Ohlins & Sag σε FZ1
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Ohlins & Sag σε FZ1
Ohlins , ολοι λιγο πολυ τη γνωριζουμε , αλλοι την εχουν ακουστα , αλλοι την εχουν στη μηχανη τους , αλλοι παλι την ονειρευονται , αλλοι την εχουν ηδη δοκιμασει σε μηχανες φιλων , αφου περασα ολα τα παραπανω σταδια ηρθε η ωρα να την αποκτησω και στη δικη μου πλεον μηχανη!
Σημερα λοιπον ξεκινησε η τοποθετηση:
αφαιρεθηκε το εργοστασιακο...
αφου πρωτα εγινε μια πρωτη επαφη για το που θα τοποθετηθουν ο ρυθμιστης της προφορτισης και το δοχειο της συμπιεσης , κοιτωντας το σχεδιο της ohlins η εργασια συνεχιστηκε...και οπου ολοκληρωθηκε!
Πληροφορια!
Στη συνεχεια και το οποιο μας δυσκολεψε λιγο και αυτο εις γνωση μου ειναι το εξης , και προσεξτε το παρακατω , παραγγελνοτας το αμορτισερ , ειπα στη μοτοδυναμικη οτι θελω το YA 906 και οχι το ΥΑ 628 που συνηθως πουλανε , μου απαντησαν οτι δεν ηξεραν κατι τετοιο και οτι για το FZ1 ειναι ενα και μοναδικο !Τους εξηγησα οτι δεν ειναι ετσι.....δηλαδη: η Ohlins βγαζει για το FZ1 δυο αμορτισερ ιδιου τυπου S46HR1C1S
YA 906
YA 628
...ποια ειναι η διαφορα τωρα?
Το YA628 ειναι για μοντελα χωρις ABS , ενω σε αντιθεση με το YA906 που ειναι για μοντελα με ABS , ουσιαστικη διαφορα δεν εχουν ουτε στο τυπο ουτε στη ποιοτητα ουτε σε κατι αλλο!
Αλλα στο 628 το δοχειο της συμπιεσης συμφωνα με την ohlins τοποθετειται κατω απο τη σελα του συνοδηγου , που δεν ειναι καθολου λειτουργικο!Εννοειται οτι το στηριξα στο υποπλαισιο.
Ενω το 906 εχει κοντυτερα σωληνακια γενικοτερα (απο το 628) και + μια βαση στηριξης του δοχειου της συμπιεσης οπως φαινεται στη φωτο.
Προσωπικα εμενα και ευτυχως που ηρθε το 628 λογω το οτι ειχα βαλει τις πλαινες βασεις (μιλωντας για γνησιες) για τις βαλιτσες λογω του επικειμενου ταξιδιου που πλησιαζει , δε θα με βολευε το 906 με το τροπο που στηριζονται τα παραπανω περιφερειακα του αμορτισερ , αν προσεξετε που βιδωνουν και απο που περναν τα οι βασεις για τις βαλιτσες θα καταλαβετε , ευτυχως ημουν τυχερος!!!
Το σημαντικοτερο κομματι της ιστοριας , sag , ειναι κατι που ηθελα καιρο να το κανω και ολο το αμελουσα!!!!Το να δινεις τοσα λεφτα και να μη σεταρεις τις αναρτησης σου σωστα , ειναι σα να κανεις μια τρυπα στο νερο!!! Σας θυμιζω πως μετραμε το sag....
sag
ή στο βιντεο ριξτε μια ματια
Link
στατικο sag
http://www.sportrider.com/tech/146_0308 ... index.html
Μετρωντας το λοιπον και ρυθμιζοντας το συνολικο sag ειναι στα 20mm πραγμα που σημανει οτι , αν σε μια σπορ μηχανη το sag πρεπει να κυμαινεται μεταξυ των 10mm εως 35mm περιπου , εμας στα 20mm ειναι οτι καλυτερο.Δηλαση οσο το sag ειναι μικρο πλησιαζουμε σε ενα σεταρισμα των αναρτησεων για πιστα , ενω οσο το sag μεγαλωνει πλησιαζουμε σε σεταρισμα δρομου οποτε καταλαβαινετε οτι ειμαστε καπου στη μεση! Ο δρομος βεβαια και ο καθε αναβατης θα μας δωσει και τις τελικες απαιτησεις , αλλα το sag δε πρεπει ποτε να το ξεχναμε και ελεγχουμε ρυθμιζουμε και το μπροστινο μερος και το πισω και αναλογως τιμες που θα βγουν απο τη μετρηση μας , πραττουμε και αναλογως!Επισης να ξερετε οτι οταν καποιος αρχιζει και μετραει , και οι τιμες μεταξυ μπροστινου και πισω αμορτισερ εχουν μεγαλη διαφορα και απο τους ρυθμιστες που μας δινουν τη δυνατοτητα να συμπιεσουμε , προφορτισουμε , επαναφερουμε δε μαζευται το ολο αποτελεσμα , τοτε χρειαζομαστε αλλαγη ελατηριων ή αμορτισερ αναλογα με το που ειναι το προβλημα και η μετρηση μεγαλυτερη και δε συγκλινει!
Ο επιλογος της ιστοριας , ηταν μια αγορα που ηθελα καιρο να κανω , εχω δωσει τοσα λεφτα σε προηγουμενες μοτο σε 1002 παπαρακια , πλεον η αναρτηση για εμενα ηταν και θα ειναι απο τις ποιο must αγορες.Απο μια μικρη βολτα που εκανα οκ δε πιστευα οτι απο τα πρωτα λιγα χλμ το αμορτισερ σε κακοτεχνιες του δρομου θα εχει τετοια συμπεριφορα ειλικρινα απιστευτο....ακομα και η κυλιση/εκκινηση της μηχανης ηταν ποιο <<ανετη>> δε ξερω πως να το περιγραψω......αυτααα
....αντε και στα δικα σας
Σημερα λοιπον ξεκινησε η τοποθετηση:
αφαιρεθηκε το εργοστασιακο...
αφου πρωτα εγινε μια πρωτη επαφη για το που θα τοποθετηθουν ο ρυθμιστης της προφορτισης και το δοχειο της συμπιεσης , κοιτωντας το σχεδιο της ohlins η εργασια συνεχιστηκε...και οπου ολοκληρωθηκε!
Πληροφορια!
Στη συνεχεια και το οποιο μας δυσκολεψε λιγο και αυτο εις γνωση μου ειναι το εξης , και προσεξτε το παρακατω , παραγγελνοτας το αμορτισερ , ειπα στη μοτοδυναμικη οτι θελω το YA 906 και οχι το ΥΑ 628 που συνηθως πουλανε , μου απαντησαν οτι δεν ηξεραν κατι τετοιο και οτι για το FZ1 ειναι ενα και μοναδικο !Τους εξηγησα οτι δεν ειναι ετσι.....δηλαδη: η Ohlins βγαζει για το FZ1 δυο αμορτισερ ιδιου τυπου S46HR1C1S
YA 906
YA 628
...ποια ειναι η διαφορα τωρα?
Το YA628 ειναι για μοντελα χωρις ABS , ενω σε αντιθεση με το YA906 που ειναι για μοντελα με ABS , ουσιαστικη διαφορα δεν εχουν ουτε στο τυπο ουτε στη ποιοτητα ουτε σε κατι αλλο!
Αλλα στο 628 το δοχειο της συμπιεσης συμφωνα με την ohlins τοποθετειται κατω απο τη σελα του συνοδηγου , που δεν ειναι καθολου λειτουργικο!Εννοειται οτι το στηριξα στο υποπλαισιο.
Ενω το 906 εχει κοντυτερα σωληνακια γενικοτερα (απο το 628) και + μια βαση στηριξης του δοχειου της συμπιεσης οπως φαινεται στη φωτο.
Προσωπικα εμενα και ευτυχως που ηρθε το 628 λογω το οτι ειχα βαλει τις πλαινες βασεις (μιλωντας για γνησιες) για τις βαλιτσες λογω του επικειμενου ταξιδιου που πλησιαζει , δε θα με βολευε το 906 με το τροπο που στηριζονται τα παραπανω περιφερειακα του αμορτισερ , αν προσεξετε που βιδωνουν και απο που περναν τα οι βασεις για τις βαλιτσες θα καταλαβετε , ευτυχως ημουν τυχερος!!!
Το σημαντικοτερο κομματι της ιστοριας , sag , ειναι κατι που ηθελα καιρο να το κανω και ολο το αμελουσα!!!!Το να δινεις τοσα λεφτα και να μη σεταρεις τις αναρτησης σου σωστα , ειναι σα να κανεις μια τρυπα στο νερο!!! Σας θυμιζω πως μετραμε το sag....
sag
ή στο βιντεο ριξτε μια ματια
Link
στατικο sag
http://www.sportrider.com/tech/146_0308 ... index.html
Μετρωντας το λοιπον και ρυθμιζοντας το συνολικο sag ειναι στα 20mm πραγμα που σημανει οτι , αν σε μια σπορ μηχανη το sag πρεπει να κυμαινεται μεταξυ των 10mm εως 35mm περιπου , εμας στα 20mm ειναι οτι καλυτερο.Δηλαση οσο το sag ειναι μικρο πλησιαζουμε σε ενα σεταρισμα των αναρτησεων για πιστα , ενω οσο το sag μεγαλωνει πλησιαζουμε σε σεταρισμα δρομου οποτε καταλαβαινετε οτι ειμαστε καπου στη μεση! Ο δρομος βεβαια και ο καθε αναβατης θα μας δωσει και τις τελικες απαιτησεις , αλλα το sag δε πρεπει ποτε να το ξεχναμε και ελεγχουμε ρυθμιζουμε και το μπροστινο μερος και το πισω και αναλογως τιμες που θα βγουν απο τη μετρηση μας , πραττουμε και αναλογως!Επισης να ξερετε οτι οταν καποιος αρχιζει και μετραει , και οι τιμες μεταξυ μπροστινου και πισω αμορτισερ εχουν μεγαλη διαφορα και απο τους ρυθμιστες που μας δινουν τη δυνατοτητα να συμπιεσουμε , προφορτισουμε , επαναφερουμε δε μαζευται το ολο αποτελεσμα , τοτε χρειαζομαστε αλλαγη ελατηριων ή αμορτισερ αναλογα με το που ειναι το προβλημα και η μετρηση μεγαλυτερη και δε συγκλινει!
Ο επιλογος της ιστοριας , ηταν μια αγορα που ηθελα καιρο να κανω , εχω δωσει τοσα λεφτα σε προηγουμενες μοτο σε 1002 παπαρακια , πλεον η αναρτηση για εμενα ηταν και θα ειναι απο τις ποιο must αγορες.Απο μια μικρη βολτα που εκανα οκ δε πιστευα οτι απο τα πρωτα λιγα χλμ το αμορτισερ σε κακοτεχνιες του δρομου θα εχει τετοια συμπεριφορα ειλικρινα απιστευτο....ακομα και η κυλιση/εκκινηση της μηχανης ηταν ποιο <<ανετη>> δε ξερω πως να το περιγραψω......αυτααα
....αντε και στα δικα σας
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
καλοταξιδος ,,,,,καλοστριφτος +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
καλοφόρετο jskohlinsf16......
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> σωστος ο παιχτης κινηση αλλα ματ ειναι αυτη γιαννιο και παλι μπραβο και καλοστριφτα
νους χανια και σωματι στρινγκ
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
ωωωωωωωωωωω
καλοριζικο γιαννακοοοοοοοοο... +:Applause=+:=D>
καλοριζικο γιαννακοοοοοοοοο... +:Applause=+:=D>
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
αααααααχχχχχχχχχχχ..............αυτο το χρυσό........κρυφος και πολυ ακριβος ποθος πολλων........
πραγματικα αλλο μηχανακι μετα τη τοποθετηση του!!
Ειμαι σιγουρος οτι θα το χαρεις σε ολες τις συνθηκες!!
πραγματικα αλλο μηχανακι μετα τη τοποθετηση του!!
Ειμαι σιγουρος οτι θα το χαρεις σε ολες τις συνθηκες!!
- Hatebreedgr
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιουν 2007, 19:14
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Κορυδαλλός
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Καλορίζικο...απο τις καλυτερες αγορες που μπορει να κανει καποιος
- spiroslfc
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 00:39
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ.αναργυροι
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
μην του μιλατε τωρα εχει παει να στριψει
μεγια και καλα στριψιματα
μεγια και καλα στριψιματα
Ολα ειναι δρόμος
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Με γεια σου !!!!
και εγω ζηλευω !!!!!
και εγω θελω !!!!!
και εγω ζηλευω !!!!!
και εγω θελω !!!!!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
καλοφορετο +:Applause=+:=D>
δεν τη γλιτωνει το ohlins πισω...στο επομενο σερβις θα το βαλω...
δεν πα να χρεωθω μεχρι τη μυτη...θα το βαλω το γμενο.....
δεν τη γλιτωνει το ohlins πισω...στο επομενο σερβις θα το βαλω...
δεν πα να χρεωθω μεχρι τη μυτη...θα το βαλω το γμενο.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
κ κατι αλλο...τελικα ποιο μοντελο βαζουμε οσοι εχουμε abs κ μαμα yamaha βαλιτσες?
το YA 628 ή το YA 906?
το YA 628 ή το YA 906?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Εάν έχεις βαλίτσες βολεύει αυτό κάτω από την σέλα. Εξάλουν τις ρυθμίσεις μια ή δυο φορές γενικά να τις κάνεις μετά τέλος.
Και 3.5εκ sag για δρόμο όχι 2.
Και 3.5εκ sag για δρόμο όχι 2.
Re: Ohlins & Sag σε FZ1
Συμφωνώ ότι για τον δρόμο το δυναμικό sag (δηλαδή αυτό μαζί με το βάρος του αναβάτη) πρέπει να είναι στην περιοχή των 3-3,5 εκ.Vassilis έγραψε: Και 3.5εκ sag για δρόμο όχι 2.
Τα 2 είναι πολύ λίγο...
Φυσικά αυτά στην θεωρία...Στην πράξη δοκιμάζεις πιο σου κάθεται καλύτερα και αποφασίζεις. Θα έλεγα όμως να ξεκινήσεις από τα 3 εκ.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης