τι γινετε με το γραναζωμα???????
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2009, 11:59
- Επικοινωνία:
τι γινετε με το γραναζωμα???????
καλησπερα σε ολους ειμαι σε φαση να αλλαξω αλυσιδογραναζα ολα καλα αλλα δεν ξερω τι να κανω με το γραναζι δλδ να βαλω ενα δοντι μικροτερο μπροστα(εχω ακουσει οτι θα γινει yz το μηχανακι θα κοντινει αλλα ποσο?)αμα παλι βαλω ενα δοντι μεγαλυτερο πισω εχω ακουσει οτι δεν θα δω και τρελη διαφορα.θα κοντινει αλλα ποσο?.παρακαλω οποιος ξερει να απαντισει με νουμερα στο κοντερ!!!!!!!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
μπορεις να βαλεις κ τα μαμα γραναζια αλλα σε 520 διασταση οποτε κ θα ελαφρυνεις τα κινουμενα μερη
που τωρα ειναι 530....
που τωρα ειναι 530....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη.
Με 1 δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, θα δεις διαφορά αλλά όχι YZ!!! Θα έχεις καλύτερο άρπαγμα αλλά μη περιμένεις ότι το μηχανάκι θα αλλάξει σημαντικά χαρακτήρα. Πάντως αξίζει τον κόπο.
Στο κοντέρ δε θα δεις διαφορά γιατί την ένδειξη την παίρνει από το κιβώτιο. Συνεπώς, στις ίδιες στροφές θα δείχνει τα ίδια χλμ.
Η ένδειξη του κοντέρ σε σχέση με τα πραγματικά χλμ (όχι αυτά που έδειχνε πριν, γιατί και εκεί υπάρχει απόκλιση) είναι περίπου της τάξης του 8% (εξακριβωμένο).
Σε τελική ταχύτητα δε θα χάσεις. Ίσως και να κερδίσεις λίγο καθώς με την 6η θα φτάνει οριακά στον κόφτη (ένδειξη κοντέρ 288ΚΜ).
Στην ουσία φτάνεις με την 6η στο σημείο που παίρνεις τη μέγιστη ταχύτητα με τη μέγιστη ισχύ.
Η κατανάλωση θα αυξηθεί το πολύ 0,5 με 1lt ανάλογα τη χρήση. Μέσα στην πόλη ίσως να μην έχεις αυξημένη κατανάλωση καθώς θα ρολλάρει πιο άνετα η μηχανή με μία πάνω.
Αν βάλεις after market γρανάζι, θα σου κοστίσει λιγότερο αλλά θα έχεις ένα μικρό βουιτό που θα προέρχεται από την έλλειψη ενός ελαστικού δακτυλίου που έχει το μαμά.
Μαμά θα βρεις στα 16 δόντια από R1 του 2000.
988
Με 1 δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, θα δεις διαφορά αλλά όχι YZ!!! Θα έχεις καλύτερο άρπαγμα αλλά μη περιμένεις ότι το μηχανάκι θα αλλάξει σημαντικά χαρακτήρα. Πάντως αξίζει τον κόπο.
Στο κοντέρ δε θα δεις διαφορά γιατί την ένδειξη την παίρνει από το κιβώτιο. Συνεπώς, στις ίδιες στροφές θα δείχνει τα ίδια χλμ.
Η ένδειξη του κοντέρ σε σχέση με τα πραγματικά χλμ (όχι αυτά που έδειχνε πριν, γιατί και εκεί υπάρχει απόκλιση) είναι περίπου της τάξης του 8% (εξακριβωμένο).
Σε τελική ταχύτητα δε θα χάσεις. Ίσως και να κερδίσεις λίγο καθώς με την 6η θα φτάνει οριακά στον κόφτη (ένδειξη κοντέρ 288ΚΜ).
Στην ουσία φτάνεις με την 6η στο σημείο που παίρνεις τη μέγιστη ταχύτητα με τη μέγιστη ισχύ.
Η κατανάλωση θα αυξηθεί το πολύ 0,5 με 1lt ανάλογα τη χρήση. Μέσα στην πόλη ίσως να μην έχεις αυξημένη κατανάλωση καθώς θα ρολλάρει πιο άνετα η μηχανή με μία πάνω.
Αν βάλεις after market γρανάζι, θα σου κοστίσει λιγότερο αλλά θα έχεις ένα μικρό βουιτό που θα προέρχεται από την έλλειψη ενός ελαστικού δακτυλίου που έχει το μαμά.
Μαμά θα βρεις στα 16 δόντια από R1 του 2000.
988
Με υπομονή στη βρύση, κάθεται ο γλάρος να γ...!!!
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
Πολυ ωραια τα ειπε ο φιλος Νικος και πολυ λεπτομερη
Εγω μπορω να σας επισυναψω μια ιστοσελιδα ενος φιλου Ducatisti.
Που εχει φτιαξει βαση δεδομενων με τα γραναζωματα για 556 μηχανες ξεχωριστα.
Ετσι μπορει ο καθε ενας να δοκιμασει να υπολογισει με καθε γραναζωμα τι κερδιζει και τι χανει
Εαν καποιος εχει αποριες με την ιστοσελιδα ας με ενημερωσει για να τον βοηθησω πως λειτουργει και οτι αλλο μπορει να χρειαστει
http://www.gearingcommander.com/
http://www.gearingcommander.com/base/gc_gearbasics.htm
Εγω μπορω να σας επισυναψω μια ιστοσελιδα ενος φιλου Ducatisti.
Που εχει φτιαξει βαση δεδομενων με τα γραναζωματα για 556 μηχανες ξεχωριστα.
Ετσι μπορει ο καθε ενας να δοκιμασει να υπολογισει με καθε γραναζωμα τι κερδιζει και τι χανει
Εαν καποιος εχει αποριες με την ιστοσελιδα ας με ενημερωσει για να τον βοηθησω πως λειτουργει και οτι αλλο μπορει να χρειαστει
http://www.gearingcommander.com/
http://www.gearingcommander.com/base/gc_gearbasics.htm
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2009, 11:59
- Επικοινωνία:
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
φιλε νικο thanks με καληψες(τα ειπες οπως επρεπε) ασε που πηγα και yamaha γιατι ειχα διαβασει για το λαστιχακι απο εδω οτι παιζει 16 μαμα εστω απο 2000(δεν την ηξερα αυτη την διευκρινισει βεβαια)και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει!!!!!!!
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
Σωστά...
Για όσους δεν το ξέρουν, το παλαιότερο Φέιζερ 1000 (fzs1000 2000-2005) φοράει από μαμά 16άρι γρανάζι μπροστά.
όποιος λοιπόν θέλει να αλλάξει το μπροστινό του FZ1 από 17άρι σε 16άρι και θέλει "μαμίσιο" γρανάζι για να έχει λάστιχο απόσβεσης κραδασμών, δεν έχει παρά να αγοράσει σαν ανταλλακτικό και να φορέσει το μπροστινό γρανάζι του προηγούμενου Φέιζερ 1000...
Για όσους δεν το ξέρουν, το παλαιότερο Φέιζερ 1000 (fzs1000 2000-2005) φοράει από μαμά 16άρι γρανάζι μπροστά.
όποιος λοιπόν θέλει να αλλάξει το μπροστινό του FZ1 από 17άρι σε 16άρι και θέλει "μαμίσιο" γρανάζι για να έχει λάστιχο απόσβεσης κραδασμών, δεν έχει παρά να αγοράσει σαν ανταλλακτικό και να φορέσει το μπροστινό γρανάζι του προηγούμενου Φέιζερ 1000...
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
εγω μαλλον θα εβαζα +2/3 δοντια πισω απο να μικρύνω το μπροστινο...
και κονταίνει η μετάδοση και ειναι ακομα σχετικα πιο απαλη (οχι YZ) απο το 16αρι μπρος.
αλυσιδα γραναζια 520 αλουμινιου
και κονταίνει η μετάδοση και ειναι ακομα σχετικα πιο απαλη (οχι YZ) απο το 16αρι μπρος.
αλυσιδα γραναζια 520 αλουμινιου
Άγγελος
Re: τι γινετε με το γραναζωμα???????
Εαν βαλεις 2 δοντια στο γραναζι μπροστα και βαλεις 3 δοντια στο γραναζι πισω ειναι σαν να εβαλες απλα ενα δοντι μπροστα χωρις να πειραξες το πισω.
Με αποτελεσμα να το κανεις να εχει λιγοτερη ροπη και να κερδισεις 10χιλιομετρα στην τελικη που δεν θα τα παρεις ποτε στην πραγματικοτητα.
Επισης τα γραναζια αλουμινιου μπορει να ειναι πιο ελαφρια αλλα φθειρονται και πιο ευκολα.
Συμπερασμα χειροτερο θα γινει και οχι καλυτερο
Με αποτελεσμα να το κανεις να εχει λιγοτερη ροπη και να κερδισεις 10χιλιομετρα στην τελικη που δεν θα τα παρεις ποτε στην πραγματικοτητα.
Επισης τα γραναζια αλουμινιου μπορει να ειναι πιο ελαφρια αλλα φθειρονται και πιο ευκολα.
Συμπερασμα χειροτερο θα γινει και οχι καλυτερο
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες