Στην αρχή άναβε το λαμπάκι υπο συγκεκριμένες συνθήκες κίνησης..., αλλά του τελευταίους τρεις μήνες...,
δεν έλεγε να σβήσει....... Πήρα κι εγώ την απόφαση λοιπον σήμερα..., μετά από πολύ σκέψη, να το ψαξω λίγο......
Αρχικά οι ενδείξεις με οδηγούσαν στο συμπέρασμα ότι είναι κάποια επαφή από τον μπροστινό αισθητήρα...,
καθώς το σφάλμα εμφανιζόταν με κινήσεις του τιμονιού (όταν το παρατηρούσα στατικά....).
Κι έτσι το πρώτο πράγμα που θα κοιταζα ήταν οι αντίστοιχες ηλεκτρικές επαφές.....
ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή......:-)
Ξεντύνουμε λοιπον.........:
1. Αφαιρούμε τα πλαινα πλαστικα της μάσκας (απο 2 βιδες σταυρωτες και 2 allen για το καθένα).....
(ξεχασα να βγάλω φώτο.....

2. Αφαιρούμε το μπροστινο πλαστικο από το ντεποζιτο (5 βιδες allen).....

3. Ξεβιδώνουμε τις δύο μπροστινές βιδες του ρεζερβουάρ και χαλαρώνουμε την πίσω
έτσι ώστε να μπορέσουμε να το σηκώσουμε λίγο και να κάνουμε δουλειά από κάτω...



4. Αφού σηκώσουμε το ρεζερβουάρ, αφαιρούμε τα δύο βύσματα (ασπρο και πράσινο) πιέζοντας το κλιπ τους και τραβώντας προς τα κάτω.


5. Τραβάμε προς τα πίσω την ασφάλεια της παροχής καυσίμου (πορτοκαλί) και πιέζουμε τα δύο πλαινά κλιπ (γκρι) τραβώντας παράλληλα προς τα κάτω.


6. Αφαιρούμε και το λαστιχάκι της υπερχύλησης για να βγάλουμε τελικά το ντεπόζιτο.


7. Αφαιρούμε το βύσμα του αισθητήρα θερμοκρασίας πιέζοντας το κλιπ και τραβώντας προς τα πάνω και ξεβιδώνουμε τις βιδες από το φιλτροκουτι. Εεεεε..., έχει και μία στο κέντρο........


8. Αφαιρούμε το φίλτρο αέρα και τους αυλούς εισαγωγής



9. Αφαιρούμε τα δύο λαστιχάκια που βρίσκονται στη βάση απο το φιλτροκούτι, το ένα στο πίσω μέρος του (προς τη σέλα.., θα το δείτε...) και το άλλο..., το πονηρό..., στο κάτω μέρος του, μπροστά και αριστερά.... Εχουν σφικτίρες που ανοίγουν εύκολα μ΄ ένα μυτοτσίμπιδο.....


Πρέπει τώρα να βρισκόμαστε σ’ αυτή την κατάσταση........:-)

Φτάσαμε λοιπόν στις επαφές που υποψιαζόμουν από την αρχή.......

Το καλώδιο από τους αισθητήρες είναι μονοκόματο και δεν υπάρχουν άλλα ενδιάμεσα σημεία ενώσεων.... Από εδώ λοιπόν φεύγουν προς την ECU του ABS που βρίσκεται μπροστά, κάτω από το δεξί καπάκι, στη μάσκα....

Αφού τις άνοιξα, τις καθάρισα, έριξα σπρέϊ επαφών, τις χαϊδεψα, έκανα ταμα στη Μεγαλόχαρη και ότι άλλο περνούσε από το κεφάλι μου..., δεν έβγαλα άκρη με δαυτες...... Το σφάλμα παρέμενε.....
Έτσι έστρεψα την προσοχή μου στις επαφές της ECU του ABS...


Εκεί λοιπόν αφού το ξεκρέμασα, έβγαλα τις δύο φύσες, τις καθάρισα, στραβωσα μια ιδέα τα δοντάκια που πηγαίνουν οι αισθητήρες (το καταλαβαινεις απο τα χρώματα των καλωδίων), έριξα κι εδω σπρέι επαφών και ως εκ θαύματος....., το πρόβλημα λύθηκε......
Οπότε...., πριν αρχίσετε να ψάχνετε οπουδήποτε αλλού..., και παιδευτήτε...., ριξτε μια ματια σ’ αυτό το σημείο..., που είναι και πολύ εύκολα προσβάσιμο......
