fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

jskf16 έγραψε:ναι αλλα και εσεις πως στησατε τα αλογα , πως ψηλα πως χαμηλα/μεσαια :?: ..οοολη την ιπποδυναμη πως τη στησατε ομως :?: Αυτο, εσυ πας εκει και το στηνετε μαζι πως εσενα εκφραζει οδηγικα και οσο μπορει ο μηχανικος εκει το στηνει...βαλατε χαρτη κονσερβα :?: ή βελτιωσατε καποιον απο τους υπαρχων :?:
κατεβασε τον χαρτη της commander κ τον βελτιωσε...
μου ειπε να του τηλ αυριο να του πω εντυπωσεις...
οποτε θα τον ενημερωσω πως το ειδα...
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Stamos
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
Model: -
Τοποθεσία: Κορυδαλλός
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από Stamos »

Η σύγκριση είναι για το ίδιο δυναμόμετρο? Και κάτι ακόμα, σε τι δυναμόμετρο το ανέβασες?

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

Stamos έγραψε:Η σύγκριση είναι για το ίδιο δυναμόμετρο? Και κάτι ακόμα, σε τι δυναμόμετρο το ανέβασες?
ναι,σταμο ειναι στο ιδιο δυναμομετρο...
FUCHS :wink:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από dimitrisfz »

Πελοκουμπαρε, σημερα κατεβηκες βρε?

Αρχικα καλοδουλευτα και ελπιζω να ειναι η αρχικη εντυπωση τετοια και μετα τα λαστιχα να δεις πραγματικη διαφορα!!!

Να αναφερω οτι δεν ειμαι οπαδος των μετατροπων αυξησης ιπποδυναμης σε μηχανες - αυτ/τα - σκαφη - αεροπλανα, που θα εχουν αποτελεσμα αυξηση ιπποδυναμης 10% ή αν ειναι πανω απο 10% η αυξηση, γρηγορη φθορα του κινητηρα.

Ή χτυπας μεγαλυτερα κυβικα, ή πιο γρηγορο μοντελο ή αλλαζεις μοτερ αν ειναι δυνατον (σε αυτ/τα επι τω πληστων).
Και λιγοτερα θα πληρωσεις στο τελος και πιο ησυχος θα εισαι......αλλα ειναι αυτο το ρημαδι το μικροβιο για να σκαλιζουμε!!!

Στο θεμα μας....... 5 αλλογατακια εδειξε στον τροχο παραπανω απο πριν? +:Think=+::-k
Ουσιαστικα η αυξηση οφειλετε στο pc3 γιατι κοντενοντας τη μεταδοση δεν βγαζεις παραπανω ιπποδυναμη αλλα αλλαζεις την σχεση μεταδοσης και εχεις καλυτερες επιταχυνσεις εν κινηση (ρεπριζ).

Να αναφερω οτι σε σχεση με τα μοντελα 2006 απο το 2007 και μετα κατι εχει αλλαξει στη χαρτογραφηση με αποτελεσμα αυτο το κενο χαμηλα που ειχαν τα πρωτα (να μην υφισταται ή) να εχει μειωθει σημαντικα. Ετσι το pc3 κανει θαυματα σε 2006 μοντελο, ενω στα επομενα να ειναι ετσι και ετσι!!!!

Για πες μου και που πηγες γιατι ναι μεν ειναι κοντα μου και ισως να με βολεψει.....αλλα ειμαι λιγο περιεργος!!!! :/abwave::)
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

ναι,ξεχασα να αναφερω οτι η μεγαλη μου λυπη εχει να κανει με την 5η κ 6η...δλδ σταθερο γκαζι στις 3500-4000στροφες κ αποτομο ανοιγμα...κ μην μου πειτε "ε,κ συ ρε φιλε θες να τραβαει η μοτο απο τις 4000στροφες ενω εχει κοκκινα στις 12000?" γιατι εκει ειναι που φαινεται η δυναμη μιας 1000αρας μοτο...οχι να σου βγαζει η 3η ή η 4η...δεν ειναι 600αρι :wink:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από dimitrisfz »

Δηλαδη σε σχεση με πριν ποια ειναι η αισθηση?
Υποψην:
1) Σε σχεση με καμπυρατερ το injection δεν δινει την ιδια αισθηση στο ανοιγμα.
2) Σε σχεση με το tdm που ειχες , λογικα υστερει το fz1 σε αυτες τις στροφες.

Προσωπικα, λογω προηγουμενης συμβιωσης με καμπυρατερ στο 600....δεν βρισκω οτι fz1 εχει τα ιδια μπαμ στις 3,500-4,000.....αλλα καταλαβαινεις την δυναμη στον τροπο που επιταχυνει και μετα :D .
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

antonis_FR
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 13:35
Model: -
Τοποθεσία: Kallithea-Athens
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από antonis_FR »

Κουλη καταρχην ηρθες και δεν ειπες τπτ.. :mrgreen:
Στο θεμα μας..
Μην απογοητευεσαι, να τα παρουμε ενα-ενα!
Πρωτα απο ολα αν τοποθετουσες PC3 και αλυσογραναζα ξεχωριστα, θα ειχες πιο εμπεριστατωμενη αποψη στο τι κερδισες απο το καθε ενα!(αντιαμβανομαι ομως οτι ηταν αδυνατο)

Εγω με το κατα ενα δοντι κοντυτερο γραναζι μπροστα, οντως ειδα τεραστια διαφορα στο μπαμ της μηχανης!Δεν εχω κανει ποτε δυναμομετρηση και ουτε εχω ρυθμισει ποτε τιποτα..και δεν χρειαζεται να μετρησω γιατι η διαφορα ειναι εμφανεστατη!
Επισης γιατι κοντυνες συνολικα 4,5 δοντια?? το μηχανακι λογικα ειναι παρα πολυ κοντο τωρα και θα τελειωνει αμεσως +:Think=+::-k Τετοια γραναζωματα χρησιμοποιουν οι stunt riders για να φτιαξιουν wheelie machines.. :mrgreen:

Για μενα βαλε παλι ενα απο τα 2 γραναζια μαμα πριν κανεις οτιδηποτε και ξαναδοκιμασε να δεις αν σαρεσει..
Αν παλι δεν γινει τπτ..ισως να χρειαζεσαι καλυτερη ρυθμιση :wink:
Εικόνα

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από Theod »

@Κούλη

Οι αλλαγές στα γρανάζια που αναφέρεις ισοδυναμούν με ένα κόντυμα της τελικής σχέσης μετάδοσης σχεδόν κατά 11%.....Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι η τωρινή σου 6η είναι λίγο πιο κοντή ακόμα και από την μαμίσια 5η... Υπερβολικό κατά την γνώμη μου... Απορώ πως σου ήρθε να το κοντύνεις τόσο και γιατί... +:Think=+::-k

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από douris7 »

κουλη καταρχην μην απογοητευεσε μπηκες στον χορο και πρεπει να χορεψεις :mrgreen:
καταρχην το pc3 δεν δινει(εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις στο συνολο τον ιππων)) αλογα δεν ειναι ο σκοπος του αυτος ειναι
απλως να διαχειριστει καλυτερα το μιγμα δεν βαζουμε pc και λεμε απο τοσα αλογα θα εχω τοσα οπως κανει μια εξατμιση
απλως διαχειτιζεται σε ολλες τις στροφες του κινητηρα καλυτερα το μιγμα αρα κες οτι ειχες 132 αλογα και τωρα 137 ειναι μια χαρα
το φζ1 δεν περνα τα 140 μετα θες αλλα κολπα το θεμα στην δυναμομετριση ειναι να δεις και να συγκρινεις στροφες με στροφες την αποδοση
ιππων του πριν και του τωρα(κατεβασε την δυναμομετριση εαν μπορεις) αρα συμπερασμα το pc το βαζεις για να βελτιωσεις τα μιγματα γαινα εχει καλυτερη λειτουργια ο κινητηρας δινοντας ειτε χαμηλα ,μεσεα και ψηλα
ααααα ο γιαννης εχει δικιο το οτι βαζεις εναν χατη απο την pc δεν σημαινει οτι ειναι και ο ενδεικτικος για το μοτο σου για τον λογο
αλλες συνθηκες εχουμε εδω και επισεις καθε μοτο ειναι διαφορετικο ειτε ειναι τις ιδιας χρονιας ειτε αλλης
οσο για το γραναζωμα τα λεει ο theod καλα δεν σου τελειωνει γρηγορα το μοτερ :?: :!:
νους χανια και σωματι στρινγκ

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από Frezas »

Βρε Κουλη......μπηκες σε βαθια νερα και θα χορεψεις τωρα. Γι αυτο και γω τα φοβαμαι αυτα τα μηχανηματα του διαβολου..... 8)

1ον. Οπως σου ειπαν και τα παιδια παραπανω, το PC3 προφανως και δε θα σου αυξανε την αποδοση, διαχειριση κανει.

2ον. Γιατι βρε το κοντυνες τοοοσο πολυ. Προσωπικα, οπως και σου ειπε ο Αντωνης, αλλα οπως και ο Θοδωρας οταν το ειχε, εχουμε δει οντως σημαντικη διαφορα με το γραναζι, με το ενα δοντι παντα μπροστα. Τωρα για να μην βλεπει τοσο μεγαλη διαφορα ενα πραγμα μπορω να φανταστω. Οτι δλδ, ο μηχανικος σου, ρυθμισε ετσι το PC, ωστε να υπαρχει μια ομαλη αποδοση της δυναμης απο το μοτερ, σε ενα μοτερ που οπως και να το κανουμε εχει τα ξεσπασματα του.

Αυτος ειναι αλλωστε και ο βασικος λογος χρησης του PC, να γεμισει τις "τρυπες" που υπαρχουν στα μοτερ (ειδικα στις μεσαιες λογο προδιαγραφων ρυπων, γιατι σε αυτες τις στροφες γινονται οι μετρησεις).

Εγω μονο το παραπανω μπορω να σκεφτω, στο οτι δεν ειδες εντυπωσιακες αλλαγες στο δρομο, περα του γεγονοτος οτι εκανες και δοκιμη με αερα και βροχη, και τελειωμενα λαστιχα.
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

ναι οντως το μοτερ τωρα ανεβαζει γρηγορα τις στροφες κ το ξαναλεω οτι αυτο που ανεφερα στην αρχη οτι περιμενα να εχει καλυτερη αποκριση το γκαζι αφορα 5η κ 6η κ σε χαμηλες στροφες(3.5-4.5k στροφες σταθερο γκαζι κ αποτομο ανοιγμα)στις υπολοιπες (1η,2η,3η,4η) δεν το συζηταω...φευγει αερα απο τις 3-4k....
κ το ξαναλεω οτι εγω εκει θα παραδεχτω το αν αξιζει ή οχι τα λεφτα του το γραναζωμα(το pc οντως η δουλεια του ειναι να βελτιωνει το μειγμα οσο γινεται προς το τελειο-αλλα κ αυτο τι σημαινει?οτι κερδιζεις τα αλογα που χανεις μεσω των τριβων των κινουμενων μερων του κινητηρα...ετσι δεν ειναι?αν βελτιωνεις την τριβη οσο γινεται περισσοτερο τοσο λιγοτερες απωλειες εχεις)

υπομονη να δω με την αλλαγη των ελαστικων τι αλλαγη θα δω... :oops: :scratch: :idon'tknow:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

βρε παιδες το ξεχασα ο μα@@@κας....
ξερετε τι ειναι μαλλον?
τον O2 σενσορα δεν μου τον εβαλε +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)
οποτε τωρα διαβαζει οτι κ πριν κ οχι το χαρτη του pc.σωστα?
αφου κ στο site της powercomm αναφερει:

http://www.powercommander.com/powercomm ... 29&yr=2007
M420-511 European model-Akroprovic Slip-on Exhaust, Stock air filter, O2 sensor disconnected

κ του το ειπα γ**μω την καταδικη μου "βαλτο κ το σενσορα"
κ μου ειπε "δεν χρειαζεται,αυτο μπαινει οταν ειναι απο λαιμους εξατμιση"

αντε τωρα να βρω εγω το καλωδιο σου σενσορα που καταληγει κ να το βαλω...
+:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από dimitrisfz »

Πελοκουμπαρε αν καταλαβα σωστα δεν εχει συνδεσει τον αισθητηρα Ο2.
Αν ειναι ετσι, ο χαρτης που λες παραπανω ειναι για να μην ειναι συνδεδεμενος ο Ο2, "O2 sensor disconnected" αρα σωστα δεν τον εχει συνδεσει !! +:Think=+::-k :/abwave::)
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από koulis »

Πελοκουμπαρε αν καταλαβα σωστα δεν εχει συνδεσει τον αισθητηρα Ο2.
Αν ειναι ετσι, ο χαρτης που λες παραπανω ειναι για να μην ειναι συνδεδεμενος ο Ο2, "O2 sensor disconnected" αρα σωστα δεν τον εχει συνδεσει !! +:Think=+::-k :/abwave::)[/quote][/quote]

δημητρη αυτο ακριβως!!
για να διαβασει η μαμα ecu τα νεα δεδομενα του pc πρεπει να αποσυνδεθει ο σενσορας κ στην φυσα που εχει να μπει ενα μικρο μπλιμπλικι
αν δεις κ την τοποθετηση του jskf16 θα δεις οτι το αναφερει!!
οχι τπτ αλλο θα μου λεει παλι "κ στα λεγα,να πεις οτι δεν στα λεγα..."
+:Brick wall=+:](*,) :mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: fz1 εξατμησεις!!!!power commander part 2

Δημοσίευση από jskf16 »

στα λεγα,να πεις οτι δεν στα λεγα.. :mrgreen:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες