Re: Ρυθμίσεις ανάρτησης
Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μάιος 2009, 13:32
Καλησπέρα σε όλους!
Θέλω να καταθέσω και τη δικιά μου εμπειρία. Μετά από 13500 χλμ στο FZ1 Fazer 2007 και χωρίς πείραγμα στις μαμά ρυθμίσεις, είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι με τις πολύ μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησεις.
Σημειωτέον ότι είμαι 88 κιλά και, ειδικά όταν πήγαινα βόλτα δικάβαλος (άλλα 75 κιλά περίπου), είχα αρχίσει να φοβάμαι.
Έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω τις ρυθμίσεις του Theod, με τις οποίες είδα τεράστια βελτίωση.
Συγκεκριμένα δοκίμασα τις εξής:
ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +2 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 4 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης = μαμά (= 5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = + 4 κλικ από μαμά (=11 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι
ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ)
Υπ' όψιν ότι ζυγίζω γύρω στα 90 κιλά...για έναν αναβάτη των 75 κιλών δεν αποκλείετει το +1 κλικ από μαμά να είναι αρκετό....Το ίδιο ισχύει και για μηχανάκι με λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ που το αμορτισέρ-ελατήριο δεν έχουν "κάτσει" ακόμα....
Απόσβεση επαναφοράς = +3 κλικ από μαμά (= 3 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό).
Δεν έχω βγει ακόμα βόλτα εκτός Αθηνών αλλά μέσα στην πόλη η βελτίωση είναι πολύ σημαντική. Αναμένεται όπου να'ναι να αλλάξω τα μαμά λάστιχα με Metzeler M3 και πιστεύω ότι η μηχανή θα έχει συνολικά μεταμορφωθεί. Ευχαριστώ και πάλι όλα τα παιδιά και ειδικά το Θοδωρή για τις πολύτιμες πληροφορίες που δίνουν!
Θέλω να καταθέσω και τη δικιά μου εμπειρία. Μετά από 13500 χλμ στο FZ1 Fazer 2007 και χωρίς πείραγμα στις μαμά ρυθμίσεις, είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι με τις πολύ μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησεις.
Σημειωτέον ότι είμαι 88 κιλά και, ειδικά όταν πήγαινα βόλτα δικάβαλος (άλλα 75 κιλά περίπου), είχα αρχίσει να φοβάμαι.
Έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω τις ρυθμίσεις του Theod, με τις οποίες είδα τεράστια βελτίωση.
Συγκεκριμένα δοκίμασα τις εξής:
ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +2 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 4 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης = μαμά (= 5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = + 4 κλικ από μαμά (=11 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι
ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ)
Υπ' όψιν ότι ζυγίζω γύρω στα 90 κιλά...για έναν αναβάτη των 75 κιλών δεν αποκλείετει το +1 κλικ από μαμά να είναι αρκετό....Το ίδιο ισχύει και για μηχανάκι με λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ που το αμορτισέρ-ελατήριο δεν έχουν "κάτσει" ακόμα....
Απόσβεση επαναφοράς = +3 κλικ από μαμά (= 3 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό).
Δεν έχω βγει ακόμα βόλτα εκτός Αθηνών αλλά μέσα στην πόλη η βελτίωση είναι πολύ σημαντική. Αναμένεται όπου να'ναι να αλλάξω τα μαμά λάστιχα με Metzeler M3 και πιστεύω ότι η μηχανή θα έχει συνολικά μεταμορφωθεί. Ευχαριστώ και πάλι όλα τα παιδιά και ειδικά το Θοδωρή για τις πολύτιμες πληροφορίες που δίνουν!