Ρουλεμαν τροχων

Ερωτήσεις και προβλήματα σχετικα με το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
emerald
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 25 Νοέμ 2013, 15:21
Επικοινωνία:

Ρουλεμαν τροχων

Δημοσίευση από emerald »

Επειτα απο συναδελφικη βολτα με ενα Fzs1000 κι επειτα απο καμια 100στη χιλιομετρα,αρχισε να κουναει και να εχει θεματα ευσταθειας.
Το μυαλο μου αμμεσα πηγε στα εμπρος ρουλεμαν αφου ηδη ειχαμε τσεκαρει οτιδηποτε αλλο σε σταση.
Το προβλημα ενταθηκε και μετα απο λυσιμο των δαγκανων,οπου εκει γινοτανε πανηγυρακι εμπρος.
Επειτα απο αυτο και αφου δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα για το επομενο μοντελο το δικο μου,αποφασισα να το ψαξω αφου ηδη εχω φτασει στα 42.000χλμ και το αλλο παλιο αδερφακι παρουσιασε στο προβλημα στα περιπου 90.000χλμ.
Βεβαια τα εμπρος ρουλεμαν τροχων ερχεται σα βλαβη εντελως τυχαια αφου συνηθως προηγουνται σε φθορες τα πισω.
Μετα απο ψαξιμο με τα κωδικα της Yamaha και αναλυση με διαστασεις των Ιαπωνικων εταιρειων(Koyo,Ntn,Nachi,Nsk))οπως και ακομα της Skf,βρηκα τις λυσεις after market.
Εχουμε εμπρος λοιπον 2 ρουλεμαν ιδια με διαστασεις 44χ22χ12 η αν θελετε ξεκινωντας απο την εσω διαμετρο 22χ42χ12...προτιμηστε τα με τη καταληξη 2RS που σημαινει κλειστη πλαστικη τσιμουχα και απο τις 2 μεριες(συνηθης κωδικος ο 60/22 για του Ιαπωνες κατασκευαστες).
Πισω το θεμα ειναι διαφορετικο αφου εχουμε 3 ρουλεμαν με το εσωτερικο βελονοειδες και το εξω του γραναζιου σαν εδρασης,ιδιο με τη μερια του δισκοφρενου.
58χ28χ16 για τα 2 εξωτερικα ρουλεμαν με αυτο του γραναζιου να ειναι 2RS,τη μερια του δισκοφρενου με επισης 2 τσιμουχες αλλα μεταλλικες για καλυτερη απαγωγη θερμοτητας απο τον δισκο(κωδικος ΖΖ)και αριθμο 62/28.
Το εσωτερικο ρουλεμαν εχει διαστασεις 42χ35χ20 η διαφορετικα 35χ45χ20 και νουμερο στην Ntn ΗΚ 3520.

***Τα παραπανω ρουλεμαν αντιστοιχουν στο μοντελο FZ1 fazer και δεν εχουν σχεση με το παλαιοτερο που περιγραφω πιο πανω.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ρουλεμαν τροχων

Δημοσίευση από SoR_gr »

και εγώ σε aftermarket λύση θα πήγαινα.

τα 42.000χλμ μου φαίνονται λίγα αλλά δεν βαριέσαι. ότι ρουλεμάν έχω αλλάξει σε ότι όχημα έχω, skf έχω βάλει.

αν έχεις βγάλει και φώτο με τα βγάλε-βάλε ανέβασε τες!

:/abwave::)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
emerald
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 25 Νοέμ 2013, 15:21
Επικοινωνία:

Re: Ρουλεμαν τροχων

Δημοσίευση από emerald »

Δε θα τα αλλαξω ακομη,το βλεπω για μεσα Ιουλιου και γυρω στα 45.000χλμ.
Δεν εχω θεμα,απλα τα εχω στην ακρη οπως ακομα μερικα ανταλλακτικα που θεωρουνται κινησημα και θα τα βαλω μαζι με αλλαγη λαδιων πηρουνιου.

Ειναι 2 για πισω...

https://www.bearingbasement.com/product ... ng-sealed/

...ενα εσωτερικο πισω επισης...

http://www.hellerbearings.com/hk-HK3520 ... 38827.html

...και τα 2 εμπρος...

https://www.bearingbasement.com/product ... -sealed-2/

...το κοστος τους γυρω στα 40 ευρω στη χοντρικη.
Το πισω εσωτερικο βελονοειδες δε βγαινει σε Koyo,αλλα η ΝΤΝ ειναι αντιστοιχη κορυφαια εταιρεια...οι δυο αυτες θεωρουνται σα γνησιες σε ολες τις Μοτο απο Ιαπωνια και λιγοτερο η NSK,Nachi.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης