Ρυθμίσεις ανάρτησης

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Eπειδή στις 2 τελευταίες εξορμήσεις ένοιωσα λίγο άβολη και σκληρή την ανάρτηση, προσπάθησα να βοηθήσω λίγο την άνεση μειώνοντας κατά τι τις αποσβέσεις...Κυκλοφορώ πλέον και με λίγο μικρότερη πίεση στα ελαστικά μπας και βοηθηθώ και από εκεί.... Αυτό που φαίνεται να έχει αλλάξει το τελευταίο διάστημα μάλλον είναι η συμπεριφορά των ελαστικών....Διανύοντας ήδη το 2ο καλοκαίρι της ζωής τους έχουν πλέον ξεραθεί αρκετά και έχοντας χάσει την ελαστικότητά τους δεν συνεισφέρουν στην απορροφητικότητα όπως παλαιότερα...

Έχουμε και λέμε λοιπόν... (πάντα για μονοκάβαλλος εννοείται...)

ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +2 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 3,5 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης = μαμά (= 5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = + 3 κλικ από μαμά (=12 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ
Απόσβεση επαναφοράς = +2 κλικ από μαμά (= 4 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό)

ΛΑΣΤΙΧΑ
"Μαμά" Michelin Pilot Road με πιέσεις 36 πίσω - 32 μπροστά (μετρημένα ΚΡΥΑ και με δικό μου ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο μιας και αυτά στα βενζινάδικα δείχνουν ότι θέλουν...)

Όπως βλέπετε σε σχέση με πριν απλά μείωσα κατά 2 κλικ τις αποσβέσεις μπρός-πίσω και έριξα κατά 2 psi την πίεση των ελαστικών.
Μην φανταστείτε καμμιά μεγάλη διαφορά... απλά σε σχέση με τις προγενέστερες ρυθμίσεις αποδυκνείεται λίγο πιο μαλακό και γλυκό στις ανωμαλίες, χωρίς ταυτόχρονα να έχει ιδιαίτερη αρνητική επίπτωση στην οδική συμπεριφορά - λίγο παραπάνω "ψαρεματάκι" στις γρήγορες ανοικτές όταν το οδόστρωμα δεν είναι ομαλό (το ένοιωσα αρκετά στην χιλιομπαλωμένη Κορίνθου-Πατρών) δεν είναι και τόσο τρομερό...
Φαντάζομαι πάντως ότι πρόκειται για προσωρινό σετ-άπ μιας και μόλις αλλάξω ελαστικά θα ξαναγυρίσω στο προηγούμενο που με είχε αφήσει συνολικά ικανοποιημένο μέχρι πρόσφατα...

fazerman_kos
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ 22 Δεκ 2006, 08:46
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazerman_kos »

Tην προηγουμενη εβδομαδα πηρα απο ebay ενα αμορτισερ απο R1 2005. Δοκιμασα να το βαλω, κανει πανω κατω αλλα ειναι συνολικα εναν ποντο πιο κοντο οποτε με βλεπω για λαμακια υψους πισω....μου εκανε εντυπωση η διαφορα στο βαρος και το ευρος ρυθμισεων....τα υπολοιπα προσεχως....

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Κάπου έχω ξαναδιαβάσει (δεν θυμάμαι αν είναι εδώ) ότι το αμορτισερ του Ρ1 είναι μακρύτερο και δεν μπαίνει στο FZ1...
Εγώ πάντως δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να το προσαρμόσω με αλλαγές στο μοχλικό και στις βάσεις...Και κόστος έχουν αυτά τα πράγματα και τελικά μπορεί να αλλάξει το ύψος της πίσω ανάρτησης...

Νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή του μαμίσιου με κάποιο καλό άφτερ-μάρκετ που βγαίνει ΕΙΔΙΚΑ για το FZ1...Δεν είναι απαραίτητο να είναι από τα ακριβά μοντέλα με ξεχωριστό δοχείο αζώτου-λαδιού ή εκατοντάδες ρυθμίσεις και να κοστίζει πάνω από 1000κο...
Τα βασικά μοντέλα των καλών επώνυμων εταιριών (WP, OHLINS, κλπ) έχουν όλες τις ρυθμίσεις που θα χρειαστεί ένας μη αγωνιζόμενος (εξ' άλλου τις περισσότερες φορές οι άπειρες δυνατότητες ρυθμίσεων και προξενούν πονοκέφαλο και μπερδεύουν περισσότερο τα πράγματα και δεν φαντάζομαι ότι αν η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζεται σε 10 ή 50 κλικ να έχει καμμιά ιδιαίτερη πρακτική αξία), δεν έχει ιδιαίτερη σημασία που δεν είναι ξεχωριστό το δοχείο (σιγά την διαφορά ψύξης που θα την χρειαστεί...), μπορώ να ζήσω και χωρίς την υδραυλική ρύθμιση της προφόρτισης (εξ' άλλου δεν την ρυθμίζεις συνεχώς), και κοστίζουν γύρω στα 600 ευρώπουλα όντως ίδια κατά 90% με τα ακριβά αδελφάκια τους (το υπόλοιπο 10% που προσφέρουν δεν θα το χρησιμοποιήσετε ποτέ...). Γνώμη μου....

N!kos

Δημοσίευση από N!kos »

έβγαλε και η OHLINS ανάρτηση για το FZ1

http://www.ohlins.com/Motorcycle/Hidden ... fault.aspx

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Έψαχνα, και το βρήκα! είπα να το ποστάρω αλλά βλέπω έχω μείνει πίσω!
Καλοκαιράκι γαρ... :lol:

Θα αρχίσω να μαζεύω, και τον άλλο μήνα σπάω το κουμπαρά...

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

φιλαρακι εβαλε μπρος-πισω WP με 900 ευρα φουλ ρυθμισεων

το σκ θα τα δουμε :shock: ζηλευωωωωωωωωωωωωωωω :evil:
νους χανια και σωματι στρινγκ

doken

OHLINS

Δημοσίευση από doken »

επιτέλους, αποκτήθηκε! αυριο θα φορεθει, να δουμε και τι διαφορές θα έχει.απο εμφάνιση πάντος ειναι super,ειναι κ μεγαλυτερο αρκετα σε μέγεθος σε σχέση με το μαμα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Καλορίζικο doken.

Με το νέο έτος λέω να το πάρω και γω, άμα περισσέψει κανένα ψιλό.

Θελω απαραιτητα φωτο, της διαδρομης που περασες εσυ, το δοχειο αζωτου!
Προσφατα εβαλε το φιλαρακι, και του το στερεωσαν στη θεση για τα εργαλεια.
Δεν μου αρεσε η διαδρομη του μεταλικου σωληνα, για αυτο θελω να δω και αλλες τοποθετήσεις.

Εβαλε μαλιστα και τα μπροστινα ελατηρια, αλλα κατι δεν του αρεσει εκει, σε σχεση με τα μανισια!!!

Συμπτωματικα διαβασα χθες ενα ποστ εδω μεσα, για τα εμπροσθια ελατηρια της Ohlins, και μου λυθηκαν οι αποριες... http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopic.php?t=4617

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: OHLINS

Δημοσίευση από Theod »

doken έγραψε:επιτέλους, αποκτήθηκε! αυριο θα φορεθει, να δουμε και τι διαφορές θα έχει.απο εμφάνιση πάντος ειναι super,ειναι κ μεγαλυτερο αρκετα σε μέγεθος σε σχέση με το μαμα.
Εικόνα

Μεγειές, μεγειές.... +:Applause=+:=D>

Περιμένουμε εντυπώσεις....

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D μεγιες μεγιες :lol: :lol:
νους χανια και σωματι στρινγκ

doken

Δημοσίευση από doken »

ευχαριστω πολυ παιδιά,να στε καλά,φωτο εκπληξη θα βαλω το σβκο,μαζι με το ohlins θα δειτε και αλλα ωραία πραγματάκια που έχω βάλει στο εργαλείο.Όσον αφορά το ohlins τωρα πραγματικά αξιζει τα λεφτά του με το παρα πάνω,ίσως το καλητερο αξεσουάρ μαζι με την akrapovich που έχω βάλει στο μηχανάκι.
1) Πρώτα απο όλα το μηχανάκι έχει πολύ πιο ποιότική λειτουργεία στην καθημερινή μετακίνηση, είναι πιο σκληρό απο το μαμά και ταυτόχρονα πολύ πιο άνετο μιάς και στο αμορτισέρ αυτό (αντίθετα με το μαμά) δουλέυουν πολυ καλά οι αποσβέσεις του,σε σαμαράκια και κακό οδόστρομα.Εκεί που με το μαμά έπεφτα σε λακουβίτσα και το αμορτισέρ δούλευε ξερά και με επιανε η μέση με το ohlins τα πράγματα ειναι πολυ πολυ πιο διαφορετικά.Αυτό το παρατήρησε απο την πρώτη στιγμή και η συνεπιβάτης μου και σταμάτησαν απο την μεριά της τα παράπονα για την μέση της.
2) απο κράτημα δεν μπορώ να σας πώ ακόμα πολλά πράγματα μιας και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα εκεί που θέλω.Αυτό που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή πάντος είναι οτι και σε αυτόν τον τομέα φαίνεται μεγάλη βελτίωση μιας και η μηχανή εχει δείχνει πιο ακλόνιτη, πιο συμπαγής και πιο σταθερη πάνω στη στροφή.Θέλει όμως εκ νέου ρυθμιση και λίγο σφίξιμο το μπροστινό γιατι με το που μπήκε το OHLINS πίσω, το μπροστά έδειχνε πιο ασταθές και λίγο στον αέρα με τις παλιές ρυθμίσεις.Ένα κλικ δεξιά στην συμπίεση εφτιαξε πολύ το πράγμα αλλά ίσως χρειαστεί λίγο ακόμα ψάξιμο.
3) απο ομορφιά δε σας λέω τίποτα, θα το δείτε σε φώτο. :wink:

Φίλε Σάββα όσο για το που θα τοποθετηθεί το δοχείο αζώτου η OHLINS προτείνει στη θέση των εργαλείων που το έβαλε και ο φίλος σου,αλλα εμένα δεν μου άρεσε εκεί και το τοποθέτησα κάπου αλλου,περίμενε την φώτο και θα εντυπωσιαστείς!

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

μπραβο μπραβο :clap2: και περιμενουμε και :photo:

υ.γ.
η γνωμη η δικια μου ειναι οτι θα ηταν καλυτερο να αλλαζες και τα ελατηρια μπροστα για να συνεργαζεται το μπρος με το πισω τελεια το ποσον δεν ειναι μεγαλο :wink:
νους χανια και σωματι στρινγκ

doken

Δημοσίευση από doken »

οριστε και η φώτο που υποσχέθηκα
Εικόνα

για ελατήρια μπροστά θα περιμένω να δω ενός φίλου που τα άλαξε και εάν δω οτι αξίζει θα τα αλλάξω και αυτά

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

τι εχει γινει με τα μαυρα γυμνα τουμπανιασμενα ολα ειναι :?:

οδηγησα εχθες το φιλου μου ιδιο με του doken μοντελο για αρκετοι ωρα και τι να πω χαρος τελειως μετα τις 3000 στροφες το μοτο ανεβαζει σαν διχρονο παρα πολυ δυναμη και καλοστημενο ειναι πιο σκληρο απο το δικο μου αλλα και αποσβενει αψογα(wp μπρος πισω ) το μονο που δεν μου αρεσε οτι δεν εχει καλυψει απο αερα για να το εκμεταλευτεις :cry:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Όπως είναι φυσικό, μετά την αλλαγή των ελαστικών ξαναγύρισα στις ρυθμίσεις που έχω καταλήξει ότι ταιριάζουν καλύτερα σε εμένα και που πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις από το μηχανάκι όσο αφορά χρήση δρόμου και "σβέλτης" βόλτας...

έχουμε και λέμε

ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +2 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 4 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης = μαμά (= 5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = + 4 κλικ από μαμά (=11 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ)
Υπ' όψιν ότι ζυγίζω γύρω στα 90 κιλά...για έναν αναβάτη των 75 κιλών δεν αποκλείετει το +1 κλικ από μαμά να είναι αρκετό....Το ίδιο ισχύει και για μηχανάκι με λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ που το αμορτισέρ-ελατήριο δεν έχουν "κάτσει" ακόμα....
Απόσβεση επαναφοράς = +3 κλικ από μαμά (= 3 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό).

ΛΑΣΤΙΧΑ
Metzeler M3 με πιέσεις 38 πίσω & 33 μπροστά (μετρημένα ΚΡΥΑ και με δικό μου ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο μιας και αυτά στα βενζινάδικα δείχνουν ότι θέλουν...)

Στην σπάνια περίπτωση μεγάλης δικάβαλλης βόλτας, οι μόνες αλλαγές είναι ένα επιπλέον κλίκ στην πίσω προφόρτιση (μόνο αν ο συνεπιβάτης είναι πολύ βαρύς και - ή - υπάρχει και φορτίο), και οι πιέσεις στα λάστιχα που ανεβαίνουν στο γνωστό 42-36... :/abwave::)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Δευ 24 Μαρ 2008, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες