Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Ναι...
Ειρωνία της τύχης....Την Πέμπτη (1 μέρα πριν την αναχώρηση) ο λαστιχάς με ειδοποιεί ότι ήρθαν τα Metzeler Μ3 που είχα παραγγείλει και να περάσω να τα βάλουμε.... Σκέφτηκα ότι αφού είναι να γράψω 1.000+ χιλιόμετρα κυρίως στην Εθνική, ήταν καλύτερο να πάω με τα παλιά για να μην τετραγωνίσω τα ολοκαίνουργια λάστιχα στις μεγάλες ευθείες της συγκεκριμένης διαδρομής.... του είπα λοιπόν ότι θα τα βάλω με την επιστροφή μου την Δευτέρα....Που να το φανταστώ φυσικά...
Πάντως αν το μυαλό σου πάει σε αυτό, έχω την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο ατύχημα δεν σωζότανε ότι και να φόραγα...
Ειρωνία της τύχης....Την Πέμπτη (1 μέρα πριν την αναχώρηση) ο λαστιχάς με ειδοποιεί ότι ήρθαν τα Metzeler Μ3 που είχα παραγγείλει και να περάσω να τα βάλουμε.... Σκέφτηκα ότι αφού είναι να γράψω 1.000+ χιλιόμετρα κυρίως στην Εθνική, ήταν καλύτερο να πάω με τα παλιά για να μην τετραγωνίσω τα ολοκαίνουργια λάστιχα στις μεγάλες ευθείες της συγκεκριμένης διαδρομής.... του είπα λοιπόν ότι θα τα βάλω με την επιστροφή μου την Δευτέρα....Που να το φανταστώ φυσικά...
Πάντως αν το μυαλό σου πάει σε αυτό, έχω την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο ατύχημα δεν σωζότανε ότι και να φόραγα...
οχι,μιλησα με τον παντελη τον billy και τον φρεζα και μου ειπαν οτι σου βγηκε απο στοπ μια γκομενα οποτε τι να προλαβεις ....................................
απλως τα ειδα στην φωτο......................
υ.γ.
τα παιδια μου ειπαν οτι η κοπελα που σε χτυπησε ειχε παρει το διπλωμα καμια εβδομαδα................ουπς
απλως τα ειδα στην φωτο......................
υ.γ.
τα παιδια μου ειπαν οτι η κοπελα που σε χτυπησε ειχε παρει το διπλωμα καμια εβδομαδα................ουπς
νους χανια και σωματι στρινγκ
Αααα και κάτι που με όλα αυτά ξέχασα να γράψω...
Την προηγούμενη εβδομάδα με το συνεργείο κάναμε μια δοκιμή αφαιρώντας εντελώς τον αποστάτη για να δούμε αν τυχόν θα υπάρξει κάποια βελτίωση...
Από την μικρή βόλτα που έκανα όντως διαπίστωσα ότι αμέσως άλλαξε προς το καλύτερο η αίσθηση των φρένων, οπότε μάλλον προσανατολιζόμαστε σε πατέντα στον αποστάτη ώστε το σωληνάκι να κατεβαίνει χωρίς απότομη γωνία...
Μέχρι όμως να το φτιάξουμε δεν ήταν δυνατόν να παραμείνει χωρίς καθόλου αποστάτη μιας και τότε όλη η ταλάντωση στο σωληνάκι από την λειτουργία του πηρουνιού γινότανε ακριβώς στην ένωση του σωλήνα με το ρακόρ και αυτό απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας....έτσι ο αποστάτης ξανατοποθετήθηκε εν όψει του ταξιδιού με την προοπτική να το φτιάξουμε αμέσως μετά....
όσο για το δίπλωμα της κοπέλας.... ήξερα ότι ήταν φρέσκια οδηγός, αλλά δεν ήξερα ότι ήταν τόσο φρέσκια...
Την προηγούμενη εβδομάδα με το συνεργείο κάναμε μια δοκιμή αφαιρώντας εντελώς τον αποστάτη για να δούμε αν τυχόν θα υπάρξει κάποια βελτίωση...
Από την μικρή βόλτα που έκανα όντως διαπίστωσα ότι αμέσως άλλαξε προς το καλύτερο η αίσθηση των φρένων, οπότε μάλλον προσανατολιζόμαστε σε πατέντα στον αποστάτη ώστε το σωληνάκι να κατεβαίνει χωρίς απότομη γωνία...
Μέχρι όμως να το φτιάξουμε δεν ήταν δυνατόν να παραμείνει χωρίς καθόλου αποστάτη μιας και τότε όλη η ταλάντωση στο σωληνάκι από την λειτουργία του πηρουνιού γινότανε ακριβώς στην ένωση του σωλήνα με το ρακόρ και αυτό απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας....έτσι ο αποστάτης ξανατοποθετήθηκε εν όψει του ταξιδιού με την προοπτική να το φτιάξουμε αμέσως μετά....
όσο για το δίπλωμα της κοπέλας.... ήξερα ότι ήταν φρέσκια οδηγός, αλλά δεν ήξερα ότι ήταν τόσο φρέσκια...
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Εδω ειμαστεεεεε....
Για_ααα, να επαναφερω το θεμα προς τα "πάνω".
Το περασμένο Σάββατο αλλαξα τα υγρά (καφέ) των φρένων!
Με καλη εξαερωση (+mityvac) και με τα motul 5.1, ειδα αισθητη διαφορά, ειδικα τα μπροστα αγριεψαν, και εχουν αμεση αποκριση. Με τα χρονια (4y/o 22χ_km), ειχαν χασει μερος της αισθησης!
Τωρα, θελω να ρωτησω:
1)Αξίζει να βαλω τα υψηλής μπροστά?
2)Αν ναι, ποια μάρκα? Στο Αμερικανικο πχ, καποιοι ελεγαν οτι τα G@lfer, δεν ηταν και τοσο καλής ποιότητας!!!!
Αν η βελτιωση ειναι ελαχιστη, γιατι πχ χρειαζεται και τρομπα, εεεεε, τοτε θα κατσω στα αυγά μου.... (ειναι και της Λαμπρής)
Για_ααα, να επαναφερω το θεμα προς τα "πάνω".
Το περασμένο Σάββατο αλλαξα τα υγρά (καφέ) των φρένων!
Με καλη εξαερωση (+mityvac) και με τα motul 5.1, ειδα αισθητη διαφορά, ειδικα τα μπροστα αγριεψαν, και εχουν αμεση αποκριση. Με τα χρονια (4y/o 22χ_km), ειχαν χασει μερος της αισθησης!
Τωρα, θελω να ρωτησω:
1)Αξίζει να βαλω τα υψηλής μπροστά?
2)Αν ναι, ποια μάρκα? Στο Αμερικανικο πχ, καποιοι ελεγαν οτι τα G@lfer, δεν ηταν και τοσο καλής ποιότητας!!!!
Αν η βελτιωση ειναι ελαχιστη, γιατι πχ χρειαζεται και τρομπα, εεεεε, τοτε θα κατσω στα αυγά μου.... (ειναι και της Λαμπρής)
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
savvas έγραψε: 1)Αξίζει να βαλω τα υψηλής μπροστά?
Mακροχρονια κανεις αποσβεση των χρηματων σου στανταρ αξιζουν
2)Αν ναι, ποια μάρκα? Στο Αμερικανικο πχ, καποιοι ελεγαν οτι τα G@lfer, δεν ηταν και τοσο καλής ποιότητας!!!!
hell ή goodrich
Αν η βελτιωση ειναι ελαχιστη, γιατι πχ χρειαζεται και τρομπα, εεεεε, τοτε θα κατσω στα αυγά μου.... (ειναι και της Λαμπρής)
Τρομπα δε χρειαζεται , απλα θα εχεις καλυτερη αισθηση , δε θα εχεις και αυτες τις συστολες διαστολες που υπαρχουν στα μαμα σωληνακια κ.α , μιλαμε παντα χωρις να εχεις abs
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Έτσι κι αλλιώς στα 4-5 χρόνια τα μαμά σωληνάκια θέλουν άλλαγμα γιατί ξεραίνονται και χάνουν μεγάλο μέρος της αίσθησης που μεταφέρουν. Προβλέπεται και στον επίσημο πίνακα συντήρησης άλλωστε. Οπότε αφού η αλλαγή τους είναι δεδομένη, αντί να βάλεις τα ίδια βάλε υψηλής. Το ίδιο και φθηνότερα θα σου έρθουν.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν διαφορές από μάρκα σε μάρκα. Όλα με τον ίδιο τρόπο φτιάχνονται και όλα την ίδια δουλειά κάνουν. Σωστοί τερματισμοί-ενώσεις στα ρακόρ να γίνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα ότι σωληνάκι και να βάλεις.
Η βελτίωση δεν είναι μεγάλη (τετραπίστονες γαρ) αλλά έτσι κι αλλιώς τι είχες-τι έχασες... Εγώ τα άλλαξα όταν τα μαμά ήταν ακόμα καινούργια και η διαφορά ήταν μικρή μεν - αισθητή δε. Το πιθανότερο όμως στην δική σου περίπτωση (4 χρόνια μετά) τα μαμίσια να είναι πια σε αρκετά χειρότερη κατάσταση οπότε να δεις ακόμα μεγαλύτερη διαφορά προς το καλύτερο. Έπρεπε να τα αλλάξεις όταν έκανες την αλλαγή των υγρών. Και θα έβλεπες ακόμα μεγαλύτερη διαφορά από αυτή που είδες, και θα σου ερχόταν φθηνότερα - τώρα θα διπλοπληρώσεις υγρά και εργασία...
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν διαφορές από μάρκα σε μάρκα. Όλα με τον ίδιο τρόπο φτιάχνονται και όλα την ίδια δουλειά κάνουν. Σωστοί τερματισμοί-ενώσεις στα ρακόρ να γίνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα ότι σωληνάκι και να βάλεις.
Η βελτίωση δεν είναι μεγάλη (τετραπίστονες γαρ) αλλά έτσι κι αλλιώς τι είχες-τι έχασες... Εγώ τα άλλαξα όταν τα μαμά ήταν ακόμα καινούργια και η διαφορά ήταν μικρή μεν - αισθητή δε. Το πιθανότερο όμως στην δική σου περίπτωση (4 χρόνια μετά) τα μαμίσια να είναι πια σε αρκετά χειρότερη κατάσταση οπότε να δεις ακόμα μεγαλύτερη διαφορά προς το καλύτερο. Έπρεπε να τα αλλάξεις όταν έκανες την αλλαγή των υγρών. Και θα έβλεπες ακόμα μεγαλύτερη διαφορά από αυτή που είδες, και θα σου ερχόταν φθηνότερα - τώρα θα διπλοπληρώσεις υγρά και εργασία...
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Τετ 25 Ιούλ 2007, 11:11
- Επικοινωνία:
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Σορρυ για το σπαμ αλλα σωληνακια υψηλης σε ABS μπαινουν? αξιζει τον κοπο?
- johnmiry
- Δημοσιεύσεις: 407
- Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Kavala
- Επικοινωνία:
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Σε ερώτηση που έκανα, μου είπαν οι "ειδικοι" ότι δεν υπάρχει ακόμα έτοιμο κιτ
απο σωληνάκια για τα μοντέλα με ABS...., ότι το κόστος θα είναι μεγαλύτερο κλπ.
Γνώμη μου είναι ότι τα σωληνάκια μπορείς να τα φτιάξεις παντού και να το λύσεις αυτό,
αλλά επίσης και ότι δεν έχεις να κερδίσεις κάτι, γιατί ακόμα και μετά από πολύ σκληρή χρήση
σε πίστα, τα υγρά δεν ζεστένονται τόσο ώστε να πέσει η μανέτα και συνεπώς
η απόδοση του συστήματος πέδησης.......
απο σωληνάκια για τα μοντέλα με ABS...., ότι το κόστος θα είναι μεγαλύτερο κλπ.
Γνώμη μου είναι ότι τα σωληνάκια μπορείς να τα φτιάξεις παντού και να το λύσεις αυτό,
αλλά επίσης και ότι δεν έχεις να κερδίσεις κάτι, γιατί ακόμα και μετά από πολύ σκληρή χρήση
σε πίστα, τα υγρά δεν ζεστένονται τόσο ώστε να πέσει η μανέτα και συνεπώς
η απόδοση του συστήματος πέδησης.......
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
σιγουρα θαναση?............................αααααχχχχχχ μαζευονται πολλα μαμαω λιστα πρεπει να φτιαξωTheod έγραψε:Έτσι κι αλλιώς στα 4-5 χρόνια τα μαμά σωληνάκια θέλουν άλλαγμα γιατί ξεραίνονται και χάνουν μεγάλο μέρος της αίσθησης που μεταφέρουν. Προβλέπεται και στον επίσημο πίνακα συντήρησης άλλωστε.
νους χανια και σωματι στρινγκ
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Σίγουρα....
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
Τανάσεν, μονος μου τα μαστορευω! σαν hobby το κανω, και το μπουκαλακι των υγρων (5.1/500ml/11€), φθανει για πολλές αλλαγες ακομα!Theod έγραψε:...... και θα σου ερχόταν φθηνότερα - τώρα θα διπλοπληρώσεις υγρά και εργασία...
ΥΓ. Θαναση, αν μπορεσεις καποια μερα, βαλε φωτο με τους αποστατες που χρησιμοποιησες για να στερεωσεις τα σωληνακια χαμηλά κοντά στη μπουκάλα. Αν και σε καποιες φωτο που ειδα στο νετ με Fazer, τις εχουν αφησει free...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
...δε καταλαβες , απο την ωρα που το ανοιξεις και βαλεις οσο χρειαστεις , το δοχειο μετα στο καλαθο των αχρηστων , δε κραταμε τα υγρα αφου τα ανοιξουμε ...savvas έγραψε:Τανάσεν, μονος μου τα μαστορευω! σαν hobby το κανω, και το μπουκαλακι των υγρων (5.1/500ml/11€), φθανει για πολλές αλλαγες ακομα!Theod έγραψε:...... και θα σου ερχόταν φθηνότερα - τώρα θα διπλοπληρώσεις υγρά και εργασία...
Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....
ΠΟΤΕ free χωρίς αποστάτες...Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ...
Αν το αφήσεις χωρίς αποστάτες τότε το "σουστάρισμα" από την λειτουργία του πηρουνιού γίνεται ακριβώς στο σημείο της ένωσης του σωλήνα με το ρακόρ... Είναι ο πιο αδύνατος κρίκος του συτήματος και με τον καιρό θα χαλαρώσει και δεν ξέρεις πότε μπορεί να γίνει η ζημιά....Αυτοί που τα κάνουν έτσι, ή δεν τους το είπε κανείς ή απλά είναι ανεύθυνοι... Ο αποστάτης κρατάει σταθερό το τελευταίο τμήμα του σωλήνα μαζί με το ρακόρ και έτσι αναγκάζει το σουστάρισμα να γίνεται πιο πάνω - στο σωληνάκι όπου είναι ασφαλές...
Αποστάτες άλλους δεν έβαλα. Τα προβλήματα που είχα στην αρχή με την απότομη γωνία ήταν απλά λάθος τοποθέτηση από το συνεργείο.... Μαστοράκος τοποθέτησε λίγο διαφορετικά τον μαμίσιο αποστάτη και όλα ήρθαν στα φυσιολογικά τους...
όσο για τα υγρά...από την στιγμή που θα ανοιχτούν απορροφούν υγρασία από το περιβάλλον και σύντομα είναι άχρηστα...Αν βάλεις τα σωληνάκια και χρησιμοποιήσεις υγρά από το ίδιο μπουκάλι, τουλάχιστον τοποθέτησέ τα στο μηχανάκι όσο πιο γρήγορα γίνεται...
Αν το αφήσεις χωρίς αποστάτες τότε το "σουστάρισμα" από την λειτουργία του πηρουνιού γίνεται ακριβώς στο σημείο της ένωσης του σωλήνα με το ρακόρ... Είναι ο πιο αδύνατος κρίκος του συτήματος και με τον καιρό θα χαλαρώσει και δεν ξέρεις πότε μπορεί να γίνει η ζημιά....Αυτοί που τα κάνουν έτσι, ή δεν τους το είπε κανείς ή απλά είναι ανεύθυνοι... Ο αποστάτης κρατάει σταθερό το τελευταίο τμήμα του σωλήνα μαζί με το ρακόρ και έτσι αναγκάζει το σουστάρισμα να γίνεται πιο πάνω - στο σωληνάκι όπου είναι ασφαλές...
Αποστάτες άλλους δεν έβαλα. Τα προβλήματα που είχα στην αρχή με την απότομη γωνία ήταν απλά λάθος τοποθέτηση από το συνεργείο.... Μαστοράκος τοποθέτησε λίγο διαφορετικά τον μαμίσιο αποστάτη και όλα ήρθαν στα φυσιολογικά τους...
όσο για τα υγρά...από την στιγμή που θα ανοιχτούν απορροφούν υγρασία από το περιβάλλον και σύντομα είναι άχρηστα...Αν βάλεις τα σωληνάκια και χρησιμοποιήσεις υγρά από το ίδιο μπουκάλι, τουλάχιστον τοποθέτησέ τα στο μηχανάκι όσο πιο γρήγορα γίνεται...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες