Αλλαγή γρανάζι εμπρός

Ερωτήσεις και προβλήματα σχετικα με το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D πηγα σημερα ενα βολταρακι μετα το γραναζωμα και πραγματικα επαθα πλακα το πως ανεβαζει στροφες,χλμ..... ξηλωνη την ασφαλτο τωρα γι αυτο περισσοτερη προσοχη τωρα.
κατι αλλο τωρα επεσε στα χερια μου απο εναν γνωστο μου ενα πληρες πισω ohlins που ειχε βαλει για λιγο σε ενα ρ1 του 01 η του 02 θα κανει στο δικο μας ξερει κανεις να μου πει :?: θα παω να δω στον μηχανικο μου εαν κανει αλλα εαν κανει στην τοποθετηση θα κανει και στο δουλεμα την δουλεια του :?: εννοωντας οτι ειναι του ρ1 και οχι του φζ1.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Να είσαι σίγουρος ότι αν μπαίνει από πλευράς διαστάσεων τότε την δουλειά του θα την κάνει και με το παραπάνω...
Φαντάζομαι ότι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, οπότε εύκολα έρχεται στα μέτρα σου...αρκεί να μπαίνει από άποψης διαστάσεων και φυσικά να είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση....

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

καλα το φανταστικες ειναι πληρες και οσον αφορα απο πλευρας διαστασεων το δικο μας ειναι 1 ποντο πιο μακρη αλλα το ατιμο το ohlins μακρενη και κερδιζουμε τον ποντο :!: ,το απογευμα θα το κατσω και ελπιζω να ειναι ολα καλα 8)

Άβαταρ μέλους
psaxioti
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 05 Ιούλ 2006, 14:23
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από psaxioti »

Καλό θα ήταν να κοιτάξεις ότι και οι διαδρομές των αμορτισερ (φαντάζομαι ότι οι διαδρομές της ρόδας ταιριάζουν) είναι ίδιες ή τέλος πάντων κοντά, αλλιώς τα μοχλικά στις δύο μηχανές θα διαφέρουν και οι αποσβέσεις θα είναι εκτός (εκτός του ότι μπορεί να τερματίζει το αμορτισερ χωρίς να δίνει όλη την διαδρομή στη ρόδα, ή να περνάει η ρόδα την διαδρομή της χωρίς να τερματίζει το αμορτισερ, κακό).

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

δυστηχος δεν κανει στην διαδρομη +:Brick wall=+:](*,) μηπως εχει ακουση κανεις ποτε θα εχουν βγαλει για το φζ1 :?:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει ήδη ??? :roll:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

ειχα στειλει ενα mail για το εαν εχουν βγαλει τον σεπτεμβριο και μου ειπαν οτι μεσα οκτωμβριου θα ξερουν και να επικοινωνησω παλι μαζιτους πραγμα που εκανα αλλα απαντηση δεν εχω λαβει.
παντως στα σαιτ τους τοσο της ohlins οσο και τις wp δεν εχουν κατι για το φζ1 :!: :!:

Άβαταρ μέλους
psaxioti
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 05 Ιούλ 2006, 14:23
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από psaxioti »

θεοδωρος έγραψε:δυστηχος δεν κανει στην διαδρομη +:Brick wall=+:](*,) μηπως εχει ακουση κανεις ποτε θα εχουν βγαλει για το φζ1 :?:
Μπορείς να πεις τί ακριβώς είναι που δεν ταιριάζει;

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

το μοχλικο ειναι που κανει την διαφορα οποτε και δεν ταιριαζει </->/s2

Άβαταρ μέλους
psaxioti
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 05 Ιούλ 2006, 14:23
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από psaxioti »

Όταν λες το μοχλικό τί ακριβώς εννοείς; Το μήκος του αμορτισέρ είναι το ίδιο από ότι είχες γράψει, η διαδρομή του αμορτισέρ τί διαφορά έχει από το ένα στο άλλο; Αν αυτή του r1 είναι μικρότερη, θα έλεγα να το ξεχάσεις, σε αντίθετη περίπτωση όμως κάτι γίνεται.
Αν οι διαδρομές είναι πολύ κοντά τότε μάλλον μπορεί να μπει όπως είναι, οι αποσβέσεις θα είναι λίγο πιο μαλλακές από για το r1 (όχι αναγκαστικά κακό) αλλά διορθώνεται αλλάζοντας λάδια ή και βαλβίδες (έτσι λέγονται στα ελληνικά; ).
Αν οι διαδρομές διαφέρουν αρκετά τότε πρέπει να φτιάξεις αποστάτες για το στοπ του αμορτισέρ.

Με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται, μίλα με κάποιον που βάζει αμορτισέρ (έχω ακούσει καλά λόγια για το http://www.k-shock.gr/).
Σου δίνω δύο link όπου στο bros, που δεν έχει μοχλικό, βάζουν αμορτισέρ από cbr900.
http://www.wildnkrazed.com/Go9/R_SHOCK/
http://userdata.acd.net/stratten/RRshock.html

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

η κ-shock μου ειπε οτι δεν κανει γιατι ειναι αλλο το μοχλικο το δικο μας και αλλο του ρ1 και η στην διαδρομη εχουμε προβλημα παρολα αυτα εμαθα τιμη πληρες ohlins με 850€ τωρα περιμενο για wp και βλεπουμε. :together:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

θεοδωρος έγραψε: :Τωρα οσο αφορα στα χλμ εμενα μου δειχνει τα ιδια οπως και πριν :!: δηλ 1η στον κοφτη 137 2α 160 3η 199 4η 230 και εκει που κρεμαγαι με 5η το μοτερ τωρα τιποτα συνεχηζει να ανεβαζει τρελα και για την 6η θα ενημερωσω οταν την τεσταρω και αυτην.
κοστος 20 ευρωπουλα

:lol: :lol: :lol:
Φυσικά και το κοντέρ δείχνει ακριβώς τα ίδια με πρίν σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα...
Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι πλέον κινείσαι με λιγότερα πραγματικά για τις ίδιες ενδείξεις σε σχέση με πριν... :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης