Αλλαγή γρανάζι εμπρός
πηγα σημερα ενα βολταρακι μετα το γραναζωμα και πραγματικα επαθα πλακα το πως ανεβαζει στροφες,χλμ..... ξηλωνη την ασφαλτο τωρα γι αυτο περισσοτερη προσοχη τωρα.
κατι αλλο τωρα επεσε στα χερια μου απο εναν γνωστο μου ενα πληρες πισω ohlins που ειχε βαλει για λιγο σε ενα ρ1 του 01 η του 02 θα κανει στο δικο μας ξερει κανεις να μου πει θα παω να δω στον μηχανικο μου εαν κανει αλλα εαν κανει στην τοποθετηση θα κανει και στο δουλεμα την δουλεια του εννοωντας οτι ειναι του ρ1 και οχι του φζ1.
κατι αλλο τωρα επεσε στα χερια μου απο εναν γνωστο μου ενα πληρες πισω ohlins που ειχε βαλει για λιγο σε ενα ρ1 του 01 η του 02 θα κανει στο δικο μας ξερει κανεις να μου πει θα παω να δω στον μηχανικο μου εαν κανει αλλα εαν κανει στην τοποθετηση θα κανει και στο δουλεμα την δουλεια του εννοωντας οτι ειναι του ρ1 και οχι του φζ1.
Καλό θα ήταν να κοιτάξεις ότι και οι διαδρομές των αμορτισερ (φαντάζομαι ότι οι διαδρομές της ρόδας ταιριάζουν) είναι ίδιες ή τέλος πάντων κοντά, αλλιώς τα μοχλικά στις δύο μηχανές θα διαφέρουν και οι αποσβέσεις θα είναι εκτός (εκτός του ότι μπορεί να τερματίζει το αμορτισερ χωρίς να δίνει όλη την διαδρομή στη ρόδα, ή να περνάει η ρόδα την διαδρομή της χωρίς να τερματίζει το αμορτισερ, κακό).
Όταν λες το μοχλικό τί ακριβώς εννοείς; Το μήκος του αμορτισέρ είναι το ίδιο από ότι είχες γράψει, η διαδρομή του αμορτισέρ τί διαφορά έχει από το ένα στο άλλο; Αν αυτή του r1 είναι μικρότερη, θα έλεγα να το ξεχάσεις, σε αντίθετη περίπτωση όμως κάτι γίνεται.
Αν οι διαδρομές είναι πολύ κοντά τότε μάλλον μπορεί να μπει όπως είναι, οι αποσβέσεις θα είναι λίγο πιο μαλλακές από για το r1 (όχι αναγκαστικά κακό) αλλά διορθώνεται αλλάζοντας λάδια ή και βαλβίδες (έτσι λέγονται στα ελληνικά; ).
Αν οι διαδρομές διαφέρουν αρκετά τότε πρέπει να φτιάξεις αποστάτες για το στοπ του αμορτισέρ.
Με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται, μίλα με κάποιον που βάζει αμορτισέρ (έχω ακούσει καλά λόγια για το http://www.k-shock.gr/).
Σου δίνω δύο link όπου στο bros, που δεν έχει μοχλικό, βάζουν αμορτισέρ από cbr900.
http://www.wildnkrazed.com/Go9/R_SHOCK/
http://userdata.acd.net/stratten/RRshock.html
Αν οι διαδρομές είναι πολύ κοντά τότε μάλλον μπορεί να μπει όπως είναι, οι αποσβέσεις θα είναι λίγο πιο μαλλακές από για το r1 (όχι αναγκαστικά κακό) αλλά διορθώνεται αλλάζοντας λάδια ή και βαλβίδες (έτσι λέγονται στα ελληνικά; ).
Αν οι διαδρομές διαφέρουν αρκετά τότε πρέπει να φτιάξεις αποστάτες για το στοπ του αμορτισέρ.
Με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται, μίλα με κάποιον που βάζει αμορτισέρ (έχω ακούσει καλά λόγια για το http://www.k-shock.gr/).
Σου δίνω δύο link όπου στο bros, που δεν έχει μοχλικό, βάζουν αμορτισέρ από cbr900.
http://www.wildnkrazed.com/Go9/R_SHOCK/
http://userdata.acd.net/stratten/RRshock.html
θεοδωρος έγραψε: :Τωρα οσο αφορα στα χλμ εμενα μου δειχνει τα ιδια οπως και πριν δηλ 1η στον κοφτη 137 2α 160 3η 199 4η 230 και εκει που κρεμαγαι με 5η το μοτερ τωρα τιποτα συνεχηζει να ανεβαζει τρελα και για την 6η θα ενημερωσω οταν την τεσταρω και αυτην.
κοστος 20 ευρωπουλα
Φυσικά και το κοντέρ δείχνει ακριβώς τα ίδια με πρίν σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα...
Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι πλέον κινείσαι με λιγότερα πραγματικά για τις ίδιες ενδείξεις σε σχέση με πριν...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης