Αλυσιδογράναζα ???

Ερωτήσεις και προβλήματα σχετικα με το σύστημα φρένων τακάκια-δίσκοι, σωληνάκια , σαζμαν , γραναζια-αλυσιδα
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Theod »

Ο καιρός τους πλησιάζει και λέω να είμαι έτοιμος...
Έχει αλλάξει κανείς ? Και τι έχει βάλει ? Μαμά ή aftermarket ?
Υπ' όψιν ότι στο πίσω γρανάζι θα πάω για 46 δόντια (45 μαμά) για να ισοσκελίσω μερικώς το μάκρυμα που έφαγα από το 55άρι ελαστικό. Συζητάω και για 47άρι που θα το κοντύνει ελάχιστα (1,35 %) σε σχέση με το μαμά σετ-απ (15-45 γρανάζια και 50άρι ελαστικό), αν και φαντάζομαι ότι σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστώ και μακρύτερη αλυσίδα - 123 κρίκους ίσως ??? +:Think=+::-k

Εννοείται ότι συζητάμε για λύση με το καλύτερο δυνατό value/money

Ακούω εντυπώσεις-προτάσεις

MANOLIS XANIA
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 10 Μαρ 2010, 17:11
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από MANOLIS XANIA »

εγω εχω αλλαξει. 17-45 εχει απ το εργοστασιο. με 55αρι προφιλ του εβαλα 16-45 jt γραναζια με did-χ ring χρυση. ειμαι ευχαριστιμενος γιατι φορτωνει αρκετα πιο γρηγορα και μπαινει και η 6η στο κοφτη. παντα ομως θελει καλη συντηριση (λαδωμα) για να βγαλει πολλα χιλιομετρα.... ειναι λιγο πιο ακριβα απο τα εργοστασιακα αλλα πιστευω οτι αξιζει. αλλωστε οτι πληρωσεις παιρνεις...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Theod »

Ξέρει κανείς αν η YAMAHA προσφέρει τα ΟΕΜ αλυσιδογράναζα και με διαφορετικά-εναλλακτικά δόντια για το πίσω (46 ή 47 αντί για το στάνταρ 45) ? :?:

Αν όχι τότε τα aftermarket είναι μονόδρομος για εμένα...

Πείτε και πόσο σας στοίχισαν για να πάρω την κρυάδα... :cry:

Άβαταρ μέλους
spiroslfc
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από spiroslfc »

εγω εβαλα μπροστα γνησιο γραναζι [καλυτερα εχει ενα πλαστικο τα αλλα δεν το εχουν κατι παιζει με αυτο] πισω αλλο εμποριου και αλυσιδα DID χρυση.πηγαινε στο θεμα ''FZS 1000 (-2005) ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ'' και θα δεις την συζητηση για το θεμα,πριν 2 μηνες εβαλα και γω αλυσιδα-γραναζια
Ολα ειναι δρόμος

petani

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από petani »

Θαναση η ΥΑΜΑΗΑ δινει μονο τα στανταρ δοντια .... εχουμε βαλει σε FZ1 07/08 16-43 με 55αρι λαστιχο με πολυ καλα αποτελεσματα .... ο φιλος ειναι λιγο αδυνατουλης και αργοτερα εβαλε 42 πισω .... συμβουλεψου και το http://www.gearingcommander.com ..... ο Αλεξοπουλος στο Κουκακι εχει πολυ καλες τιμες ..... αν εχει πισινο αλουμινενιο παρτο .... σημαντικο κερδος σε βαρος και θορυβο που αυξανεται λιγο οταν λειπει το λαστιχακι-οδηγος απο το εμπρος γραναζι ..... +:Dancing=+:\:D/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος petani την Κυρ 14 Μαρ 2010, 21:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από jskf16 »

Τα μαμα στοιχιζουν απο 210-220 ευρω αν θυμαμαι καλα , το θεμα θορυβου που λεει ο petani δεν τον εχω καταλαβει παντως καθολου , απο την ελειψη αυτου του λαστιχενιου -οδηγου!

Η yamaha δινει μονο τα στανταρ δοντια , οντως.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Theod »

petani έγραψε:Θαναση η ΥΑΜΑΗΑ δινει μονο τα στανταρ δοντια .... εχουμε βαλει σε FZ1 07/08 16-43 με 55αρι λαστιχο με πολυ καλα αποτελεσματα .... ο φιλος ειναι λιγο αδυνατουλης και αργοτερα εβαλε 42 πισω .... συμβουλεψου και το http://www.gearingcommander.com ..... ο Αλεξοπουλος στο Κουκακι εχει πολυ καλες τιμες ..... αν εχει πισινο αλουμινενιο παρτο .... σημαντικο κερδος σε βαρος και θορυβο που αυξανεται λιγο οταν λειπει το λαστιχακι-οδηγος απο το εμπρος γραναζι ..... +:Dancing=+:\:D/

Το site που λες το ξέρω από καιρό...Το τι δόντια θα βάλω το έχω ψιλοξεκαθαρίσει...17/45 φοράει μαμά και θα βάλω ή 17/46 ή 17/47 για να το κοντύνω λίγο - όχι πολύ - τόσο ώστε να ισοφαρίσω το μάκρυμα από το 55άρι λάστιχο. Να έρθει δηλαδή πάλι κοντά στις μαμά σχέσεις... Με το 17/46 γίνεται αμελητέα μακρύτερο (0,8 %) από το μαμά, και στο 17/47 ελάχιστα κοντύτερο (1,31 %) από το μαμά... Μάλλον στο 17/47 θα πάω ΑΝ δεν προκύπτουν θέματα με το μήκος της αλυσίδας...
Απλά ψάχνομαι για το τι μάρκα-είδος γρανάζια-αλυσίδα να φορέσω ώστε και να είναι καλά, και να μου έρθει πιο γλυκά στα λεφτά...

Θα ρωτήσω στον Αλεξόπουλο και τον Περιστερά και θα δούμε τι θα προκύψει...Πάντως για μπροστά θα προτιμήσω το μαμα γρανάζι -έχω ακούσει επανηλλειμένα ότι όλα τα αφτερμάρκετ που δεν έχουν επένδυση λάστιχου κάνουν παραπάνω φασαρία (αν και με την YOSHI δεν πρόκειται να ακούγεται τίποτα... :mrgreen: ) Εντωμεταξύ οποιεσδήποτε εντυπώσεις από αυτούς που έχουν αλλάξει καλοδεχούμενες είναι... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Frezas »

Θαναση φασαρια που να ακους, δε κανει το κοντυτερο μπροστινο γραναζι, απλα νοιωθεις στο ποδι σου περισσοτερο κραδασμο.

Κατα τα αλλα να προτιμήσεις 2 δοντια περισσοτερα πισω, και οχι 1.
Το 1 ουτε που θα το καταλαβεις.
Στα δυο δοντια ομως θελεις μακρυτερη αλυσιδα 99%
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από jskf16 »

Οι επιλογες δεν ειναι και πολλες :mrgreen:
AFAM , πολυ καλες XHRG Gold & Gold chain

EK σειρες θα δεις εδω....
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =5&t=11669

D.I.D τη χρυση της σειρα ....ειναι σουπερ! Oπως σου ειπε και ο Μανολης ποιο πανω....
http://www.didchain.com/xring1.htm

στο θεμα x-ring ή ο-ring αν θυμασαι εχουμε αναφερθει εδω...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =6&t=10860

στο θεμα γραναζια και αλυσιδα μαζι προσωπικα (ισως ψυχολογικο) προτιμω ιδια μεταλλα να συνεργαζονται ιδιας μαρκας αν γινεται , ή ολα DID ή ολα AFAM γραναζια και αλυσιδα....το λεω αυτο επειδη εχει τυχει να δω να λειτουργει καλυτερα σε εμενα και φιλους η φθορα/αντοχης της! Τωρα αν βαλεις jt γραναζια με D.I.D αλυσιδα δε θα παθει και τιποτα.... :mrgreen:

Καλες τιμες εχω ακουσει εχει στο Ν.Κόσμο Κάρπου 24, δε ξερω αμα σε βολευει , αν θες να ριξεις ενα τηλεφωνο
2109018066 , να παρεις μια γευση , εχει DID και ΕΚ και JT γραναζια , να υπολογιζεις οτι θες και περαστικα εκτος και εαν τη βαλεις μονος σου! Επισης απο ebay θα βρεις σιγουρα καλες τιμες , αν ψαξεις....

ααα...να ρωτησω και εγω κατι , στα ποσα χλμ παρεδωσαν πνευμα ?

:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Arhs
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
Model: FZ6 S2
Model year: 2009
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Arhs »

εγω τωρα σαν απειρος και νεος να ρωτησω γιατι να αλλαξεις διασταση στο πισω ελαστικο μιας και εμενα μεγαλο μου φενεται και γιατι να μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις γραναζια μπρος πισω ενα δοντι δυο δοντια 3 δοντια τεσσερα δοντια και ολη αυτη η βαβουρα υπαρχει καποιο οφελος?
+:Think=+::-k +:Brick wall=+:](*,) :/abwave::)
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από jskf16 »

τωωωωωρααααααααααααα μας γα :mrgreen: :lol: ....βρε συ κανε μια αναζητηση εδω και θα βρεις απαντησεις μη χαλασουμε το θεμα εδω!
επιγραμματικα....
1. η αλλαγη στο προφιλ οχι στη διασταση του ελαστικου πετυχαινεις περισσοτερη προσφυση στη στροφη
2. το γραναζωμα εχει να κανει με τη διορθωση της μεταδοσης λογο αλλαγης του προφιλ
3. το γραναζωμα αλλαζεται και στις μαμα διαστασεις ελαστικων
4. στο μηχανακι σου ειναι must το ενα δοντι μικροτερο στο μπροστινο γραναζι , αξιας μικρης αλλα μεγαλης αλλαγης και σημαντικης .
5. ο καθε αναβατης αναλογα με τις επιλογες που εχει κανει και το τροπο που οδηγαει διαμορφωνει καποιες αλλαγες περιφερειακες που μπορει ωστε να του δωσουν αυτο που θελει αυτος! Ο Theod με το 55αρι ελαστικο θελει λιγο να μαζεψει τη μακρυα μεταδοση που εχει τωρα λογω των μαμα γραναζιων που εχει ακομα , και μια και επερχεται η αλλαγη τους , θα προσπαθησει να το φτιαξει οπως του αρεσει..... :wink:

Σου αναφερα ολα τα παραπανω χοντρα χοντρα , σε οτι επιλεγουμε καπου χανουμε και καπου κερδιζουμε!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Theod »

jskf16 έγραψε:
ααα...να ρωτησω και εγω κατι , στα ποσα χλμ παρεδωσαν πνευμα ?

:/abwave::)

έχω 32.000 χλμ.
Δεν παρέδωσαν πνεύμα...Απλά έχουν αρχίσει να φαίνονται τα πρώτα σημάδια φθοράς.
Έχουν ΑΝΕΤΑ 5-6.000 χλμ ακόμα -ίσως και παραπάνω αλλά δεν θέλω να κυκλοφορώ με το άγχος αυτό. Το 95% των χιλιομέτρων που κάνω είναι εκτός πόλης και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι πολύ συχνά 3ψήφια οπότε δεν θέλω να διακινδυνέψω καμία στραβή. Γιαυτό ρωτάω για να είμαι ενημερωμένος για το τι παίζει στην αγορά ώστε με την πρώτη ευκαιρία να τα αλλάξω :/abwave::)

Ερώτηση...Με τα αλουμινένια πίσω γρανάζια τι παίζει ? Φαντάζομαι θα είναι ελαφρύτερα (καλό αυτό...) αλλά από θέμα αντοχής το αλουμίνιο δεν μου γεμίζει το μάτι... +:Think=+::-k
Έχω πετύχει κατά καιρούς στον δρόμο και κάτι γρανάζια που είναι χρυσά...Θα φαίνονται ωραία πάνω στην μηχανή - ξέρει κανένας περί τίνος πρόκειται ?

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

u

Δημοσίευση από Vassilis »

Θέλω να δω πως θα φαίνεται το χρυσό μετά από ένα μήνα χρύσης / λίπανσης!

Εάν θες να το κάνεις πιο τσαμπουκαλεμένο Θανάση βάλε κοντύτερο γρανάζωμα εάν όμως το κάνεις μόνο για να ισοφαρίσεις την "απώλεια" που τελικά όλα είναι σχετικά γιατί:

Η εταιρεία σου λέει σέρβις στα 5Κ χιλιόμετρα... Εάν το πάς με το κοντέρ καλώς, εάν το πάς με GPS είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα.. Τελικά.. τι?

Η εταιρεία στα σέρβις που σου δίνει είναι ο μίνιμουμ χρόνος. Με άλλα λόγια τα 5Κ που σου "επιβάλει" θα μπορούσανε να είναι 8Κ για πλάκα.

Και κάτι ακόμη... Εμένε με το Qualifier RR 55 μου δείχνει 2 χλμ στις 5χιλιάδες στροφές από οτι μου έδειχνει πριν. Δηλαδή αντί για 120 -> 122. Φοβερό παρέκλιση! Σιγουρα δεν σε βγάζει "off" στις συντηρήσεις.

Η προσωπική μου γνώμη να μην φοβάσαι , εκτός και εάν θέλεις να το κάνεις πιο ροπάτο το μηχανάκι σου.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Theod »

Ας μην ξεφεύγουμε για το γρανάζωμα...Αφού ήδη έχω εξηγήσει το γιατί, πως, και με ποιο σκεπτικό...Το ποστ έχει σκοπό να διερευνήσουμε ποιότητες-τύπους-κόστη για αλλαγή γραναζιών-αλυσίδας και όχι για το αν και πόσο θα μεταβάλλω την σχέση μετάδοσης.

όσο για τα υπόλοιπα...Σέρβις στα 5Κ απλά είναι για γέλια...Και δεν νομίζω ότι πουθενά αναφέρεται κάτι τέτοιο. Εκτός αν εννοούμε σέρβις μια απλή αλλαγή λαδιών.
Εγώ προσωπικά έχοντας κατά νου τις δικές μου συνθήκες χρήσης και μετά την εμπειρία μου στο σέρβις των 20.000 χλμ όπου τα περισσότερα αναλώσιμα που άλλαξα δεν χρειάζονταν καν αλλαγή, δεν πρόκειται να ξαναλλάξω κάτι αν πράγματι δεν χρειάζεται μόνο και μόνο επειδή κάποιος το αναφέρει σε έναν γενικό πίνακα συντήρησης (που και αυτός στην Ελλάδα είναι "πειραγμένος" προς τα κάτω...).
πχ. τώρα στα 30.000 χλμ έκανα μόνο μια αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού. Το μηχανάκι δεν χρειαζόταν τίποτε άλλο. Αν άλλαζα ότιδήποτε (μπουζιά, φίλτρο αέρος, τακάκια κλπ) απλά θα πέταγα λεφτά...
:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Αλυσιδογράναζα ???

Δημοσίευση από Giannis X »

εγω με 55 αρι λαστιχο εχω κατεβασει ενα δοντι μπροστα (16) και δεν πιστευω οτι χρειαζεται περισσοτερο.
εβαλα did x-ring 530 220 ευρω.
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φρένα-Μετάδοση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης