Ρυθμίσεις ανάρτησης

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Ρυθμίσεις ανάρτησης

Δημοσίευση από Theod »

Λοιπόν...γράψτε εδώ τις επεμβάσεις που έχετε κάνει στις αναρτήσεις σας και τις εντυπώσεις κατά την οδήγηση ανάλογα την ρύθμιση...


Ξεκινάω... :P

Στην αρχή, ειδικά πίσω μου φαίνονταν ΠΑΝΣΚΛΗΡΗ...
Όσο πέρναγε ο καιρός και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν, συνέβαιναν ταυτόχρονα 2 πράγματα....Εγώ τις συνήθιζα, και παράλληλα αυτές με το δούλεμα μαλακώνανε... :lol:
Μετά τα πρώτα 4.000χλμ που ένοιωσα ότι ήρθαν στο φυσιολογικό τους, άρχισα τις πρώτες απόπειρες να φέρω την ανάρτηση κοντύτερα στα μέτρα μου και στα γούστα μου...
Έκανα αρκετές δοκιμές και τουλάχιστον προς το παρόν (το κοντέρ λέει 6.000χλμ) έχω καταλήξει στις κάτωθι ρυθμίσεις

ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +1 γραμμή σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 5 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης.
Απόσβεση συμπίεσης +1κλικ από μαμά (= 4κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς +3κλικ από μαμά (=12 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

ΠΙΣΩ
Προφόρτιση +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ - ζυγίζω όμως και 95 κιλά:oops: , για αναβάτες των 70-80 κιλών μάλλον το +1 κλίκ=θέση 4 να είναι αρκετό)
Απόσβεση επαναφοράς +4 κλικ από μαμά (= 2 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό)

ΛΑΣΤΙΧΑ
Μαμά Michelin Pilot Road με πιέσεις 38 πίσω - 34 μπροστά (μετρημένα ΚΡΥΑ και με ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο...)


Με αυτές τις ρυθμίσεις μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος όσο αφορά την στιβαρότητα, την αίσθηση και την ευστάθεια....
Το μηχανάκι ήταν που ήταν στιβαρό και σταθερό, τώρα απλά έχει γίνει βράχος και μάλιστα χωρίς να υποφέρει ιδιαίτερα η άνεση (μην το συγκρίνετε όμως και με κανένα .....Βαραντέρο... :D)
Δίνει τρομερή αυτοπεποίθηση και στρίβει "με την μια" χωρίς υποψία πλεύσεων, κουνήματος, ή "ψαρέματος". Ένα χοροπήδημα της πίσω ανάρτησης στις κοφτές-εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου δεν θα το αποφύγετε ότι και να κάνετε, αλλά τουλάχιστον όσο το οδόστρωμα είναι σε λογικά πλαίσια θα φχαριστιέστε να οδηγείτε και να πιέζετε...
Να προσθέσω επίσης ότι με τις ανωτέρω ρυθμίσεις το μηχανάκι περνάει τις ανωμαλίες με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια "αίσθηση σκληρότητας" τόσο με την εμπρός όσο και με την πίσω ρόδα, πράγμα που (άσχετα από τις προσωπικές επιλογές του καθενός) δείχνει ότι οι αναρτήσεις είναι "όμοια" ρυθμισμένες τόσο στην σκληρότητα όσο και στις αποσβέσεις - πράγμα που συνεισφέρει τα μέγιστα στην ομοιογένεια και το ζύγισμα του συνόλου κατά την οδήγηση, και δείχνει αν μη τι άλλο μια πετυχημένη εφορμογή ρυθμίσεων....

ΠΡΟΣΟΧΗ Αν επιχειρήσετε να κάνετε τις παραπάνω ρυθμίσεις σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, το πιθανότερο είναι να τα "παίξετε" με την σκληρότητά του...Αφήστε πρώτα να γράψει 4-5Κ χιλιόμετρα για να έρθουν στο φυσιολογικό τους και μετά μπορείτε να ψαχτείτε με καλύτερα αποτελέσματα.

Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με το FZ1 σε δικάβαλλες καταστάσεις, αλλά προσωπικά με βάση το ανωτέρω μονοκάβαλλο σετ-απ, θα αύξανα τις πιέσεις των ελαστικών στο 42-36 και ίσως (ανάλογα το βάρος του συνεπιβάτη) θα έδινα και άλλο +1 κλικ στην προφόρτιση πίσω.... :/abwave::)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Παρ 29 Σεπ 2006, 08:46, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

εχω φτασει στα 2800 χλμ(μονο βολτες καθολου πολυ)και τις αναρτησης της εχω με την μαμισια ρυθμιση.δεν με ενοχλουν που ειναι σκληρες αν και με 2 ατομα(7 στις 10 παω δικαβαλια) κανει καλυτερη δουλεια το πισω,λειτουργη σε αποσβεση καλυτερα. Το μπροστινο ουτε λογος για πειραγμα.Τωρα με αυτα που λετε οτι μαλακωνει μετα απο καποια χλμ θα το τεσταρω και εγω και θα δουμε.Παρολα αυτα ο αι βασιλης τα χριστουγεννα θα μου κανει ενα δωρακι. τηηηη?????















ohlins
:bandheavy:

διαβαστε το power bikes εχει ωραιο συγκριτικο.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

θεοδωρος έγραψε: δεν με ενοχλουν που ειναι σκληρες αν και με 2 ατομα(7 στις 10 παω δικαβαλια) κανει καλυτερη δουλεια το πισω,λειτουργη σε αποσβεση καλυτερα.
Αν κυκλοφορείς συχνά δικάβαλλος θα σου πρότεινα να δώσεις τουλάχιστον +1κλίκ στην προφόρτιση της πίσω ανάρτησης (καλύτερα +2....εξαρτάται από το βάρος του επιβάτη) καθώς και +3 κλίκ στην απόσβεση επαναφοράς πίσω...
Αφού το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο, γράψε μερικά ακόμα και γύρω στα 3500-4000 χλμ κάντο δοκιμαστικά για καμμιά βδομάδα...
Μην φοβάσαι ότι θα σκληρύνει....με την αύξηση της προφόρτισης το ελατήριο (στην δικαβαλιά) θα δουλεύει στο πιο μαλακό σημείο της διαδρομής του και η αύξηση της απόσβεσης θα κάνει τις κινήσεις του πιο ελεγχόμενες, με αποτέλεσμα στην πράξη να σου φανεί πιο μαλακό από ότι πρίν και σίγουρα πιο στιβαρό....το πιθανότερο είναι να με θυμηθείς... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

Οι ρυθμισεις απο το εργοστασιο ειναι ιδιες σε ολα τα μοτο? νομιζω πως ναι,
φυσικα μην ξεχναμε οτι σημασια εχει το πατουμενο σωστα ?
54 κ. ειναι το βαρος του αναβατη,και με της ρυθμισεις που μου λες μονος πως ειναι γιατι το προβλημα εαν ειναι προβλημα (ειπαμε δεν με πολυενοχλει)ειναι στην αποσβεση επαναφορας του πισω. :/abwave::)

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

θεοδωρος έγραψε:Οι ρυθμισεις απο το εργοστασιο ειναι ιδιες σε ολα τα μοτο? νομιζω πως ναι,
φυσικα μην ξεχναμε οτι σημασια εχει το πατουμενο σωστα ?
54 κ. ειναι το βαρος του αναβατη,και με της ρυθμισεις που μου λες μονος πως ειναι γιατι το προβλημα εαν ειναι προβλημα (ειπαμε δεν με πολυενοχλει)ειναι στην αποσβεση επαναφορας του πισω. :/abwave::)
Ίδιες είναι, αλλά για παν ενδεχόμενο μέτρα τις ρυθμίσεις από την τέρμα σκληρή θέση όπως σου γράφω σε παρένθεση....Δοκίμασε για καμμία βδομάδα σε γνωστές σου διαδρομές το σετ-απ που γράφω και δες αν σου κάνει...εγώ το βολεύτηκα πολύ....


ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = + 1 γραμμή σκληρότερο από την μαμά ρύθμιση = 5 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης
Απόσβεση συμπίεσης = +1κλικ από μαμά (= 4κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = +3κλικ από μαμά (=12 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι

ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ - ζυγίζω όμως και 95 κιλά , για αναβάτες των 70-80 κιλών μάλλον το +1 κλίκ=θέση 4 να είναι αρκετό)
Απόσβεση επαναφοράς = +4 κλικ από μαμά (= 2 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό)

ΛΑΣΤΙΧΑ
Μαμά Michelin Pilot Road με πιέσεις 38 πίσω - 34 μπροστά (μετρημένα ΚΡΥΑ και με ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο...)

Βασικά είναι "σπορτίφ" ρυθμίσεις αλλά χωρίς να θυσιάζουν εντελώς την άνεση στον βωμό του στριψίματος....Πιστεύω ότι είναι η χρυσή τομή μεταξύ στιβαρότητας, ευστάθειας, εμπιστοσύνης και άνεσης.....
Σε καλό έως μέτριο οδόστρωμα αποδίδουν καταπληκτικά.....Αν όμως κινείσαι συνεχώς σε δρόμους που μοιάζουν με ασφάλτινη πίστα μοτο-κρός, τότε άσε τις μαμίσιες....

Αν το βολευτείς μονοκάβαλλος, τότε σε μεγάλες δικάβαλλες βόλτες το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δώσεις ένα επιπλέον κλίκ στην πίσω προφόρτιση και να βάλεις 42-36 στα λάστιχα .....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Παρ 29 Σεπ 2006, 08:45, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

σε σχεσει με της μαμισιες ποσο πιο σπορτιφ ειναι? +:Think=+::-k

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

θεοδωρος έγραψε:σε σχεσει με της μαμισιες ποσο πιο σπορτιφ ειναι? +:Think=+::-k

Δύσκολο να πείς ακριβώς...δεν μετριούνται αυτά τα πράγματα...Αίσθηση είναι.... +:Think=+::-k

:idea: Να στο πω διαφορετικά...Κάνουν το μηχανάκι ακόμα πιο στιβαρό και δίνουν στον αναβάτη πιο πολύ εμπιστοσύνη, χωρίς να χειροτερεύουν την μαμίσια αίσθηση σκληρότητας...

Ασε τις μαμίσιες μέχρι να γράψεις περίπου 4.000 χλμ και μετά δοκίμασέ τες...Ειδικά εκτός πόλης η διαφορά είναι αισθητή....
Στο κάτω κάτω ρυθμίσεις είναι-δεν χαλάς λεφτά :lol: ...άμα δεν σου κάτσουν καλά, ξαναγυρνάς εκεί που ήσουν....

xtapodias
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2006, 21:15
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από xtapodias »

για να καταλάβω,

1. όσο ποιο πολύ αυξάνεις το βάρος πάνω στη μοτό τόσο σκληρένεις την πίσω ανάρτηση?

2. Με αυτό δηλαδή δεν το σκληρένεις απαραίτητα αλλά το κάνεις να δουλεύει στην καλή του περιοχή και όχι τέρμα κάτω όπως άν ήταν ρυθμισμένο στο μαλακό?

3. Επίσης ποιά η σχέση της μπροστά με την πίσω ανάρτηση? Μπορώ να πειράξω μόνο την μπροστά ή μόνο την πίσω χωρίς να κινδυνεύω?

4. Αν ο θεοδ το σκλήρηνε λίγο επείδη είναι 90 κιλά εγώ να το πάω τέρμα αφού είμαι 120? :oops:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

1. Kάπως έτσι...Ουσιαστικά δεν την σκληραίνεις σε όλη της την διαδρομή, απλά με την αύξηση (ή μείωση σε κάποιες άλλες περιπτώσεις) της προφόρτισης ρυθμίζεις το στατικό και δυναμικό sag (δηλ πόσο κάθεται η ανάρτηση με την επίδραση του βάρους της και του βάρους του αναβάτη αντίστοιχα). Αυτό είναι μεγάλης σημασίας τόσο για την λειτουργία της ίδιας της ανάρτησης (περισσότερα παρακάτω...), όσο και για την διατήρηση της γεωμετρίας της μηχανής στα προβλεπόμενα όρια (μια μοτοσυκλέττα καθισμένη ή ανασηκωμένη πολύ στο ένα άκρο της δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε "γεωμετρικά σωστή")

2. ΑΚΡΙΒΩΣ
Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις (και αντίθετα από ότι πιστεύουν πολλοί) αυξάνοντας την προφόρτιση της ανάρτησης, στην πράξη ο αναβάτης εισπράτει μια πιο "μαλακή" ανάρτηση...
Πως συμβαίνει αυτό ???
Οι περισσότερες αναρτήσεις έχουν προοδευτικά χαρακτηριστικά.
Που σημαίνει ότι είναι πιο μαλακές στην αρχική τους διαδρομή για να απορροφούν τις μικροανωμαλίες του οδοστρώματος και σκληραίνουν προοδευτικά προς το τέλος προκειμένου να μην τερματίζουν εύκολα...
Μια ανάρτηση που πάσχει από ανεπαρκή προφόρτιση "καταναλώνει" την μισή της διαδρομή - και ΚΥΡΙΩΣ την πιο μαλακή της διαδρομή- μόνο με την επίδραση του βάρους της μοτοσυκλέττας και του αναβάτη, και μετά ο αναβάτης καλείται να ζήσει μόνο με το 2ο μισό της διαδρομής της που είναι και το σκληρότερο...Σε τέτοιες περιπτώσεις, αυξάνοντας την προφόρτιση ουσιαστικά επιτρέπουμε στην ανάρτηση να δουλέψει κανονικά σε όλη της την διαδρομή, άρα και στο αρχικό μαλακό μέρος της...

3. Τόσο η μπροστά όσο και η πίσω ανάρτηση πρέπει να δίνουν παρόμοια "αίσθηση σκληρότητας και απόσβεσης" για να έχουμε ομοιογενή συμπεριφορά...Μεγάλες διαφορές μεταξύ τους καταλήγουν σε μια "νευρική" μοτοσυκλέττα, χωρίς δυναμική ισσοροπία, που δίνει την αίσθηση ότι αποτελείται από 2 μέρη ξεκομμένα μεταξύ τους.
Φαντάζομαι ότι δεν θα συνδύαζες ποτέ στο αμάξι σου πάνσκληρα αμορτισέρ μπροστά και υπερμαλακά πίσω....Το ίδιο συμβαίνει και εδώ...
Το θέμα εδώ είναι ότι με την μεταβολή του βάρους (βαρύς-ελαφρύς αναβάτης, δικαβαλλιά, ή φορτίο) επηρεάζεται κατά 90% η πίσω ανάρτηση, γιαυτό και εκεί η προφόρτιση πρέπει να μεταβάλλεται συχνά ανάλογα το βάρος, ενώ στην μπροστά μπορεί να ρυθμιστεί 1 φορά και να παραμένει σταθερά εκεί....

4. Νομίζω ότι για δρόμους με μπαλώματα, σαμαράκια, γλιστερή επιφάνεια, και γενικά όχι καλό οδόστρωμα, η 4η θέση είναι η καλύτερη χρυσή τομή (πάντα για μονοκάβαλλος εννοείται).
Αν το οδόστρωμα είναι καλό και χωρίς πολλές ανωμαλίες, τότε η 5η θέση θα σου προσφέρει καλύτερη σταθερότητα ειδικά στις ψηλές ταχύτητες. Δικάβαλλος δε, θα χρειαστεί να προσθέσεις άλλο ένα στην ρύθμιση που θα καταλήξεις ως μονοκάβαλλος...

Φυσικά όλα αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά και θα πρέπει να κάνεις τις δικές σου δοκιμές. Πιστεύω πάντως ότι τελικά θα καταλήξεις σε 1 από τις 2 θέσεις που προτείνω.....

Επίσης (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)....Σαν γενικός κανόνας όταν αυξάνεις κατά 1 κλικ την προφόρτιση, επειδή η δύναμη και η ταχύτητα επαναφοράς του (περισσότερο φορτισμένου πια ελατηρίου) αυξάνει, θα πρέπει παράλληλα να δίνεις 1-2 κλίκ αύξηση στην απόσβεση επαναφοράς προκειμένου η ανάρτηση να διατηρήσει την ισσοροπία της...Για αυτό τον λόγο κυρίως (και γιατί νοιώθω ότι με την μαμίσια ρύθμιση η πίσω ανάρτηση επιστρέφει αρκετά γρήγορα), στο δικό μου παράλληλα με την αύξηση της προφόρτισης έχω αυξήσει κατά 4 κλίκ και την απόσβεση επαναφοράς...

Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις με το δικό μου προτεινόμενο σετ-απ και αφού διανύσεις κάμποσα χιλιόμετρα σε γνωστές σου διαδρομές (κατά προτίμηση εκτός πόλης), τότε να δοκιμάσεις κάποιες επιπλέον αλλαγές, αλλάζοντας όμως 1 πράγμα κάθε φορά και δίνοντας στον ευατόν σου αρκετό χρόνο κάθε φορά για να κάνει σωστά την αξιολόγηση....

Καλές δοκιμές... :/abwave::)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Τετ 13 Σεπ 2006, 17:38, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D
σωστα και αναλυτικα ο theod.
εγω πριν φυγω για τα ξενα εκανα ενα σεταρισμα στο πισω και λογω το οτι θα ειμουν φορτωμενος και με επιβατη και το ρυθμισα σε αυτα που προτεινη ο theod,και το βρισκω πολυ καλα να λειτουργη ειται μονος ειται διπλος,αυτην την αποτομη επαναφορα δεν την εχει τωρα για αργοτερα βλεπουμε και ειται ανωμαλιες εχει ο δρομος ειται ειναι καλος λειτουργει.Το μπροστινο δεν το ακουμπησα καθολου για τον λογο οτι εδω οι δρομοι ειναι χαλια και ετσι ειναι πιο ανετο και πιο πολυ εμπιστοσυνης και οσο αφορα τα καλα κοματια (ευτηχως εχουμε κατι λιγα )ειναι στιβαροτατο και εχεις την δυνατοτητα να παιξεις και με τα φρενα χωρις αγχος.
παρολα αυτα εχω την αισθηση οτι για να δεις πραγματικα το τι μπορει να κανει το φζ1 και εσυ, θα πρεπει να συνησφερεις χρηματικος σε αφτερ μαρκετ μπρος και πισω :D

doken

Δημοσίευση από doken »

Οποιος θελει μπορει να δικμασει και τις δικες μου ρυθμισεις
4 κλικ απιστερα την αποσβεση συμπιεσης (πιο μαλακη)
4-5 κλικ δεξια την αποσβεση επαναφορας (πιο αργη)
αυτο γιατι με τις μαμα ρυθμισεις το μπροστινο επεστρεφε αποτομα και γρηγορα σε σχεση με το πισω
3 κλικ (αν θυμαμαι καλα) δεξια ωστε να γινει πιο αργη κ η πισω επαναφορα

ολα αυτα εχοντας ριξει 4χιλ τις τιμονοπλακες

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

@THEOD, θέλω τα "φώτα" σου :idea:

Σημερα η βολτα εκτος απο καλο φαγητο, ειχε και πολλες δοκιμες! (σλουρπ)
Ειμασταν τέσσερα FZ1/06 και ενα Fazer 2002, το τελευταιο εχει παει Ευρωπη πολλες φορες, τη περασμενη εβδομαδα ηταν στον Αγ. Γιαννη το Ρώσσο!
Εικόνα

Τελικα εχω το πιο δυνατο μηχανακι, τα καναμε τράμπα, το οδηγησαν, το κοντραραμε, και συμφωνησαν οτι ειναι το πιο δυνατο.

Το προβλημα μου τωρα ειναι οι αναρτησεις!
Εκανα τις ρυθμισεις που λες παραπανω, πριν δυο μηνες και εμεινα αμεσως ευχαριστημενος.
Τωρα ομως ειναι το πιο μαλακο απο τα αλλα (και το πιο παλιο), κοινη συναινεση, με τους αλλους που το καβαλησαν!

Λεω να δοκιμασω να σφιξω μπροστα προφορτιση κατα ενα δακτυλιο, και ακομα ενα ¨κλικ" πισω.

Για πες μου, αυτο το "Απόσβεση συμπίεσης", τι κανει?
Ξερω οτι ταιριαζουμε στα κιλα (μασαλά), ασχετα με το στυλ οδηγησης.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

theod αναφερσου για να ενημερωθουμε,παντως πιστευω οτι οτι και να κανεις με τα υπαρχων μαμισια δεν θα αξιωπιησης το ντοπαρισμα που εχεις κανει και εαν το ρυθμισεις καποια στιγμη θα δεις οτι θες και αλλο και αλλο ρυθμισμα και ιδιαιτερα με το πισω δεν εχεις πολλες επιλογες,λογω ελειψεις πληρων ρυθμισεων αλλα και οχι και τοσο ποιοτικο.
αυτο παθαινω και εγω που ειναι και πιο αδυναμο απο το δικο σου δηλ μετα τα 170(μεσα στην στροφη)και πανω το πισω δεν λειτουργη καλα ενω με δευτερο ατομο λειτουργη καλυτερα αλλα χανεις φυσικα ολλα τα αλλα ετσι :?:
αναμενουμε και τον φιλο theod :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Σάββα...
Μου έχει κάνει και εμένα εντύπωση πόσο μαλάκωσαν στην πορεία οι αναρτήσεις του σε σχέση με το πως ήταν καινούργιο...το έγραψα κιόλας τότε...
Και σε άλλα καινούργια μηχανάκια είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο γιαυτό και ξεκίνησα να ψάχνομαι αφού έγραψα 3-4Κ χιλιόμετρα, αλλά όχι σε αυτόν τον βαθμό...

Το θέμα είναι ότι αυτό ΔΕΝ είναι καλό σημάδι όσο αφορά την ποιότητα
υλικών των ελατηρίων και αυτό με βάζει σε σκέψεις μήπως επεκτείνεται και στο υπόλοιπο αμορτισέρ...

Προσωπικά έχω εντοπίσει το πρόβλημα πίσω...εκεί κάτι δεν μου πάει καλά και καταλήγω σιγά-σιγά στο συμπέρασμα ότι με ημίμετρα δεν σώζεται το πράγμα.. που σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα κάποιο αφτερμάρκετ θα πρέπει να πάρει την θέση του, αν τουλάχιστον απαιτείς από το μηχανάκι "κοφτερή" και "ακριβής" οδική συμπεριφορά...
Το ελατήριο αν δεχτεί παραπάνω ακόμα προφόρτιση από αυτή που ήδη έχω γράψει, τότε αναπηδάει σαν κατσίκι και η απόσβεση επαναφοράς ήδη είναι 2 κλίκ από το τέρμα...
Γενικά θεωρώ το πίσω αμορτισέρ-ελατήριο "χαζόσκληρο" με την έννοια ότι αν το σκληρύνεις περισσότερο από ότι έχω ήδη γράψει χάνεις όλη την άνεση ΧΩΡΙΣ να κερδίζεις κάτι σε συμπεριφορά, να μην σου πω ότι σε μη άψογους δρόμους θα χάσεις κιόλας...
Δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να γίνει με το μαμά...Το να το ανοίξεις και να αρχίσεις να παίζεις με λάδια είναι και κοστοβόρο και χρονοβόρο και ψυχοφθόρο και μάλλον αναποτελεσματικό...

Μπροστά νομίζω ότι οι ρυθμίσεις που έχω αναφέρει πιο πάνω εξαντλούν τα περιθώρια "σκληρότητας" τουλάχιστον για χρήση δρόμου...
Φαντάζομαι ότι δεν θα βρήκες ούτε εσύ ούτε οι φίλοι σου μαλακό το μπροστινό...Αν το σφίξεις κι άλλο (ειδικά η απόσβεση συμπίεσης έχει σχεδόν το ίδιο "εισπρακτικό" αποτέλεσμα σαν να βάζεις πιο σκληρό ελατήριο), τότε αρχίζει ο τροχός να μην ακολουθεί ανωμαλίες και εύκολα μπορείς να το χάσεις - ειδικά στην έξοδο που με την επίδραση του γκαζιού το μπροστινό αποφορτίζεται... Κάποια στιγμή έδωσα μια γραμμή ακόμα προφόρτιση (εκτός από την μια που έχω ήδη δώσει) και αμέσως ένοιωσα αστάθεια και άσχημο "διάβασμα" του δρόμου, και ξαναγύρισα στις ρυθμίσεις που έχω γράψει...

Η γνώμη μου είναι ότι το πρόβλημα δημιουργείται από το πίσω και λόγω της ακαμπτότητας του πλαισίου διαδίδεται άμεσα επηρεάζοντας τα πάντα και εύκολα ξεγελιέσαι νομίζοντας ότι φταίει το μπροστά...

Μαντεύω ότι με ένα καλό αφτερμάρκετ πίσω το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί... Είναι ακριβά τα ρημάδια, αλλά δυστυχώς no pain-no gain....
Αλλά τουλάχιστον εσύ που ήδη ψάχνεσαι με το μηχανάκι και ήδη έχεις δαπανήσει κάποια χρήματα στο μοτέρ του, πιστεύω ότι το επόμενο βήμα πρέπει να είναι η επένδυση σε ένα καλό αμορτισέρ...
Έχω την αίσθηση (να μην πω βεβαιότητα) ότι η αλλαγή θα είναι πολύ πιο αποδοτική από ότι 10 άλογα ακόμα... :wink:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Καλή σας μέρα.

Theod, σε ευχαριστω για τη γνωμη σου, με εβγαλες απο τις ασκοπες και ισως επικυνδινες δοκιμες!!! :cry:

Για μας που εχουμε απιτησεις, φανηκε η μετρια (και κατω) ποιοτητα του αμορτισερ.
Ειναι μαλλον βαλμενο για χρηση "μόστρας" και καφετεριας!

Η επομενη αγορα μου θα ειναι ενα πισω αμορτισερ.
Εχω ιδιαιτερη συμπαθεια στα Ohlins, αλλα δυστυχως ακομα δεν εχει βγαλει κατι, επισκεπτομαι τακτικα το site της.

Ξεχασα να σας πω οτι στου ενος φιλου το FZ1 ειχε βαλει το Bridgestone 002.
Επαθα τη πλακα μου, δεν ειχε τις αναπηδησεις που μου κανει εμενα το μαμα λαστιχο (michelin), και ανοιγα πολυ το γκαζι απο το μεσο της στροφης με σιγουρια.
Φανταστικη βελτιωση!

Και αυτο στο προγραμμα (λαστιχα).

Προυπολογισμος 1.500€ (αμορτισερ + λαστιχα), το Hobby πληρωνεται.
Expensive toys, for big boys... :lol: :lol: :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης