Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....

Ερωτήσεις και προβλήματα σχετικα με το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....

Δημοσίευση από Theod »

Πριν λίγες ώρες φόρεσα σωληνάκια υψηλής στο μπροστινό φρένο του FZ1...

Αν και έκανα πολύ λίγα χιλιόμετρα (απο τον Καραμανώλη στο Πειραιά μέχρι την Ηλιούπολη) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...Σίγουρα λίγο καλύτερη προοδευτικότητα αλλά η διαφορά με τα μαμίσια είναι μικρή - να μην πω ότι έχω την εντύπωση ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα !!!... Θα αποκτήσω καλύτερη άποψη μόλις κυκλοφορήσω λίγο περισσότερο, πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ η διαφορά δεν είναι αυτή που είχα δει παλιότερα και με είχε εντυπωσιάσει....Σε άλλα μηχανάκια (FZ6 - VSTROM) η διαφορά στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα ήταν μεγάλη σε βαθμό να τα συστήνω ανεπιφύλακτα, αλλά στο FZ1 δεν το φχαριστήθηκα...Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Φωτό σε λίγο...

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

καλοριζικα μεγαλε

πιστευω οτι θα κανουν δουλεια οταν αρχιζεις να τα πιεζεις :roll:

αναμενουμε τις πληροφοριες σου
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

περιμενουμε αρχοντα ................................................ +:Whistle=+::-

:/abwave::)
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Σωληνάκια υψηλής στο FZ1....

Δημοσίευση από jskf16 »

Theod έγραψε:Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Φωτό σε λίγο...
αυτο που λες ειναι πολυ μικρο εως ελαχιστα αντιληπτο ακομα και να μπορεσεις
να το μετρησεις ειναι αμελητεο σε αριθμητικο αποτελεσμα!
ποιο σημαντικο ειναι να μας πεις εχεις abs? :roll:

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Frezas »

Το μηχανακι του Θαναση δεν εχει ABS και οντως κατι δεν εχει γινει καλα με τη τοποθετηση ή τη διαταξη γιατι οδηγησα και εγω το μηχανακι του προχθες και τα φρενα ηταν χειροτερα απο το δικο μου που ειναι μαμα.

Αρα καλα τα λεει και συντομα θα ξαναπαει το μηχανακι στο συνεργειο και θα εχουμε νεοτερα.
show must go on....

Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Βασικά υπάρχουν 2 προβλήματα (το ένα παράγωγο του άλλου).

Το βασικό είναι όπως έγραψα ότι δεν ακολουθήθηκε η μαμά διάταξη και περαστήκανε 2 γραμμές...Αυτό από μόνο του δεν γνωρίζω αν κάνει σοβαρή διαφορά, αν και από ότι ξέρω επειδή η συνολική ποσότητα των υγρών μέσα στις σωληνώσεις αλλάζει (αυξάνει), η τρόμπα πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στο κύκλωμα για το ίδιο αποτέλεσμα στις δαγκάνες... ίσως έτσι να εξηγείται και το ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα για το ίδιο φρενάρισμα...

Το παράγωγο είναι ότι λόγω των 2 γραμμών η διαδρομή και η γωνία που ακολούθησαν οι σωληνώσεις ήταν διαφορετική με αποτέλεσμα ο αποστάτης της αριστερής δαγκάνας που συγκρατούσε σταθερό το μαμά σωληνάκι να εξαναγκάζει το καινούργιο να παίρνει μια περίεργη (και πολύ κλειστή) γωνία και αυτό ίσως να έχει επίπτωση στην πίεση που φθάνει στην δαγκάνα του αριστερού δισκοφρένου...

Το θέμα δεν είναι τόσο στην δύναμη των φρένων όσο κυρίως στην περίεργη αίσθηση που αυτά δίνουν... Σαν να φόρεσα σκληρά τακάκια ένα πράγμα ενώ κανονικά θα έπρεπε να νοιώθω το αντίθετο...

Τέσπα, το πρόβλημα διαγνώστηκε αμέσως και τις επόμενες ημέρες θα περαστούν νέα σωληνάκια υψηλής αυτήν την φορά με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα ώστε να ακολουθήσουμε ακριβώς το μαμίσιο σετ-απ....Τότε θα δούμε...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jskf16 »

Theod έγραψε: Αυτό από μόνο του δεν γνωρίζω αν κάνει σοβαρή διαφορά, αν και από ότι ξέρω επειδή η συνολική ποσότητα των υγρών μέσα στις σωληνώσεις αλλάζει (αυξάνει), η τρόμπα πρέπει να ασκήσει περισσότερη πίεση στο κύκλωμα για το ίδιο αποτέλεσμα στις δαγκάνες... ίσως έτσι να εξηγείται και το ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα για το ίδιο φρενάρισμα...
Τα υδραυλικά δισκόφρενα, τα οποία είναι ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος επιβράδυνσης, αποτε­λούν εφαρμογή της αρχής του Pascal: "Η πίεση που ασκείται σε ένα σημείο υγρού που ισορροπεί μεταδίδεται αμε­τάβλητη σε όλα του τα σημεία". Το κλειδί είναι η λέξη "πίεση", η οποία ορίζεται ως το πηλίκο της δύναμης δια της επιφάνειας στην οποία αυτή ασκείται (Ρ=F/Α). Δηλαδή, για την ίδια πίεση, όσο μεγαλύτερη επιφάνεια έχουμε τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται. Στην περίπτωση του υδραυλικού δισκόφρενου, ένα έμβολο με μικρή επιφάνεια βρίσκεται στην τρόμπα της μανέτας (ή του πεντάλ, αν πρόκειται για πίσω φρένο) και ένα ή περισσότερα έμβολα με μεγάλη επιφάνεια βρίσκονται στις δαγκάνες. Ασκώντας μικρή δύναμη στη μανέτα εφαρμόζεται μεγάλη δύναμη στο δίσκο, ώστε να μείνει η πίεση (το πηλίκο δύναμης δια της επιφάνειας) ίδια.
Εσυ ετσι που το εχεις στημενο λογικα θα ειχες ελαχιστα καλυτερο φρενο αφου ειναι ξεχωριστα τα σωληνακια , 2 ξεχωριστες , ιδιες ομως δυναμεις τωρα ασκουνται στη μανετα , αλλα ειπα ελαχιστα καλυτερα !

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Μα οι επιφάνειες εμβόλων τρόμπας και δαγκάνας δεν μεταβλήθηκαν....το μόνο που άλλαξε είναι ότι αυξήθηκε κάτι ψιλά η συνολική μάζα του συμπιεζόμενου υγρού....
Από ότι συζήτησα με "ειδικό" στο θέμα, συνήθως η διπλή γραμμή απαιτεί και μεγαλύτερη τρόμπα για να αποδώσει τα μέγιστα... Τέσπα πάντα πίστευα ότι σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερα να κρατάς την μαμά διάταξη...Πάντως το ότι τώρα θέλει περισσότερη δύναμη στην μανέτα είναι σίγουρο...Το αν αυτό οφείλεται στην 2πλή γραμμή ή στην άσχημη γωνία που κάνει η μια γραμμή στην αριστερή δαγκάνα δεν το ξέρω ακόμα - υποθέτω ότι οφείλεται ΚΑΙ στα δύο... Αφού όμως μπήκα στον χορό αναγκαστικά θα χορέψω και θα το λύσω το πρόβλημα...να είσαι σίγουρος για αυτό...

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

ωραια οποτε αναμενουμε .................................οχι τιποτα αλλο γιατι κυριακη τα ζορισα σε επαρχιακο κατηφορικο με φουρκετες και στην πορεια ηθελα λιγο πιο πολυ δυναμη στην μανετα αλλα απο αισθηση η ιδια χωρις προβληματα :roll:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jskf16 »

θεοδωρος έγραψε:ωραια οποτε αναμενουμε .................................οχι τιποτα αλλο γιατι κυριακη τα ζορισα σε επαρχιακο κατηφορικο με φουρκετες και στην πορεια ηθελα λιγο πιο πολυ δυναμη στην μανετα αλλα απο αισθηση η ιδια χωρις προβληματα :roll:
τα υγρα ποσο καιρο τα εχεις? τα ψιλοβρασαμε βλεπω :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jskf16 »

Theod , αναφερα το παραπανω για το θεμα της δυναμης και πως κατανεμεται στο υδραυλικο συστημα αφου τα υπολοιπα τα εχεις αφησει οπως ητανε , απλα
ξαναλεω οτι επρεπε να αισθανεσαι ελαχιστα καλυτερο φρενο και ποιο προοδευτικο! αναμενουμε τα αποτελεσματα..... :!: :wink: :D

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Με μερικές φωτό θα καταλάβετε καλύτερα....


Η διπλή γραμμή όπως ξεκινά από την τρόμπα...Οπτικά μαμάτα φαίνονται...
Εικόνα


Η δεξιά (όπως κάθεσαι) μεριά...Μια χαρά και εδώ....
Εικόνα


Και η αριστερή (όπως κάθεσαι) μεριά...Βλέπετε πως ο αποστάτης αναγκάζει το σωληνάκι σε μια περίεργη και άσχημη γωνία...και αυτό γιατί τα μαμά σωληνάκι ερχόταν από τον διακλαδωτήρα με άλλη γωνία, ενώ τώρα καταβαίνει ευθεία από τον λαιμό και δεν κάθεται σωστά...
Εικόνα


Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος τι φταίει, πάντως καλύτερη αίσθηση από πριν δεν έχω-μάλλον χειρότερη...και έχοντας εμπειρία από αλλαγές με σωληνάκια υψηλής σε προηγούμενα μηχανάκια πιστεύω ότι μπορώ να κρίνω... Θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα που θα προκύψουν...Πάντως καλού-κακού έχω πει στον Σταμάτη να κρατήσει τα μαμίσια σωληνάκια οπότε στην ανάγκη τα ξαναπερνάω πάνω και καθάρισα...Σιγά μην κάτσω να σκάσω...

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

jskf16 έγραψε:
θεοδωρος έγραψε:ωραια οποτε αναμενουμε .................................οχι τιποτα αλλο γιατι κυριακη τα ζορισα σε επαρχιακο κατηφορικο με φουρκετες και στην πορεια ηθελα λιγο πιο πολυ δυναμη στην μανετα αλλα απο αισθηση η ιδια χωρις προβληματα :roll:
τα υγρα ποσο καιρο τα εχεις? τα ψιλοβρασαμε βλεπω :mrgreen:
τα υγρα ειναι μια χαρα απλως πηγαινα ταπα..................................

+:Whistle=+::-

Theod θα τα εχεις στον πλαταμωνα η θα τα εχεις τσεκαρει μεχρι τοτε


:?:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Δεν ξέρω φίλε μου...Δεν εξαρτάται μόνο από εμένα...το συνεργείο μου είπε ότι θα κοιτάξει τι σωληνάκια κυκλοφορούν στην αγορά με την διάταξη που είχε το FZ1 και θα δεί ποιό μπορεί να ταιριάξει...ίσως να χρειαστεί και κάποια πατέντα στον αποστάτη της αριστερής δαγκάνας....θα τηλεφωνήσω αυτήν την εβδομάδα και ανάλογα τι θα μου πεί...

Μην φανταστείς πάντως ότι υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα όπως είναι και πρέπει άμεσα και οπωσδήποτε να το φτιάξω...Δύναμη στα φρένα έχει κανονικά..απλά λίγο περίεργη και 'ξύλινη" αίσθηση...

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Theod = Ο πλέον αξιόπιστος στο φόρουμ. +:Applause=+:=D>

Τα λέει ως έχουν, όχι όπως πολλούς τα βγάζουν όλα τέλεια, επειδή τα "ακούμπησαν"... <>2

(Σε πολλά φόρουμ το έχω δει αυτό, εκθειάζουν και μετά αρχίζουν τα παράπονα!)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες