Καλησπέρα στην παρέα .
Μπορεί κάποιος να μου πει (σαν νέος κάτοχος) εαν είναι εφικτό να αλλάξω τα νερά μόνος μου ; Το συνεργείο μου λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορεί άμεσα όποτε έλεγα να ασχοληθώ λίγο εγώ.
Το χει κάνει κάποιος μόνος να μου προτείνει ποια παραφλου να βάλω και καμία εύκολη συμβουλή τι να προσέξω ;;
Ευχαριστώ
Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
Re: Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
Σαν εργασία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Ωστόσο ως νέος κάτοχος όπως λες κ εφόσον δεν το κατέχεις απ'όσο κατανοώ, ίσως θα ήταν προτιμότερο να το κάνει μια φορά ένας επαγγελματίας κ να συνεννοηθείς να παρακολουθήσεις την διαδικασία έτσι ώστε να μάθεις τί κ πως.
Το μηχανάκι δεν έχει ανάγκη από κάτι ιδιαίτερο ως παραφλου, δεν υπάρχει λόγος να πας σε εξειδικευμένα κ πανάκριβα προϊόντα.
Ένα απλό επώνυμο , είτε αραιωμένο είτε συμπυκνωμένο(θέλει αραίωση) από κάποιο κατάστημα με αναλώσιμα, όχι από βενζινάδικο, όχι ότι φθηνότερο υπάρχει στην αγορά.
Το μηχανάκι δεν έχει ανάγκη από κάτι ιδιαίτερο ως παραφλου, δεν υπάρχει λόγος να πας σε εξειδικευμένα κ πανάκριβα προϊόντα.
Ένα απλό επώνυμο , είτε αραιωμένο είτε συμπυκνωμένο(θέλει αραίωση) από κάποιο κατάστημα με αναλώσιμα, όχι από βενζινάδικο, όχι ότι φθηνότερο υπάρχει στην αγορά.
Re: Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
Καλημέρα . Έχω αρκετες γνώσεις αλλά από το χώρο του αυτοκινήτου. Γ αυτό έκανα το ποστ , αν υπάρχει κάποιο βίντεο κλπ ή κάποιος το έχει κάνει να μου δώσει καποια συμβουλή .
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3083
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
Ευχαριστώ για την απάντηση , απλά δε μπορώ να βρω τη βίδα που πρέπει να κάνει εξαέρωση το κύκλωμα
-
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2015, 10:44
- Model: FZ1
- Model year: 2007
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή παραφλου- εξαέρωση
Δεν θα βρεις καποια βιδα εξαερωσης μην το μπερδευεις με το αυτοκινητο
Αφου βιδωσεις την αριστερη ταπα που εβγαλες τα νερα (το μηχανακι εννοειται στο διπλο σταν) θα βαλεις αργα και βασανιστικα αντιψυκτικο στο ψυγειο του νερου και στο δοχειο υπερχειλησηςστα ενδιαμεσα θα κουνας ελαφρα την μηχανη ετσι ωστε ολες οι φυσαλιδες να ανεβαινουν πανω στο ψυγειο αυτος ειναι και ο λογος που γεμιζουμε αργα και σταθερα με αντιψυκτικο (να αποφυγουμε τον αερα μεσα στο κυκλωμα)
Αφου γεμισεις και τα δυο και εχεις κανει τραμπαλα την μηχανη και εχεις συμπληρωσει οσο εχει χρειαστει ταπωνεις το δοχειο υπερχειλισης.
Βαζεις μπροστα την μηχανη και την αφηνεις και δουλευει με ανοιχτο το καπακι του ψυγειου ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 55 ΒΑΘΜΟΥΣ ταυτοχρονα κανεις και την απαιτουμενη τραμπαλα .Στους 55 σβηνεις την μηχανη αφου κρυωσει συμπληρωνεις οτι χρειαστει και εισαι οκ
Την επομενη μερα κανε ενα check (αφου εχει δουλεψει το βεντιλατερ)ανοιγοντας την ταπα ισως να σου ζητησει καποια γραμμαρια
Ελπιζω να σε βοηθησα
Αφου βιδωσεις την αριστερη ταπα που εβγαλες τα νερα (το μηχανακι εννοειται στο διπλο σταν) θα βαλεις αργα και βασανιστικα αντιψυκτικο στο ψυγειο του νερου και στο δοχειο υπερχειλησηςστα ενδιαμεσα θα κουνας ελαφρα την μηχανη ετσι ωστε ολες οι φυσαλιδες να ανεβαινουν πανω στο ψυγειο αυτος ειναι και ο λογος που γεμιζουμε αργα και σταθερα με αντιψυκτικο (να αποφυγουμε τον αερα μεσα στο κυκλωμα)
Αφου γεμισεις και τα δυο και εχεις κανει τραμπαλα την μηχανη και εχεις συμπληρωσει οσο εχει χρειαστει ταπωνεις το δοχειο υπερχειλισης.
Βαζεις μπροστα την μηχανη και την αφηνεις και δουλευει με ανοιχτο το καπακι του ψυγειου ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 55 ΒΑΘΜΟΥΣ ταυτοχρονα κανεις και την απαιτουμενη τραμπαλα .Στους 55 σβηνεις την μηχανη αφου κρυωσει συμπληρωνεις οτι χρειαστει και εισαι οκ
Την επομενη μερα κανε ενα check (αφου εχει δουλεψει το βεντιλατερ)ανοιγοντας την ταπα ισως να σου ζητησει καποια γραμμαρια
Ελπιζω να σε βοηθησα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης