Μοχλικο απο R1
Re: Κόκκαλο R1
Ας δοκιμάσει κάποιος να βάλει τέρμα σφιχτή τη απόσβεση συμπίεσης και να δούμε αν θα σκληρύνει η ανάρτηση! Είναι ένα απλό πείραμα που απαντά σε μερικά ερωτήματα.
Σίγουρα ΚΑΙ το ελατήριο παίζει ρόλο στο πόσο σκληρή είναι, αλλά σε καμία περίπτωση ένα κόκκαλο δεν μπορεί να σκληρύνει την ανάρτηση. Στην τελική, γιατί να πληρώνουμε τόσες εκατοντάδες € για αναρτήσεις, τη στιγμή που με ένα κόκκαλο θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα!
Σίγουρα ΚΑΙ το ελατήριο παίζει ρόλο στο πόσο σκληρή είναι, αλλά σε καμία περίπτωση ένα κόκκαλο δεν μπορεί να σκληρύνει την ανάρτηση. Στην τελική, γιατί να πληρώνουμε τόσες εκατοντάδες € για αναρτήσεις, τη στιγμή που με ένα κόκκαλο θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα!
Life is a bitch and then you die
Re: Κόκκαλο R1
ΦΥΣΙΚΑ και η απόσβεση συμπίεσης παίζει ρόλο στην σκληρότητα που "αισθάνεται" ο αναβάτης και μεγάλο μάλιστα...δεν τίθεται θέμα περί αυτού...
Αυτό όμως είναι απλά μια "παρενέργεια" της δυναμικής λειτουργίας και του ελέγχου που προσπαθούμε να επιφέρουμε στις κινήσεις των μερών της ανάρτησης - δεν ορίζεται ως "σκληρότητα"....
Αυτό όμως είναι απλά μια "παρενέργεια" της δυναμικής λειτουργίας και του ελέγχου που προσπαθούμε να επιφέρουμε στις κινήσεις των μερών της ανάρτησης - δεν ορίζεται ως "σκληρότητα"....
Re: Κόκκαλο R1
Ξέρεις γιατί το sag το ρυθμίζουμε μόνο μία φορά και υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος? Και μάλιστα είναι σε άμεση συνάρτηση με τα κιλά του αναβάτη? Αν ρυθμίσουμε sag και θέλουμε πιο σκληρή ανάρτηση, δεν αλλάζουμε sag αλλά συμπίεση.
Έχουμε ξεφύγει βέβαια από το θέμα, και νιώθω ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε θέμα μέσα σε ένα thread.
Για να επιστρέψουμε λοιπόν, καλό είναι να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ μικραίνει το μεταξόνιο από το κόκκαλο αλλά από το ψαλίδι ούτε και σκληραίνει η ανάρτηση.
Έχουμε ξεφύγει βέβαια από το θέμα, και νιώθω ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε θέμα μέσα σε ένα thread.
Για να επιστρέψουμε λοιπόν, καλό είναι να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ μικραίνει το μεταξόνιο από το κόκκαλο αλλά από το ψαλίδι ούτε και σκληραίνει η ανάρτηση.
Life is a bitch and then you die
Re: Κόκκαλο R1
pissaman έγραψε: Στην τελική, γιατί να πληρώνουμε τόσες εκατοντάδες € για αναρτήσεις, τη στιγμή που με ένα κόκκαλο θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα!
Μα είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα...Αλλάζοντας το κόκκαλο που είναι κομμάτι του μοχλικού (άρα αλλάζοντας το βήμα που το μοχλικό συμπιέζει το ελατήριο) αλλάζουν πολλά πράγματα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ όπως σκληρότητα ανάρτησης (όχι ελατηρίου), ύψος, διαδρομή και πιθανόν και μερικά άλλα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή...
Re: Κόκκαλο R1
pissaman έγραψε:Ξέρεις γιατί το sag το ρυθμίζουμε μόνο μία φορά και υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος? Και μάλιστα είναι σε άμεση συνάρτηση με τα κιλά του αναβάτη? Αν ρυθμίσουμε sag και θέλουμε πιο σκληρή ανάρτηση, δεν αλλάζουμε sag αλλά συμπίεση.
Σωστά...Ξέρω αλλά μην μου ζητήσεις να γράψω κατεβατό για να το αναλύσω....
ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό ότι ΔΕΝ αλλάζει το μεταξόνιο...Πως θα μπορούσε άλλωστε....Για το σκλήρημα έχω ένσταση...pissaman έγραψε:Για να επιστρέψουμε λοιπόν, καλό είναι να σημειώσουμε ότι ΔΕΝ μικραίνει το μεταξόνιο από το κόκκαλο αλλά από το ψαλίδι ούτε και σκληραίνει η ανάρτηση.
- m-power
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
- Model: Other
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Κόκκαλο R1
toumpas
καταρχάς ποιο κομμάτι άλλαξες τα λαμάκια ή το άλλο με τις 3 βάσις σαν Ταφ;
δεν έχει πολύ γλήγορη επαναφορά τώρα ;;;
Έμενα είχε τόσο γρήγορη που σε κάθε καλή λακκούβα ο τρόχος πέταγε και αναγκαστικά άλλαξα το λάδι στην ανάρτηση με σκληρότερο και τελικά το λάδι έγινε σαν νερό τώρα 10.000km άντεξε μόνο . πρόσεχε γιατί δεν προειδοποιεί οτι θα εχει πρόβλημα έμενα το έκανε μια ξαφνικά και με άδειασε .
Δεν λέω μέχρι τότε είχε τέλειο στήσιμο μιας και έμενα το caster είναι 26 μαμά (σαν να είσαι δυκαβαλο μόνιμα)και το πήγα 25 σαν το FZ1.
Κάλου κακού παντός σφίξε μια την συμπίεση μπροστά μιας και τώρα έχει ποιο πολύ βάρος μπροστά και θα βουτάει περισσότερο στα φρένα.
καταρχάς ποιο κομμάτι άλλαξες τα λαμάκια ή το άλλο με τις 3 βάσις σαν Ταφ;
δεν έχει πολύ γλήγορη επαναφορά τώρα ;;;
Έμενα είχε τόσο γρήγορη που σε κάθε καλή λακκούβα ο τρόχος πέταγε και αναγκαστικά άλλαξα το λάδι στην ανάρτηση με σκληρότερο και τελικά το λάδι έγινε σαν νερό τώρα 10.000km άντεξε μόνο . πρόσεχε γιατί δεν προειδοποιεί οτι θα εχει πρόβλημα έμενα το έκανε μια ξαφνικά και με άδειασε .
Δεν λέω μέχρι τότε είχε τέλειο στήσιμο μιας και έμενα το caster είναι 26 μαμά (σαν να είσαι δυκαβαλο μόνιμα)και το πήγα 25 σαν το FZ1.
Κάλου κακού παντός σφίξε μια την συμπίεση μπροστά μιας και τώρα έχει ποιο πολύ βάρος μπροστά και θα βουτάει περισσότερο στα φρένα.
Aprilia Caponord 1200 '15
Re: Κόκκαλο R1
Παιδιά θα γίνω ξενέρωτος, αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια! Αύριο θα πάω ταξειδάκι και θα γίνει δοκιμή. Την προφόρτιση θα την μειώσω αρκετά, δεν θέλω να είναι κούτσουρο (δεν ξέρω εάν θα μαλακώσει - το ελπίζω).
Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις!
Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις!
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Κόκκαλο R1
Ρε σεις...τι ειναι ολα αυτα? Δεν εχω καταλαβει τιποτα!!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Κόκκαλο R1
Την προφόρτιση θα την μαλακώσεις έτσι χύμα?
Καλό θα ήταν με μερικά πράγματα να μην παίζεις!
Αν δεν ξέρεις τι κάνεις, καλό είναι να πας σε κάποιον που ξέρει! Η προφόρτιση του ελατηρίου έχει συγκεκριμένο νούμερο και δεν την φορτίζεις αποφορτίζεις εσύ κατά βούληση...
Καλό θα ήταν με μερικά πράγματα να μην παίζεις!
Αν δεν ξέρεις τι κάνεις, καλό είναι να πας σε κάποιον που ξέρει! Η προφόρτιση του ελατηρίου έχει συγκεκριμένο νούμερο και δεν την φορτίζεις αποφορτίζεις εσύ κατά βούληση...
Life is a bitch and then you die
Re: Κόκκαλο R1
Τελικά το γύρισα στο παλιό κόκκαλο.
Η ανάρτηση είχε σκληρήνει τόσο που δεν είχε αρμονία με την μπροστινή ανάρτηση.
Το συν είναι οτι ήταν ΠΟΛΥ γρήγορο στην αλαγές διεύθυνσης. Από θέμα σταθερότητας και tank-slapping δεν μου έκανε τίποτε.
Πραγματικά όταν γύρισα στο παλιό κόκκαλο αισθάνθηκσα οτι γύρισα πίσω σε ένα βαρύ μηχανακι!
Πάντως μια after market ανάρτηση με μεταβλητό ύψος (έτσι ώστε η ανάρτηση να παραμένει στην ίδια γωνία κλήσης) θα κάνει θαύματα στο Fz1.
Η ανάρτηση είχε σκληρήνει τόσο που δεν είχε αρμονία με την μπροστινή ανάρτηση.
Το συν είναι οτι ήταν ΠΟΛΥ γρήγορο στην αλαγές διεύθυνσης. Από θέμα σταθερότητας και tank-slapping δεν μου έκανε τίποτε.
Πραγματικά όταν γύρισα στο παλιό κόκκαλο αισθάνθηκσα οτι γύρισα πίσω σε ένα βαρύ μηχανακι!
Πάντως μια after market ανάρτηση με μεταβλητό ύψος (έτσι ώστε η ανάρτηση να παραμένει στην ίδια γωνία κλήσης) θα κάνει θαύματα στο Fz1.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες