Link
2η δυναμομετρηση τελικο ρεμους , φιλτρο K&N , λαιμους akrapovic
....συμφωνα με τα λεγομενα του Μπαρμπα-Θοδωρα
θα γινει και η νεα δυναμομετρηση μετα τη τοποθετηση του pciii που και τα μιγματα θα ειναι και σωστα ρυθμισμενα πλεον!!douris7 έγραψε:λοιπον η δευτερη πραξη εγινε και τα αποτελεσματα λενε θελεις ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ρρρρεεεεεεεε γ@μώτω
το μοτερ ειναι τελειως ελευθερο με το φιλτρο και το χταποδι που μπηκαν και στο δυναμο εδειξε -2 αλογα απο πριν 135 απο τα 137 η ροπη περιπου η ιδια αλλα οχι οτι δεν θα υπηρχε το αλλα
μεχρι τις 4000στρ ειναι το ιδιο οπως και πριν μετα κανει κοιλια μεχρι τις 5500 κατα 2 αλογακια περιπου ανεβαινει τωρα μεχρι τις 7500
κατα 4 με 5 αλογακια(εδω ειναι καλα) και ειναι μεχρι τις 10500 κατα 1 αλογο ποιο πανω απο πριν μετα χανει μεχρι τον κοφτη
το συμπερασμα ειναι οτι στης μεσαιες μαμη αλλα χανει λογω μην σωστης καυσης αρα θελει διαχειριστη καυσιμων να στανιαρει αλλα
και να λειτουργει το μοτερ σωστα οχι τιποτα αλλο αλλα αν του χωσω με καμια 3η 4η να μεινω απο καυσιμο και να εχουμε αλλα μετα
....ηταν λιγο δυσκολη η ληψη , θα δειτε και τις καμπυλες που γραφονται στην οθονη του υπολογιστη..και τη τελικη!