Κατανάλωση FZ1 ???
Κατανάλωση FZ1 ???
"Πονάει" λίγο τα θέμα αλλά πρέπει να υπάρχει...
Εδώ γράφουμε για το πόσο φαι θέλει η καλή μας για να μας κάνει τα χατήρια...
Ξεκινάω...
Δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου στην Αθήνα οπότε δεν μπορώ να είμαι ακριβής για το πόσο ακριβώς μου καίει μέσα στην πόλη.
Η αίσθηση που μου δίνει (χωρίς να έχω κάνει ακριβές μετρήσεις γιατί δεν έχω καταφέρει να κάψω ένα ντεπόζιτο αποκλειστικά μέσα στην Αθήνα...), είναι ότι παίζει στα 7-8 λίτρα/100χλμ ανάλογα το δεξί χέρι αλλά χωρίς μεγάλες υπερβολές... Φαντάζομαι ότι με συχνά παντηλίκια και σπινιαρίσματα δεν θα έχει πρόβλημα να ανέβει αρκετά παραπάνω...
Σε ταξίδια με όχι πάνω από τα 140, χωρίς το γκάζι να ανοίγει πάνω από το 50% της διαδρομής του στα προσπεράσματα, και με απλώς "σβέλτη" οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο (χωρίς αυτό σε καμμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι πας αργά στον δρόμο...), καταφέρνει γύρω στα 6,2-6,4 λίτρα/100χλμ και είναι η ιδανικότερη περίπτωση...
Αν το ταξιδάκι είναι πιο "ανήσυχο", με το κοντέρ μονίμως γύρω από τα 160, με αστραπιαία προσπεράσματα και συχνά ανοίγματα μέχρι τα 200+ κάθε τόσο, τότε σκαρφαλώνει λίγο πάνω από τα 7 λίτρα/100χλμ (μέση τιμή στα 7,2 λίτρα/100χλμ) και αυτή πρέπει να είναι μια καλή αντιπροσωπευτική τιμή για ΓΡΗΓΟΡΑ ταξίδια με ταυτόχρονη διασκέδαση στην οδήγηση...
Αν όμως το κοντέρ είναι συνέχεια στην περιοχή των 200+ ή το στροφόμετρο κρατιέται συνέχεια πάνω από τις 7-8Κ στροφές και με ταυτόχρονα μεγάλο άνοιγμα γκαζιού, τότε το μηχανάκι τρελλένεται...
Στην εκδρομή στην Βυτίνα με συνεχόμενα πάνω από 200 στην Αθηνών-Κορίνθου και όλη την Τριπόλεως με ΠΟΛΥ γκάζι, χρειάστηκα 13 λίτρα απλής αμόλυβδης για 140 χιλιόμετρα !!!
Τουτέστιν 9,5 λίτρα/100χλμ και είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δεί μέχρι στιγμής...
Γενικά πάντως κινούμενος εκτός Αθηνών (με ρυθμούς που μπορεί μεν να είναι λίγοι για τις δυνατότητες του Φέιζερ, αλλά δεν παύει να είμαι σχεδόν το ταχύτερα κινούμενο όχημα στον δρόμο...), το νούμερο που συνήθως βλέπω και μπορώ να το χαρακτηρίσω ως "μέση" κατανάλωση ΓΙΑ ΜΕΝΑ είναι τα 6,6-6,8 λίτρα/100χλμ...
Ακούω τις δικές σας εμπειρίες...
Εδώ γράφουμε για το πόσο φαι θέλει η καλή μας για να μας κάνει τα χατήρια...
Ξεκινάω...
Δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου στην Αθήνα οπότε δεν μπορώ να είμαι ακριβής για το πόσο ακριβώς μου καίει μέσα στην πόλη.
Η αίσθηση που μου δίνει (χωρίς να έχω κάνει ακριβές μετρήσεις γιατί δεν έχω καταφέρει να κάψω ένα ντεπόζιτο αποκλειστικά μέσα στην Αθήνα...), είναι ότι παίζει στα 7-8 λίτρα/100χλμ ανάλογα το δεξί χέρι αλλά χωρίς μεγάλες υπερβολές... Φαντάζομαι ότι με συχνά παντηλίκια και σπινιαρίσματα δεν θα έχει πρόβλημα να ανέβει αρκετά παραπάνω...
Σε ταξίδια με όχι πάνω από τα 140, χωρίς το γκάζι να ανοίγει πάνω από το 50% της διαδρομής του στα προσπεράσματα, και με απλώς "σβέλτη" οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο (χωρίς αυτό σε καμμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι πας αργά στον δρόμο...), καταφέρνει γύρω στα 6,2-6,4 λίτρα/100χλμ και είναι η ιδανικότερη περίπτωση...
Αν το ταξιδάκι είναι πιο "ανήσυχο", με το κοντέρ μονίμως γύρω από τα 160, με αστραπιαία προσπεράσματα και συχνά ανοίγματα μέχρι τα 200+ κάθε τόσο, τότε σκαρφαλώνει λίγο πάνω από τα 7 λίτρα/100χλμ (μέση τιμή στα 7,2 λίτρα/100χλμ) και αυτή πρέπει να είναι μια καλή αντιπροσωπευτική τιμή για ΓΡΗΓΟΡΑ ταξίδια με ταυτόχρονη διασκέδαση στην οδήγηση...
Αν όμως το κοντέρ είναι συνέχεια στην περιοχή των 200+ ή το στροφόμετρο κρατιέται συνέχεια πάνω από τις 7-8Κ στροφές και με ταυτόχρονα μεγάλο άνοιγμα γκαζιού, τότε το μηχανάκι τρελλένεται...
Στην εκδρομή στην Βυτίνα με συνεχόμενα πάνω από 200 στην Αθηνών-Κορίνθου και όλη την Τριπόλεως με ΠΟΛΥ γκάζι, χρειάστηκα 13 λίτρα απλής αμόλυβδης για 140 χιλιόμετρα !!!
Τουτέστιν 9,5 λίτρα/100χλμ και είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δεί μέχρι στιγμής...
Γενικά πάντως κινούμενος εκτός Αθηνών (με ρυθμούς που μπορεί μεν να είναι λίγοι για τις δυνατότητες του Φέιζερ, αλλά δεν παύει να είμαι σχεδόν το ταχύτερα κινούμενο όχημα στον δρόμο...), το νούμερο που συνήθως βλέπω και μπορώ να το χαρακτηρίσω ως "μέση" κατανάλωση ΓΙΑ ΜΕΝΑ είναι τα 6,6-6,8 λίτρα/100χλμ...
Ακούω τις δικές σας εμπειρίες...
για την πολη εχουμε την παπακηλα μας αλλα υπολογιζω να κανει τα ιδια με εσας.
τωρα σε εξορμησεις πανω κατω διαπιστωνω οτι και του theod με την μονη διαφορα οτι στα 200+ δεν ξερω για τον λογο που ειναι ο δρομος οεοο
η μεση καταναλωση που βλεπω ειναι 6,5-6,8 στους περιφημους κρητηκους δρομους.
τωρα κατι ασχετω αλλα σχετικο με την καταναλωση.
την κυριακη σε μια εξορμηση μου ετυχε το εξεις:
εχω φουλαρη το μοτο και οταν κανουμε περιπου 170 χλμ εκει που ειχαν φυγει 2 γραμμες (κοντερ) επανερχεται η προτελευταια
συνεχειζω και εχοντας κανει 238 χλμ βαζω βενζινα με 15,5 λιτρα,βαζω μπρος και ολλα καλα στο κοντερ δειχνοντας γεματος,για τα χανια κανουμε περιπου 90 χλμ πολυ μα παρα πολυ γρηγορα και αντι να φυγουν αρκετες γραμμες μου δειχνει να εχει φυγει μια
την εχω γκαραζ τωρα και στην επομενη θα τσεκαρω αν και δεν γλειτωνω την επισκεψει στην yamaha για μια φορα ακομα ουφ
ευτυχως που παντα μηδενιζω εναν χιλιομετρητη.
τωρα σε εξορμησεις πανω κατω διαπιστωνω οτι και του theod με την μονη διαφορα οτι στα 200+ δεν ξερω για τον λογο που ειναι ο δρομος οεοο
η μεση καταναλωση που βλεπω ειναι 6,5-6,8 στους περιφημους κρητηκους δρομους.
τωρα κατι ασχετω αλλα σχετικο με την καταναλωση.
την κυριακη σε μια εξορμηση μου ετυχε το εξεις:
εχω φουλαρη το μοτο και οταν κανουμε περιπου 170 χλμ εκει που ειχαν φυγει 2 γραμμες (κοντερ) επανερχεται η προτελευταια
συνεχειζω και εχοντας κανει 238 χλμ βαζω βενζινα με 15,5 λιτρα,βαζω μπρος και ολλα καλα στο κοντερ δειχνοντας γεματος,για τα χανια κανουμε περιπου 90 χλμ πολυ μα παρα πολυ γρηγορα και αντι να φυγουν αρκετες γραμμες μου δειχνει να εχει φυγει μια
την εχω γκαραζ τωρα και στην επομενη θα τσεκαρω αν και δεν γλειτωνω την επισκεψει στην yamaha για μια φορα ακομα ουφ
ευτυχως που παντα μηδενιζω εναν χιλιομετρητη.
Λοιπόν, μετα από λεπτομερής μετρήσεις που έχω κάνει, με δεδομένο πως έχω κάνει 2300 χλμ ΜΕΣΑ στην πολή και 200 μόνο απ' έξω, καθώς και οτι 80% είμαι δικάβαλος και στα όρια του βάρους που δίνει ο κατασκευαστής (190 κιλά), έχω να πω τα εξής. Μέσος όρος εντός πόλης σε 10 φουλαρίσματα 8,5 λιτρα/100χλμ. Στην μοναδική φορά που βγήκα εκτός και με ταχύτητα γύρω στα 150χλμ/ώρα είδα το εκπληκτικο 5,5 λιτρα/100χλμ. Διευκρινίζω οτι δεν σουζάρω, δεν παντιλικιάζω, και σπανίως πλακώνομαι από την πρώτη. Συνήθως ανοίγω 2α,3η κλπ με προσεκτικά ανοίγματα, λόγω οτι κινούμαι πολύ στη εθνική και έχω και τη γυναίκα από πίσω. Θεωρώ οτι το μηχανάκι εντός πόλης είναι "ακριβό", ενω εκτός πόλης καίει αναθυμιάσεις. Ο δείκτης ρεζέρβας είναι πολύ απαισιόδοξος και μου σπάει τα νεύρα. Με το που αναβοσβήνει έχω χαλαρά 4,5-5 λίτρα ακόμα.
xtapodias έγραψε: ενω εκτός πόλης καίει αναθυμιάσεις.
Τι οδηγούσες πριν ???.....
Αναθυμιάσεις δεν καίει....αλλά όντως αν κρατιέσαι σε λογικές ταχύτητες είναι αρκετά οικονομικό εκτός πόλης...
Επειδή ήμουν κάτοχος και του FZ6 και του V-STROM1000, θα πώ ότι συγκριτικά με το FZ6 είναι περίπου 20% πιο "φαγανό", ενώ είναι περίπου 10% πιο οικονομικό από το V-STROM1000, πάντα για τις ίδιες συνθήκες κίνησης και με το ίδιο στύλ οδήγησης...
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Ίσως ο μοναδικός λόγος να μην αγοράσω το ΧΙΛΙΑ γμτ.....γμτ, τώρα που η μαμά Yamaha το έβγαλε όλο μαύρο......η κατανάλωση. Θα μου κακοφανεί να γεμίζω πιο γρήγορα σε σχέση με το Fazer 600. Κρίμα διότι με το Fazer έχω άνετα 230χλμ αυτονομία με 19lt τεπόζιτο, ακόμη και με μέσες ωριαίες των 150+χ.α.ω. και με το γκάζι στο στοπ για 8-9λεπτά συνέχεια.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Σε ταξίδια των 160-170 η διαφορά κατανάλωσης με το FZ6 είναι πολύ μικρή...Το FZ1 για αυτά τα χιλιόμετρα καταναλώνει περίπου 7 και κάτι λιτρα/100χλμ και από όσο θυμάμαι λίγο πιο κάτω ήταν το FZ6 (θυμάμαι ότι ήταν κάπου στα 6,3 λιτρα/100χλμ...)H.A.Balafoutre έγραψε: Θα μου κακοφανεί να γεμίζω πιο γρήγορα σε σχέση με το Fazer 600. Κρίμα διότι με το Fazer έχω άνετα 230χλμ αυτονομία με 19lt τεπόζιτο, ακόμη και με μέσες ωριαίες των 150+χ.α.ω. και με το γκάζι στο στοπ για 8-9λεπτά συνέχεια.
Το FZ1 στα 160-170 κινείται ξεκούραστα σε σχετικά χαμηλές στροφές (κάτω από 7000) και με ελάχιστο γκάζι, οπότε πετυχαίνει καλή κατανάλωση...Γενικά, αν η χρήση της μηχανής είναι κυρίως ταξίδια με ταχύτητες στο φάσμα των 130-170 και κίνηση στο επαρχιακό δίκτυο με λογική χρήση του γκαζιού, η κατανάλωση δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σε απασχολεί..
Εκεί που η διαφορά κατανάλωσης με το fz6 είναι μεγάλη, είναι κυρίως στην πόλη και με συνεχόμενα 200+ που τουλάχιστον για μένα αντιπροσωπεύουν μικρό ποσοστό των χιλιομέτρων που κάνω...
Η μικρή αυτονομία του (εκτός πόλης ανάβει ρεζέρβα στα 200χλμ και πρέπει συνολικά να ξεπερνάει τα 250...) δεν οφείλεται τόσο στην μεγάλη του κατανάλωση, όσο στο μικρό του (για τον κυβισμό του) ντεπόζιτο (18 λίτρα μάξιμουμ με την ρεζέρβα να πρωτοανάβει ήδη από τα 13...). Αν φόραγε ένα ντεπόζιτο της τάξης των 21 λίτρων όπως το προηγούμενο FZS1000, (αλλά και το v-strom...), τότε κανείς δεν θα ασχολιότανε με την αυτονομία του...
δεν νομιζω οτι ενας λογος για να μην παρεις 1000 ειναι για την καταναλωση,εχει τοσα αλλα πραγματα να κανεις για το χομπι σου που η καταναλωση ειναι το τελευταιο που βλεπεις και δεν εχει και τοσο μεγαλη διαφορα με τα 600 παρα μονο στην πολη.
σε ταξιδι θα δωσης σε βενζινα λιγα περισοτερα απο καποιο
αλλο μοτο πχ εγω εδωσα 35€(τιποτα ) περισοτερα απο ενα tdm που φημιζεται για την καταναλωση του σε 4000χλμ.και ειχε την καλυτερη καταναλωση απο ολλους μας, αλλα ειχα αυτο το συναισθημα του χιλια.
γι'αυτο εαν νομιζεις οτι καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις καντο χωρις δισταγμο.
σε ταξιδι θα δωσης σε βενζινα λιγα περισοτερα απο καποιο
αλλο μοτο πχ εγω εδωσα 35€(τιποτα ) περισοτερα απο ενα tdm που φημιζεται για την καταναλωση του σε 4000χλμ.και ειχε την καλυτερη καταναλωση απο ολλους μας, αλλα ειχα αυτο το συναισθημα του χιλια.
γι'αυτο εαν νομιζεις οτι καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις καντο χωρις δισταγμο.
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Ναι ρε γμτ, πιο σωστή αυτή η άποψη, πολύ μικρό το τεπόζιτο για τέτοιο χιλιάρι που σε σχέση με κάποια άλλα όπως π.χ. SuperDuke, Tuono, μπορείς να πεις πως έχει καλύτερα τουριστικά χαρακτηριστικά από αυτά τα 2 και να προτιμιθεί για αυτή την διαφορά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Όσο για την κατανάλωση και το τεπόζιτο βρήκα τη λύση. Λίγο ακριβή αλλά μάλλον ταιριάζει μια χαρά. Όχι ρε γμτ, δεν μπορώ να βάλω link. Έβαλαν ήδη τα αγωνιστικά ανταλλακτικά του 2007, πότε πρόλαβαν ρε γμτ. Απλώς έλεγα, πως με +2500ευρά περίπου αγοράζεις το αλουμινένιο 24lt ρεζερβουάρ του αγωνιστικού R1 που μάλλον κουμπώνει ακριβώς και με το Fazer1000 μουάχαχαχαχαχαχα.....
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Κάνετε ένα βασικό λάθος.... Επειδή οι περισσότεροι προέρχεστε από μικρότερα κυβικά έχετε την τάση να συγκρίνετε την κατανάλωση του FZ1 με βάση την κατανάλωση που είχατε συνηθίσει να βλέπετε στο FZ6 ή σε άλλα παρόμοια μηχανάκια...
ΛΑΘΟΣ
το FZ1 είναι ΧΙΛΙΑΡΙ και είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο να καίει παραπάνω βενζίνη από ένα μηχανάκι με σχεδόν τα μισά κυβικά...Θα ήταν παράλογο αν δεν συνέβαινε αυτό...
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το FZ1 παρουσιάζει την μέση τυπική κατανάλωση ενός τετρακύλινδρου χιλιαριού και σε καμμία περίπτωση κάτι παραπάνω... Δεν καίει παραπάνω από ένα Ζ1000 για παράδειγμα, και καίει κάτι τι λιγότερο από ένα Ρ1 ή ένα K6...και μάλιστα είναι αρκετά πιο οικονομικό από κάτι 2κύλινδρα 1000άρια όπως το V-STROM ή το VARADERΟ για τις ίδιες ταχύτητες κίνησης.... ειδικά για το V-STROM το γνωρίζω από πρώτο χέρι...
Η κατά σεβαστό ποσοστό μειωμένη του αυτονομία σε σχέση με το FZ6 δεν οφείλεται μόνο στην μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά και στο κατά 3+ λίτρα μικρότερο ντεπόζιτο που του στερεί άλλα 40-50 χιλιόμετρα αυτονομίας συγκριτικά...
Καλά είναι λοιπόν όταν αναφερόμαστε σε ψηλή ή χαμηλή κατανάλωση να τοποθετούμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση....
ΛΑΘΟΣ
το FZ1 είναι ΧΙΛΙΑΡΙ και είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο να καίει παραπάνω βενζίνη από ένα μηχανάκι με σχεδόν τα μισά κυβικά...Θα ήταν παράλογο αν δεν συνέβαινε αυτό...
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι το FZ1 παρουσιάζει την μέση τυπική κατανάλωση ενός τετρακύλινδρου χιλιαριού και σε καμμία περίπτωση κάτι παραπάνω... Δεν καίει παραπάνω από ένα Ζ1000 για παράδειγμα, και καίει κάτι τι λιγότερο από ένα Ρ1 ή ένα K6...και μάλιστα είναι αρκετά πιο οικονομικό από κάτι 2κύλινδρα 1000άρια όπως το V-STROM ή το VARADERΟ για τις ίδιες ταχύτητες κίνησης.... ειδικά για το V-STROM το γνωρίζω από πρώτο χέρι...
Η κατά σεβαστό ποσοστό μειωμένη του αυτονομία σε σχέση με το FZ6 δεν οφείλεται μόνο στην μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά και στο κατά 3+ λίτρα μικρότερο ντεπόζιτο που του στερεί άλλα 40-50 χιλιόμετρα αυτονομίας συγκριτικά...
Καλά είναι λοιπόν όταν αναφερόμαστε σε ψηλή ή χαμηλή κατανάλωση να τοποθετούμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση....
update με νέα στοιχεία από την εκδρομή της Κστοριάς...
Σύνολο χιλιομέτρων = 1.320
Συνολική μέση κατανάλωση ταξιδιού = 6,55 λίτρα/100 χλμ
Η κατανάλωση αυτή είναι συνδυασμός τόσο ήρεμων χιλιομέτρων με ταχύτητα γύρω στα 130-140 όσο και στιγμές κακιάς λύσσας στην ανάβαση στο Νυμφαίο με χούφτωμα της 1ης και ψιλοσούζες στην έξοδο από τα πέταλα...Πάντως σε γενικές γραμμές η κίνησή μας ήταν σβέλτη με ρυθμούς πολύ πιο πάνω από πχ αυτούς των αυτοκινήτων στην ίδια διαδρομή...
Ελάχιστη επιμέρους κατανάλωση το εκπληκτικό 5,78 λίτρα/100χλμ στο κομμάτι από Καστοριά έως Λαμία κατά την επιστροφή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πηγαίναμε αργά...Κάθε άλλο μάλιστα...ειδικά στο κομμάτι από Γρεβενά έως Λαμία τον Θείο τον τσίμπησε "κακιά" μύγα και πλακώθηκε οπότε αναγκάτηκα (δεν το ήθελα αλλά με εξανάγκασε... ) να τον πάρω στο κυνήγι...
Εκεί είδα και για πρώτη φορά την ένδειξη 229 χιλιόμετρα μέχρι να ανάψει για πρώτη φορά ο δείκτης ρεζέρβας. Έκανα και άλλα 43 πριν τον ανεφοδιασμό με το F-Trip αναμμένο, άρα συνολικά 272 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα...Στο βενζινάδικο αποδείχτηκε ότι είχα μέσα πάνω από 1,7 λίτρα (πήρε 16,2 λίτρα βενζίνης) που σημαίνει ότι μπορούσα θεωρητικά να βγάλω και άλλα 20+ χιλιόμετρα για μια συνολική αυτονομία που θα ακούμπαγε τα 300...Καθόλου άσχημα αν και από τις ιδανικές περιπτώσεις...
Σύνολο χιλιομέτρων = 1.320
Συνολική μέση κατανάλωση ταξιδιού = 6,55 λίτρα/100 χλμ
Η κατανάλωση αυτή είναι συνδυασμός τόσο ήρεμων χιλιομέτρων με ταχύτητα γύρω στα 130-140 όσο και στιγμές κακιάς λύσσας στην ανάβαση στο Νυμφαίο με χούφτωμα της 1ης και ψιλοσούζες στην έξοδο από τα πέταλα...Πάντως σε γενικές γραμμές η κίνησή μας ήταν σβέλτη με ρυθμούς πολύ πιο πάνω από πχ αυτούς των αυτοκινήτων στην ίδια διαδρομή...
Ελάχιστη επιμέρους κατανάλωση το εκπληκτικό 5,78 λίτρα/100χλμ στο κομμάτι από Καστοριά έως Λαμία κατά την επιστροφή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πηγαίναμε αργά...Κάθε άλλο μάλιστα...ειδικά στο κομμάτι από Γρεβενά έως Λαμία τον Θείο τον τσίμπησε "κακιά" μύγα και πλακώθηκε οπότε αναγκάτηκα (δεν το ήθελα αλλά με εξανάγκασε... ) να τον πάρω στο κυνήγι...
Εκεί είδα και για πρώτη φορά την ένδειξη 229 χιλιόμετρα μέχρι να ανάψει για πρώτη φορά ο δείκτης ρεζέρβας. Έκανα και άλλα 43 πριν τον ανεφοδιασμό με το F-Trip αναμμένο, άρα συνολικά 272 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα...Στο βενζινάδικο αποδείχτηκε ότι είχα μέσα πάνω από 1,7 λίτρα (πήρε 16,2 λίτρα βενζίνης) που σημαίνει ότι μπορούσα θεωρητικά να βγάλω και άλλα 20+ χιλιόμετρα για μια συνολική αυτονομία που θα ακούμπαγε τα 300...Καθόλου άσχημα αν και από τις ιδανικές περιπτώσεις...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης