Ohlins & Sag σε FZ1
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
πριν απο την μοτοδυναμικη ειχε την εισαγωγη τους στην ελλαδα ο ντουλαβερης...και εβγαζε καποιες προσφορες...
πετα το στο google και τσεκαρε το....δεν ξερω αν εχει ακομα τιποτα αλλα δεν χανεις και κατι να το ψαξεις... </>8 </>8 </>8
πετα το στο google και τσεκαρε το....δεν ξερω αν εχει ακομα τιποτα αλλα δεν χανεις και κατι να το ψαξεις... </>8 </>8 </>8
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
για να μην ανοιγω νεο θεμα η wp εχει βγαλει αναρτηση για το fz1??
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
εχει βγαλει ριξε μια ματια εδω
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- johnny
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 17:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Ρώτησα στον Ντουλαβέρη..
Θα ρωτήσω και στη μοτοδυναμική να δούμε αν έχει καμία διαφορά..
Θα ρωτήσω και στη μοτοδυναμική να δούμε αν έχει καμία διαφορά..
- johnny
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 17:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Το πήρα και εγώ!
Περισσότερα από Δευτέρα που θα το τοποθετήσω κιόλας..
Περισσότερα από Δευτέρα που θα το τοποθετήσω κιόλας..
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Ποσο το μαρουλι...???
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
- johnny
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 17:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
930 ευρώ
880 η αγορά
50 η τοιποθέτηση...
Τελικά τα κατάφερα και το έβαλα σήμερα!Η διαφορά είναι αισθήτη αλλά πρέπει λίγο (πολύ) να ψαχτώ με τις ρυθμίσεις και με το sag..Αυτά!
880 η αγορά
50 η τοιποθέτηση...
Τελικά τα κατάφερα και το έβαλα σήμερα!Η διαφορά είναι αισθήτη αλλά πρέπει λίγο (πολύ) να ψαχτώ με τις ρυθμίσεις και με το sag..Αυτά!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
@johny δεν μας ειπες κατι εξισου σημαντικο με την τιμη....απο που το πηρες κ ποιος το τοποθετησε?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- johnny
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 17:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Από τον Ντουλαβέρη έγινε η αγορά
και στον Σπηλιώτη η τοποθέτηση.
και στον Σπηλιώτη η τοποθέτηση.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Μετα και την αλλαγη και των μπροστινων ελατηριων σε Ohlins , και σε μια συντομη βολτα που εκανα ....η διαφορα ειναι αρκετα αισθητη σε πρωτη φαση , στο μελλον θα εχω ακομα ποιο σιγουρη αποψη , αλλα με αυτη τη πρωτα βολτα που εκανα και μετρωντας το sag βεβαια παλι ....και φερνοντας το οπως το ειχα πριν , οι ρυθμισεις του μπροστινου ειναι σχετικα στο φουλ μαλακο (αποδιδοντας στιβαρη παλι αισθηση) σε σχεση με τις αντιστοιχες ρυθμισεις με τα μαμα ελατηρια οπως τα ειχα για το τροπο που οδηγω+sag.Βεβαια τα ελατηρια παιζουν μεγαλο ρολο οπως και το λαδι που τοποθετει ο καθενας , προσφατα αν δε κανω λαθος η Ohlins εβγαλε 5αρι λαδι για μπροστα , το οποιο για εμενα ηταν το ιδανικοτερο αναμεσα σε κατι 10αρια , 7,5αρια και δε ξερω τι αλλο
Το συνολικο sag με αναβατη , μπροστα και πισω ειναι το ιδιο στα 40mm ακριβως.
Το συνολικο sag με αναβατη , μπροστα και πισω ειναι το ιδιο στα 40mm ακριβως.
- Themis_81
- Δημοσιεύσεις: 772
- Εγγραφή: Πέμ 06 Απρ 2006, 22:00
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Για το πισω αμορτισερ και τις μαμα βασεις για τις βαλιτσες δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα . Το μονο που χρειαζεται ειναι μπει εξωτερικα το δοχειακι κ οχι κατω απο την σελα οταν αφαιρεις το μαρσπιε του συνοδηγου για να πιασει η βαση θελει λιγο μετακινηση πιο κατω και ειναι ολα οκ !
H μια πλευρα ...
και η αλλη \
Εδω φαινεται το σημειο που το εχω το δοχειο ( και εκει δεν ενοχλει καθολου στο βαλε βγαλε των βασεων για τις βαλιτσες ... )
H μια πλευρα ...
και η αλλη \
Εδω φαινεται το σημειο που το εχω το δοχειο ( και εκει δεν ενοχλει καθολου στο βαλε βγαλε των βασεων για τις βαλιτσες ... )
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Themis_81 την Πέμ 05 Αύγ 2010, 00:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is not measured by the breaths we take,
but by the moments that take our breath away
but by the moments that take our breath away
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Themis_81.....γιατι εμεις τι λεμε
...κοιτα πρωτο ποστ
...κοιτα πρωτο ποστ
- Themis_81
- Δημοσιεύσεις: 772
- Εγγραφή: Πέμ 06 Απρ 2006, 22:00
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Δες που εβαλα και την αλλη φωτο και θα καταλαβεις ...
Σε αυτο το σημειο δεν ενοχλει οποτε μπορεις να κανεις οτι θελεις με τα μαρσπιε γιατι δεν χρησιμοποιησα την βαση και απλα το εχω παντα λιγο πιο μπροστα για να μην ενοχλει τις βιδες απο την βαση του συνοδηγου <>
Σε αυτο το σημειο δεν ενοχλει οποτε μπορεις να κανεις οτι θελεις με τα μαρσπιε γιατι δεν χρησιμοποιησα την βαση και απλα το εχω παντα λιγο πιο μπροστα για να μην ενοχλει τις βιδες απο την βαση του συνοδηγου <>
Life is not measured by the breaths we take,
but by the moments that take our breath away
but by the moments that take our breath away
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
......ετσι το χουμε και εμεις
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Γκρρρρρρρρρρρρρρρ.......
Θελω λυση, δεν παει αλλο με τα depon....
Επανερχομαι...
Η Ohlins δινει sag με τον αναβατη: 25mm-35mm
Εμενα με το ζορι πιανει τα 20mm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εχω παντα τη προφορτιση, οπως ξανα ειπα, στο 0 (λάσκα).
rebound & compression -2 απο τη μαμα ohlins!
Αλλα πολλες φορες γκαζωτος-επιταχυνοντας εκει στους επαρχιακους-βουνισιους δρομους, τρωω κλωτσιες απο τη σελα!!!
Τελευταια δοκιμασα με -4 στα rebound & compression, αλλα το μηχανακι εγινε βαρκα! Νομιζα σε κατι δοσεις οτι λασκαρε ο τροχος!!!
Δεν θελω σχολια για τα παραπανω!
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ: Ε Λ Α Τ Η Ρ Ι Ο....
Εδω θελω βοηθεια.
Απο μαμα Ohlins το ελατηριο ειναι 57/180/120
Αν τα θυμαμαι καλα ειναι: 180χλσ μηκος ελατηριου, και 120Newton/mm
Το ζορι ειναι εδω: 120Newton/mm το μαμά (βγαζουν απο 57/180/52 έως 57/180/220, μαλλον για χαρχάλεϊ)
Για ποιο βαρος αναβατη ειναι τα 120N/mm? (αν και καταλαβαινω, οτι δεν εχει σχεσει μ αυτα).
Σκεφτομαι να βαλω το 100N/mm, αλλα κανει για τα 90-95 κιλα μου, και να ερθει το sag στα 25+κατι mm?
ΥΓ, οταν η ασφαλτος ειναι αριστη, συμπεριφερεται καλα, αλλα δεν εχει νοημα ενα τοσο καλο αμορτισερ να μην δουλευει σωστα στις φουρτουνες...
Αναμενω απαντηση απο οποιον εχει καποια σχετικη εμπειρια, με τα ελατηρια αυτα.
Θελω λυση, δεν παει αλλο με τα depon....
Επανερχομαι...
Η Ohlins δινει sag με τον αναβατη: 25mm-35mm
Εμενα με το ζορι πιανει τα 20mm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εχω παντα τη προφορτιση, οπως ξανα ειπα, στο 0 (λάσκα).
rebound & compression -2 απο τη μαμα ohlins!
Αλλα πολλες φορες γκαζωτος-επιταχυνοντας εκει στους επαρχιακους-βουνισιους δρομους, τρωω κλωτσιες απο τη σελα!!!
Τελευταια δοκιμασα με -4 στα rebound & compression, αλλα το μηχανακι εγινε βαρκα! Νομιζα σε κατι δοσεις οτι λασκαρε ο τροχος!!!
Δεν θελω σχολια για τα παραπανω!
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ: Ε Λ Α Τ Η Ρ Ι Ο....
Εδω θελω βοηθεια.
Απο μαμα Ohlins το ελατηριο ειναι 57/180/120
Αν τα θυμαμαι καλα ειναι: 180χλσ μηκος ελατηριου, και 120Newton/mm
Το ζορι ειναι εδω: 120Newton/mm το μαμά (βγαζουν απο 57/180/52 έως 57/180/220, μαλλον για χαρχάλεϊ)
Για ποιο βαρος αναβατη ειναι τα 120N/mm? (αν και καταλαβαινω, οτι δεν εχει σχεσει μ αυτα).
Σκεφτομαι να βαλω το 100N/mm, αλλα κανει για τα 90-95 κιλα μου, και να ερθει το sag στα 25+κατι mm?
ΥΓ, οταν η ασφαλτος ειναι αριστη, συμπεριφερεται καλα, αλλα δεν εχει νοημα ενα τοσο καλο αμορτισερ να μην δουλευει σωστα στις φουρτουνες...
Αναμενω απαντηση απο οποιον εχει καποια σχετικη εμπειρια, με τα ελατηρια αυτα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης