Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Πριν λίγες ώρες φόρεσα σωληνάκια υψηλής στο μπροστινό φρένο του FZ1...
Αν και έκανα πολύ λίγα χιλιόμετρα (απο τον Καραμανώλη στο Πειραιά μέχρι την Ηλιούπολη) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...Σίγουρα λίγο καλύτερη προοδευτικότητα αλλά η διαφορά με τα μαμίσια είναι μικρή - να μην πω ότι έχω την εντύπωση ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα !!!... Θα αποκτήσω καλύτερη άποψη μόλις κυκλοφορήσω λίγο περισσότερο, πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ η διαφορά δεν είναι αυτή που είχα δει παλιότερα και με είχε εντυπωσιάσει....Σε άλλα μηχανάκια (FZ6 - VSTROM) η διαφορά στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα ήταν μεγάλη σε βαθμό να τα συστήνω ανεπιφύλακτα, αλλά στο FZ1 δεν το φχαριστήθηκα...Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Φωτό σε λίγο...
Αν και έκανα πολύ λίγα χιλιόμετρα (απο τον Καραμανώλη στο Πειραιά μέχρι την Ηλιούπολη) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...Σίγουρα λίγο καλύτερη προοδευτικότητα αλλά η διαφορά με τα μαμίσια είναι μικρή - να μην πω ότι έχω την εντύπωση ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα !!!... Θα αποκτήσω καλύτερη άποψη μόλις κυκλοφορήσω λίγο περισσότερο, πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ η διαφορά δεν είναι αυτή που είχα δει παλιότερα και με είχε εντυπωσιάσει....Σε άλλα μηχανάκια (FZ6 - VSTROM) η διαφορά στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα ήταν μεγάλη σε βαθμό να τα συστήνω ανεπιφύλακτα, αλλά στο FZ1 δεν το φχαριστήθηκα...Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Φωτό σε λίγο...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
αυτο που λες ειναι πολυ μικρο εως ελαχιστα αντιληπτο ακομα και να μπορεσειςTheod έγραψε:Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Φωτό σε λίγο...
να το μετρησεις ειναι αμελητεο σε αριθμητικο αποτελεσμα!
ποιο σημαντικο ειναι να μας πεις εχεις abs?
Βασικά υπάρχουν 2 προβλήματα (το ένα παράγωγο του άλλου).
Το βασικό είναι όπως έγραψα ότι δεν ακολουθήθηκε η μαμά διάταξη και περαστήκανε 2 γραμμές...Αυτό από μόνο του δεν γνωρίζω αν κάνει σοβαρή διαφορά, αν και από ότι ξέρω επειδή η συνολική ποσότητα των υγρών μέσα στις σωληνώσεις αλλάζει (αυξάνει), η τρόμπα πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στο κύκλωμα για το ίδιο αποτέλεσμα στις δαγκάνες... ίσως έτσι να εξηγείται και το ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα για το ίδιο φρενάρισμα...
Το παράγωγο είναι ότι λόγω των 2 γραμμών η διαδρομή και η γωνία που ακολούθησαν οι σωληνώσεις ήταν διαφορετική με αποτέλεσμα ο αποστάτης της αριστερής δαγκάνας που συγκρατούσε σταθερό το μαμά σωληνάκι να εξαναγκάζει το καινούργιο να παίρνει μια περίεργη (και πολύ κλειστή) γωνία και αυτό ίσως να έχει επίπτωση στην πίεση που φθάνει στην δαγκάνα του αριστερού δισκοφρένου...
Το θέμα δεν είναι τόσο στην δύναμη των φρένων όσο κυρίως στην περίεργη αίσθηση που αυτά δίνουν... Σαν να φόρεσα σκληρά τακάκια ένα πράγμα ενώ κανονικά θα έπρεπε να νοιώθω το αντίθετο...
Τέσπα, το πρόβλημα διαγνώστηκε αμέσως και τις επόμενες ημέρες θα περαστούν νέα σωληνάκια υψηλής αυτήν την φορά με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα ώστε να ακολουθήσουμε ακριβώς το μαμίσιο σετ-απ....Τότε θα δούμε...
Το βασικό είναι όπως έγραψα ότι δεν ακολουθήθηκε η μαμά διάταξη και περαστήκανε 2 γραμμές...Αυτό από μόνο του δεν γνωρίζω αν κάνει σοβαρή διαφορά, αν και από ότι ξέρω επειδή η συνολική ποσότητα των υγρών μέσα στις σωληνώσεις αλλάζει (αυξάνει), η τρόμπα πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στο κύκλωμα για το ίδιο αποτέλεσμα στις δαγκάνες... ίσως έτσι να εξηγείται και το ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα για το ίδιο φρενάρισμα...
Το παράγωγο είναι ότι λόγω των 2 γραμμών η διαδρομή και η γωνία που ακολούθησαν οι σωληνώσεις ήταν διαφορετική με αποτέλεσμα ο αποστάτης της αριστερής δαγκάνας που συγκρατούσε σταθερό το μαμά σωληνάκι να εξαναγκάζει το καινούργιο να παίρνει μια περίεργη (και πολύ κλειστή) γωνία και αυτό ίσως να έχει επίπτωση στην πίεση που φθάνει στην δαγκάνα του αριστερού δισκοφρένου...
Το θέμα δεν είναι τόσο στην δύναμη των φρένων όσο κυρίως στην περίεργη αίσθηση που αυτά δίνουν... Σαν να φόρεσα σκληρά τακάκια ένα πράγμα ενώ κανονικά θα έπρεπε να νοιώθω το αντίθετο...
Τέσπα, το πρόβλημα διαγνώστηκε αμέσως και τις επόμενες ημέρες θα περαστούν νέα σωληνάκια υψηλής αυτήν την φορά με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα ώστε να ακολουθήσουμε ακριβώς το μαμίσιο σετ-απ....Τότε θα δούμε...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Τα υδραυλικά δισκόφρενα, τα οποία είναι ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος επιβράδυνσης, αποτελούν εφαρμογή της αρχής του Pascal: "Η πίεση που ασκείται σε ένα σημείο υγρού που ισορροπεί μεταδίδεται αμετάβλητη σε όλα του τα σημεία". Το κλειδί είναι η λέξη "πίεση", η οποία ορίζεται ως το πηλίκο της δύναμης δια της επιφάνειας στην οποία αυτή ασκείται (Ρ=F/Α). Δηλαδή, για την ίδια πίεση, όσο μεγαλύτερη επιφάνεια έχουμε τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται. Στην περίπτωση του υδραυλικού δισκόφρενου, ένα έμβολο με μικρή επιφάνεια βρίσκεται στην τρόμπα της μανέτας (ή του πεντάλ, αν πρόκειται για πίσω φρένο) και ένα ή περισσότερα έμβολα με μεγάλη επιφάνεια βρίσκονται στις δαγκάνες. Ασκώντας μικρή δύναμη στη μανέτα εφαρμόζεται μεγάλη δύναμη στο δίσκο, ώστε να μείνει η πίεση (το πηλίκο δύναμης δια της επιφάνειας) ίδια.Theod έγραψε: Αυτό από μόνο του δεν γνωρίζω αν κάνει σοβαρή διαφορά, αν και από ότι ξέρω επειδή η συνολική ποσότητα των υγρών μέσα στις σωληνώσεις αλλάζει (αυξάνει), η τρόμπα πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στο κύκλωμα για το ίδιο αποτέλεσμα στις δαγκάνες... ίσως έτσι να εξηγείται και το ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα για το ίδιο φρενάρισμα...
Εσυ ετσι που το εχεις στημενο λογικα θα ειχες ελαχιστα καλυτερο φρενο αφου ειναι ξεχωριστα τα σωληνακια , 2 ξεχωριστες , ιδιες ομως δυναμεις τωρα ασκουνται στη μανετα , αλλα ειπα ελαχιστα καλυτερα !
Μα οι επιφάνειες εμβόλων τρόμπας και δαγκάνας δεν μεταβλήθηκαν....το μόνο που άλλαξε είναι ότι αυξήθηκε κάτι ψιλά η συνολική μάζα του συμπιεζόμενου υγρού....
Από ότι συζήτησα με "ειδικό" στο θέμα, συνήθως η διπλή γραμμή απαιτεί και μεγαλύτερη τρόμπα για να αποδώσει τα μέγιστα... Τέσπα πάντα πίστευα ότι σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερα να κρατάς την μαμά διάταξη...Πάντως το ότι τώρα θέλει περισσότερη δύναμη στην μανέτα είναι σίγουρο...Το αν αυτό οφείλεται στην 2πλή γραμμή ή στην άσχημη γωνία που κάνει η μια γραμμή στην αριστερή δαγκάνα δεν το ξέρω ακόμα - υποθέτω ότι οφείλεται ΚΑΙ στα δύο... Αφού όμως μπήκα στον χορό αναγκαστικά θα χορέψω και θα το λύσω το πρόβλημα...να είσαι σίγουρος για αυτό...
Από ότι συζήτησα με "ειδικό" στο θέμα, συνήθως η διπλή γραμμή απαιτεί και μεγαλύτερη τρόμπα για να αποδώσει τα μέγιστα... Τέσπα πάντα πίστευα ότι σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερα να κρατάς την μαμά διάταξη...Πάντως το ότι τώρα θέλει περισσότερη δύναμη στην μανέτα είναι σίγουρο...Το αν αυτό οφείλεται στην 2πλή γραμμή ή στην άσχημη γωνία που κάνει η μια γραμμή στην αριστερή δαγκάνα δεν το ξέρω ακόμα - υποθέτω ότι οφείλεται ΚΑΙ στα δύο... Αφού όμως μπήκα στον χορό αναγκαστικά θα χορέψω και θα το λύσω το πρόβλημα...να είσαι σίγουρος για αυτό...
Με μερικές φωτό θα καταλάβετε καλύτερα....
Η διπλή γραμμή όπως ξεκινά από την τρόμπα...Οπτικά μαμάτα φαίνονται...
Η δεξιά (όπως κάθεσαι) μεριά...Μια χαρά και εδώ....
Και η αριστερή (όπως κάθεσαι) μεριά...Βλέπετε πως ο αποστάτης αναγκάζει το σωληνάκι σε μια περίεργη και άσχημη γωνία...και αυτό γιατί τα μαμά σωληνάκι ερχόταν από τον διακλαδωτήρα με άλλη γωνία, ενώ τώρα καταβαίνει ευθεία από τον λαιμό και δεν κάθεται σωστά...
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος τι φταίει, πάντως καλύτερη αίσθηση από πριν δεν έχω-μάλλον χειρότερη...και έχοντας εμπειρία από αλλαγές με σωληνάκια υψηλής σε προηγούμενα μηχανάκια πιστεύω ότι μπορώ να κρίνω... Θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα που θα προκύψουν...Πάντως καλού-κακού έχω πει στον Σταμάτη να κρατήσει τα μαμίσια σωληνάκια οπότε στην ανάγκη τα ξαναπερνάω πάνω και καθάρισα...Σιγά μην κάτσω να σκάσω...
Η διπλή γραμμή όπως ξεκινά από την τρόμπα...Οπτικά μαμάτα φαίνονται...
Η δεξιά (όπως κάθεσαι) μεριά...Μια χαρά και εδώ....
Και η αριστερή (όπως κάθεσαι) μεριά...Βλέπετε πως ο αποστάτης αναγκάζει το σωληνάκι σε μια περίεργη και άσχημη γωνία...και αυτό γιατί τα μαμά σωληνάκι ερχόταν από τον διακλαδωτήρα με άλλη γωνία, ενώ τώρα καταβαίνει ευθεία από τον λαιμό και δεν κάθεται σωστά...
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος τι φταίει, πάντως καλύτερη αίσθηση από πριν δεν έχω-μάλλον χειρότερη...και έχοντας εμπειρία από αλλαγές με σωληνάκια υψηλής σε προηγούμενα μηχανάκια πιστεύω ότι μπορώ να κρίνω... Θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα που θα προκύψουν...Πάντως καλού-κακού έχω πει στον Σταμάτη να κρατήσει τα μαμίσια σωληνάκια οπότε στην ανάγκη τα ξαναπερνάω πάνω και καθάρισα...Σιγά μην κάτσω να σκάσω...
τα υγρα ειναι μια χαρα απλως πηγαινα ταπα..................................jskf16 έγραψε:τα υγρα ποσο καιρο τα εχεις? τα ψιλοβρασαμε βλεπωθεοδωρος έγραψε:ωραια οποτε αναμενουμε .................................οχι τιποτα αλλο γιατι κυριακη τα ζορισα σε επαρχιακο κατηφορικο με φουρκετες και στην πορεια ηθελα λιγο πιο πολυ δυναμη στην μανετα αλλα απο αισθηση η ιδια χωρις προβληματα
Theod θα τα εχεις στον πλαταμωνα η θα τα εχεις τσεκαρει μεχρι τοτε
νους χανια και σωματι στρινγκ
Δεν ξέρω φίλε μου...Δεν εξαρτάται μόνο από εμένα...το συνεργείο μου είπε ότι θα κοιτάξει τι σωληνάκια κυκλοφορούν στην αγορά με την διάταξη που είχε το FZ1 και θα δεί ποιό μπορεί να ταιριάξει...ίσως να χρειαστεί και κάποια πατέντα στον αποστάτη της αριστερής δαγκάνας....θα τηλεφωνήσω αυτήν την εβδομάδα και ανάλογα τι θα μου πεί...
Μην φανταστείς πάντως ότι υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα όπως είναι και πρέπει άμεσα και οπωσδήποτε να το φτιάξω...Δύναμη στα φρένα έχει κανονικά..απλά λίγο περίεργη και 'ξύλινη" αίσθηση...
Μην φανταστείς πάντως ότι υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα όπως είναι και πρέπει άμεσα και οπωσδήποτε να το φτιάξω...Δύναμη στα φρένα έχει κανονικά..απλά λίγο περίεργη και 'ξύλινη" αίσθηση...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης