Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

Ξέρει κανείς αν ύστερα από ζημιά και επισκευή στο βολάν η επόμενη αλλαγή λαδιών θα πρέπει να είναι πιο σύντομη από ότι συνήθως;

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από Solomon »

Όχι δεν υπάρχει λόγος η επόμενη αλλαγή να γίνει συντομότερα. ΑΛΛΑ εννοείται ότι μετά την επισκευή του βολάν αλλαζεις λάδια φίλτρο προληπτικα μην τυχόν έχουν πέσει ρινισματα ή κομματάκια. Ιδανικά χρειάζεται να κατεβάσεις την ελαιολεκανη κ να κάνεις κι έναν οπτικό έλεγχο για κομματάκια. Ο χώρος του βολάν παρόλο που δεν λιπαινεται , επικοινωνεί με τον χώρο των καρτερ. Οποτε εάν για παράδειγμα έκανες σέρβις λάδια φίλτρο στις 10.000χλμ (κ τα αλλάζεις κάθε 3.000) κ το βολάν χτύπησε στις 11.000, τότε αφού με την επισκευή θα αλλάξεις κ λάδια φίλτρο, η επόμενη αλλαγη πάει για τις 14.000χλμ.
Δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

Μια χαρά τα λες και έτσι είναι. Όμως μου είπαν πως θα πρέπει η αλλαγή να γίνει πιο σύντομα από τις 3.000 γιατί μπορεί να υπάρχουν ακόμη μερικά γρέζια και να πάνε στην αντλία λαδιού, τώρα δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από Solomon »

Η αντλία λαδιού τραβάει φιλτραρισμένο το λάδι. Αν ο μάστορας δεν βαρεθεί (προφανώς αυτός που στο είπε βαριέται) και κατεβάσει την ελαιολεκάνη να την καθαρίσει, δεν πρόκειται να υπάρξει ούτε δείγμα γρεζιού.

Εγκυκλοπαιδικά για να περάσει γρέζι στην αντλία πρέπει το φίλτρο να είναι τόσο (μα τόσο) πολύ βουλωμένο οπότε να ανοίξει η βαλβίδα by pass που διαθέτουν όλα τα φίλτρα(μιλάμε παντα για τα τύπου catridge, σαν αυτά που φοράνε τα αυτοκίνητα)και να περνάει αφιλτράριστα τα λάδια κατευθείαν στην αντλία.
Η αντλία ένεκα ότι είναι εξάρτημα πολύ περιορισμένων ανοχών και λειτουργεί σε πολύ υψηλές πιέσεις, παθαίνει πολύ σοβαρές ζημιές όταν περάσει γρέζι στο σύστημα. Ακόμη κι αν καταφέρει και το διώξει θα το περάσει παραμέσα στα κανάλια λίπανσης, κάπου θα φρακάρει και θα προκαλέσει ακόμη χειρότερα προβλήματα. Ενας εκκεντροφόρος για παράδειγμα, μπορεί να "αρπάξει" σε δευτερόλεπτα μόλις στερηθεί σωστής λίπανσης (ποσότητας και πίεσης).Τα έδρανα του στροφάλου το ίδιο.

Γι αυτό , αφού θα την κάνεις που θα την κάνεις την δουλειά, κατέβασε την ελαιολεκάνη και καθάρισε την .Τελος, μην ακούς κανένα που βαριέται να κάνει σωστά μια δουλειά. Και αυτό το ρημάδι το φίλτρο δεν είναι τόσο ακριβό για να μην το αλλάζουμε σε κάθε αλλαγή λαδιών (9€ μου φαίνεται το θέλει η yamaha, κάνα τάληρο κοστίζουν τα εμπορίου)

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

@Solomon

1) Τι θα πρέπει να προσέξω όταν ξεβιδώνω το κάρτερ;
2) Υπάρχει τρόπος να μην πετάξω τα υπάρχοντα λάδια γιατί είναι σχεδόν καινούργια και να περιορίσουμε κάπως το κοστολόγιο; π.χ. την στιγμή που τρέχουν τα λάδια από το κάρτερ να βάλω από κάτω ένα σουρωτήρι και ένα μαγνήτη μέσα και να επαναλάβω 2 φορές το σούρωμα. Παίζει κάτι τέτοιο ή είναι λάθος;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jo.Da. την Σάβ 14 Φεβ 2015, 18:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Όχι άμεσες, άσκοπες παραθέσεις (quote). Κάνουν τα θέματα δυσανάγνωστα.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από InversionOfControl »

για 40Ε λαδια να σουρωσεις και να βαλεις μαγνητη :shock: μονο στην κατοχη ή σε καμια ερημο και εχεις παρεα τον mcgyver :lol: :)
1000αρι εχεις, παρε καινουργια να εισαι ησυχος...

Στο ξεβιδωμα δεν εχεις να προσεξεις κατι, απλα να ειναι λιγο ζεστο..
στο βιδωμα να μην το ζορισεις περισσοτερο απο οσο πρεπει.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

1) :lol: :lol: :lol: :lol:

2) Ζεστό με χαλασμένο βολάν :?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitrisfz την Κυρ 15 Φεβ 2015, 10:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: οχι αμεσες παραθεσεις!!!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από Solomon »

Η μονη μανούρα είναι ότι πρέπει να βγεί η εξάτμιση ολοκληρη απο λαιμούς. Ευκαιρία να της ρίξεις κι ένα καθάρισμα γυάλισμα στους λαιμούς ε! Απο κει και πέρα, αγόρασε απο πριν την σχετική φλάτζα. Τα λάδια εφόσον θες να τα κρατήσεις κάντα όπως λες, βγάλτα σε κάποιο καθαρό δοχείο και περάσε τα απο κάνα διηθητικό χαρτί (πχ φίλτρο καφετιέρας.
Οι βίδες σφίγγουν χιαστί και σιγά σιγά τις φτάνεις στην τελική ροπή τους, όχι καργάρισμα με την μία.Καλό καθάρισμα απο υπολείμματα φλάντζας ή φλαντζόκολλας. Αν η καινούργια βγεί in one piece και θες να την επαναχρησιμοποιήσεις (για λόγους κόστους που κοιτάς) εφαρμόζεις πολύ λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στην μια μεριά μόνο όχι και στις δύο.Ιδανικά απο την μεριά της ελαιολεκάνης που βγαίνει και θα είναι ευκολότερο να καθαριστεί σε επόμενο άνοιγμα.

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

δεν ειναι μακαρονια τα λαδια να τα σουρωσεις...
κανε οπως ειπε η κουφαλ....εεεε...ο σολομον....
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

Να και το δικό μου, θα φυτέψω μέσα βασιλικό ή θυμάρι...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από Solomon »

Τα πηνία σου βρίσκονται σε καλή κατάσταση απ ότι βλέπω. σκεφτεσαι να τ αλλάξεις ή θα τ αφήσεις?

Άβαταρ μέλους
mixalis-fz1
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί 20 Ιαν 2015, 18:04
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από mixalis-fz1 »

@Solomon
Ο φίλος μου ο Macgyver :D μου είπε πως είναι just fine οπότε δεν υπάρχει λόγος. Χωρίς πλάκα η περιέλιξη είναι ανέπαφη, κάτι είναι κι' αυτό.

Υ.Σ.
Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!!

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από ilias »

παει κ αυτο για 2η κορνιζα στη λεσχη ...βολανακης ν 2
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Sub1911
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 15:10
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: Αμμόχωστος
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή Βολάν - πηνία και αλλαγή λαδιών

Δημοσίευση από Sub1911 »

Επειδή τα έχουμε περάσει αυτά, όσο καλά και αν φαίνονται τα πηνία τι σου στοιχίζει να τα μετρήσεις να δεις τη μέτρηση σε Ωμς?

Μπορεί να έπαθαν μερική ζημιά και να μην βγάζει τη σωστή αντίσταση αν και οπτικά μου φαίνονται οκ.
Αν τα μέτρησες, respect αγνόησε το μήνυμα μου..

Και κάτι άλλο

κάνε το εξής τεστ : βγάζοντας το βύσμα του ανορθωτή με ένα πολυμετρο έλεγξε τις εξόδους από το πηνίο. όλες μεταξύ τους πρέπει να δείχνουν ένδειξη,η κάθε μια όμως με μεταλλικό σημείο εκτός π.χ σκελετός μηχανής πρέπει να είναι γειωμένο. αν δεν είναι γειωμένο σημαίνει υπάρχει ζημιά στο πηνίο..

Φιλικά..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες