o-ring αντλιας νερου

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Απάντηση
vastrak
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 16 Ιούλ 2015, 20:25
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

o-ring αντλιας νερου

Δημοσίευση από vastrak »

Καλημέρα σε όλους.....
Ξέρει κάποιος αν για να αλλαχτούν τα o-ring στο σωληνακι που παει στην αντλια νερου και περναει μεσα απο το καρτερ πρέπει να λυθεί όλο το κάρτερ????

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: o-ring αντλιας νερου

Δημοσίευση από jskf16 »

+:Think=+::-k .....μηπως εννοεις αντλια ή ψυγειο λαδιου ?
Δε το πιασα , μια φωτο θα βοηθουσε ...παντως του νερου το κυκλωμα δεν εχει σχεση με το καρτερ. :roll:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: o-ring αντλιας νερου

Δημοσίευση από savvas »

Νομιζω πως εχει δικιο!
Μέσα απο το καρτερ "περνάει"-διαμπερή, ένα χάλκινο σωληνάκι (υπερχείλιση ψυκτικού) με απόληξη σε μια εσοχή απο κατω, πριπου στο μεσο του (καρτερ).
Με ενα ή δυο oring στεγανοποιηται για να μην σταξει και λαδι προς τα εξω.
Οταν ξεραθει το oring, μπορει να στάξει λαδι, το οποιο λογικα θα πεσει πανω στο σωληνα της εξατμισης, με αποτελεσμα να βγαλει καπνο (και μυρωδια απο καμμενο λαδι).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες