Λαδια-ελατηρια μπροστα

Απορίες και προβλήματα που αφορούν τις αναρτήσεις.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
FotisFz1
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Λαδια-ελατηρια μπροστα

Δημοσίευση από FotisFz1 »

λεω να αναβαθμισω λιγο το μοτο μου(εχει ηδη 30000χλμ) και θα ξεκινησω απο το καλυτερο πιστευω κομματι ως προς το αποδοση/τιμη...(αφου με το ΠΑΣΟΚ λ7 δεν παιζουν)
τι προτεινετε να βαλω??
μαρκα??
λαδια μαμα η αλλο νουμερο??
ελατηρια μαμα σκληροτητα η αλλη??
να αναφερω οτι ειμαι 120 κιλα
το μηχανακι δεν μπαινει πιστα αλλα στο δρομο το 8ελω "σφιχτο" και ας ειναι λιγο κουραστικο στο ταξιδι
αν εχει αλλαξει καποιος απο σαλονικα ας μου πει που και εντυπωσεις γενικα ως προς τον μαστορα...
ευχαριστω..

Άβαταρ μέλους
johnny
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 17:36
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
Επικοινωνία:

Re: Λαδια-ελατηρια μπροστα

Δημοσίευση από johnny »

foten21 έγραψε:αφου με το ΠΑΣΟΚ λ7 δεν παιζουν

Link


Εγώ θα σου πρότεινα λαδια και ελατήρια ohlins.Κόστος κάπου στα 150 ευρώ + τα περαστικά..

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Λαδια-ελατηρια μπροστα

Δημοσίευση από Theod »

Πριν ξεκινήσεις κοστοβόρες αλλαγές εξαρτημάτων προσπάθησε να εξαντλήσεις τις δυνατότητες των μαμίσιων μέσω των ρυθμίσεων.

Αφού είσαι αρκετά βαρύς, σφίξε την προφόρτιση στο 1 δαχτυλίδι πριν το τέλος (ή αλλιώς 2 γραμμές να φαίνονται με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης).

Αφού το θες σφικτό και ελεγχόμενο σφίξε 7-8 κλικ την απόσβεση επαναφοράς (-8 ή -7 κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό - η μαμά ρύθμιση είναι -15 κλικ). Ρυθμίζεται από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι. Μπορείς να πάς και ακόμα σφικτότερα άμα έτσι το νοιώθεις καλύτερα, αλλά έχε υπ' όψιν ότι από ένα σημείο και μετά η υπεραπόσβεση στην επαναφορά μπορεί να δημιουργήσει περίεργη και ανομοιόμορφη φθορά (σκαλοπάτι) στο μπροστά ελαστικό...

Κρατώντας σταθερές αυτές τις 2 ρυθμίσεις και κάνοντας βόλτες πειραματίσου και ρύθμισε την σκληρότητα του μπροστινού στο σημείο που σε ικανοποιεί μεταβάλλοντας ΜΟΝΟ την απόσβεση συμπίεσης (από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι...). Η μαμά ρύθμιση είναι -5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό. Προσωπικά θεωρώ πολύ σκληρή ακόμα και την μαμά ρύθμιση και επειδή θέλω το πηρούνι μου να είναι απορροφητικό την έχω χαλαρώσει -4κλικ (δηλαδή στα -9 από τέρμα σκληρό), αλλά φυσικά ο καθένας θέλει, ζητάει, και παίρνει διαφορετικά πράγματα από τις αναρτήσεις του... Μπορείς να την μεταβάλλεις από 0 (τέρμα σκληρό) για πολύ σφικτή αίσθηση έως -15 για πολυυυυύ ρηλαξαρισμένη....Έχε υπ' όψιν ότι εκτός από την διαφορά στην "μαλακότητα" και στην απορροφητικότητα, αυξομειώνοντας την απόσβεση συμπίεσης μεταβάλλεις και τον τρόπο που το μηχανάκι βουτάει στο φρενάρισμα και κατ' επέκταση την πρόσφυση του εμπρός ελαστικού στο δυνατό φρενάρισμα κυρίως στις περιπτώσεις χαμηλής τριβής οδοστρώματος (γυαλισμένο, βρεγμένο κλπ).

Λογικά, και με την προυπόθεση ότι το μπροστινό σου είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση (καλή κατάσταση λαδιών, χωρίς διαρροές, κλπ) και "ακούει" στις ρυθμίσεις, δεν θα έχεις πρόβλημα να βρείς το σημείο που να σου κάθεται καλά.... Αν παρόλα αυτά δεν μπορέσεις να βρείς κάτι που να σε ικανοποιεί και το θες ακόμα σφικτότερο τότε πάς καρφί για σκληρότερα ελατήρια της τάξης των 1.00 έως 1.05 Kgf/mm (από μαμά φοράει 0,95) καθώς και για "παχύτερο" λαδάκι... :/abwave::)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναρτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες