Θέμα με τα τακάκια ???
Θέμα με τα τακάκια ???
Να ρωτήσω μήπως κάποιος έχει ξαναντιμετωπίσει το ίδιο...
Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το σέρβις των 20.000 χλμ στα πλαίσια του οποίου αλλάχτηκαν και τα τακάκια μπροστά (λαμακία μια και βγάζαν πολύ ακόμα, αλλά τέσπα...). Φυσικά η αλλαγή έγινε με γνήσια YAMAHA....
Όλα καλά και μαζί με μια αλλαγή σε ένα ρακόρ από τα σωληνάκια υψηλής, τα φρένα είναι θαυμάσια.
Αλλά...παρατηρώ κάτι περίεργο...Αυξημένος θόρυβος από τα μπροστινά δισκόφρενα χωρίς να ακουμπάω το φρένο-σαν το γνωστό "γδάρσιμο" όταν τα τακάκια είναι πολύ φαγωμένα...και φυσικά είναι πολύ πιο ακουστός όταν ρολλάρω με νεκρά μιας και τότε μειώνεται ο θορυβος του μοτέρ.
Στην αρχή δεν έδωσα σημασία και περίμενα να γράψω μερικά χιλιόμετρα φανταζόμενος ότι χρειάζονται κάμποσο για να πατήσουν σωστά στις δισκόπλακες, αλλά μέχρι στιγμής αρκετά χιλιόμετρα μετά ο θόρυβος παραμένει πολύ πιο έντονος από ότι πριν την αλλαγή.
Σε έναν οπτικό έλεγχο δεν διαπίστωσα κάτι περίεργο, ενώ και τα φρένα σαν λειτουργία-αίσθηση-δύναμη είναι κανονικά και θαυμάσια...αλλά ο θόρυβος έντονος και στα δικά μου αφτιά μου φαίνεται υπερβολικός και ασυνήθιστος...
Έχει κανείς ξαναντιμετωπίσει το ίδιο ή παίζει καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει ???
Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το σέρβις των 20.000 χλμ στα πλαίσια του οποίου αλλάχτηκαν και τα τακάκια μπροστά (λαμακία μια και βγάζαν πολύ ακόμα, αλλά τέσπα...). Φυσικά η αλλαγή έγινε με γνήσια YAMAHA....
Όλα καλά και μαζί με μια αλλαγή σε ένα ρακόρ από τα σωληνάκια υψηλής, τα φρένα είναι θαυμάσια.
Αλλά...παρατηρώ κάτι περίεργο...Αυξημένος θόρυβος από τα μπροστινά δισκόφρενα χωρίς να ακουμπάω το φρένο-σαν το γνωστό "γδάρσιμο" όταν τα τακάκια είναι πολύ φαγωμένα...και φυσικά είναι πολύ πιο ακουστός όταν ρολλάρω με νεκρά μιας και τότε μειώνεται ο θορυβος του μοτέρ.
Στην αρχή δεν έδωσα σημασία και περίμενα να γράψω μερικά χιλιόμετρα φανταζόμενος ότι χρειάζονται κάμποσο για να πατήσουν σωστά στις δισκόπλακες, αλλά μέχρι στιγμής αρκετά χιλιόμετρα μετά ο θόρυβος παραμένει πολύ πιο έντονος από ότι πριν την αλλαγή.
Σε έναν οπτικό έλεγχο δεν διαπίστωσα κάτι περίεργο, ενώ και τα φρένα σαν λειτουργία-αίσθηση-δύναμη είναι κανονικά και θαυμάσια...αλλά ο θόρυβος έντονος και στα δικά μου αφτιά μου φαίνεται υπερβολικός και ασυνήθιστος...
Έχει κανείς ξαναντιμετωπίσει το ίδιο ή παίζει καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει ???
- tzimakos
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ 2007, 23:54
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
- Επικοινωνία:
Αν δεν κανω λαθος,λογω σχετικης απαγορευσης της ΕΕ,απαγορευεται πλεον να τοποθετειται στα υλικα τριβης ο αμυαντος (αν τον γραφω σωστα) επειδη εχει αποδειχθει οτι ειναι καρκινογονος.Ετσι αντικατασταθηκε με αλλα υλικα τριβης τα οποια ομως ''σφυριζουν'' αρκετα...
Ειχα και εγω το ιδιο ''προβλημα'' και οταν απευθυνθηκα σε συνεργειο,αυτο μου ειπαν..
Ειχα και εγω το ιδιο ''προβλημα'' και οταν απευθυνθηκα σε συνεργειο,αυτο μου ειπαν..
Tα υλικά τριβής αν δεν κάνω λάθος είναι αρκετά χρόνια τώρα χωρίς αμίαντο... Που σημαίνει ότι και τα μαμίσια που αλλάχτηκαν χωρίς αμίαντο θα ήταν...tzimakos έγραψε:Αν δεν κανω λαθος,λογω σχετικης απαγορευσης της ΕΕ,απαγορευεται πλεον να τοποθετειται στα υλικα τριβης ο αμυαντος (αν τον γραφω σωστα) επειδη εχει αποδειχθει οτι ειναι καρκινογονος.Ετσι αντικατασταθηκε με αλλα υλικα τριβης τα οποια ομως ''σφυριζουν'' αρκετα...
Ειχα και εγω το ιδιο ''προβλημα'' και οταν απευθυνθηκα σε συνεργειο,αυτο μου ειπαν..
Εξάλλου εδώ δεν μιλάμε για σφύριγμα κατά το φρενάρισμα - μιλάμε για "ήχο γδαρσίματος" κατά το ελεύθερο ρολλάρισμα με τα τακάκια σε απαλή επαφή με τις δισκόπλακες...Να μην σου πω ότι κατά το φρενάρισμα ο θόρυβος μειώνεται...
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Θαναση αλλαξα και εγω τακακια πριν 2 βδομαδες στα 17000κμ, σε εμενα ηταν ηδη αρκετα φθαρμενα, ιδιως τα απο μεσα.
Εβαλα και εγω μαμα και δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα ή θορυβο και εχω πολυ καλυτερη αισθηση φρενο απο πριν.
Μηπως δεν εχει γινει κατι σωστα στη τοποθετηση? Ειναι φυσιολογικο να ακουμπανε τα τακακια διαρκως, εστω και λιγο στο δισκο?
Αλλιως μηπως εχεις θεμα με τους δισκους??
Εβαλα και εγω μαμα και δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα ή θορυβο και εχω πολυ καλυτερη αισθηση φρενο απο πριν.
Μηπως δεν εχει γινει κατι σωστα στη τοποθετηση? Ειναι φυσιολογικο να ακουμπανε τα τακακια διαρκως, εστω και λιγο στο δισκο?
Αλλιως μηπως εχεις θεμα με τους δισκους??
Οι δίσκοι οπτικά είναι σαν καινούργιοι, γυρίζουν αλφάδι, και στην μανέττα δεν έχω κανένα τρέμουλο ή καμμιά ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά...Frezas έγραψε:Εβαλα και εγω μαμα και δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα ή θορυβο και εχω πολυ καλυτερη αισθηση φρενο απο πριν.
Μηπως δεν εχει γινει κατι σωστα στη τοποθετηση? Ειναι φυσιολογικο να ακουμπανε τα τακακια διαρκως, εστω και λιγο στο δισκο?
Αλλιως μηπως εχεις θεμα με τους δισκους??
όπως τα κοιτάω, φαίνονται τα μεταλλικά ελάσματα που υπάρχουν "κουμπωμένα" μαζί με το τακάκι...KRHTIKOS έγραψε:εεεεε μήπως δεν σου έχουν βάλει τα μεταλλικά ελάσματα πίσω από τα τακάκια; Μπορεί να έχουν μείνει πάνω στα παλιά.
Περίεργο...θα ξαναπεράσω καμμιά βόλτα από το συνεργείο για έναν καλύτερο έλεγχο...
Μετά από επίσκεψη στον μάστορα τα βρήκε όλα φυσιολογικά...
Η δική του εξήγηση είναι ότι πιθανώς η πάστα τους χρειάζεται αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα για να λειανθεί η επιφάνειά της και να πατήσουν σωστά...Με παρότρυνε να γράψω 100-150 χιλιόμετρα σε συνθήκες που να χρησιμοποιώ συχνά το φρένο (δύσκολο για μένα που δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου στην πόλη...) και να το ξαναδούμε μετά...
Η δική του εξήγηση είναι ότι πιθανώς η πάστα τους χρειάζεται αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα για να λειανθεί η επιφάνειά της και να πατήσουν σωστά...Με παρότρυνε να γράψω 100-150 χιλιόμετρα σε συνθήκες που να χρησιμοποιώ συχνά το φρένο (δύσκολο για μένα που δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου στην πόλη...) και να το ξαναδούμε μετά...
- Billy_BMW
- Δημοσιεύσεις: 1355
- Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
- Model: -
- Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
- Επικοινωνία:
Δε ξέρω σίγουρα αλλά πιθανολογώ λέγοντας ότι αλλάζοντας την ρακόρ εαν η καινούργια έχει μεγαλύτερη ή μικρότερη διάμετρο στη τρύπα της τότε μπορεί να άλλαξε και η εσωτερική πίεση στα σωληνάκια με αποτέλεσμα να πιέζονται τα έμβολα περισσότερο.
Μια σίγουρη λύση πάντως για το τρίξιμο είναι να πάρεις καθαριστικό φρένων(Αιθέρας σε μορφή spray) και να ρίξεις και στα τακάκια αλλά και σε ένα πανί και με δύναμη να καθαρίσεις τους δίσκους απο τα περιτά υλικά που έχουν απομείνει απο τα προηγούμενα τακάκια,τυχών σκουριές κ.λ.π.Πολλές φορές αρκεί ένα καθάρισμα άλλες φορές επανέρχεται ο θόρυβος μετά απο καιρό και θέλει και άλλα.Χρειάζεται προσοχή όμως να μην πέφτει αιθέρας στο λάστιχο καθαρίζοντάς τα.
Μια σίγουρη λύση πάντως για το τρίξιμο είναι να πάρεις καθαριστικό φρένων(Αιθέρας σε μορφή spray) και να ρίξεις και στα τακάκια αλλά και σε ένα πανί και με δύναμη να καθαρίσεις τους δίσκους απο τα περιτά υλικά που έχουν απομείνει απο τα προηγούμενα τακάκια,τυχών σκουριές κ.λ.π.Πολλές φορές αρκεί ένα καθάρισμα άλλες φορές επανέρχεται ο θόρυβος μετά απο καιρό και θέλει και άλλα.Χρειάζεται προσοχή όμως να μην πέφτει αιθέρας στο λάστιχο καθαρίζοντάς τα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες