Πελοκουμπαρε, σημερα κατεβηκες βρε?
Αρχικα καλοδουλευτα και ελπιζω να ειναι η αρχικη εντυπωση τετοια και μετα τα λαστιχα να δεις πραγματικη διαφορα!!!
Να αναφερω οτι δεν ειμαι οπαδος των μετατροπων αυξησης ιπποδυναμης σε μηχανες - αυτ/τα - σκαφη - αεροπλανα, που θα εχουν αποτελεσμα αυξηση ιπποδυναμης 10% ή αν ειναι πανω απο 10% η αυξηση, γρηγορη φθορα του κινητηρα.
Ή χτυπας μεγαλυτερα κυβικα, ή πιο γρηγορο μοντελο ή αλλαζεις μοτερ αν ειναι δυνατον (σε αυτ/τα επι τω πληστων).
Και λιγοτερα θα πληρωσεις στο τελος και πιο ησυχος θα εισαι......αλλα ειναι αυτο το ρημαδι το μικροβιο για να σκαλιζουμε!!!
Στο θεμα μας....... 5 αλλογατακια εδειξε στον τροχο παραπανω απο πριν?
Ουσιαστικα η αυξηση οφειλετε στο pc3 γιατι κοντενοντας τη μεταδοση δεν βγαζεις παραπανω ιπποδυναμη αλλα αλλαζεις την σχεση μεταδοσης και εχεις καλυτερες επιταχυνσεις εν κινηση (ρεπριζ).
Να αναφερω οτι σε σχεση με τα μοντελα 2006 απο το 2007 και μετα κατι εχει αλλαξει στη χαρτογραφηση με αποτελεσμα αυτο το κενο χαμηλα που ειχαν τα πρωτα (να μην υφισταται ή) να εχει μειωθει σημαντικα. Ετσι το pc3 κανει θαυματα σε 2006 μοντελο, ενω στα επομενα να ειναι ετσι και ετσι!!!!
Για πες μου και που πηγες γιατι ναι μεν ειναι κοντα μου και ισως να με βολεψει.....αλλα ειμαι λιγο περιεργος!!!!