νερά ψυγειου

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kakarelos
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2013, 21:44
Model: FZ1
Επικοινωνία:

νερά ψυγειου

Δημοσίευση από kakarelos »

Χαιρετώ την παρέα.σήμερα είπα έτσι να δω τα υγρά του ψυγείου και πρόσεξα ότι δεν είναι γεμάτο και στο πίσω δοχείο δεν φαίνεται αν έχει και ποσό.κοίταξα και σε παλαιότερες δημοσιεύσεις δεν κατέληξα κάπου.υπάρχει περίπτωση να είναι άδειο και να δουλεύει χωρίς καμία περίεργη ένδειξη;να σημειώσω ότι οι θερμοκρασίες είναι λογικές(85-100 σε κίνηση εντός) και (75-85 σε πορεία).επίσης όταν άνοιξα το καπάκι είχε λίγη σκουφίτσα η λάσπη πάνω πάνω........
τζαμπα βενζινη πουθενα?????

Άβαταρ μέλους
kakarelos
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2013, 21:44
Model: FZ1
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από kakarelos »

Η απαντηση εδωθη σημερα με ασχημο τροπο οταν κ αρχισαν τα τρεχουν ολα τα ζουμια στο γκαραζ στη δουλεια.ευτυχως ο γατος στην πανορμου καταλαβε οτι ηταν σωβρακο η ταπα κ χαλαγε ολο το κυκλωμα κ η μηχανη σταματημενη δεν κατεβαινε κατω απο 100 βαθμους με τιποτα.την ψιλοκυκλοφορουσα κ κεντρο αναγκαστικα για μια εβδομαδα κ τα εφτυσε απο την ζεστη τα λαστιχακια της ταπας...εχασα 10 χρονια απο την ζωη μου οταν εβλεπα πως εχανε κ δεν σταματουσε...τελος καλο ολα καλα!κ μην αμελειτε το ψυγειο γιατι οντως θελει κ καθαρισμα που κ που :/abwave::)
τζαμπα βενζινη πουθενα?????

Άβαταρ μέλους
Laidas
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2013, 19:59
Model: FZS1000
Model year: 2002
Τοποθεσία: Αθηνα - Ηρακλειο
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από Laidas »

yeap μία απο τα ίδια και στην Janis... 5 φορές μπουγάδα το μοτέρ γιατί είχανε λιώσει όλα... τάπα ψυγείου (χ6 φορες) αντλία νερού ραγισμένη, κολάρα τελειωμένα και διογκωμένα και με κάθε βόλτα έπαιρνες νερά και λάδια στο χέρι. Εμένα είχε όλο το σύστημα αυτό πρόβλημα το οποίο μετά απο 5 μήνες βρήκα άκρη και άλλαξα όλο. μαζί και 2 φορές καθαρισμό ψυγείου.

vastrak
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 16 Ιούλ 2015, 20:25
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από vastrak »

Καλησπέρα και από εμένα.. Πήρα πρόσφατα ένα fazeraki 2007 και παρατήρησα στην ελαιολεκανη ένα ελαφρύ ιδρωμα με μια μικρή σταγόνα μόνο όταν ζεσταίνεται... Το χρώμα του μου μοιάζει για paraflu... Μπορεί να έχει η τάπα του ψυγειου κάποια σχέση η κάτι άλλο είναι; ;;

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από jskf16 »

Καθαρισε το καλα και ξανακανε ενα ελεγχο , ωστε να εισαι σιγουρος τι ειναι και εαν ειναι! Νερα εκει δε πρεπει να βλεπεις :roll: .Επισης ειναι του 2007 το μοντελο σιγουρα ? Το λεω επειδη μπορει να ειναι του 06 και να αγοραστηκε το 07.Εχει βγει μια ανακληση περι φλατζας τη ελαιολεκανης για καποια μοντελα :!:

vastrak
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 16 Ιούλ 2015, 20:25
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από vastrak »

Είναι 2007 με πρώτη άδεια το 2008 μαύρο μοτέρ χρυσά Καλάμια...το εχω δει για την φλαντζα thanks... Το έχω καθαρίσει και πάλι αυτή η πράσινη σταγόνα εκεί... Να αλλάξω τάπα και να δω;;;

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από jskf16 »

Να βγαινουν απο εκει παραφλου αποκλειεται δε το θες :mrgreen: , πιθανον να εχει απο καπου διαρροη και να καταληγουν στην ελαιολεκανη εξωτερικα παντα.Προσωπικα θα κοιτουσα μηπως χανει το o-ring του θερμοστατη νερα και καταληγουν τοσο χαμηλα :roll: .Η ταπα αν ηθελε θα φαινοταν και εκει αρκετο λερωμα , μη τη πειραξεις.Καθαρισε το και πηγαινε το σε ενα συνεργειο μολις λερωθει....

vastrak
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 16 Ιούλ 2015, 20:25
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από vastrak »

Ευχαριστώ πολύ.. Αυτό θα κάνω και βλέπουμε...

Άβαταρ μέλους
emerald
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 25 Νοέμ 2013, 15:21
Επικοινωνία:

Re: νερά ψυγειου

Δημοσίευση από emerald »

Καθε 2 χρονια το πολυ θελει αλλαγη στο αντιψυκτικο/αντιθερμικο,οσα χιλιομετρα κι αν εχουν γινει.
Φετος με αρκετη ευλαβεια τα αλλαξα μονος μου και η διαδικασια ειναι πολυ ευκολη αφου λυθει ο εμπρος δεξιος αεραγωγος για να ελευθερωθει ο χωρος της ταπας ψυγειου.
Αδειασμα απο τη μια και μοναδικη βιδα στην αριστερη μερια του κινητηρα στο μεταλλικο στελεχος μετα το κολλαρο χαμηλα(προσοχη οταν τη σφιγκουμε μετα).
Εξαερωση για περιπου 2 γυρισματα του θερμοστατη κι ετοιμοι...ενδεχεται τη πρωτη μερα οι ενδειξεις της θερμοκρασια να ανεβοκατεβαινουν πιο γρηγορα...αν οι ενδειξεις κολλανε ψηλα θελει πιο σωστη εξαερωση το κυκλωμα.
Ελεγχος στο δοχειο διαστολης μετα τη βολτα και οταν ειναι παγωμενο το μοτερ(η πιο σωστη μετρηση)για να δειτε ποσο νερο τραβηξε η επεστρεψε(θεωρητικα βαλτε παραπανω απο την ενδειξη full).

:D

***Οταν το κυκλωμα ειναι αδειο,μπορειτε να περασετε ενα μιγμα χλωρινης με νερο και να το ξεπλυνετε παλι με νερο περιμενοντας να στεγνωσει και αδειασει πολυ καλα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης