους να λενε
3 λεξεις θα σου πω φιλε...
AntiBlockingSystem
ABS
σημαινει ασφαλεια....παρτο με abs να ξενοιασεις κ ασε τους αλλους να λενε
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
....μια και το φιλαρακι παραπανω μου εστειλε ενα pm , για τα φρενα του FZ1S με ΑBS , να σας κανω μια ερωτηση θυμαται κανεις απο εδω μεσα ο ντορος που ειχε γινει το 2007...στα φρενα του fazer οταν το μοτο (τευχος 391)το ειχε παρει για test ride ....ρωταω γιατι πρεπει να δω πως θα γραψω ενα κατεβατω αρθρου 5-6 σελιδεςjohnmiry έγραψε:ABS..........
+10000000..............
</->/ss4
johnmiry , απο πρωτο χερι εμαθα τελικα οοοολη την αληθεια .....με βλεπω να σκαναρω το αρθρο
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
Για ξεκινα να γραφεις....το πρωι να ειναι ετοιμο, ετσι?
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
Αν θυμάμαι καλά ήταν το τεστ του FZ1 FAZER ABS που μπλόκαρε ο τροχός με αποτέλεσμα ο ανάβατης(Στασινος?) παραλίγο να τσακίστει κατόπιν έστειλαν τα παράπονα τους στη Yamaha κι αυτή απάντησε (δεν είμαι δεν φταίω δεν ξέρω κι άλλα δεν)???
Τι έμαθες τι παίχτηκε τελικά??
Τι έμαθες τι παίχτηκε τελικά??
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
ετσι ακριβως!
θα προσπαθησω να βρω χρονο να το μαζεψω το αρθρο οσο γινετε καλυτερα....
- Giannis X
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
εγω πιστευω με την οδηγηση που κανω δεν μου χρειαζεται και δεν το θελω
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
συμφωνα με το φιλο Στασινο που εκανε και το test ride...σας γραφω μερικα απο τα λεγομενα του..θα σας γραψω μολις μπορεσω και αλλα...
Φρενα αυτα με το ABS
Σε γρηγορη βολτα σε επαρχιακο δικτυο η προσφυση του μπροστινου τροχου απασχολησε ελαχιστες φορες το ABS κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος , σε ανιθεση με τον πισω τροχο που το ενεργοποιουσε αρκετα συχνα.Απο ενα σημειο και μετα το συνηθιζεις την ευαισθητη λειτουργια του και δε σε ενοχλει πια.Οταν ομως καναμε τις μετρησεις επιδοσεων και συγκεκριμενα αυτες του φρεναρισματος, δεν πηγαν ολα καλα.Ενω στη πρωτη δοκιμη ολα συνεβησαν οπως συνηθως-δυνατα φρενα, ενεργοποιηση ABS , επιβραδυνση μεχρι τα 20χλμ/ωρα στη δευτερη που πραγματοποιηθηκε υπο τις ιδιες συνθηκες αμεσως μετα , σηκωσε ακαριαια endo σε σημειο που λιγο ελειψε η μετρηση αυτη να ολοκληρωθει με πτωση!!!Απενεργοποιηθηκε το ABS και τα τακακια εβγαζαν καπνους.Στη μεχρι τωρα εμπειρια μου δε συγκαταλεγεται αντιστοιχο γεγονος , αφου endo σε αυτες τις περιπτωσεις εχει αποδειχθει οτι ειναι εξαιρετικα δυσκολο, και ξερουμε πως μπορει να συμβει , αλλα με πολυ λιγα χλμ , σαφως κατω απο τα 15χλμ/ωρα οπου το συστημα απενεργοποιειται , και οχι στα 40χλμ/ωρα!!.Οπως και να εχει η συμπεριφορα του συστηματος ABS του FZ1 στα χερια μας μας αφησε ερωτηματικα , και δεν ειμαστε σιγουροι αν ανταποκρινεται στις προσδοκιες των αγοραστων που θα διαθεσουν 800ευρω επιπλεον για ABS , προκειμενου να διασφαλισουν απροβληματιστη επιβραδυνση σε οποιεσδηποτε συνθηκες προσφυσης.Το ψαξαμε ομως παραπερα , και θα το διαβασετε .....
θα εχει και συνεχεια
Φρενα αυτα με το ABS
Σε γρηγορη βολτα σε επαρχιακο δικτυο η προσφυση του μπροστινου τροχου απασχολησε ελαχιστες φορες το ABS κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος , σε ανιθεση με τον πισω τροχο που το ενεργοποιουσε αρκετα συχνα.Απο ενα σημειο και μετα το συνηθιζεις την ευαισθητη λειτουργια του και δε σε ενοχλει πια.Οταν ομως καναμε τις μετρησεις επιδοσεων και συγκεκριμενα αυτες του φρεναρισματος, δεν πηγαν ολα καλα.Ενω στη πρωτη δοκιμη ολα συνεβησαν οπως συνηθως-δυνατα φρενα, ενεργοποιηση ABS , επιβραδυνση μεχρι τα 20χλμ/ωρα στη δευτερη που πραγματοποιηθηκε υπο τις ιδιες συνθηκες αμεσως μετα , σηκωσε ακαριαια endo σε σημειο που λιγο ελειψε η μετρηση αυτη να ολοκληρωθει με πτωση!!!Απενεργοποιηθηκε το ABS και τα τακακια εβγαζαν καπνους.Στη μεχρι τωρα εμπειρια μου δε συγκαταλεγεται αντιστοιχο γεγονος , αφου endo σε αυτες τις περιπτωσεις εχει αποδειχθει οτι ειναι εξαιρετικα δυσκολο, και ξερουμε πως μπορει να συμβει , αλλα με πολυ λιγα χλμ , σαφως κατω απο τα 15χλμ/ωρα οπου το συστημα απενεργοποιειται , και οχι στα 40χλμ/ωρα!!.Οπως και να εχει η συμπεριφορα του συστηματος ABS του FZ1 στα χερια μας μας αφησε ερωτηματικα , και δεν ειμαστε σιγουροι αν ανταποκρινεται στις προσδοκιες των αγοραστων που θα διαθεσουν 800ευρω επιπλεον για ABS , προκειμενου να διασφαλισουν απροβληματιστη επιβραδυνση σε οποιεσδηποτε συνθηκες προσφυσης.Το ψαξαμε ομως παραπερα , και θα το διαβασετε .....
θα εχει και συνεχεια
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
το ABS ειναι φιλος μας , εχει σωσει τη ζωη σε πολλους , και ειδικα στο ελληνικο οδοστρωμα που μπορεις να αποφυγεις πολλες πτωσεις (μακρυα απο ολους) απο μπλοκαρισμα του μπροστινου , και να εχεις τη μεγιστη επιβραδυνση σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης-ειδικα σε φρενα πανικου. Αρκει να εχεις εμπιστοσυνη στη μοτοσυκλετα σουGIANNIS_XANIA έγραψε:εγω πιστευω με την οδηγηση που κανω δεν μου χρειαζεται και δεν το θελω
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
σε συνεχεια λοιπον...
Η προβλεψιμη συμπεριφορα ειναι απολυτως απαραιτητη για την οδηγηση της μοτοσυκλετας.Πρεπει σε καθε περιπτωση ο αναβατης της να γνωριζει πως θα συμπεριφερθει , και να συμπεριφερεται παντα το ιδιο!
Ειδικα στις μοτοσυκλετες που διαθετουν ABS , ο αναβατης πληρωνει επιπλεον κοστος για να εχει τη σιγουρια πως οι τροχοι ΔΕΝ θα μπλοκαρουν , ετσι ωστε να μπορεσει να πετυχει τη μεγιστη επιβραδυνση , ανεξαρτητα απο την προσφυση του οδοστρωματος,χωρις τον κινδυνο να πεσει απο μπλοκαρισμα του μπροστινου.Με την παροδο του χρονου τα συστηματα ABS βελτιωθηκαν , αυξανοντας τη ταχυτητα των αντιδρασεων τους μεχρι και στα 50χιλιοστα του δευτερολεπτου! Περα απο τους αριθμους ουσιαστικο ειναι η σιγουρια του αναβατη <<οτι και αν μου τυχει , κι οσο και αν κινουμαι σε ευθεια , μπορω να τσαρουχωσω τα φρενα , χωρις φοβοπτωσης απο μπλοκαρισμα>>.
Στην περιπτωση του FZ1 που δοκιμασε ο Στασινος , η πρωτη μετρηση φρεναρισματος απο τα 160χλμ/ωρα στα 20χλμ/ωρα ολοκληρωθηκε με το ΑΒS να λειτουργει κανονικα και τη μοτοσυκλετα να επιβραδυνει ομαλα.Ολα καλα.Η δευτερη , αμεσως μετα, εθεσε αλλα δεδομενα.Μολις η ταχυτητα επεσε στα 40χλμ/ωρα το fazer σηκωσε αποτομα το πισω τροχο και το απροσκλητο και αναπαντεχο endo δεν κατεληξε σε πτωση μονο και μονο γιατι ο Στασινος αφησε τη μανετα του φρενου ...βλεπωντας την ασφαλτο να ερχεται πολυ γρηγορα στο κρανος του!Σταματησε στην ακρη του δρομου με καπνους απο τα τακακια και τις δαγκανες και το λαμπακι του ABS αναμμενο πλεον , ενδειξη βλαβης και διακοπη λειτουργιας του ABS.
Την ιδια μερα ζητησε το περιοδικο μεσω του Στασινου και του αρχισυντακτη του περιοδικου Β.Καραχαλιου τη γνωμη του τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα ....
Η προβλεψιμη συμπεριφορα ειναι απολυτως απαραιτητη για την οδηγηση της μοτοσυκλετας.Πρεπει σε καθε περιπτωση ο αναβατης της να γνωριζει πως θα συμπεριφερθει , και να συμπεριφερεται παντα το ιδιο!
Ειδικα στις μοτοσυκλετες που διαθετουν ABS , ο αναβατης πληρωνει επιπλεον κοστος για να εχει τη σιγουρια πως οι τροχοι ΔΕΝ θα μπλοκαρουν , ετσι ωστε να μπορεσει να πετυχει τη μεγιστη επιβραδυνση , ανεξαρτητα απο την προσφυση του οδοστρωματος,χωρις τον κινδυνο να πεσει απο μπλοκαρισμα του μπροστινου.Με την παροδο του χρονου τα συστηματα ABS βελτιωθηκαν , αυξανοντας τη ταχυτητα των αντιδρασεων τους μεχρι και στα 50χιλιοστα του δευτερολεπτου! Περα απο τους αριθμους ουσιαστικο ειναι η σιγουρια του αναβατη <<οτι και αν μου τυχει , κι οσο και αν κινουμαι σε ευθεια , μπορω να τσαρουχωσω τα φρενα , χωρις φοβοπτωσης απο μπλοκαρισμα>>.
Στην περιπτωση του FZ1 που δοκιμασε ο Στασινος , η πρωτη μετρηση φρεναρισματος απο τα 160χλμ/ωρα στα 20χλμ/ωρα ολοκληρωθηκε με το ΑΒS να λειτουργει κανονικα και τη μοτοσυκλετα να επιβραδυνει ομαλα.Ολα καλα.Η δευτερη , αμεσως μετα, εθεσε αλλα δεδομενα.Μολις η ταχυτητα επεσε στα 40χλμ/ωρα το fazer σηκωσε αποτομα το πισω τροχο και το απροσκλητο και αναπαντεχο endo δεν κατεληξε σε πτωση μονο και μονο γιατι ο Στασινος αφησε τη μανετα του φρενου ...βλεπωντας την ασφαλτο να ερχεται πολυ γρηγορα στο κρανος του!Σταματησε στην ακρη του δρομου με καπνους απο τα τακακια και τις δαγκανες και το λαμπακι του ABS αναμμενο πλεον , ενδειξη βλαβης και διακοπη λειτουργιας του ABS.
Την ιδια μερα ζητησε το περιοδικο μεσω του Στασινου και του αρχισυντακτη του περιοδικου Β.Καραχαλιου τη γνωμη του τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα ....
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
και η απαντηση του ...
τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα
Αγαπητε Κε Στασινε.
Η ακριβης διαγνωση της αιτιας προσωρινης διακοπης του ABS ειναι δυνατη μεσω του διαγνωστικου προγραμματος που διαθετει καθε FZ1 .Μεχρι να εξετασουμε τι ακριβως συνεβη στο συγκεκριμενο FZ1 σας ενημερωνουμε παρακατω για τις συνηθεστερες αιτιες ενος φαινομενου σαν αυτο που μας περιγραψατε, το οποιο σημειωστε αποτελει φυσιολογικη συμπεριφορα στο ολο συστημα!
1.Σπινιαρισμα πισω τροχου ή σουζα, με αποτελεσμα το μπερδεμα της μοναδας ελεγχου εξαιτιας της αφυσικης σχετικης ταχυτητας των 2 τροχων.
2.Χαλαρη συνδεση καποιου βυσματος.
3.Ισχυρο ηλεκτρομαγνητικο πεδιο απο εξωτερικη πηγη
4.Κινηση σε πολυ ανωμαλο εδαφος με αποτελεσμα να συμβαινει οτι ειπαμε στο 1
5.Πτωση τασης για καποιο λογο.
6.Λειτουργια του κινητηρα στη θεση του σταν και να συμβαινει οτι ειπαμε στο 1
Εαν χρειαστειτε κατι συμπληρωματικο ειμαι στη διαθεση σας
Ανδρεας Κοσκινας
τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα
Αγαπητε Κε Στασινε.
Η ακριβης διαγνωση της αιτιας προσωρινης διακοπης του ABS ειναι δυνατη μεσω του διαγνωστικου προγραμματος που διαθετει καθε FZ1 .Μεχρι να εξετασουμε τι ακριβως συνεβη στο συγκεκριμενο FZ1 σας ενημερωνουμε παρακατω για τις συνηθεστερες αιτιες ενος φαινομενου σαν αυτο που μας περιγραψατε, το οποιο σημειωστε αποτελει φυσιολογικη συμπεριφορα στο ολο συστημα!
1.Σπινιαρισμα πισω τροχου ή σουζα, με αποτελεσμα το μπερδεμα της μοναδας ελεγχου εξαιτιας της αφυσικης σχετικης ταχυτητας των 2 τροχων.
2.Χαλαρη συνδεση καποιου βυσματος.
3.Ισχυρο ηλεκτρομαγνητικο πεδιο απο εξωτερικη πηγη
4.Κινηση σε πολυ ανωμαλο εδαφος με αποτελεσμα να συμβαινει οτι ειπαμε στο 1
5.Πτωση τασης για καποιο λογο.
6.Λειτουργια του κινητηρα στη θεση του σταν και να συμβαινει οτι ειπαμε στο 1
Εαν χρειαστειτε κατι συμπληρωματικο ειμαι στη διαθεση σας
Ανδρεας Κοσκινας
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
και η απαντηση του ...
τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα , αφου εξεταστηκε το συγκεκριμενο FZ1!
1.Το endo σε καμια περιπτωση δεν ηταν αποτελεσμα πιθανης δυσλειτουργιαςτου ABS .Εαν για οποιοδηποτε λογο το ABS επαυε να λειτουργει ενω ηταν ενεργοποιημενο , αυτο που ο αναβατης θα αντιλαμβανοταν θα ηταν γλιστρημα του τροχου.Αυτο ειναι ευκολα αντιληπτο αφου αυτος ειναι και ο μοναδικος λογος υπαρξης του ABS.
2.Το endo ηρθε ως απορροια των χειρισμων του αναβατη σε συνδυασμο με τις συνθηκες κινησης της μοτοσυκλετα (προσφυση , ταχυτητα)
3.Απο τη στιγμη που εκδηλωθηκε το endo και ο πισω τροχος βρεθηκε στον αερα χωρις φορτιο , ακινητοποιηθηκε και το ABS αντιδρωντας φυσιολογικα βγηκε εκτος λειτουργιας , ετσι οπως αλλωστε εχει προγραμματιστει απο το εργοστασιο , λογω της αφυσικης διαφορετικης ταχυτητας των 2 τροχων.
4.Τα παραπανω επιβεβαιωθηκαν και απο το κωδικο διαγνωσης που ειχε αποθηκευσει στη μνημη της η κεντρικη μοναδα ελεγχου του ABS μετα το συμβαν.
Συνοψιζωντας θα ηθελα να σε βεβαιωσω οτι το συγκεκριμενο FZ1 SA δεν παρουσιασε προβλημα στη λειτουργια του , ουτε και με οποιονδηποτε τροπο επηρεασε τους χειρισμους του Στασινου που οδηγησαν στο endo που τον προβληματισε.Κατω απο αυτες τις συνθηκες πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι εχετε δωσει τοση σημασια σε κατι που και οι δυο θεωρουμε φυσιολογικο για μια τοσο μπροστοβαρη , σχεδον supersport με ισχυρα φρενα μηχανη!!
Εαν χρειαστειτε κατι συμπληρωματικο ειμαι στη διαθεση σας
Ανδρεας Κοσκινας
τεχνικου διευθυντη της μοτοδυναμικης Ανδρεα Κοσκινα , αφου εξεταστηκε το συγκεκριμενο FZ1!
1.Το endo σε καμια περιπτωση δεν ηταν αποτελεσμα πιθανης δυσλειτουργιαςτου ABS .Εαν για οποιοδηποτε λογο το ABS επαυε να λειτουργει ενω ηταν ενεργοποιημενο , αυτο που ο αναβατης θα αντιλαμβανοταν θα ηταν γλιστρημα του τροχου.Αυτο ειναι ευκολα αντιληπτο αφου αυτος ειναι και ο μοναδικος λογος υπαρξης του ABS.
2.Το endo ηρθε ως απορροια των χειρισμων του αναβατη σε συνδυασμο με τις συνθηκες κινησης της μοτοσυκλετα (προσφυση , ταχυτητα)
3.Απο τη στιγμη που εκδηλωθηκε το endo και ο πισω τροχος βρεθηκε στον αερα χωρις φορτιο , ακινητοποιηθηκε και το ABS αντιδρωντας φυσιολογικα βγηκε εκτος λειτουργιας , ετσι οπως αλλωστε εχει προγραμματιστει απο το εργοστασιο , λογω της αφυσικης διαφορετικης ταχυτητας των 2 τροχων.
4.Τα παραπανω επιβεβαιωθηκαν και απο το κωδικο διαγνωσης που ειχε αποθηκευσει στη μνημη της η κεντρικη μοναδα ελεγχου του ABS μετα το συμβαν.
Συνοψιζωντας θα ηθελα να σε βεβαιωσω οτι το συγκεκριμενο FZ1 SA δεν παρουσιασε προβλημα στη λειτουργια του , ουτε και με οποιονδηποτε τροπο επηρεασε τους χειρισμους του Στασινου που οδηγησαν στο endo που τον προβληματισε.Κατω απο αυτες τις συνθηκες πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι εχετε δωσει τοση σημασια σε κατι που και οι δυο θεωρουμε φυσιολογικο για μια τοσο μπροστοβαρη , σχεδον supersport με ισχυρα φρενα μηχανη!!
Εαν χρειαστειτε κατι συμπληρωματικο ειμαι στη διαθεση σας
Ανδρεας Κοσκινας
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
θα εχει και συνεχεια...παιδια μολις μπορεσω
- Giannis X
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Re: Γνωμες και αποψεις για ABS του FZ1S
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες