Θέμα με τα τακάκια ???

Ερωτήσεις και προβλήματα σχετικα με το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Απάντηση
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Θέμα με τα τακάκια ???

Δημοσίευση από Theod »

Να ρωτήσω μήπως κάποιος έχει ξαναντιμετωπίσει το ίδιο...

Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το σέρβις των 20.000 χλμ στα πλαίσια του οποίου αλλάχτηκαν και τα τακάκια μπροστά (λαμακία μια και βγάζαν πολύ ακόμα, αλλά τέσπα...). Φυσικά η αλλαγή έγινε με γνήσια YAMAHA....
Όλα καλά και μαζί με μια αλλαγή σε ένα ρακόρ από τα σωληνάκια υψηλής, τα φρένα είναι θαυμάσια.

Αλλά...παρατηρώ κάτι περίεργο...Αυξημένος θόρυβος από τα μπροστινά δισκόφρενα χωρίς να ακουμπάω το φρένο-σαν το γνωστό "γδάρσιμο" όταν τα τακάκια είναι πολύ φαγωμένα...και φυσικά είναι πολύ πιο ακουστός όταν ρολλάρω με νεκρά μιας και τότε μειώνεται ο θορυβος του μοτέρ.

Στην αρχή δεν έδωσα σημασία και περίμενα να γράψω μερικά χιλιόμετρα φανταζόμενος ότι χρειάζονται κάμποσο για να πατήσουν σωστά στις δισκόπλακες, αλλά μέχρι στιγμής αρκετά χιλιόμετρα μετά ο θόρυβος παραμένει πολύ πιο έντονος από ότι πριν την αλλαγή.
Σε έναν οπτικό έλεγχο δεν διαπίστωσα κάτι περίεργο, ενώ και τα φρένα σαν λειτουργία-αίσθηση-δύναμη είναι κανονικά και θαυμάσια...αλλά ο θόρυβος έντονος και στα δικά μου αφτιά μου φαίνεται υπερβολικός και ασυνήθιστος...

Έχει κανείς ξαναντιμετωπίσει το ίδιο ή παίζει καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει ???

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

και εγω τα εχω αλλαξει και φυσικα με μαμα και ολλα καλα μηπως λεω μηπως εχουν τα τακακια καμια βρωμια ,σκονη η ........................... :?:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
tzimakos
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ 2007, 23:54
Model: -
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tzimakos »

Αν δεν κανω λαθος,λογω σχετικης απαγορευσης της ΕΕ,απαγορευεται πλεον να τοποθετειται στα υλικα τριβης ο αμυαντος (αν τον γραφω σωστα) επειδη εχει αποδειχθει οτι ειναι καρκινογονος.Ετσι αντικατασταθηκε με αλλα υλικα τριβης τα οποια ομως ''σφυριζουν'' αρκετα...

Ειχα και εγω το ιδιο ''προβλημα'' και οταν απευθυνθηκα σε συνεργειο,αυτο μου ειπαν.. +:Think=+::-k
Εικόνα

Tzimakos_CBF...!!!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

tzimakos έγραψε:Αν δεν κανω λαθος,λογω σχετικης απαγορευσης της ΕΕ,απαγορευεται πλεον να τοποθετειται στα υλικα τριβης ο αμυαντος (αν τον γραφω σωστα) επειδη εχει αποδειχθει οτι ειναι καρκινογονος.Ετσι αντικατασταθηκε με αλλα υλικα τριβης τα οποια ομως ''σφυριζουν'' αρκετα...

Ειχα και εγω το ιδιο ''προβλημα'' και οταν απευθυνθηκα σε συνεργειο,αυτο μου ειπαν.. +:Think=+::-k
Tα υλικά τριβής αν δεν κάνω λάθος είναι αρκετά χρόνια τώρα χωρίς αμίαντο... Που σημαίνει ότι και τα μαμίσια που αλλάχτηκαν χωρίς αμίαντο θα ήταν... +:Think=+::-k
Εξάλλου εδώ δεν μιλάμε για σφύριγμα κατά το φρενάρισμα - μιλάμε για "ήχο γδαρσίματος" κατά το ελεύθερο ρολλάρισμα με τα τακάκια σε απαλή επαφή με τις δισκόπλακες...Να μην σου πω ότι κατά το φρενάρισμα ο θόρυβος μειώνεται... :scratch:

Άβαταρ μέλους
tzimakos
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ 2007, 23:54
Model: -
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tzimakos »

Τοτε δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται...πραγματικα.. :?: +:Think=+::-k
Με τους δισκους,ολα καλα??
Εικόνα

Tzimakos_CBF...!!!

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Frezas »

Θαναση αλλαξα και εγω τακακια πριν 2 βδομαδες στα 17000κμ, σε εμενα ηταν ηδη αρκετα φθαρμενα, ιδιως τα απο μεσα.

Εβαλα και εγω μαμα και δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα ή θορυβο και εχω πολυ καλυτερη αισθηση φρενο απο πριν.

Μηπως δεν εχει γινει κατι σωστα στη τοποθετηση? Ειναι φυσιολογικο να ακουμπανε τα τακακια διαρκως, εστω και λιγο στο δισκο?

Αλλιως μηπως εχεις θεμα με τους δισκους??
show must go on....

Εικόνα

KRHTIKOS
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ 09 Ιούλ 2005, 04:02
Model: -
Τοποθεσία: KPHTH - Άγιος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από KRHTIKOS »

εεεεε μήπως δεν σου έχουν βάλει τα μεταλλικά ελάσματα πίσω από τα τακάκια; Μπορεί να έχουν μείνει πάνω στα παλιά.
Bilias aka Fazer-1000
Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Frezas έγραψε:Εβαλα και εγω μαμα και δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα ή θορυβο και εχω πολυ καλυτερη αισθηση φρενο απο πριν.

Μηπως δεν εχει γινει κατι σωστα στη τοποθετηση? Ειναι φυσιολογικο να ακουμπανε τα τακακια διαρκως, εστω και λιγο στο δισκο?

Αλλιως μηπως εχεις θεμα με τους δισκους??
Οι δίσκοι οπτικά είναι σαν καινούργιοι, γυρίζουν αλφάδι, και στην μανέττα δεν έχω κανένα τρέμουλο ή καμμιά ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

KRHTIKOS έγραψε:εεεεε μήπως δεν σου έχουν βάλει τα μεταλλικά ελάσματα πίσω από τα τακάκια; Μπορεί να έχουν μείνει πάνω στα παλιά.
όπως τα κοιτάω, φαίνονται τα μεταλλικά ελάσματα που υπάρχουν "κουμπωμένα" μαζί με το τακάκι...
Περίεργο...θα ξαναπεράσω καμμιά βόλτα από το συνεργείο για έναν καλύτερο έλεγχο...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Μετά από επίσκεψη στον μάστορα τα βρήκε όλα φυσιολογικά...
Η δική του εξήγηση είναι ότι πιθανώς η πάστα τους χρειάζεται αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα για να λειανθεί η επιφάνειά της και να πατήσουν σωστά...Με παρότρυνε να γράψω 100-150 χιλιόμετρα σε συνθήκες που να χρησιμοποιώ συχνά το φρένο (δύσκολο για μένα που δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου στην πόλη...) και να το ξαναδούμε μετά...

Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Billy_BMW »

Δε ξέρω σίγουρα αλλά πιθανολογώ λέγοντας ότι αλλάζοντας την ρακόρ εαν η καινούργια έχει μεγαλύτερη ή μικρότερη διάμετρο στη τρύπα της τότε μπορεί να άλλαξε και η εσωτερική πίεση στα σωληνάκια με αποτέλεσμα να πιέζονται τα έμβολα περισσότερο.

Μια σίγουρη λύση πάντως για το τρίξιμο είναι να πάρεις καθαριστικό φρένων(Αιθέρας σε μορφή spray) και να ρίξεις και στα τακάκια αλλά και σε ένα πανί και με δύναμη να καθαρίσεις τους δίσκους απο τα περιτά υλικά που έχουν απομείνει απο τα προηγούμενα τακάκια,τυχών σκουριές κ.λ.π.Πολλές φορές αρκεί ένα καθάρισμα άλλες φορές επανέρχεται ο θόρυβος μετά απο καιρό και θέλει και άλλα.Χρειάζεται προσοχή όμως να μην πέφτει αιθέρας στο λάστιχο καθαρίζοντάς τα.

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

εμενα κουδινιζουν και στην παραμικρη λακκουβα το κανει σε ολους αυτο?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες