Κατανάλωση FZ1 ???

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Theod »

Kwsths έγραψε: τωρα? ενας νεος αντιστοιχος κινητηρας θα πρεπει να εχει 1-1.5 λιτρο κατω οπωσδηποτε απο το μεσο ορο που εχει το φζ1... εκτος αν το μονο που ξερουν να αλλαζουν ειναι χρωματα και δαγκανες φρενων...
υποτιθεται οτι οι κινητηρες θα πρεπει να εξελισσονται οχι μονο προς τα πανω σε αλογα αλλα και προς τα κατω σε καταναλωση/ρυπους...
Κωστή αν θεωρήσουμε ως μέση κατανάλωση τα 6,5 λίτρα, το να πέσει 1-1,5 είναι μια μείωση της τάξης του 20%...
Το θεωρώ σχεδόν αδύνατο ειδικά αν χρησιμοποιηθεί ως βάση ο ίδιος κινητήρας και παραμείνει τουλάχιστον ίδια η ειδική απόδοση των 150 ίππων/λίτρο... Κάτι σε 6-8% είναι πιο ρεαλιστικό να περιμένεις... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από koulis »

θαναση φαντασου οτι τα 6.5/100 που λες σαν μεση καταναλωση ειναι αν κινηθεις σε επαρχιακο 100-140 σε εθνικη 170+κ κανεις κ αρκετα χλμ κ μεσα στην πολη.....στην οδηγηση που εκανα εγω ημουν και με βαλιτσες και 2καβαλο
κ εκανα 5.5-6/100.....κ ο κωστης παρ'ολα αυτα θελει να φτιαξει η yamaha κ η καθε yamaha μηχανη 1000 κυβικων 150 αλογων κ με 4 κυλινδρους κ να καει κ 1.5l/100 λιγοτερο δλδ απο τα 5.5......δλδ να καιει μια τετοια μηχανη σε αυτες τις συνθηκες οδηγησης 4l/100xlm.........

8) 8)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Theod »

Ο Κωστής θέλει το Fz1 πιο οικονομικό - και καλά κάνει γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και μερικά πράγματα δεν καταπίνονται εύκολα. Και εγώ επίσης το θέλω πιο οικονομικό και επιπλέον με μεγαλύτερη ροπή στα χαμηλομεσαία, με μεγαλύτερο ντεπόζιτο, με Ohlins από μαμά, και αν γίνεται 20% φθηνότερο κόστος αγοράς. Δυστυχώς όμως σε αυτήν την παλιοζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... Οπότε ο καθένας μέσα από την πληθώρα των μοντέλων κάνει την επιλογή που συμβιβάζει καλύτερα τις ανάγκες του με τα θέλω του...

Τέσπα, νομίζω ότι το θέμα έχει γίνει Τούρκικο σήριαλ... Το σημαντικό είναι να ευχαριστιόμαστε ότι έχουμε ακόμα και με τις αδυναμίες του :/abwave::) :/abwave::) :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Ρωτησες τι θα περιμενα κουλη. Δεν περιμενω 6 πιστονες δαγκανες. θα περιμενα ενα πιο προηγμενο/καινοτομο κινητηρα.
Δεν καταλαβαινω γιατι χαλιεσαι.
ετσι κι αλλιως συζητηση σε ενα θεμα ανευ ουσιας κανουμε...

Θαναση Δεν αναφερομαι στον κινητηρα που υπαρχει ηδη, απαντησα στον Κουλη τι θα μου αρεσε να δω. :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Jericho »

Το φιλοσοφούμε τώρα, αλλά βάσει θερμοδυναμικής και χημείας, τα άλογα θέλουν φαγητό. Δεν μπορείς να χεις ένα κινητήρα με απόδοση 150+ άλογα στο λίτρο και να ζητάς να μην καίει.

Βέβαια για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου, εκείνα τα projects υπερτροφοδότησης θα ήταν θεσπέσια λύση, που έχει πατεντάρει η Yamaha.
Εικόνα

Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από koulis »

δεν χαλιεμαι βρε κωστη....εννοειται συζητηση κανουμε.....σιγα μην χαλαστω επειδη το fz1 δεν καιει 4l/100χλμ
αλλα 6l/100χλμ :) :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Tigrisss »

καλά παραμυθιαστείτε οτι καιει 6 :D
με 6 θα πρεπε να κανει 300 χλμ το 18ρι τεποζιτο!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Theod »

Έχει δίκιο ο Τίγρης...

Νομίζω ότι για κίνηση ΕΚΤΟΣ πόλης αν θα έπρεπε να ορίσουμε μια ΜΕΣΗ κατανάλωση αυτή είναι της τάξης των 6,5-6,6 λιτρων/100 χλμ. Όπως και να το κανουμε καγκουράδικο 1000άρι 150 ίππων είναι και δεν έχει νόημα να το οδηγείς σαν Τρανσαλπ, αλλιώς έχεις πάρει λάθος μηχανάκι... Και πάνω από 130-140 θα ταξιδέψεις, και θα κατεβάσεις 2 κάτω στο προσπέρασμα για να φχαριστηθείς το άνοιγμα, και την 220άρα σου θα δεις μια στο τόσο, και κανένα χούφτωμα θα παίξει... Με λίγο (όχι πολύ...) από όλα αυτά αμέσως φθάνεις τα 6,4-6,7 λίτρ/100χλμ
Και αυτά εκτός πόλης. Στην κίνηση της Αθήνας έχεις χαλαρά τα 7 λίτρα/100χλμ το λιγότερο...

Επειδή κάποιες φορές είδαμε 6 λίτρα ή και πιο κάτω δεν σημαίνει ότι αυτός είναι και ο κανόνας... :/abwave::) :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Frezas »

Tigrisss έγραψε:καλά παραμυθιαστείτε οτι καιει 6 :D
με 6 θα πρεπε να κανει 300 χλμ το 18ρι τεποζιτο!
Το τεποζιτο ειναι 17λιτρα, και το λαμπακι αναβει στα 14 λιτρα.

Σε καθε εκδρομη (που δε πανε ποτε πεθαμενοι), μου βγαζει πανω κατω 210+κμ αυτονομια μεχρι
να αναψει το λαμπακι, δλδ 14λιτρα βενζινη.

Δεν ειπε κανεις οτι καιμε καθε φορα που το καβαλαμε 5.5 l/100, αλλα αν θελουμε να κινηθουμε με "ηρεμους" ρυθμους, ειναι απολυτα εφικτο.

Στη χρηση που κανω εγω, που με ξερεται οι περισσοτεροι πως οδηγω και αν πηγαινω αργα στις βολτες........σπανια αναβει ρεζερβα κατω απο τα 200Κμ. (μονο αν παιξουν τελικες) δλδ παντα ειμαι αρκετα κατα απο τα 7λιτρα τα 100Κμ , γυρω στα 6.5 - 6.7 παιζω συνηθως, και ξαναλεω απολαμβανοντας τη δυνατοτητες της μηχανης.
show must go on....

Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Solomon »

Δεν μ αρέσει να φτύνω εκεί που έτρωγα,ωστόσο το χιλιαράκι ποτέ δεν μπορούσες να το πείς οικονομικό.Το ότι έχει την δυνατότητα να ρίξει αρκετά την κατανάλωση του ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ πάντα δεν το κάνει ιδανικό όχημα στον καιρό της κρίσης. Ναι σε στρωτή οδήγηση σε επαρχιακό,εκμεταλλευόμενος την ροπή των κυβικών(κοινώς 5η, 6η στο σασμάν) και με αγκυλωμένο δεξί καρπό ναι μπορεί να πέσει σε κατανάλωση. Όπως επίσης και σε εθνική σε ταχύτητες κάτω των 150. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ένας κινητήρας να ρίχνει την κατανάλωση του σε ομαλό ταξίδι όσο κινείσαι στα όρια της αεροδυναμικής του οχήματός σου. Γι αυτό και αυτοκίνητα με πολλά κυβικά (2.0+) μπορούν και ταξιδευουν με 140+- με καταναλώσεις των 7lt (που σε καμιά περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικές της μέσης κατανάλωσης τους)

ΟΜΩΣ!
Όταν είσαι στη Ρώμη φέρσου αναλόγως, το αυτό και όταν έχεις μηχανάκι sport-touring(με τονισμένη την σπορ πλευρά του στην προκειμένη περίπτωση).Γι αυτά που προσφέρει,τις δυνατότητες του, την κατηγορία του και ειδικά την (παλιά πλεόν) τεχνολογία του κινητήρα του δεν ηγείται του ανταγωνισμού, παίζει όμως αρκετά κοντά.

Τελευταίο αν μπορεί τεχνολογικά να μειωθεί η κατανάλωση και να αυξηθεί η ιπποδύναμη. Οχι μόνο μπορεί, αλλά θα το κάνει και με "καθαρότερους" κινητήρες (απο πλευρας ρύπων). Τα εμπόδια είναι όπως κάθε φορά οικονομοτεχνικά, να ξεπουλήσουμε ότι έχουμε, να το βελτιώσουμε λίγο, να το ξαναξεπουλήσουμε, να το ξαναβελτιώσουμε κλπ

Έτσι σα σκέψη φανταστείτε ένα κιβώτιο 7ή8 σχέσεων οπότε στα 150 να είσαι λίγο κάτω απο τις 5.000 σαλ.(στα αυτοκίνητα ήδη υπάρχουν 9άρια χειροκίνητα θέμα χρόνου είναι να περάσουν στις μοτό).Την τεχνολογία του μεταβλητου χρονισμού βαλβίδων(v-tec το ονομάζει η honda, αλλά όλοι οι κατασκευαστές το έχουν με άλλη ονομασία)πέρα απο το κυνήγι των αλόγων έδω και καμιά 5ετία την χρησιμοποιούν για καλύτερες κατανάλωσεις.Οπως επίσης και τεχνολογίες που σε σταθερές συνθήκες ο κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιεί μόνο 2 απο τους 4 κυλίνδρους

Η honda με το integra έχει ήδη βγάλει στην παραγωγή μοτοσυκλέτα(τελοσπάντων ότι έχει 2 ρόδες έτσι το λέμε...)700 κυβικών με πραγματική κατανάλωση κάτω απο 4λίτρα στα 100. Οπότε οι τεχνολογίες υπάρχουν λίγο υπομονή και θα δούμε πολλά!

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Ρε παιδιά, για μια στιγμή....τι προσπαθούμε να συγκρίνουμε...γιατί μιλάμε για χονδα 700άρια comuters και ταυτόχρονα 1000άρι inline4 με 132 άλογα ρόδα. Το ένα είναι ένας τάφος, στοχευμένα για μια συγκεκριμένη κατηγορία αναβατών και χρήσης και το άλλο είναι αλλού. Τα έχουμε κάνει όλα ίσιωμα, πχ την ίδια εμπειρία πρέπει να έχεις για να καβαλήσεις το integra-nc700 και ίδια για το FZ1? Για να μην ξεχνάμε πως η χονδα έχει φάει τρελό κράξιμο για το πόσο καταβόθρες είναι τα 2τροχά της. Τα τελευταία χρόνια το γύρισε. Και πραγματικά τι συγκρίνουμε?

Μια χαρά κατανάλωση έχει το FZ1 και του σαλονιού και του αλωνιού. Έ ρε κούλη να μην έχω κι εγώ ένα FZ1 να τελείωνε η κουβέντα.

Να προσθέσω λίγο μια παρένθεση στην κουβέντα αναφορικά με το τι είναι κατανάλωση.

Στον πρώτο αγώνα MotoGP στο Qatar, η πίστα έχει μήκος 5.380μ, και κάνανε 22 γύρους και 118.36 αγωνιστικά χλμ, με 21 λίτρα μπετζίνα βάση κανονισμού, σε 1000cc κινητήρες τούμπανους, πρωτότυπους με τρελές τελικές και μέση ωριαία τα 166χ.α.ω. τουλάχιστον οι 3 πρώτοι. Σε αυτά να προσθέσουμε και άλλα 5,380μ, δηλαδή έναν γύρο ακόμη σχηματισμού, όπου δεν πάνε τέρμα γκάζι αλλά δεν πάνε και αργά ώστε να παραμείνουνε ζεστά τα λάστιχα, + ένα γύρο ακόμη τον λεγόμενο cool down lap, δηλαδή άλλα 5,380μ για να γυρίσουνε στα πίτς. Έχουμε λοιπόν, 129χλμ με το περίπου 95% της απόστασης, γκάζι τέρμα, ρυθμούς αγώνα από τους ταχύτερους του πλανήτη. Μιλάμε για μια κατανάλωση της τάξης των 16λίτρων ανα 100χλμ. Η πίστα έχει μια από τις μεγαλύτερες ευθείες του παγκοσμίου με 1068μ όπου πιάνανε οι περισσότεροι πάνω από 330χ.α.ω. και καταλαμβάνει περίπου το 20% της συνολικής απόστασης της πίστας. Μιλάμε για αρκετά δευτερόλεπτα τέρμα επιτάχυνση. Κι ερωτώ, μήπως αν τις βγάλουμε στο δρόμο με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, χάρτες γ'αυτή την πίστα κτλ, μήπως θα έχουμε τρελή αυτονομία?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Solomon »

Διάβασε λίγο καλύτερα τι γράφω, είναι σαφές νομίζω ότι δε γίνεται σύγκριση των μοτοσυκλετών αλλά απλά αναφορά στο συγκεκριμένο μοντέλο τηςHonda για το τι μπορεί να καταφέρει ένας κινητήρας παραγωγής. Αντιστοίχως η τεχνολογία αυτή μπορεί να κάνει κ τοinline4των 132 αλόγων να καίει σα σημερινό 600.

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Μια χαρά διάβασα τι έγραψες, με μεγάλη προσοχή. Μια πιο ενδικτική σύγκριση θα ήτανε το CB1000R, όπου αν δεν κάνω λάθος είναι και πιο πρόσφατο από το FZ1 και στην ίδια κατηγορία. Αλλιώς η βασικά αρχή, τι μπορώ να διαπραγματευώ για να έχω ένα δεδομένο αποτέλεσμα παραμένει. Τι παραχωρείς δηλαδή σε οικονομία καυσίμου για να έχεις άλογα ή το ανάποδο. Για να γίνει αυτό που λες έχω την εντύπωση πως μόνον με την τεχνολογία δεν φτάνει, ή θα είναι πανάκριβο και ασύμφορο, πχ μια MotoGP μηχανή για δρόμο, ίδια όμως. Διότι είναι και η φυσική στη μέση με τους νόμους της θερμοδυναμικής. Όπου έχω λάθος φυσικά με διορθώνετε, διότι με το δικό μου το μυαλό πιστεύω κάπως έτσι είναι. Με όλο το σεβασμό πάντα στους συνομιλιτές.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από Tigrisss »

αναθεμα αν καταλαβαινω τιποτα......
απο παλια ηξερα οτι:
τρεχεις? θα καις πιο πολυ βενζινα.
τωρα εμφανιστηκαν οι επιστημονες που επειδη εδωσαν 5-6-7-8 χιλιαρικα και πηραν τη φριτεζα, προσπαθουν να πεισουν το συμπαν οτι και γ@μ@ει αλλά δε καίει κιολας. και φτιαχνει και ενα fredo αλλο πραμα, αλλά και το γκομενακι πίσω κάθεται άνετα στο Αθηνα Λαρισα με 160+, όπου βέβαια δε καιμε πανω απο 6,65 lt/100 km.......
πες ρε Χάρη πόσο καίει το μηχανακι να τελειωνουμε......και οτι η δουλεια του δεν ειναι να πηγαινει με αγκυλωση στο καρπο αλλά να μη μασαει πουθενα.....
βαρεθηκα να ακουω αηδίες......
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση FZ1 ???

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Τα έχει γράψει τόσες πολλές φορές ο theod όπου το παλικάρι το απογοητεύσατε που δεν τον ακούτε κι άλλαξε μηχανή...

Στην ουσία ο κούλης επαληθεύει τα λεγόμενα του theod όπου μίλησε για μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση από χ ελάχιστα λίτρα στα 100 αν πηγαίνεις έτσι, μέχρι ψ μέγιστα λίτρα στα 100 αν πηγαίνεις αλλιώς....τι δεν καταλαβαίνετε οι αλόθρησκοι. Διαφορετικά μην συμμετέχετε στο θέμα αφού έτσι κι αλλιώς δεν καταλαβαίνετε, έχουμε εμάς με τις απόψεις μας, έχουμε κι εσάς....
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες